20 Януари, 2017 09:21 1 648 1

Как се скрива грозното

  • стикер-
  • продукт-
  • скриване
Как се скрива грозното - 1

СКРИКЕР е стартираща компания, развиваща се в гр. София. Произвежда компактни стикери под слоугъна “Скрий грозното!”. Още интересна информация за проекта, може да прочетете във втората част от интервюто дадено специално за Факти.бг.

За кого е подходящ СКРИКЕР?

За всички! СКРИКЕР е стикерът на всички поколения - децата се радват на шарените картинки, младежите попълват колекция от готини стикери, възрастните ги използват често за криене на картинки по цигарите или цени на алкохолни бутилки. Стикерът няма възрастово или полово ограничение!

Като млада компания имате ли конкуренти на пазара?

СКРИКЕР има уникална концепция, която не присъства на българския пазар. Що се отнася до позиционирането му в сферата на тютюневите изделия, СКРИКЕР остава единствената безплатна алтернатива. Много често срещаме недоверие от продавачите по такива магазини, не разбират защо искаме да им дадем нещо безплатно. Отговорът е един - не може да се иска цена от 10 или 20 стотинки на стикер. Няма компания по света, която да разпространява стикерите си срещу някакво заплащане, те идват заедно с покупка или се предлагат на всеки потенциален клиент. Тази инвестиция се залага в бюджета за реклама и не търси директна печалба. Стикерът може да е еднодневен консуматив, но може да стои на лаптопа ви 4-5 години.

Как се скрива грозното

В това се крие неговият чар, вие му придавате удобен за вас смисъл. Що се отнася до рекламата - тя действа на подсъзнателно ниво, колкото по-често виждате един бранд, толкова по-голям е шансът да се доверите именно на него.

Имате ли съвети към рекламодателите?

Всяка реклама трябва да се съобрази с концепцията на бранда, който ще комуникира. Когато пространството за реклама е по-малко, то подходът към клиентите трябва да се осмисли. Дали ще се изпозлва логото, защото то е най-познатият елемент на компанията или послание, което тя лансира. Цветовете предизвикват различни реакции на подсъзнателно ниво и също трябва да са съобразени с интересите на аудиторията. Изображението, което ще изпълва рамката на СКРИКЕР може да има много варианти, а нашите дизайнери ще направят рекламата ви най-разбираема и подходяща за малкото пространство.

Какви са следващите стъпки за СКРИКЕР?

Концепцията на СКРИКЕР позволява много пътища за развитие. Най-близката ни цел е разрастване на СКРИКЕР общността (или както харесваме да казваме често - семейството). Стикерите са лесно възприемчиви и функцията им е ясна - отлепваш и залепваш. Залагаме на персоналното отношение към феновете на СКРИКЕР и те никога не знаят с какво ще ги изненадаме. Забавните свежи публикации, с които комуникираме на потребителите на страницата във Facebook, ги ангажира и оставя в тях онова чувство на доверие.

Отговаряме на всякакви въпроси и се съобразяваме с препоръките на клиенти. СКРИКЕР отразява на нашето отношение към хората, реплика е на очакванията ни от други български компании. След като направихме игра под формата на томбола, мислим и за ангажиране със социални теми и събития, както и колаборация с артисти.

Опишете СКРИКЕР с три думи.

Безплатен, иновативен, комуникативен.

Защо рекламата върху стикер е добра инвестиция?

Стикерите могат бъдат вашата нова визитна картичка, но в много по-разчупен формат. Логото ви ще бъде разпространено по канали, които преди това са били недостъпни за вашата реклама. Нетрадиционният подход на СКРИКЕР отключва местата, които крият бъдещите ви клиенти. Такъв вид реклама е подходяща както за големи, така и за малки бизнеси и носи огромна популярност на името ви, като го затвърждава пред клиентите ви и го популяризира за бъдещи такива.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сульо

    0 0 Отговор
    Колкото и малко пари на са дали за това рекламно интервю,все са се набутали,защото това са пълни глупости,които си забравят веднага.