Немската марка Smart, която вече принадлежи поравно на Mercedes-Benz и китайската Geely, от догодина преустановява производството на автомобили с двигатели с вътрешно горене. Компанията отбелязва събитието с прощална модификация на модела Fortwo, разработена съвместно с Brabus и промишления дизайнер Констартин Грчич.
По замисъла на производителя ограничената серия #21 ще получи колекционерски статут. Числото обозначава не само броя на автомобилите, които ще бъдат произведени, а и времето изминало от появата на първия Smart.
Smart #21 ще се познава лесно по цветовата схема, в която са боядисани и колите от първото поколение. Жълтият оттенък е базиран на оригиналния Hello Yellow, а графиката е вдъхновена от творбите на швейцарския художник Роман Зингер, който минава с малките колички през тунел и ги облива с боя.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 лол
Коментиран от #3
18:20 14.05.2019
2 Разбирач
18:24 14.05.2019
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Луд
Коментиран от #5
19:52 14.05.2019
5 Луд
До коментар #4 от "Луд":
Какво му е лошото на ДВГ на пропан бутан или метан.Какво?Коментиран от #6, #7
19:53 14.05.2019
6 Карам на LPG
До коментар #5 от "Луд":
LPG/CNG да не мислиш че отделят кислород а? КПД на подобен двигател е същото като на бензинов - теоретично почти 40 процента, в реалността максимум 30. Повтарям - карам на газ със висок клас адаптивен ГИ за 1700 лева. Но фактите са си фактиКоментиран от #11
19:59 14.05.2019
7 гост
До коментар #5 от "Луд":
Хиляди неща , дето тука няма място да ги изредиш даже !!!! Но ще спомена само три , хилав двигател с безнадеждно съотношение мощност/маса да не говорим за въртящ момент , разход 4/5 ПЪТИ по-висок от електромотор и последно , но не по значение 10 ПЪТИ по-малък ресурс и безбожна "поддръжка" !!!!!!!! Както виждаш даже не споменах за "емисии" !!!!!!!Коментиран от #13
20:39 14.05.2019
8 Ироничен
Такава консерва не карам - ни стара, ни нова.
20:49 14.05.2019
9 Геле
Манипулиране и пак манипулиране
Коментиран от #10
21:13 14.05.2019
10 гост
До коментар #9 от "Геле":
Батериите се рециклират напълно.Не го мислете,хората са го измислили.21:43 14.05.2019
11 Луд
До коментар #6 от "Карам на LPG":
50 процента от ел.енергията в САЩ се получава от изгаряне на въглища.Да продължавам ли.Лития за батериите да не е безплатен и не може да се рециклира. Пропан бутона си гори в стаята и хората си живеят.Не отделя токсини.Коментиран от #12
21:47 14.05.2019
12 гост
До коментар #11 от "Луд":
По опашата лъжа не може да измисли дори брадат циганин от Столипиниво !!!! Въглищните централи в САЩ затвориха почти на 100% още преди 3-4 години , когато шистовия газ падна до 70 долара на 1000 куб и стана почти два пъти по-евтин от въглищата ! В момента даже атомни централи затварят всеки месец заради конкуренцията на ВЕИ-тата !!!! А само Тесла е произвела от собствените си фотоволтаици ток колкото за 6 ПЪТИ повече отколкото са използвали всичките и електромобили , произведени откакто съществува !!!!Коментиран от #14
22:22 14.05.2019
13 Луд
До коментар #7 от "гост":
Електриките със сигурност имат много предимства.С удоволствие( ако не бях такъв сиромах бих си взел Тесла модел S), НО си имат и недостатъци който още Може би не са установени.1Бавно зареждане,на дълъг път си е голям проблем.2Климата в България е крайно неподходящ за пробега.Зимата много студено,лятото климатроник.3Това кой тип двигател колко замърсява можем само да гадаем,времето ще покаже колко ще замърсяват отработените батерии.4Това ,че сега смяната на батериите след 7-8 години (Това в най-добре случеи) струва определена сума не означава ,че след 10 години няма да е 3 пъти по -скъпо.Ще стане като с катализаторите помни ми думата.Лития няма да е рентабилен и ще кажат ,че е вреден ,ще измислят нещо ново и ще го плащаме ни.И съединителите на голф2 струваха 120 лева ,ама виж колко е но голф6 ,10 пъти повече.......Единствено европа натиска за електриките защото няма петрол и да не е зависима от Азия,това е приятелю.И ще правят АЕЦ-и в несвяст.И ще изхвърлят стари батерии в България което е хубаво,няма да са само гуми както до сега.Коментиран от #15
22:24 14.05.2019
14 Луд
До коментар #12 от "гост":
И защо да лъжа,каква полза имам.Миналата година като съобщиха ,че САЩ не иска да участва във Форума за климата съобщиха за 50 процента ток от въглища в САЩ.Нова тв.Ако те ме лъжат и аз те лъжа.Отделно казаха ,че най-големия консуматор на дизел в света е ЖП компанията пак на САЩ.Повече харчат дори от армията.А това ,че всеки месец затварят АЕЦ ми звучи доста интересно ,повече от Лека Нощ Деца.22:33 14.05.2019
15 гост
До коментар #13 от "Луд":
Даже няма да си правя труда да се обяснявам за всички изписани глупости !!!! ДВГ умря , преживей го !!!!Коментиран от #16
22:34 14.05.2019
16 Луд
До коментар #15 от "гост":
Кое от това което написах е глупост?Кажи.Много бързо го отписа ДВГ ,чакай в стар геран не се плюе.22:49 14.05.2019
17 Шматка
23:08 14.05.2019
18 Въпрос т ли съм
Коментиран от #19
23:43 14.05.2019
19 Луд
До коментар #18 от "Въпрос т ли съм":
Самата външна температура като е ниска ,а в България знаеш колко пада не намалява ли капацитета,.академико .Може да и сложим горелка на пелети,че нали е по -екологично да топли пък батерията.23:55 14.05.2019
20 Усмивката
02:42 15.05.2019
21 Алексей
Коментиран от #22
07:49 15.05.2019
22 Луд
До коментар #21 от "Алексей":
Мога да заложа къщата ,жената и децата ,че в Норвегия не е всяка трета кола Тесла.От новопрододените може и да е ,но на общия фон едва ли.И това е така защото (без да съм запознат) най-вероятно ползват данъчни облекчения ,а е възможно изобщо да не плащат данък,ползват субсидия при закупуването поне 20-30 % и ето ти причините.И тогава никой не го бърка колко ще кара.Той от данъци за 5 години ще купи нови батерии.И това прави ли ги по-практични от ДВГ.Коментиран от #23, #24, #25
08:14 15.05.2019
23 гост
До коментар #22 от "Луд":
Не мислиш ли , че вече бая се изтърка тая с "батерии за 5 години" , наистина ли си въобразяваш , че някой още се връзва ???? Ами Тесла най-малкото се продава вече 7 (седем) години и НИКОЙ и НИКЪДЕ не е чул да се сменят батерии , да не говорим пък масово !!! Напротив , всички статистики досега потвърждават запазване на над 75% от капацитета след огромни пробези от 400-500 000 км !!!!!! А след 75% практически спира да спада капацитета !!! Ти колко пробег ти трябва за 20 години примерно , 2 милиона , 3 милиона км ????? Щото толкова се очертава твърдо до нуждата от "замяна" !!!!!09:12 15.05.2019
24 гост
До коментар #22 от "Луд":
Влез даже в мобилето , избери си някоя Тесла , има на 6-7 години и попитай собственика да ти каже какво пише за капацитета на батерията в компютъра !!!! И можеш да си сигурен , че тия в България са едни от най-лошите като състояние !!!09:15 15.05.2019
25 гост
До коментар #22 от "Луд":
А от "новите" в Норвегия , не само Тесла естествено , но чисти електромобили са над 50 % , тоест всяка втора !!!!! И това ще се УВЕЛИЧАВА без всякакви субсидии , щото 2025 автомобили с ДВГ в Норвегия ще бъдат забранени !!!! Ти би ли си купил кола която след 4-5 години ще е забранена за употреба ???Коментиран от #26
09:18 15.05.2019
26 Plameni
До коментар #25 от "гост":
Забраната е за продажба на нови автомобили с двигатели с вътрешно горене ,а не за движение. Пълната забрана за движение от 2050 гКоментиран от #27
10:18 15.05.2019
27 гост
До коментар #26 от "Plameni":
Значи си въобразяваш , че някой ще пусне в Норвегия автомобил с двг да влезв в град с над 4-5 000 жители след 2025 ??? Да не говорим собственика му да живее там ??? Ми че те комшиите му ще са първите , дето ще го изгонят като прокажен !!!! Ако искаш да си караш двг-то дето няма жив човек , моля !!! Ама дотам и обратно ще трябва да идеш с електричка !!!! Явно си нямаш на идея , че в тия страни могат да те накарат да се изселиш ако само комшиите ти кажат , че си темерут !!!13:02 15.05.2019
28 гощо
Коментиран от #30
09:56 16.05.2019
29 Гост
19:30 16.05.2019
30 Ха-ха-ха нули показвало
До коментар #28 от "гощо":
Та нали ако този уред показваше нещо, нямаше да се муши да гледа дали имаш катализатор. И да имаш и да нямаш катализатор, все нули ще покаже, за да можеш документално да минеш прегледа. Разликата е че, ако нямаш катализатор идва редът на репликата "И к'во правим сега?"11:25 17.05.2019