През 2018 г. руският президент Владимир Путин ще посети България. Визитата е била договорена в понеделник по време на 20 – минутен разговор с българския държавен глава Румен Радев, съобщиха от прессекретариата на президента.
Покана към Владимир Путин да направи официално посещение в България отправи президентът Румен Радев.
Предвижда се визитата да бъде през следващата година и да е по повод 140 години от края на Руско-турската война и Освобождението на България. Владимир Путин е приел поканата, като точната дата на визитата предстои да бъде уточнена.
Държавният глава Румен Радев поздрави Владимир Путин и руския народ по повод отбелязването на Деня на Русия – 12 юни.
По време на двадесетминутния разговор, който се проведе по инициатива на българския президент, беше отбелязана дълбоката историческа и духовна връзка между българския и руския народ.
Руският президент благодари на президента Радев за приноса му за развитието на двустранните отношения.
По инициатива на руския президент беше направен преглед на двустранното търговско-икономическо сътрудничество, както и в сферата на енергетиката, и беше изразено общо желание за тяхното последващо развитие и задълбочаване без да бъдат политизирани и на основата на взаимна изгода.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Фаруко
09:25 20.06.2017
2 Т.Живков
09:50 20.06.2017
3 Путин
10:23 20.06.2017
4 Путинонефил
Коментиран от #5, #19, #30
11:53 20.06.2017
5 Ярослав Станчев
До коментар #4 от "Путинонефил":
Ми то по твоята логика трябва да покани и белоруския,финландския,румънския,казахстанския,арменския,грузинския и куп още президенти на честването,та даже и японския император може да поканим.Тъй като в Руско-турската освободителна война е взел участие и един самурай от Страната на Изгряващото слънце.Което не е лошо разбира се,дори ще бъде едно весело,международно джамбуре с много музика,стил и толерантност към всички народности.Може дори да се направи конкурс за нова мис плеймейт,за да добие събитието екзотичност и красота.А най-добре да поканим и султан Ердоган,за да няма сърдити и да имаме представител на натовските ни партньори.Дори предлагам да поканим представители на арабските народности и да им се извиним ритуално,заради клането на 25000 техни беззащитни емигранти от Хан Тервел през 718 г. под стените на Константинопол.Е тогава ще издавим рибата от изненада.Коментиран от #6
15:06 20.06.2017
6 Путинонефил
До коментар #5 от "Ярослав Станчев":
Виж най-напред статистиката на жертвите и тогава пробутвай опорните точки на пАсолството. Като ще бъдем благодарни защо избирателно? Украинците не са ли умирали за нашата свобода. Не са ли и те православни братя. А сега де. Русофилите не можете да мислите дори 2 хода напред. Сами се набутахте в тази дилема, оправяйте се.Но с такива елементарни увъртания като японския император няма да се измъкнете.
Впрочем японския император да си го канят руснаците като дойде време за годишнина от 1905.
Коментиран от #8, #21
16:22 20.06.2017
7 семи проф
17:01 20.06.2017
8 Трол
До коментар #6 от "Путинонефил":
Спокойно,Путин няма да те изяде.17:01 20.06.2017
9 111
Коментиран от #16
17:14 20.06.2017
10 Гост
17:36 20.06.2017
11 голаг
17:39 20.06.2017
12 Гост
17:39 20.06.2017
13 Барчо
18:09 20.06.2017
14 висок
Защо ги събирате-питам?
Ще посрещаме Путин- ми отвърнаха!!!!!
18:47 20.06.2017
15 onq s konq
Коментиран от #22
18:52 20.06.2017
16 Ибрахим Гази
До коментар #9 от "111":
Willkommen!19:45 20.06.2017
17 гост
Тая :ЧИСТА и СВЯТА РЕПУБЛИКА" е само една химера, що се отнася до България, но все пак е била и една ВЯРА, която някога е давала сили на народът ни. Някога!... отдавна вече НЕ!
20:46 20.06.2017
18 VMORO
Кому да вярвам? На националните ни герои или на проруския тролетариат?
И какво направи Русия след Освобождението? Подкрепи ли ни за Съединението? Подкрепи ли ни за национално обединение?
Коментиран от #20, #26
21:06 20.06.2017
19 Глупак
До коментар #4 от "Путинонефил":
Гледам, че доста заблудени овчици поеха изявленията на Роската за свои.Всички упоменати народи воюваха в Руско-Турската война САМО КАТО ЧАСТ ОТ РУСИЯ.
Преди ,, демокрацията,, имахме ОБРАЗОВАНИЕ, либералчета
Коментиран от #24
21:08 20.06.2017
20 Глупак
До коментар #18 от "VMORO":
Не те знам какво си чел.... .но нищо не си разбрал, пичУчи се
Логично, питал ли си се , защо Турция не ни нападна при Съединението ?
Платили ли сме въоръжаването на армията ?
И тогава политиците ни са били на нивото на Боко. Особено 1глупак когото сегашните величаят, който докара Фердинанд
21:20 20.06.2017
21 Йонко
До коментар #6 от "Путинонефил":
Спокойно сороси стига врява. Няма да ви направи нищо като дойде Путин. Той е най големият, с мишки не се занимава.Браво на Радев, знае какво прави. И за втори мандат пак за него ще гласувам. Браво. Истински Българин.
21:34 20.06.2017
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 VMORO
Какво не съм разбрал? Я дай жокер! Хората са го написали ясно. Без заобикалки и усуквания.
Тоя, дето докара Фердинанд, е един от най-успешните ни политици от тази епоха. И горчиво съжалява за Фердинанд. И има също така безброй недостатъци и прави множество грешки. Но той превръща България в Швейцария на Балканите. Същият този съставя прокламацията, с която на 8 септември 1885 княз Александър приема сливането на Княжеството и Източна Румелия.
И да те информирам: Черна Гора, Сърбия и Румъния са вече самостоятелни политически субекти по това време (макар и васали на Османската империя) т.е. те не са част от Русия. Но воюват на нейна страна във войната, наред с Опълчението. И какво значение има дали украинците или финландците примерно са имали собствена държава или не? Що за идиотски аргумент е това? Били ли са се против турците? Да! Тогава?
21:41 20.06.2017
24 Путинонефил
До коментар #19 от "Глупак":
Да воювали са като част от Русия и никой не ги е питал искат или не искат. Въпросът е не в тях, а в наследниците им, които почитаме. Радев не кани Александър 2, а Путин. Сега има няколко страни наследници на Русия. Та въпросът е защо почитаме смъртта на едните и забравяме за другите.21:46 20.06.2017
25 не е плевел
21:47 20.06.2017
26 гост
До коментар #18 от "VMORO":
Когато четеш избирателно и без мисъл така става: чудиш се на кого да вярваш?! Надяваш се някой да ти каже истината на 100% и ти да му повярваш. Трябва повече да мислиш, отколкото да вярваш. Всеки има своя истина!Раковски:
"Майката на Раковски, Руска, е сестра на Георги Мамарчев, един от организаторите на Велчовата завера през 1835 г. в Търново, капитан от руската армия, който през юли 1829 година освобождава по време на Руско-турската война (1828 – 1829) Котел и Сливен. Това подтиква Съби да смени малкото си име на Георги, в чест на вуйчо си."
"След избухването на Кримската война (1853) Раковски заедно с група българи създава в Свищов Тайното общество, което има за задача да събира пари за освобождението и сведения за османските войски и да ги предава на руското военно командване"
"През 1866 година Раковски отново посещава Руската империя, ...Целта му е да събере пари за организиране на въоръжени чети, както и да подготви участието в тях на бесарабски българи. Той не постига голям успех с намирането на пари, заради натиска на руската полиция върху българската общност в Одеса"
В животът на Ботев Русия също оказва голямо влияние, при Левски не.
Както и да е, реалността няма нищо общо с идеалите и мечтите!
Коментиран от #27
21:51 20.06.2017
27 VMORO
До коментар #26 от "гост":
В крайна сметка Раковски, Ботев и Левски вярват, че България трябва да разчита само и единствено на себе си за Освобождението си. Никой от тях не се надява да помощ отвън и не чакат друг да свърши мръсната и кървава работа.Мамарчов(Мамарчев) е достоен българин, пример за подражание.
Коментиран от #28
21:59 20.06.2017
28 гост
До коментар #27 от "VMORO":
Да, ТАКА е! За съжаление са били повече идеалисти, отколкото реалисти. Хора с вяра и мисия. Отдавна няма вече такива българи.22:15 20.06.2017
29 Ghost1
22:16 20.06.2017
30 Ghost1
До коментар #4 от "Путинонефил":
Едва ли. Русофилска му рабора!22:18 20.06.2017
31 Руски тролак
Само едно въпросче към олитата: кой е освободил Гърция,Сърбия,Албания,Ч.Гора,Босна и т.н. от турско робство и защо те не знаят?
Коментиран от #32
22:47 20.06.2017
32 гост
До коментар #31 от "Руски тролак":
"Придобиването на независимост от гърците не би било възможно ако не е съществувал консенсус и всякаква подкрепа по отношение на войната от страна на великите сили взели и участие в конфликта – Руска империя, Кралство Франция и Кралство Великобритания.""Части от територията на днешна Сърбия, като Босна и Херцеговина с Новопазарския санджак, са част от Османската империя до 1912 г., т.е. до края на балканските войни"
"След Руско-турската война (1828-1829) с Одринския мирен договор в 1829 г., автономията на Сръбското княжество е договорно установена и международно призната, макар турските войски да остават в Белград и още няколко крепости."
"...Първите записки за албанския народ като отделен етнос също са от този период. Районът е превзет от сръбското царство, а по-късно преминава към Османската империя през 15 век. Земите остава под контрола на турците като част от провинция Румелия до 1912 г., когато е обявена първата независима държава на албанците, след кратка окупация от Кралство Сърбия."
Само си говориш или толкова си знаеш?
Коментиран от #33
23:07 20.06.2017
33 Руски тролак
До коментар #32 от "гост":
Ти май си копи-пейстнал нещо от някъде без да ми прочетеш въпроса.Кой ги е освободил?
По твоята логика тогава и България е придобита независимост от консенсуса на тези велики сили а не е освободена от Русия.
Освобождението на България от Русия си е чиста руска пропаганда.
Коментиран от #34, #36
23:23 20.06.2017
34 Абе празни кратуни сте
До коментар #33 от "Руски тролак":
Да бе--затова на Шипка и на още безброй паметници ( направени още по онова време ) са изписани руски имена-щото и това е руска пропаганда.....атиииии и залухите сте..или може би Путин тайно през ноща е гравирал имената---тотални хаховци сте това подлогите на САЩ...23:41 20.06.2017
35 Гост
00:55 21.06.2017
36 гост
До коментар #33 от "Руски тролак":
ДА, копи-пейст малко история, която ако можеше да мислиш би ти отговорила на въпроса. Е, явно ти е трудно, да видим дали ще може да ме разбереш малко по-обяснително.Руско-Турската война дава възможност на много държави да се освободят от Турско робство. Естествено, че целта на Русия не е била да дойде, да освободи България и да си върне войските обратно. Което обаче не пречи за много народи именно тя да е освободителя. Защото реално, ако са разчитали само на себе си още векове са щели да са част от османската империя. А това, че след освобождението самите държави са оставени да се обособят като такива няма как да стане без благословията на великите сили. Просто по онова време, в световен мащаб руската империя е била с най-силно влияние.
Тука няма логика. Има факти и анализи.
За българите ген. Гурко е освободител, за поляците поробител. Въпрос на различни гледна точка, различни събития, различни държави. Теб обаче просто или те мързи да четеш, или че не можеш да мислиш и разсъждаваш и се задоволяваш да пишеш откровени простотии извън контекста на времето. Това не те прави по-умен или по-голям патриот, а точно обратното.
07:04 21.06.2017
37 Ребята давайте дружить
07:12 21.06.2017
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 filo
15:42 23.06.2017