15 Февруари, 2017 21:04 2 690 4

Три са най-страшните тунели

  • три-
  • най-страшни-
  • тунели

Шест пък са по-опасни от Ечемишка

Три са най-страшните тунели - 1

Три от тунелите у нас са обявени за най-страшни. Шест пък са опасни от „Ечемишка”. Трите тунела фигурират в графата с много висок риск, гласи доклад на АПИ, изпратен до служебния министър на регионалното развитие Спас Попниколов. Документът бе подготвен от пътищарите след спешната проверка, разпоредена след трагичния инцидент в тунела на АМ „Хемус”, отнел човешки живот.

Два от най-опасните тунели се намират край Велико Търново и един край Ловеч. С висок риск са оценени четири съоръжения - край Бургас, Габрово, Пловдив и Смолян, като при всички тях са установени течове или корозирала арматура на гредите и панелите.

Придобилият печална слава "Ечемишка" фигурира в третата графа - Тунели със съществен риск. Там са още два от проходите през Стара планина на "Хемус" - "Топли дол" и "Витиня". Такива има и край Враца и Габрово. Списъкът се допълва от "Траянови врата".

Два нови тунела на автомагистрала „Люлин” са съоръжения със съществен риск. В единия от тунелите на строения не толкова отдавна аутобан между София и Перник са открити проблеми, подобни на тези в злополучното съоръжение на „Хемус”. В доклада е записано, че в тунела при км 14+680 на територията на ОПУ-Перник е констатирана корозия на стоманената конструкция на осветлението и липсващи анкерни болтове, които я крепят. Установени са още течове през облицовката на съоръжението. За друг от тунелите, откъм София, на най-късия ни аутобан е установена липсата на евакуационно осветление.

P.S.
Българската държава е абдикирала от българските пътища!

ФАКТИ.bg настоява за истинска държавна власт, ред и контрол по пътищата.
Прекалено много станаха автонаглеците по българските улици!


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 неутрален

    6 1 Отговор
    Да точно така е. Пълно безобразие. Гордостта на Тиквока. Колко време издържаха след откриването? Налага ми се да пътувам по Люлинска магистрала поне веднъж в седмицата и откакто е пусната няма ден в който да няма затворен участък, а преди Нова година в първият тунел от Перник към София цяла седмица нямаше осветление, а сега и в трите тунела липсват по няколко лампи, а да не говорим за страничните панели. Просто ужас, но когато се строеше вместо да се даде на българск строители и да има пари за Българите, Тиквокавкара турски бригади с много по-високи заплащания. Този мръсен и долен предател и за затвора, но той се готви за трети мандат. Никога този предате на власт. Когато се е правел Ламанша са били необходими 8 000 работника и какво е направило правителството на Англия и Франция? По 4 000 от двете страни, за да задоволят необходимостта за работа на своя народ, а тука Тиквока осигурява комисионни за своята банкова сметка. Както казват старите баби - ХАИР ДА НЕ ВИДИ! ПРОКЛЕТ ДА Е!, че не мисли за българите.

    Коментиран от #2

  • 2 onq s konq

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "неутрален":

    Абсолютно си прав за всичко и е наложително на изборите да не гласуваш за тикви,за да си орегулираш вътрешния мир и спокойствие.Ние ще си го изберем пак и без тебе:)
  • 3 МММ

    4 1 Отговор
    Тиквата парадираше че , той прави всичко. Сега да го обличат в раираните дрешки и да отива да си ги ремонтира под стража.
  • 4 УЕШГ

    2 0 Отговор
    Някой сетил ли се е да погледне тунела под НДК в София? Лявата страна на входа откъм 5-те кьошета се руше от години - арматурата е оголена, ръждясала. След всяко замитане падат бетонни парчета. Вътре, точно на чупката има ПРЕЧУПЕНИ 6 панела (миналата година по това време бяха 3) наклона им се увеличава вече опасно, на края откъм Раковска има още един счупен панел. Отделно, че и от тази страна бетона се руши. За течовете да не говорим. Интересно, дали някой ще обърне внимание, или ще чакат поредния нещастен случай......
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове