Last news in Fakti

17 Юли, 2017 10:33 3 373 17

Над 100 жалби срещу „България ер”

  • българия ер-
  • полети-
  • закъснение-
  • жалби
Над 100 жалби срещу „България ер” - 1
Снимка: М. Богданова ©

Драстичното закъсняване на редица полети на българския национален превозвач преди две седмици доведе до вълна от жалби от потърпевши клиенти. До момента техният брой е 103. Основната причина пътници да чакат с часове да бъдат извозени е, че „България ер” няма резервни самолети и екипажи в случай, че някоя от машините има техническа повреда. Констатацията е на Гражданската въздухоплавателна администрация (ГВА), която ще направи 4-месечен мониторинг на дейността на „България ер”.

Не е изключено авиокомпанията да бъде глобена, каза министърът на транспорта Ивайло Московски. „Ако трябва да бъдем честни, действително има и обективни причини за някои от забавянията на техните полети. Това, разбира се, не ги оправдава. При проверката е констатирано, че на практика при отказ на тяхна машина поради някакъв технически казус се оказва, че нямат планиран резервен вариант, съответно нямат планирани и резервни екипажи. При отдел "”Планиране” проверката, която извършихме, показа, че от трима служители, които трябва активно да работят по планирането на полетите на компанията, единият е в предизвестие за напускане, другият – болен”, каза министърът.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 321

    7 19 Отговор
    Ей голям проблем.
    100 човека са половин самолет. Като стачкува Луфтханза и отменят хиляди полети и недоволните се измерват със стотици хиляди, няма кой да се занимава, ама щом е българска компания - дай да я съсипем за един дребен гаф.

    Коментиран от #4

  • 2 Гого

    5 1 Отговор
    Защоооооооо

    Коментиран от #3

  • 3 Sunrise

    14 6 Отговор

    До коментар #2 от "Гого":

    Гафът въобще не е "дребен"
    Не става дума за 100 човека, а поне за няколко хиляди, тъй като закъсненията се точеха цяла седмица и засегнаха десетки полети. И определно жалбите ще стават повече!!!
    И как ти дойде на акъла да сравняваш България ер с Луфтханза ?!?!?? Все едно да сравняваш кон с кокошка.
  • 4 флай

    16 3 Отговор

    До коментар #1 от "321":

    На интересен ли се правиш или адвокатстваш на тимаджийската компания ?
    Тия 100-на жалби са само върха на айсберга, просто българина е свикнал да си търпи да го мачкат и не си търси правата. Полети на тази компания цяла седмица закъсняваха и хиляди пътници висяха, като сополи по летищата без никой нищо да им казва. А това да ги сравняваш с Луфтханза е меко казано смешно, ти летял ли си с немската компания?
    Сега ми е интересно дали изобщо, ще могат и платят обезщетенията ?

    Коментиран от #8, #9

  • 5 123021

    7 4 Отговор
    ТИЯ ПО НАГЛОСТ НАДМИНАХА ВСИЧКИ.ДАЖЕ ЛУФТХАНЗА БЛЕДНЕЕ С МИЗЕРИИТЕ СИ .АМИ КОЙТО Е ТЪП ПАК ДА КУПУВА ТЕХНИ БИЛЕТИ.
  • 6 Гост123

    8 1 Отговор
    Теорията на една велика майсторка на оралната любов, назначена именно поради това си безценно качество, нищо че не знаеше от коя страна излита самолета, бе: ...Език се учи, крака и ц.ци не растат " и по тази причина изхвърли на улицата всички истински професионалисти с богат опит и стаж, но ето, че има Видовден. Продължавайте да назначавате "духачки" и да чакате станилна авиация. Приятно "приземяване"!!!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 321

    4 9 Отговор

    До коментар #4 от "флай":

    Ауу, немската компания.. направо се разтичаш като го пишеш нали?
    Летял съм и с немската и доста други. България ер е една от добрите компании, която осигурява по-голям комфорт и обслужване на по-добри цени от прехвалената немска компания. Последното ползване на ЛХ самолетът закъсня с 2 часа, без никакво обяснение, без никакво извинение, смениха машината и новата/много стара/такава при излитане се тресеше като стар трабант. Миналата година същата тази прехвалена ЛХ отмени заради стачка полет седмица преди него и трябваше да се плати почти двойна сума за резервация от днес за утре. И какво значение има на кого е компанията - като на другия му е зле направо се размазвате да злорадствате - тъпа българска черта!

    Коментиран от #10

  • 9 ИЮБ

    3 4 Отговор

    До коментар #4 от "флай":

    Какъв българин е свикнал да го тъпчат? Националният превозвач да не би само българи да го използват? Личи си, че не си се качвал на самолет, щом си наговорил такива глупости.
  • 10 флай

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "321":

    Летял си ти само из офиса на България ер хаха Не се хаби да пишеш иди го обясни това на децата, които ревяха потни и гладни по летищата, защото твоята "точна" компания се погрижи да им е прекрасно ?
    И няма нужда да пишеш и под псевдоним ИЮБ не можеш да ме впечатлиш !
  • 11 321

    1 2 Отговор
    Приятелю, параноята, която си вкарал ме кара да напиша последен пост по въпроса. Чао и Флай ъуей!

    На всички компании може да им се случи да закъснеят полети за ден или два и за едно или няколко направления. Но само най-големите могат да си постигнат най-големия батак:

    2015
    Март - 20 000 пътници потърпевши от стачката на "Луфтханза"
    Ноември - При последната стачка в "Луфтханза”, която завърши на 13 ноември, компанията анулира около 4700 полета. Това засегна около 550 000 пътници по света.
    2016
    - Пълен хаос на летищата в Германия заради стачка на Луфтханза.
    - Заради протеста днес се отменят 876 полета, а засегнатите пътници, които няма да могат да пътуват са над 100 000.
  • 12 Ренета

    2 5 Отговор
    Жалби от закъснения има постоянно срещу всяка една авиокомапния в света. Вече става тенденциозно това плюене по националния превозвач.
  • 13 Ники

    4 0 Отговор
    Баща ми прекара 8 часа на летището тук защото, нещо било станало , което нещо според мой източници е че авиокомпанията не е била пусната да излети от определено летище в чужбина защото е имала големи задължения и са чакали трансфер на пари за да пуснат самолета да излети !! Тук не говорим да има бури или някакви така наречени форсмажори обстоятелства !!!

    Коментиран от #14

  • 14 321

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Ники":

    Както и при ЛХ въпросът винаги е свързан с пари.
    Нали не мислите, че пилотите и останалия персонал стачкуват за подобряване на положението африканските деца.

    Коментиран от #15

  • 15 ТИМ ВарнЯ

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "321":

    ТИМаджийте са фрашкани с пари! Държат летища, пристанища, банки и застрахователни компании - прочети за тяхната империя и връзките им с ДПС! Тиквата е на СЛУЖБА при тях! Има един стадион дето го правят от 20+ години във Варна и техните платени тролове само повтарят, че щя да бъде най-НАЙ в Европа, а доскоро беше едно блато с боклуци и ще го чакаме още 20 години, докато ТИМаджийте не си уредят СП по футбол да е във Варна! Вижте как нагло ви наливат в Арена Армеец - ТИМаджийския Колизеум! Там са всички значими събития, що така?! Не бе ББ не им е подлога, аз дрънкам глупости, ДПС нямат нищо общо ... емиии тогава си пишете жалбите към БългарияЕр - той арменския поп няма да е сам...
  • 16 Иво

    0 0 Отговор
    Който е пътувал поне пет пъти с шебеците от България еър може да коментира, а всичко останало е празни думи. Факт е, че лоукост компаниите ги бият по всички критерии за комфорт и обслужване. Дано не стават инциденти, че като гледам с какви летящи консерви си позволяват да летят... не ми се мисли само.
  • 17 Air bokluk

    0 0 Отговор
    Хора не пътуваите с тези боклуци България ер в момента съм на летището Мадрид барахас платих си всичко както трябва билета ми излезе 110евро със услугата която ми направиха по интернет.Имах право на 20 килограма багаш включен в цената , отидох да ми дадът бордно карта казаха че трябвало да си платя багажа 50евро платих 12 килограмов багаш 50евро от Леон до Мадрид с автобус са 36 евро багаш педеси евро билет 150евро сметнете сметнете сумата.Обаче това не им стигна и си излетяха бес мен .Обадих се във София да попитам може ли да МИП издадат друг билет за следващт полет казаха че трябва да доплатя 100 евро за доплащане каза една от стюардесите или незнам по точно като каква обслужващта се явява .Аз и отговорих че това не е доплащане а закупуване на нов билет и тя ми затвори телефона няма компенсация или някаква отстъпка прошка за пътника няма .Много щте се надяват да са като испанците но никога просто няма да станат така щте се давят в собствената си кръв това е от мене