12 Юни, 2019 10:33 42 359 90

Така изглежда CLK на 1 млн. километра

  • mercedes-benz-
  • clk-
  • обява-
  • продажба-
  • пробег

Времената, когато Mercedes-Benz произвеждаше "вечни" автомобили, изглеждат безвъзвратно отминали. През 70-те и 80-те години на миналия век клиентите на компанията можеха да разчитат, че ще карат колите по две десетилетия и след това купувачи няма да липсват.

Дори и най-фанатизираните почитатели на марката обаче признават, че през 90-те всичко се промени и то не в добра посока. Тогавашните "мерцедеси" не можеха да стъпят на малкия пръст на W124 или W126 като надеждност, качество и издръжливост, макар че изключения винаги има.

Доказателство за това е тъмносиньото CLK от снимките, което е навъртяло 930 842 км и все още се държи. Купето е купено през септември 1999 г., има 2.0-литров бензинов двигател с мощност 136 к.с. и автоматична трансмисия.

Максимална скорост от 205 км/ч и ускорение от 0 до 100 за 11.5 сек. не са характеристики на спринтьор, а по-скоро на маратонец, и пробегът го доказва. Интериорът с текстилна тапицерия изглежда захабен, но това е закономерно предвид навъртените километри.

За съжаление прокобата на всички "бенцове" от края на миналия и началото на новия век - ръждата - не е подминала и този бегач на дълги разстояния. Корозията е обхванала почти цялата долна част на каросерията. За сметка на това цената е само €2 950.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 46 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 123

    59 159 Отговор
    Мойта дачика е на 800 хиляди и изглежда по добре

    Коментиран от #4, #18, #21, #32, #41, #48, #78, #84

  • 3 Рамбо

    41 12 Отговор

    До коментар #1 от "Townboy":

    Муахахахаааааааа !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 4 Баш Батка

    82 66 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Хаха едва ли, тея кошници минат ли 150 и са за вторични.

    Коментиран от #5, #35

  • 5 123

    22 33 Отговор

    До коментар #4 от "Баш Батка":

    ти нормален ли си даже мисля да ходя на ринга с нея да поставчм рекорди :)

    Коментиран от #12

  • 6 Аз бре

    59 12 Отговор
    И всичката таз ръжда само заради една икономия на боя ... Или поне до колкото знам по това време % на водата в боята е бил увеличен, и ей го на .

    Коментиран от #16, #22

  • 7 Clk

    47 11 Отговор
    Сега ме е яд че продадох моето clk 230 kompressor.
  • 8 Трънчо

    290 2 Отговор
    Като го гледам този как изглежда отвътре,тея на горубляне явно са по на 2 000 000.

    Коментиран от #56

  • 9 124

    39 80 Отговор
    мойта дачия вече е на 861000 нищо не барам само карам

    Коментиран от #10

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 директор

    67 12 Отговор
    аз ако съм директор на Мерцедес ще пусна нов модел като някогашните издръжливи и класни автомобили, само не знам да ли в момента има такива инженери, които да могат да направят подобни автомобили. Вярно то и политиката вече е друга производителите правят умишлено трошливи автомобили с измислени екстри за да могат да ти продават резервни части, и на 200-300000км. нов автомобил.

    Коментиран от #17

  • 12 Баш Батка

    6 12 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    Ъъъъ добре...
  • 13 123

    110 10 Отговор
    На 20 години, на 1 милион, и изглежда като половината от колите по нашите пътища! Браво, добро качество....

    Коментиран от #66

  • 14 s7un7

    52 12 Отговор
    хахаха само 2000 евро, че то вече в БГ има същите на по-малко километри и по-запазени за по 2000-4000лв

    Коментиран от #85

  • 15 111

    63 4 Отговор
    търговците изядоха инженерите.
  • 16 ккк

    38 5 Отговор

    До коментар #6 от "Аз бре":

    Вярно е това. По това време в Даймер са правили първи проби с боя на водна основа и резултатът от тази "рационализация" цапа подовете на гаражите и паркингите.
  • 17 Roskata

    62 3 Отговор

    До коментар #11 от "директор":

    Колега, инженери има и могат да го направят. Друг е въпроса кой би позволил този "лукс". За политиката на фирмите си прав. Едно време колите се правеха от инженери, сега се правят от маркетолози и счетоводители/финансисти... тъжно, но факт.
  • 18 Петър

    126 25 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Датчията не е кола, тя е религия, секта, начин на мислене и живот.
    Да си купиш нещо, което сам знаеш колко е смотано и скалъпено, но и сам да се убеждаваш, че си постъпил правилно, това е секта.
  • 19 Пост на гост

    20 9 Отговор
    С тая ръжда как е взел технически не ми е ясно. Или е някое аби или е баш див холандски селяк. Ако изкара и пална сервизна книжка ,няма да му липсват мераклии да я вземат.
  • 20 Св.хуу

    51 15 Отговор
    Хвали старо карай ново са казали хората
  • 21 Бай УРко

    30 21 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Единствената конкуренция на Дачия е Лада и Пьонг Фа от Северна корея
  • 22 Plameni

    45 3 Отговор

    До коментар #6 от "Аз бре":

    Не е от боята ,а от икономията на антикорозоционното покритие.

    Коментиран от #38

  • 23 W202

    39 16 Отговор
    Преди 8 години имах Ц-класа с такъв двигател но харчеше много,а нямаше динамика оправдаваше разхода.Сега имам Хонда Сивик 2008-ма бензинова 140кс която харчи почти на половината и върви прилично.

    Коментиран от #29

  • 24 W202

    5 3 Отговор
    пардон-оправдаваща
  • 25 koko

    39 5 Отговор
    И като ги внесат в БГ изведнъж стават на 162000 РЕАЛНИ км.. и после като ги купят и псуват как може кочините им да се разпадат на толкова малко километри.. Но това е реалността, клиентите на толкова стари кочини са прости и имат нужда да вярват че са им на малко км..
  • 26 Jack Bauer

    23 5 Отговор
    Имах абсолютно същото CLK и наистина е доста добър автомобил. Единственият проблем ми беше безкрайната ръжда по прагове, калници и врати, както се вижда и от снимките в статията.
  • 27 гнида

    14 3 Отговор
    Кола няма има ръжда , пробвайте на части да го продавате , всяка е на милион километра ! Инак към 550 еуро бих платил ! Повече не !

    Коментиран от #57

  • 28 Гошо Горублянския

    42 2 Отговор
    Давайте го, от утре е на 163 хиляди, лъснат с вакса, напарфюмиран. Колата е на пенсиониран лекар, карана само в малко градче, всичко сменено, качваш се караш, само за 10 хил.
  • 29 W 208

    17 13 Отговор

    До коментар #23 от "W202":

    По-малко се изхвърляй. Няма как твоята Хонда да гори 4л. на100 км.Недей сравнява автомобили който имат 10 год .разлика
  • 30 Холандия

    34 2 Отговор
    Един кит, пране на седалките, смяна на стелките и кожа на волана, малко пастиране и да отива за нов внос на 167 000 реални в Горубляне...
  • 31 Анонимен

    24 3 Отговор
    И после идва в България и я пишат на 165000 Реални
  • 32 321

    11 3 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Да си жив и здрав ,цял живот да си я караш

    Коментиран от #33

  • 33 123

    7 6 Отговор

    До коментар #32 от "321":

    ох дано чул те господ много си я обичам старичка е ама как върви

    Коментиран от #46

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 gosho xaxa

    10 1 Отговор

    До коментар #4 от "Баш Батка":

    ти сигурно си бавараджия щом приказваш глупости
  • 36 W124

    11 3 Отговор
    W124
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Random

    12 5 Отговор

    До коментар #22 от "Plameni":

    Минават на водна основа, а ел. инсталацията е био-разградима. От там и много проблеми. Това е още от последните години на 124 и 140

    Коментиран от #39

  • 39 Гост 5

    18 1 Отговор

    До коментар #38 от "Random":

    Метала ако е поцинкован или обработен добре антикорозоционно и без боя няма да ръждяса
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Дачия

    5 2 Отговор

    До коментар #41 от "Съвременник":

    На тези километри е с по-малко ръжда и с по тънка ламарина .
  • 44 много

    10 3 Отговор
    ръжда бате иначе вървят
  • 45 SAAB

    18 3 Отговор
    Нищо му няма.......баба го е карала веднъж седмично до "пазара ":)
  • 46 Московский комсомолец

    3 3 Отговор

    До коментар #33 от "123":

    Аве пич , тя да не е возила Елена и Николае Чаушеску? 😂🤣😂🤣😂🤣
  • 47 AdiBas

    16 2 Отговор
    Перфектен "нов внос" в Горубляне. Не на 980000,бре, на 98 хил км. е. Малко карана, само трЕБЕ да се обслужи, малко кит и хайде на тех. преглед. НЕкой горд "нов внос софиЕнец" ще надува бузите вътре и ще говори по айфона 5s, последен модел, ГОЛД, ббхахахаха:)
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Селянин

    8 2 Отговор
    И после казват че колите от германия , холандия,англия гният много,еми като са на един и не рядко на над един милион километра как няма да гният
  • 50 Empty

    16 0 Отговор
    Пак изглежда по добре от колкото уникатите на по 150-250 хил. км.
  • 51 Гост

    12 0 Отговор
    Нашите автокъщи веднага ще я прилапат.....Ще я стегнат и ще я врътнат на 100 хиляди километра...Карана от богата баба в Холандия...
  • 52 Plameni

    14 3 Отговор

    До коментар #42 от "Жоро К.":

    Имал съм два Е 200 136 кс. Изминал съм 380 000 км.общо с двата .Никакви проблеми освен ръждата. Може да имаш проблем с някоя бобина или лула след 300 000 км и 20 години Купуваш нова за по -малко от 100 лв Bosch за два цилиндъра и нямаш проблеми за следващите 20 години
  • 53 майстора

    12 3 Отговор
    Какво да ви кажа ...и w220 320cdi съм виждал на 3 000 000 повтарям 3 милиона километра съм виждал така че правете си сами извода кой колко здрави коли прави
  • 54 Excrement

    17 5 Отговор
    По онова време хората са правили коли за да се докажат. Сега всичко е пара. А отностно коментарите за тукашните автомобили, все пак сме 20 години назад от северна Европа и нормалбо, като стъпи кола на българска земя се "подмладява" от 500000 трошка става на 170000 гаражна кола на баба германка дето само до магазина е ходила и ДАЖЕ си забравила чадъра който още стои в купето. И последно, срещнах 7 8 коментара за дачии над 800к километра, абе мойки, дори бакшишите дето карат дачии на около 450-500к ги бракуват, как вашите стават милионерки и само "наливате и карате" смешници.

    Коментиран от #59

  • 55 Баце

    14 11 Отговор
    Най-грозния и нефелен модел на Мерцедес - "Очиларката" и нейните производни = Ширпотреба.
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Q4 00

    13 6 Отговор

    До коментар #56 от "АLFA Q 4":

    Виждали сме статии за Мерцедес ,Тойота , Волво и други на по 1 000 000 км.,само за Фиат и Алфа няма.Защо ли?
  • 59 Някой

    3 2 Отговор

    До коментар #54 от "Excrement":

    То купето бе не мотора сменен от катастрофира че нов немое си го позволи
  • 60 Docenta

    8 4 Отговор
    Точно този модел на мерцедес не от вечните,нито мотора нито купето

    Коментиран от #70

  • 61 Италиански внос

    12 0 Отговор
    Ако този е на 1 милион, значи онези в автокъщите в България са на по 2 - 3 милиона км, съдейки по видът им.
  • 62 Зайко Байко многознайко

    12 1 Отговор
    W 123 - 240D и W 124 - E300D, По здрави коли от тези не съм имал. Седемслойно покритие на купето , поради което купето не корозира. Освен това ламарината е по- дебела от колкото на W 210 и W 211. Очиларките се произвеждаха в джоинтвенчър с Крайслер в ерата на водноразтворимите лакови покрития, Chrysler е най-нефелната от трите автопроизводители в Щатите. Номер едно е GMC, номер две е Ford и на последно място е Chrysler. Мерцедес успя да се отърве от тях с голям зор и загуба на много клиенти.
  • 63 vasik atanasova

    4 1 Отговор
    ще изкара още 1 000 000 км
  • 64 Секуро

    7 3 Отговор
    В бачкането имаме над 10 дачии мсв, и до една са над 500 000 км. А най караната е на 800 хил км. Товаренето е чудовищно! Масло се сменя кой кога се сети. Поддръжка нула. Ама ей на, вървят. Малко потропват и отвън са доста издрани, понеже няма кой да им завежда щетите, но моторите им са бетон. Имаме и няколко зафири, които след 150 хил никой не иска да ги кара, че не се знае къде ще те оставят.
  • 65 Стефан фарашев

    5 0 Отговор
    Значи тези в мобилето са над 2 000 000 килеметера
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 пръч

    1 1 Отговор
    да пробват тоз бегач из бг пътища да видим дали няма през ден да е у сервиз
  • 68 локомотива

    6 2 Отговор
    От повечето коментари на разбирачи за километрите и споменаването на горубляне усещам че са ебани по този параграф с бабата и нейното ходене само до магазина.А ми елате и към хасковския регион че и ние да ви по-бем малко де.Айде че отивам да върна едни километри.

    Коментиран от #73

  • 69 Нонстрадамус

    2 0 Отговор
    ЪПСУРТ: "Вземи CLK - то, ела на Какао бийч"...

    Коментиран от #82

  • 70 Слушай мен

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "Docenta":

    Явно никога не си имал такъв
  • 71 Фред

    2 3 Отговор
    Тук CLK вървят по 500-1000 евра. При това на 120 - 160 хил. км.
  • 72 clk

    0 1 Отговор
    очаквайте скоро да го видите в мобиле.бг на реални 163000км хахах

    Коментиран от #80

  • 73 Булдозера

    7 0 Отговор

    До коментар #68 от "локомотива":

    Върни и на жена си километража.

    Коментиран от #77

  • 74 Jen

    10 2 Отговор
    Имам CLK 230,197к.с. от 2002г. и на всички "разбирачи" мога да кажа само едно :Страхотна е! Няма и точица рьжда,динамична,отзивчива и не на последно място достатьчно комфортна. Едни от последните качествени автомобили! А на колегите с Дачиите....!Колеги Дачия не е автомобил.😂
  • 75 BgCarsUnited

    11 1 Отговор
    Като собственик на C/W208 200 kompressor, но придобит от Италия, мога да кажа, че нова кола трудно ще ме поблазни дори в близките 5, 10 години. Първоначалната инвестиция беше смешна, а насреща получавам непретенциозна кола с прилична механика и макар 20-те си години - привлича окото. В YouTube може да видите клипове с автомобила в канала на Bg Cars United.

    Коментиран от #79, #88, #90

  • 76 гощо

    3 2 Отговор
    Аз съм имал 124-ка купе! Много си ме кефеше,но в никакъв случай не може да се каже,че е НЕ разрушим автомобил!
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Бенц

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Твоята глава е проблема а не автомобила
  • 79 Рудозем

    4 1 Отговор

    До коментар #75 от "BgCarsUnited":

    Моят w203 е на 230к км и се държи по същият начин както беше и на 80к км.
  • 80 Джамбаз

    3 1 Отговор

    До коментар #72 от "clk":

    Това си го търсите вие играчите с 5лв в джоба!
  • 81 Като нова

    0 0 Отговор
    Като нова е!Може и бартер за апартамент в София-обзаведен,,
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Данчо

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Твойта кофа и нова не изглежда добре .. камо ли след 800к.. хаха
  • 85 Razbiracha 14

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "s7un7":

    Da te nai dobrite ot evropa nie gi karame. Shti pokaja benz na 75hil km da vidim kolko defekta shte namerish i na edin na na 400k samo redovno obslyjvan. Varvaite che babi sa hodili nedelq na carkva zatova sa na malko km i mn godini
  • 86 Фернандо Алонсо

    2 1 Отговор
    Извинявай, че на ти се обръщам,но се надявам да прочетеш какво ще ти кажа и да го осмислиш.1. Абонирам съм за канала ти. 2. Личи си, че се интересуваш от автомобили и имаш някакви знания и/или знаеш от къде да се информираш. 3. Доста от нещата, които говориш са верни, но трябва да решиш, дали наистина искаш да помагаш на хората или просто искаш да генерираш пари за себе си. Рекламите с бързи кредити са гаднички, меко казано. Съветът ми е да обясняваш на хората, че трябва да живеят в рамките на доходите си, да могат да си правят сметка, а не да влизат в безумни кредити с безумни лихви, само за да си купят италиански"безгрижен" кош за 5000 лв. на кредит и после да нямат пари за гуми, дискове и накладки, обслужване, с премахнат катализатор(нещо което трови децата ни на първо място, нас и родителите ни). Тези хора са опасни за себе си, но и за нас. Купуват си, както и ти също кола за 5000 лева, с близо 200 конски сили, харчеща 15 л. На 100, но се чудите, защо ще ви вземат пари, за да си паркирате кошовете пред блока. Ще ви вземат, защото нямате собственост, никоб не е длъжен да Ви осигурява къде да си паркирате тоалетните. Ще съветваш хората, че във всеки голям град в ЕВРОПА, трябва да се помисли за екология, за това къде ще си паркирате автомобила, колко струва поддръжката, колко гори, а не 200 к. С. На 20 години и няма къде да паркирам, съсипаха я тая държава. Мога да нагледно и простои да ти обясня, колко "по-скъпо" излиза да
  • 87 Фернандо Алонсо

    3 2 Отговор
    Притежаваш чисто нов автомобил, вместо 10 -15 годишен кош с 200 и кусур к. С. Нямало да погледнеш 5 или 10 години нов автомобил, Ок карай си боклука със някакво гърне вместо катализатор, но на село без деца наблизо. Моля те ,не трови децата ни. Автомобилът не е задължителен за всеки, автомобилът е лукс и ако ти искаш да притежаваш автомобил youngtimer, добре, но или ще си плащаш за това, че ни тровиш и си опасен или просто няма да го караш, ама и да не го оставиш пред блока, като паметник БЕЗПЛАТНО. Имаше и едно видео, за данъците и доходите на хората, моля те изтрий го, защото говориш пълни глупости за това как държавата, трябвало да се съобразява с доходите, че и да ги вдигала, моля излезте от комунизмът!
  • 88 Фернандо Алонсо

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "BgCarsUnited":

    Горенаписаното се отнася за BGCARSUNITED
  • 89 Не глеам таувизия

    0 0 Отговор
    Типичен нов внос преди намесата на джамбазите:D
  • 90 Силвио

    1 2 Отговор

    До коментар #75 от "BgCarsUnited":

    Съгласен съм със вас. Аз преди 2 години си взех 2009 w209 CLK 550 . Рядък модел 5.5 литра на 150000 километра . Обожавам техническите характеристики на тази немска машина . Имах възможността да тествам този звяр и бях изумен от постижението. До 100 км/ч за 4.41 секунди . Две години по късно не съм имал никакви ремонти или разходи по нея. И както вие казахте колата сме още изглежда много привлекателно. А това което обожавам как много от съвременните скъпи коли остават зад мен без шанс да ме настигнат. 15000 Това беше чудесна покупка . Всеки път зад кормилото пулса ми скача със скоростта на оборотовера.