Last news in Fakti

7 Декември, 2018 13:41 9 332 51

Nissan пусна в серия GT-R за 1 млн. евро

  • nissan-
  • gt-r50-
  • italdesign
Nissan пусна в серия GT-R за 1 млн. евро - 1

Японската компания Nissan представи сериен вариант на суперкара GT-R50, разработен съвместно с дизайнерското ателие Italdesign. Цената на екземпляр от този автомобил ще е 990 000 евро, като компанията вече приема заявки.

Прототипът беше показан това лято и беше посветен на 50-годишните юбилеи на модела GT-R и на Italdesign. Автомобилът толкова се хареса от публиката, че двете компании решиха да го пуснат в серийно производство.

Nissan пусна в серия GT-R за 1 млн. евро

Серията ще е силно ограничена. От GT-R50 ще бъда направени само 50 екземпляра. Суперкарът е снабден с 3.6-литров V6 мотор от Nissan GT-R Nismo, но е с по-производително турбо, с доработена горивна система и с нови всмукателна и изпускателна системи.

Форсираният двигател е с мощност 720 конски сили, а максималният му въртящ момент е 780 Нм. Динамичните му характеристики все още не са ясни, но те ще са по-добри от тези на стандартния GT-R Nismo, който ускорява до 100 за 2-6 секунди и достига максимална скорост от 320 км/ч.

Nissan пусна в серия GT-R за 1 млн. евро


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Ромео

    38 31 Отговор
    Тия сушита и те загубиха връзка със реалността,не познават парите вече май, тва нещо по-скъпо от Ферари, Ламборгини, Порше!

    Коментиран от #3, #19, #31, #32

  • 2 ГосТ

    17 3 Отговор
    Евтинджос,наште шефчета никво внимание нема му обърнат. Не е за бг клиентелата този автомобил
  • 3 аааахххххаааааа

    62 19 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Ромео":

    Само 50 бройки. След 10-15 годи тва ще струва 10 пъти повече. Има си достатъчно хора да го купят, ти си гледай там умрялото ТДИ и виж от де му капе масло,че вчера там дето дето беше спрял имаше локвичка.

    Коментиран от #5, #22

  • 4 сойкаПрисмехулка

    35 9 Отговор
    Задницата от зор да е по-интересна са я усрали.
  • 5 Зорлем

    16 21 Отговор

    До коментар #3 от "аааахххххаааааа":

    Да, Нисан са особено известни със скъпите си класически модели. Да седнем да помислим кога за последно четохме или чухме новина за продажба на търг на някой скъп Нисан...

    Коментиран от #10, #27

  • 6 AUDI

    7 19 Отговор
    Тия за тая дупка толкова пари да искат.На кое отгоре ?!

    Коментиран от #9, #25

  • 7 Враца

    27 3 Отговор
    Супер е колица.Може да кача и две парцаланки(Николета и Златка)да се целуват докато караме към залеза...
  • 8 Антон

    13 18 Отговор
    Тези да вземат да пуснат вече нов модел и да престанат с тези фейслифти вече повече от 10 год, че много се изтъркаха с този гтр

    Коментиран от #50

  • 9 На това

    17 6 Отговор

    До коментар #6 от "AUDI":

    че Audi нямат по добър модел !

    Коментиран от #12

  • 10 Този

    26 7 Отговор

    До коментар #5 от "Зорлем":

    Класическите модели на Нисан Скайлайн R32 , R33 и R34 струват по 70-80-90-100 бона , не знам за теб кое е скъпо и кое евтино, но ти говоря за коли от деветдесетте, които само ще покачват цената си

    Коментиран от #11, #16

  • 11 Антон

    13 11 Отговор

    До коментар #10 от "Този":

    След като ще покачват цената си защо не инвестираш в такива нисани. Купи такива и като си качат цената ги продай. Ще изкараш пари без никакъв труд. Кой бяга от лесните пари.Хайде действай, инвестирай, стиска ли ти?

    Коментиран от #15

  • 12 AUDI

    7 29 Отговор

    До коментар #9 от "На това":

    Няма да ми стигне мястото тука само АУДИ колко по-добри модели имат от този ГТ-Р. Няма да споменавам и други марки , няма да споменавам и за колко по-малко пари от тези , които искат за това "неюО"

    Коментиран от #14, #28

  • 13 Кольо Камиона

    8 12 Отговор
    Един милион евро за Нисан, колкото и да е рядък и наточен, е безумие. Даваш два милиона лева, а като го закараш за обслужване ще се буташ с разни смрадливи селтаци с кочини за по 30-40 хиляди лева. Thanks but no thanks. Уважавай себе си за да те уважават и другите.
  • 14 Антон

    9 15 Отговор

    До коментар #12 от "AUDI":

    Недей, сега ще се изсипят една сурия хора, виждали гтр на картинка, да ти казват колко не си наясно. А за колата от статията важи поговорката - видяла жабата че подковават конв и тя вдигнала крак. 1 млн.евро за пластмасовия гтр. Това сигурно е идея на онзи шеф от нисан където го изловиха че крие данъци, абе клиент на прокуратурата.

    Коментиран от #18

  • 15 Този

    18 3 Отговор

    До коментар #11 от "Антон":

    Разбира се , че бих инвестирал в такъв автомобил, само че съм от болшинството българи и нямам 100 бона в джоба.. Ти ако ги имаш , инвестирай ги в каквото пожелаеш

    Коментиран от #17

  • 16 Зорлем

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "Този":

    Фабрични или "пипнати" са тия Скайлайни за по толкова пари? Защото тия дни имаше тук статия за някаква тунинговата Волга дето я продават за десетки хиляди долара/евра, но не мисля, че това прави другите Волги колекционерски ценности.
  • 17 Антон

    5 12 Отговор

    До коментар #15 от "Този":

    Действай , това може да е твоя шанс да забогатееш, разпродавай каквото имаш, тегли кредит, събирай пари и ги вложи в ламарина. Това може да е златния ти миг и след време да четем за теб като за най-големия инвеститор в стари спортни коли.И нещо интересно: когато рокфелер решава да продава нефт и в други щати освен в неговия роден , се нуждае от транспорт. Отива при местния собственик на жп линията / също много известно име но се сещам в момента/ и иска да ползва влаковете му за да транспортира петрол. Онзи пък му заявява че трябва рокфелер да осугури минимум по 100 барела нефт на курс за да има печалба и за жп компанията. Въпреки че Рокфелер знае че капацитета му е 20 барела се съгласява и подписват договор. Тръгвайки си от жп компанията, Рокфелер знае че вече е банкрутирал, защото няма как да добива такива количества нефт. Няколко дни по -късно има земетресение в резултат на което дебита на кладенците му се увеличава многократно. От там инсторията я знаеме, след известно време решава да не прави разходи за жп транспорт а да си построи собствен нефтопрововод.както казват не се знае от коя трънка ще изскочи заек.
  • 18 НЕКОЙ СИ

    16 3 Отговор

    До коментар #14 от "Антон":

    Къв ти е проблема?Или комплекса ? Независимо от твоето експертно мнение,тези 50 бройки ще се продадат като топъл хляб,а ще продължаваш да ръсиш мозък пред клавиатурата,успокоявайки се ,че си по-умен от тъпаците дали 1 млн. за ГТР

    Коментиран от #20

  • 19 GTR

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Ромео":

    По-скъпо е защото е много по-добро
  • 20 Антон

    3 7 Отговор

    До коментар #18 от "НЕКОЙ СИ":

    В случая ставаше дума за някакви трошляци от преди 15-20-30 год., които ужким щели да си повишават цената. А тези които ще си купят въпросните 50 бройки въобше няма да са тъпаци като имат по 1 млн.евро за поредната им кола. От тях не знам дали съм по-умен, ама от теб със сигурност съм и по-умен и по-способен и по-успял. Хайде успех и някой ден и ти да вземеш такъв лимитиран гтр

    Коментиран от #23, #33

  • 21 ???

    11 0 Отговор
    ???... Нисан това, Ауди онова...я чиба да изкарате по два лева и не си помисляйте да коментирате....Ламбо щял да си купува...д'е.а и келешите...само боя ви оправя такива разбирачи тип чекиджии в областта
  • 22 Алфа Ромео

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "аааахххххаааааа":

    Не карам нафтови печки, карам само коли бензин-пропан бутан.
  • 23 селянин 1

    13 5 Отговор

    До коментар #20 от "Антон":

    Порше вече 90 години,пуска фейслифт на Татра..при Годзила всичко е изпипано и подписано лично от четерима инженери,нема вагаджиска ширподреба..с абонамент по сервизите.

    Коментиран от #29

  • 24 некойси

    4 5 Отговор
    Ма той Рено ма ...
  • 25 AUDI

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "AUDI":

    Не ми ползвай името!!!
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Антон

    4 3 Отговор

    До коментар #23 от "селянин 1":

    Такумитата мисля че са 6 но може и да си прав че са четирима. Отделно правят само двигателя, нали не мислиш че цялата кола е ръчно сглобена. Ей пак с тези поршета. Само да ти кажа за тях че много повече техни модели са се превърнали в цел да бъдат притежавани от някой колекционер отколкото нисани. Отделно някои техни модели си задължен да не продаваш в следващите 7-8 год. с цел избягване на спекула от хора купили ги нови и препродали на някой нетърпелив собсъвеник, става дума за лимитираните им серии.

    Коментиран от #36

  • 30 гощо

    3 4 Отговор
    Дантцун за толкоз мангизи? Тцтцтцт то за тия мангизи Бугати има и подаряват Туарег V10. Абсолютно сериозно е това.
  • 31 Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Ромео":

    И по-добро
  • 32 Ne mi puka

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Ромео":

    Порше никога не е била скъпа кола..
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Антон

    3 4 Отговор

    До коментар #33 от "Просто така":

    Не знам за такива като теб дали ми е жал или просто да ги гледам отстрани и да им се подсмивам. виж моя коментар под номер #20 как завършва и си виж твоя коментар под номер #33 как завършва. Съпругата ми кара БМВ, а колата ми за забавление е гтр , който подкарах нов от магазина преди около година и половина. А ти си мисли каквото искаш..........
  • 35 Пашата

    7 1 Отговор
    Убиеца на вси4ко немско и пусто :)
  • 36 селянин 1

    9 2 Отговор

    До коментар #29 от "Антон":

    Пол Уокър,преди пет год.изгоря жив,поради недостатъците в конструкцията на модела карера гт..Порше плати доста,за да не ги осъди дъщеря му,експертизата на съда установи,,история на нестабилност и проблеми с контрола,,на спортния автомобил,а ти като умник..знаеш ли швабите къде са монтирали алуминиевия резервоар на модела..При Годзила всичко е изпипано,ПВЦ е японско а не,,преработано..швабско,втора употреба,,

    Коментиран от #37, #41

  • 37 Антон

    4 5 Отговор

    До коментар #36 от "селянин 1":

    И забравяш обаче най-същественото: Всеки човек още от времето когато е бил дете мечтае да притежава и кара порше. Докато същото не важи за нисан - поредната пластмасова средностстистическа марка. А примера който даваш с въпросното порше е просто нелеп. Гт-р във версия нисмо е подхванат от въздушната струя минаваща под колата и изхвърлен като тапа във въздуха. Шофьора оцелява но за съжаление зяпач умира затиснат от летящата като самолет, изчислена и конструирана от малкия жълт човек, спортна кола. Случаката е от нюрбургринг има го на видео в тубата. Когато хората започнат да мечтаят да притежават нисан, тогава може да кажем че са се доближили поне малко до порше. А до тогава шапки долу към порше!

    Коментиран от #38, #39

  • 38 Антон

    3 3 Отговор

    До коментар #37 от "Антон":

    Пропуснах и нещо друго: на същото място където нисмото излита, секунди преди това минават поршета сякаш залепнали за пистата......за справка: gtr nismo nurgburgring crash пишете в тубата и гледайте.

    Коментиран от #51

  • 39 селянин 1

    5 1 Отговор

    До коментар #37 от "Антон":

    Краш тестове се правят да защитят шофьора и пътника да него..нелепо е да монтираш алуминиев резервоар под седалките,за по добър баланс,но не и безопасност..и това в порше го знаят,че при катастрофа той се пука и гориш като факла..вагаджите таа година се скъсаха да дават пари,то глоби за манипулации,проблеми в съединителя и алуминиевото окачване..

    Коментиран от #40

  • 40 Антон

    4 3 Отговор

    До коментар #39 от "селянин 1":

    На спортните коли претендиращи да се мерят с големите се правят изпитания та да не вдигат предници като мотор и да литкат във въздуха като нло-та.ама жълтите хора са икономисали и его резултата е сниман на клип. От нисан го знаят това ама каква са променили в нисмото - нищо. Кофти хора са японците, сега и шефа на групата уволнен а може и да го арестуват че не плащал данъци и криел приходи в големи размери. И това най-висшия мениджър на нисан, които нямат нищо общо с ваг. Ама много ми е забавно да си пиша с тебе - на всичките ти глупави брътвежи винаги има какво стойностно да ти се отговори.

    Коментиран от #42, #47

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Зелено

    3 4 Отговор
    Нисан за 1милион. Пълен потрес и смях. Единствено стоповете изглеждат малко по- интересно. Останалото- пълна годзила, демек грозно. От коментарите гледам че единствено Антон коментира и пише нещо смислено. Останалите не виждам какво толкова се кланяте на тези оризници

    Коментиран от #45

  • 44 Антон

    1 3 Отговор

    До коментар #42 от "А LFA Q4":

    Верно е , верно е ......

    Коментиран от #46

  • 45 Нинжа Стайл

    5 1 Отговор

    До коментар #43 от "Зелено":

    ееее о*раничен, бъди си фен, кланяй се на немските въшляци, който влизат за обслужване, тип консуматив биелни лагери, гарнитури, една от най-бъгавите електроники, най-бърза амортизация на скъпи компоненти, с "двутактовите" двигатели мешащи вода, масло, бензин...Бъди си фен на тази открита манипулация, купувай си коли, заради навигацията и светещото в розово табло и остави умните, начетените, доста знаещи хора да си купуват една от най-бързите коли, а именно Нисан ГТР. Когато спрете да влизате в сервизите за лагери, ревизий на глава, смяна на гарнитури и да "готвите" под капака, че много пара иализа от "балансираните" ви кочини, тоГива ела изказвай некомпетентното си мнение за "оризовите" хора. Те братко са на светлинни, космически години и време напред, за разлика от такива като теб, мислещи на 10см пред носа си и 5 см назад от г**а СИ ;)

    Коментиран от #48

  • 46 селянин 1

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "Антон":

    А бе верно е,ако ти ма нещо,оди до аптеката..има жълти апчета без рецепта..
  • 47 селянин 1

    6 1 Отговор

    До коментар #40 от "Антон":

    Кофти хора са вагаджиските инженери..манипулират софтуера в 11 милиона автомобила..Reuters-арестуваха шефа на ауди,Руперт Щадлер заради мошеничество..шефът на управителния съвет на порше-Волфанг Хатц,арестуван за двг с,,понижени вредни емисии,,..отговорника за задвижващите системи и трансмисиите на порше Йорг Кернер,арестуван за фалшива електроника в порше..но приказката не свършва до тук,пии си апчетата и очаквай продължение..
  • 48 Зелено

    2 3 Отговор

    До коментар #45 от "Нинжа Стайл":

    Братко, нищо лошо не казвам, никой не обиждам, изказвам мнение. Японците може и да са добре с техниката, но няма грам емоция в колите им. Гтр може и да е добра машина, тук спор няма, но просто не им е работата да влизат там, където не им е работата. Просто не могатда станат икона като 911 или ферари или много други европейски марки, подчертавам европейски, не задължително немски. И в това няма нищо лошо. За парите си гтр е много добра машина, но до там. Като застанат едно до друго, 911 събужда много повече емоции, създава много повече тръпка. За ферари или ламборгини да не говорим. Ето затова някои модели ферарита си струват милионите, с ламбо и порше е същата работа. За мен, а и за много други автомобилни маниаци е важно като видиш колата да те грабне веднага, да изтръпнеш, да искаш да я погалиш и да не можеш да свалиш поглед от нея, като красива жена. И за какъв ми е този велик гтр като не събужда такива емоции в мен, пък нека и да е много добър на писта. Ваг лъжели в емисиите. Много ми дреме, тях ги хванали, след тях имаше и други. И от къде тръгна това- от великите америкамци, които отказаха парижкото споразумение. Който иска нека си харесва невзрачните японски чудеса на техниката, но за мен емоцията от един автомобил, за когото ще дадеш един милион се изразява в нещо съвсем друго
  • 49 Morgoth

    0 0 Отговор
    Най-голямата сила на GTR-а е, че e бюджетна резачка. Най-бързата кола която можеш да вземеш за 100к. За 1мил отива в съвсем друга категория и не е ясно там ще пробие ли. Малко са се попрестарали с цената.
  • 50 Папи

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Изтъркал се е твоят мозък с лаладжйските ти писания.
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.