Феновете на автомобилите и високите скорости винаги се стремят да бъдат близо до своето хоби. Много от тях посещават различни автомобилни състезания и шоуруми. Други прекарват часове в интернет в търсене на последните новости за любимите модели автомобили. Именно за тази група фенове, компания GfK България, която се занимава с пазарни проучвания, има предложение как да превърнат хобито в своя работа.
За тези, които имат афинитет към колите и добре владеят немски език, от компанията предлагат работно място на позицията „Продуктов специалист с немски език”. Основните задачи на служителя са: търсене на информация за технически характеристики и цени на различни модели автомобили, налични на немския пазар, въвеждане на информацията в специализирана система и корекция на съществуващи или създаване на новите модели в системата.
Другата позиция е за „Продуктов специалист с италиански език”. Изискванията към кандидатите са висока степен на организация, добро ниво на немски/италиански език и отлично боравене с компютър. Не на последно място са необходими добри познания в областта на автомобилите.