20 Ноември, 2017 16:36 6 839 55

Отново и отново! Войната на пътя взе още три жертви

  • катастрофа-
  • войната на пътя-
  • шумен-
  • силистра-
  • страхилица-
  • дренци

Тежка катастрофа на пътя Шумен-Силистра

Отново и отново! Войната на пътя взе още три жертви - 1
Изображението е илюстративно

Трима души са загинали при катастрофа на пътя Шумен-Силистра.

Инцидентът е станал около 15:30 часа днес между селата Страхилица и Дренци. По първоначални данни трима са загинали, а четирима (двама мъже, жена и дете) са ранени и са откарани в болница. На мястото на инцидента има полицейски и медицински екипи.

Организиран е обход на пътя, патрули на "Пътна полиция" регулират движението. Униформените насочват движението по обходен маршрут през селата Капитан Петко и Хитрино.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Темида

    32 3 Отговор
    Безнаказаността ни стопява по-бързо дори от война. Ура Ура Ура Ура
  • 2 Аз вярвам в БОЙКО

    4 28 Отговор
    А ТИ ?

    Коментиран от #31

  • 3 додо

    14 3 Отговор
    Войната по пътищата ще продължи и това е програмирано.Хората със екстрасензорни възможности им казаха , че ще се избият със катастрофи по пътищата.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 минчо

    19 4 Отговор

    До коментар #5 от "Gost":

    Защо камери?............Да заснемат катастрофите ли?Много малко хора могат да управляват автомобили в България,особенно господата РОМИ наистина законноста нее на ниво и от това съдя по мене си малкото съвестни водачи плащат актове и обират пешкира по пътищата я са одарени я са пренудени да се одарят......
  • 8 Реалист

    68 0 Отговор
    Няма война на пътя - има ИДИОТИ НА ПЪТЯ !
  • 9 тойота

    20 29 Отговор
    оправете пътищата малоумници!С по-високи глоби не видяхте ли че нищо не става.Трябва да се вземат радикални мерки за инфраструктурата.И тези дърти таралясници без спирачки и каращи ги 70+ годишни дядки изобщо да не са в движение.

    Коментиран от #24, #55

  • 10 Истината винаги боли

    26 3 Отговор
    Само Крумовски закони за приматите в България.Ако можеше да се трепят само тези картуни добре,но лошото е че загиват невинните ,а боклука оцелява и се увеличава...Законите в България не работят заради продажната ни съдебна система,която е като огромен охтопод който само расте и завладява всичко в държавата ни....
  • 11 Зорлем

    31 0 Отговор
    Интересен парадокс - всички се вайкат и тюхкат от "войната и беззаконието по пътищата", а катастрофите не намаляват.

    Изниква въпросът, откъде, аджеба, се взимат тези нарушители? Марсианци? Рептили? Семити? Путин? Тръмп?
  • 12 РРРР

    43 7 Отговор
    Аз съм карал в цяла Европа и повярвайте, такова нещо като в България, да излезеш на пътя и да се влачиш като черво, го няма никъде. На магистрала хората карат, изпреварват в лявото платно и се пребират обратно, при нас обратно, лявото платно ни е бавната лента, дясното скоростната. На магистралата е пълно с движещи се под 90 та има и под 70 км автомобили, без да им стига до акъла, че е ужасна заплаха. Един автомобил движещ се с 140 връхлита върху него все едно той е спрял, а другия се движи с 70-80 км. Да не говорим, че пречи на камионите, а един камион с ограничението си от 90 км му трябва голямо разстояние за да го изпревари и тук отново започват едни спирачки едно насмитане от застигащите коли и отново предпоставки за катастрофи. И като му свирнеш или го питаш какво прави на пътя, той вика, аз съм внимателен водач. Не ти не си внимателен, ти си опасен както за себе си така и за отсрещния и за застигащия. Ами градовете, какво да говорим, сульо и пульо се кукнал зад волана и в лявото платно с 20. Ако в София се движиш в дясно, пътуваш най бързо. Нормално ли е това, нормално ли е да излезе от пряка и директно в ляво с 20, нормално ли е 2 ленти на движещи се с еднаква скорос от 40 примерно, при разрешени 60 или 80. Карай в дясно, защо пречиш, защо правиш задръстване, остави поне едната лента да се движи, не пречи. Другата причина са светофарите, прз 20 метра спираш, зелена вълна един път в месеца, пълна олигофрения. В цял свят хората гледат да отпушат движе
  • 13 РРРР

    32 6 Отговор
    Чета ви и виждам 90% от вас облъчени от медиите за джигити по пътя за глоби и т,н, Хора, проблемите на пътя не са това с което ни облъчват. Ако беше така, то статистиката щеше да е в посока надолу по отношение на катастрофите, а не нагоре и то при положение на милиони дадени за камери и тем подобни контроли. Айнщайн е казал, че неможе да правиш едно и също и да чакаш да получиш различен резултат. Само това е достатъчно за да се замисли човек и да види, че с тези мерки гоним следствието, а не причината и статистиката го потвърждава. Да каращи с превишена скорост има, но те не са това което ни показва статистиката и ако някой се съмнява, нека си направи опит като кара на магистрала с 120-130км, при разрешени 140 км. и за отсечка от 50-100км, да преброи, колко ще изпревари и колко ще го изпреварят. Резултата ще е минимум 1 към 3 и дори 5 в полза на тези които вие ще изпреварите. Истина е че проблемите са комплексни, но движещите се с неадекватно ниска скорост, са истинските убийци на пътя, а те са много, наистина много и стават все повече. Това са тези които правят задръствания, колони и изнервят тотално, обстановката на пътя . Като се движа така, се изнервям ужасно, не защото бързам, а защото съм напрегнат до крайност. Това те изморява и напряга и ти реално не пътуваш, а чакаш неочакваното. Именно това принуждава рискованите изпреварвания и на неподходящото място, става белята и статистиката казва превишена скорост,медиите джигите и тем подобни. Решението е
  • 14 К.К.

    13 9 Отговор
    Камери без предупредителен знак, каква файда от камерата когато намалиш и после газ до ламарината, радари на всякъде, глоби,глоби, точки и свидетелство за управление в чекмеджето в КАТ. Проверочен, двойна гражданска!
  • 15 Garrincha

    8 1 Отговор
    А, стига, бе ... не е нормална тая държава ...
  • 16 Garrincha

    10 4 Отговор
    Ама, и пътищата са си е*али м....та ... навсякъде дупки, кръпки, бабуни ... и с 90 да караш колата се тресе до разпадане, а какво да говорим, ако караш наистина бързо - колата полита и си чао ... и как винаги, точно на завоите са дупките и бабуните, незнам - сякаш нарочно ...
  • 17 Стингфайтър

    20 2 Отговор
    И сега, какво ? Управлението на МВР този път, какво ще измисли по въпроса? Нарушителите на ЗДвП къде да ги водят направо в Прокуратурата или в Съда ??? Тези хора не виждат ли, че не това е начина за справянето с жертвите по пътищата ??? В коя държава има все още двупосочно движение освен тук и в най затънтените африкански държави ??? Навсякъде централните пътища на хората са само и единствено еднопосочни и така катастрофите са сведени до минимум, а тук с много малки изключения пътищата са двупосочни и в окаяно състояние като след метеоритен дъжд дупка до дупка, обаче за това пък с постоянно покачващи се цени на винетките като за аутобани. Управляващите се чудят как да принудят хората да карат едва ли не с 50 км.ч. извънградско, за да не катастрофират вместо да се хванат и да преасфалтират всички пътища, както и да ги направят еднопосочни.

    Коментиран от #38

  • 18 Real AK

    22 2 Отговор
    Имаш право РРРР и ти дадох +, но това не е само "манталитетен" проблем "у нас". Тук става въпрос и за т.нар. "паралелна държава", която се проектира (за жалост) и на пътя. Да, едни карат неразумно бавно, пестят, а от друга страна други "уж загрижени" умишлено не спират старите трошки, за да могат да продават гориво, застраховки, да начисляват ДДС и т.н. Това е болезнената действителност и никакви санкции няма да оправят положението "у нас". Още повече, че най големите нарушители са деца на магистрати, ченгета и т.н.

    Коментиран от #23

  • 19 Цуки

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Gost":

    Няма мозък
  • 20 smeh

    28 3 Отговор
    Факт е, че има и дебили, но спрямо преди сме мнооого по култивирани. Преди време ми се налагаше да минавам много километри със служебен автомобил и касапницата по пътищата беше още по-голяма. За 3 години нямах една щета по каско, което беше похвално на фона на изминатите километри и ситуации в които искам не искам, попадах всеки ден. След това говорих по темата с един доста опитен и мъдър човек и каза: Това, че не си имал щети не е въпрос на късмет, а поради факта, че си се пазил.
    Тогава осъзнах колко прав е, че предпазливостта е от огромно значение.
    И до ден днешен, гледам да пазя себе си и останалите участници в движението, като забележете - хората отвръщат със същото !!! Явно наистина е заразно, което може само да ни радва.
    Така, че призовавам хората, които могат да осмислят кога и къде грешат...никога не е късно да коригират поведението си на пътя. Няма безгрешни хора! Утре аз ще сбъркам, но ти ако си предпазлив, ще се разминем, ще се извиня и ще продължим - всеки по пътя си. Същото ще направя и аз за теб в обратната ситуация! Това е идеята!
  • 21 smeh

    25 0 Отговор
    Да добавя:
    Когато стане белята няма печеливши. Факта, че има виновен не може да върне последствията, че някой е останал осакатен, а друг ще го погребват. Размислете върху това!
  • 22 хонда

    19 4 Отговор
    Не в толкова зле хора!Медиите нарочно дават само ктастрофи ,една след друга.Нима с чужбина няма катастрофи ?!?.Просто по новините показват само положителни неща.Една манипулация за високи глоби ,да може хазната да се пълни ,да има парички за депутатите.Друг е въпроса и че колите вече станаха ,много а инфраструктурата ни е адски остатяла и зле подържана .

    Коментиран от #33

  • 23 гост

    20 1 Отговор

    До коментар #18 от "Real AK":

    У нас има голям дефицит на морал, както в обществото така и на пътя. Един нормален човек би си казал, ще се държа така, както бих искал да се държат с мен. Ако ти самият караш бързо и неразумно, то е високо вероятно насреща ти да излезе подобен и да стане фатален инцидент. Няма как да е инак. Ако ти спазваш добро поведение, колегиално, пропускаш пешеходци и спазваш дистанция, то е по-вероятно да оцелееш без сериозни инциденти. Повярвайте, че има и друго поприще за доказване освен пътя, развийте се, изучете се, четете и израстенете като личност.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Кичка

    11 4 Отговор
    По важното е да ни събират редовно данъците!Дължими и измислени от тях важно е хазната да се пълни а народа.........
  • 26 катаджия

    10 1 Отговор
    Сега няма ли КАТ като контролен орган по ЗДП да си по подаде оставката. Ако питат мен трябва да ги ликвидират. Това е системно несправяне с работа.
  • 27 Bingo

    10 1 Отговор
    Една от най-важните причини е окаяното състояние на междуградските пътища. Липсата на каквато и да е маркировка, дупки, бабуни неравности и когато падне един дъжд става ад. Тази причина никога няма да бъде изведена на първо защото е неудобна за управляващите, винаги се говори за несъобразена скорост с пътната обстановка а не за превишена. Лично съм попадал в ситуации при които няколко пъти нощно време в последния момент при дъжд, липса на маркировка и заслепен от насрещните автомобили за малко да изправя няколко завоя и да отида в канавката. Така че онези мързеливци от АПИ да се вземат в ръце и да поуправят пътищата.
  • 28 Петър

    8 8 Отговор
    Да питам само, защо в Япония максималната скорост по АМ е 100кмч
  • 29 Намали

    15 10 Отговор
    Стъпка 1.
    НАМАЛИ СКОРОСТТА и спазвай правилото за дясностоящия ... като минимум.

    Стъпка 2. Гледай знаците ... ако няма (както е в повечето случаи)... НАМАЛИ

    Стъпка 3. Държавата не ти е виновна, че си комплексиран примат и НАМАЛИИИИИ !!!!

    Намали и си да шанс за реакция, знаейки че пътищата са в окаяно състояние.
    Като знаеш, че пътищата са ужасни .... кой те кара да натискаш педала на ковчега който си купил. НАМАЛИ..... не е сложно.

    Без аварийно на всички!!!

    Коментиран от #36, #54

  • 30 Дебил бля

    6 1 Отговор
    Гледайте в тубата дебили на дароге да видите за ко иде реч ,може да се научи доста .
  • 31 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "Аз вярвам в БОЙКО":

    А аз не защото той прави само полвинчати работи .На запад една магистрала се строи само за 2 гоини а в Бълария за 20 срам и позор излагаме се като нация.
  • 32 Сашо

    9 1 Отговор
    В България шофьорските книжки са награди в Зрънчо и това е обществена тайна.

    Обучението е нулево . Само пари се чакат. Корупцията там е нещо страшно и всички опити да бъде пресечена са неуспешни.
  • 33 Сашо

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "хонда":

    Не е вярно това ,в България са над 2 пъти повече от средното за ЕС и 4 пъти повече от Швеция .А тези със смъртен случай -тежките -те са вече цели 10 пъти повече.Пъти не процента .
    Иначе когато има тежки катастрофи и там се отразяват в медиите.
  • 34 гост

    2 0 Отговор
    Каквото и да говорим тука е България винаги ще бъдем по назад от другите дори Румъния и Албания са по набреднали
  • 35 Гроб за ГЕРБ

    2 2 Отговор
    При катастрофите в ловечко Боко и банда се събраха и
    решиха,че трябва да сложат лицензи на сервизи и
    автоморги за да решат проблема а след тази да се стягат
    други за лицензи,неизвестно кои ,може би сарачи или
    бозаджии,това ще реши бандата-кой да изнудва.
    Когато става дума за събиране на пари бандата стреля
    точно и използва всеки повод за това,ама да спрат или
    поне да намалят катастрофите стрелят сватбарската.Да се
    стяга следващия за гроба може да съм аз,може би някой
    мой или ваш роднина или пък вие.
    Ако има справедливост жертвата трябва да е някой от
    ГЕРБ или поне някой гласувал за тях,ама за съжаление
    няма да е така.Като тръгвате на път си обувайте чисто
    бельо и си оправете завещанието.
  • 36 Антон 1

    6 3 Отговор

    До коментар #29 от "Намали":

    Не знам защо са ти дали минуси !
    А сетих се ! Дебили са!
    Ха сега, пак да спори юриста !
    Човека просто казва истината ,НАМАЛЕТЕ ДЕБИЛИ !!!!
    Живота е най -ценното нещо ! Не се купува !

    Олигофрени със стари гуми и без спирачки !

    Олигофрени избихте сума ти невинни хора!

    И дават минуси на човека , който просто казва истината - НАМАЛЕТЕ !!

    Коментиран от #37, #39, #41

  • 37 Намали

    7 1 Отговор

    До коментар #36 от "Антон 1":

    Антон 1, Благодаря за подкрепата, но очевидно има шимпанзета с купени книжки С преобладаващо пълно отсътствие на инстинкт за самосъхранение, който е заглушен от бедното чувство за величие.

    НЯМА НИКАКВО ЗНАЧЕНИ КОЛКО ТИ Е ГОЛЯМА КОЛАТА, КОЛКО ТИ Е ГОЛЯМА КЪЩАТА, БАНКОВАТА СМЕТКА, ПЕНИСА, СМОЧУВСТВИЕТО, ЗАЩОТО В КРАЙНА СМЕТКА ГРОБА Е С ЕДИН РАЗМЕР ЗА ВСИЧКИ.

    Без аварийно !!!
  • 38 Естествен подбор

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Стингфайтър":

    Съгласен съм на 100%,че пътищата ни създават условия за ПТП.В нормалните държави масово кръстовищата са кръгови има сложни детелини на входове и изходи на магистрали и т.н. ,но освен това шофьорите там карат разумно и ги няма дивашките изпълнения които са нещо нормално у нас.Истината е,че преди 10 години беше същото,а след 10 години ще все същото докато изчезнем като нация-май ще в близкото бъдеще.
  • 39 РРРР

    8 0 Отговор

    До коментар #36 от "Антон 1":

    Аз съм ти дал минус. Дадох ти го, защото човече това което пишеш, за мен е далеч от реалноста. Всеки ден съм зад волана за минимум 200 км. За всичките години през които съм шофьор, имам зад гърба си над 1.7-1.8 мил. км. и това което аз виждам е точното обратното на това което казваш и което по цял ден се опитват да ме облъчат от телевизии, радиа, вестници и електронни медии. Намали!!! Колко още. То няма движение вече. Или не си на пътя за да видиш това или ако си, то си един от тези които не се движат, следователно, тези които за мен са една от основните причини за катастрофи,защото пречат другите да се движат. Това е лично мнение, нищо лично към теб. Мнението ми се базира на всичко което виждам и което съм видял през годините. Свидетел съм на много катастрофи, ама наистина много и повярвай ми, ако приемеш че катастрофата е следствие на поредица от събития, а не случано събитие с превишена или несъобразена скорост, ще видиш къде са корените на проблема.
    Успех

    Коментиран от #43, #46

  • 40 Тъпа работа

    0 0 Отговор
    Ама хора я се стегнете и си гледайте пътя бе... 20тина души за няколко дни.. Мани друго ама и даже не паднал л снега още.. Не ми се мисли само какво ще е като падне... Лека им пръст на споминалите се.. Тцтц
  • 41 Водач

    5 0 Отговор

    До коментар #36 от "Антон 1":

    Човеко не се казва “намалете”, защото който кара нормално и разумно няма какво да намалява, просто е карайте нормално и разумно съобразно пътни и метеорологични условия, състояние и възможности на автомобил и водач, не бързайте, но не и намалете. Бъдете толерантни на пътя, пазете се и пазете останалите. Бъдете внимателни и съсредоточени, не се нервирайте, няма да постигнете добри резултати с избухване и адреналин.

    Коментиран от #44

  • 42 Водач

    2 0 Отговор
    Харесвам коментарите и мнението на РРРР
  • 43 Антон 1

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "РРРР":

    Това което ,казваш също е вярно !
    Не съобразената ниска скорост ,особено на магистрала и в лява лента е много опасно действие .
    По първокласните пътища обаче повечето катастрофи са заради несъобразено изпреварване или по-висока скорост . Аз също шофирам от 1992 г. Сменил съм 14 автомобила , средно шофирани по 100 000 всеки . И аз съм се нагледал на катастрофи особено преи да бъде пусната цялата магистрала Таркия . Тогава всяка седмица имаше катастрофа по пътя Бургас -Пловдив -София и подбалканския !
    Сега проблема остана Северния път .То според мен повече от 50 -100 км двупосочно е сървайвър в БГ . Комплексно е !
    Стара кола с галоши и лоши спирачки , шофирана от човек който много бърза и не обича да бъде изпреварван и ето ти белята !
    Ниската скорост , както и бавното изнасяне например от кръстовище , както и отнемане.на предимство са много опасни , но в повечето случай бавната скорост дава възможност за реакция и по-слаб удар !
    Аз имам около 1.5 мл.км , което няма значение защото пак мога да бъда дебил на пътя , но веки път когато съм бил в ситуация това ,че съм се движил по-бавно ми е помогнало . Дали като ми отнемат предимство или някой тръгва да изпреварва на магистралата без да погледне в огледалото няма значение !
  • 44 Антон 1

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Водач":

    Така е , прав си !
    Само дето повечето катастрофи са заради несъобразена скорост !
    Ако вчера водача в Атия е карал по-бавно , независимо дали е бил заслепен или не , момчето на 16 г. ,щеше да е живо. !!!

    Имало е ограничение 50 !!
  • 45 Антон 1

    2 0 Отговор
    Вижте и катастрофата в Шуменско , пак висока скорост !
  • 46 Намали

    1 4 Отговор

    До коментар #39 от "РРРР":

    Субективно ти е мнението, а статистиките са обективни. 90% от катастрофите са заради високата скорост ..... толкова е просто. И затова изразявам мнението си на база обективни факти. Ниската скорост, т.е. под допустимия минимум, в определени участаци не е взела толкова жертви. Съответно просто трябва да се НАМАЛИ скоростта до разумни и приемливи км/ч за АДЕКВАТНА РЕАКЦИЯ при създалас е ситуация..... а ситуацията може да изглежда като ДЕТЕ НА ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА.

    Мисли обективно на проблема, а не субективно че някой кара твърде бавно на магистралата, което пак е една предпоставка за рискива ситуация, нотя не е корена на проблема. Котена в ВИСОКАТА СКОРОСТ на пешеходната пътека и на магистралите за които говориш.

    Без аварийно!!!

    Коментиран от #47

  • 47 РРРР

    4 0 Отговор

    До коментар #46 от "Намали":

    Това което ще напиша, ще бъде в няколко поста, просто темата е голяма.

    Аз не съм привърженик на превишената скорост, но съм противник на занижената. За жалост обаче и мнението ми не е субективно, казвам за жалост, защото ако ти беше прав, то статистиката, щеше да върви надолу по брой катастрофи, а не нагоре, на фона на толкова милиони дадени за контрол на пътя. Ако погледнеш по дълбоко на нещата, ще видиш колко съм прав за жалост, а бих се радвал да не съм, защото нещата биха били различни. Някъде в предишните постове бях написал, че ако се разглежда една катастрофа като едно случайно събитие, то тази статистика за която говориш за превишената и несъобразената скорост, за неправилното изпреварване и т.н. би била напълно вярна. Тогава и резултати бихме видели от все по затягащия контрол и все по затлачено движение, но за жалост, една катастрофа не е само последното случило се събитие, а е поредица от събития. Именно заради това тази статистика на КАТ не работи. Точно затова облъчване говоря. По цял ден, седмици, месеци, година и години наред, слушам едно и също от телевизии радиа, вестници и т.н. постоянно гледам нови и нови мерки и резултат нулев. Само това е достатъчно за да се замисли човек, че нещо явно не е така и затова нещата не са толкова прости и обективни колкото ти изглеждат на теб.
  • 48 РРРР

    4 0 Отговор
    Незнам колко още трябва да правиме едно и също и да гледаме едно и също, за да може повече хора да прозреят, че нещо куца. Сега по въпроса на маловажната за теб занижена скорост, едно субективно за теб мнение и едно обективно за мен мнение изградено изцяло на дългогодишен опит и реалността на пътя. Хайде да разгледаме конкретна ситуация, която се разиграва в 70%-80% от случаите. Пътуваме по първокласен двупосочен път. Разрешената скорост, както знаеме е 90км. Някъде пред нас се движи един внимателен шофьор с 60км. Движението е интензивно, пътя има леки изкачвания и спускания, някое друго малко завойче. Всички тези фактори влошават възможностите за изпреварване. Започва да се трупа колона, която постепенно нараства. Сега прибавяме и следващия фактор. Тъй като на всяка отбивчица, поради маловажност не са направили ускорителни ленти, са счели, че е по лесно като се ограничи скоростта и първия в колоната, така наречения внимателен шофьор, натиска спирачката, защото ако пише 60, той трябва да мине с 40. До третия четвъртия автомобил назад , горе долу добре, но колкото отиваме по назад, спирането започва да става все по екстрено. Сега тук идва първия момент. Един по разсеян или по несигурен в реакциите си и една верижка в най добрия случай е спретната.
  • 49 РРРР

    3 0 Отговор
    Друг вариант. За да не се удари избягва надясно и се удря в мантинелата. И тук добре, ако няма някой да се наниже зад него, скоростта е малка, разминаваме се с материални щети и уплаха само. Следващ вариант. Бяга в ляво, отсреща кола и става вече лошо, ама много лошо. По лошо от челен удар няма. Следващ вариант. Всичко се разминава добре, но движението по този начин, тръгни, спри, продължава. Напрежението расте. Сетивата са ти изострени на краен предел, по принцип нямаме бърза работа, не бързаме, но сме вече прекалено напрегнати от шофирането, но не сме само ние ами още 60% от движещите се в колоната са като нас. Започва всеки да натиска, да се подава, да търси възможност да се отърве от кошмарното пътуване. Някой успява, макар и рисково, изпревари, разбира се вече с превишена скорост. На някой обаче, се случва най лошото. И тук разбира се могат да се намесят още фактори. Примерно един изпреварва, друг вижда възможността да изпревари, но средоточен в тази възможност, не поглежда в огледалото, не вижда изпреварващия и хоп, беля или най лошия вариант, челен удар. Единия разбира се по сухата статистика с превишена скорост, другия неправилно изпреварване. КАТ се вайка, ще се затяга контрола. Медиите бълват, джигити на пътя. Ти получаваш твоята обективна статистика, аз субективната и така 3 дена всичко живо това коментира, купуват се нови и нови камери, слагат се патрули по пътя, тип шумкари.
  • 50 РРРР

    3 0 Отговор
    КАТ започва, ще ни съпровождат до районното, глобите растат и тем подобни глупости. И така колелото се завърта и пак отначало. И питам аз. ДОКОГА!!! Докога едно и също. Какво още трябва да се случи, за да спреме да се заблуждаваме. Сега ето ти малко статистика от мен, субективна разбира се. ОТ 100 автомобила на пътя, 70 се управляват от мъже и 30 от жени. Около 60% от мъжете или това ще рече около 40 от тези 100 автомобила, са хора които нямат нужните умения. При жените този процент е около 70 или това ще рече от тези 100 автомобила, около 20 е същата работа. Получава се като цяло едни около 60%, които по една или друга причина, правят предпоставки за катастрофи, но катастрофите се случват не от една причина, а когато се натрупат точните фактори в точния момент. Сега джигитите. И тях разбира се ги има, но от 100 автомобила, процента им е около 5. 10% от тях, ще направят предпоставка за катастрофа или това ще рече, на около 200 автомобила 1. Сега за детето на пешеходната пътека край Атия. Огромна трагедия. Всички скочиха върху водача, превишена скорост и т.н. Може и така да е, но отново, не това е истинската причина. Ще обясня по нататък защо. Ти със сигурност си се средоточил на превишената скорост, а аз понеже гледам субективно, потърсих истинските за мен причини. По телевизията човека обясни, че е било тъмно и мокро и не е видял детето. Това разбира се не го оправдава и няма и как да го оправдае, но другото което ми направи впечатление, че го удря без с
  • 51 РРРР

    5 0 Отговор
    Това разбира се не го оправдава и няма и как да го оправдае, но другото което ми направи впечатление, че го удря без спирачен път. Това означава, че той наистина не го е видял. Разстоянието за което е спрял после, за мен говори, че се е движил, между 50 и 70 км. Дали е така следствието ще покаже. В крайна сметка всичко това е без значение, след като едно дете го няма, но изброих всичко това, за да видиш как другите чуха и видяха фактите по телевизията и как аз. Именно поради тази причина, моето мнение е различно, защото, неможе да се търси причина, единствено в скоростта, а тя е поредица от факти отново. Първо имаме главен път с малоумното решение, там да има пешеходна пътека. Второ вали дъжд, трето е тъмно и т.н. и т.н. Щеше ли да се случи това, ако имаше подлез или надлез? Но много по лесно е, сложи една пешеходна пътека, ограничи скоростта, една камера и си измихме ръцете. Сега същата малоумщина. Ще направиме пасарелка, това добре, но ще правиме и кръгово, че като дойде лятото с натовареното движение там, да имаме нови тапи и от там, нови обективни статистики. Всеки един главен път трябва да няма конфликтни точки и това става като се направят ускорителни ленти с необходимата дължина и подлез за завиващите наляво. Всяко накъсване на движението е убиец. Темата е необятна, немога да ти напиша всичко. Факторите са много.
  • 52 РРРР

    3 0 Отговор
    Пътищата, споменах ги с случая с Атия, но така е навсякъде, ами дупки, ами липса на осветеност, ами мантинели и прочие и прочие. Продадени книжки. Ами само факта че се ловят по 800 човека без книжки на пътя за седмица и косата ти настръхва. Ами алкохол, дрога. Мога роман да напиша, ако седна да изброявам всичките причини за катастрофите в България, а за град като София и втори том. Като обобщение, моята статистика и моята логика това показва, дали е субективно, незнам. Само времето може да го покаже, но това което аз виждам на пътя е липса на движение и от година на година все повече и все повече и само глоби, камери и всякакви подобни простотии и липса на адекватни мерки. Тъй като няма как да очакваме в близко време да имаме хубави пътища, то трябва да се почне от освобождаването на движението. Колкото е по малко накъсано движението, колкото по малко конфликтни точки, колкото по малко хора без книжки, колкото по добро обучение, толкова ще са по малко катастрофите. Това са истинските убийци на пътя.
  • 53 гощо

    1 1 Отговор
    Стига глупости бе!!! Безнаказаност,големи глоби,сваляне на номера и т.н. НЯМА ПЪТИЩА от там е проблема!!! Тесни шосенца това е проблема!!!
  • 54 Mariana

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Намали":

    Самата аз съм била 3 пъти жертва на катастрофа. Последния път-тази година лежах дори в болницата
  • 55 Селика

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "тойота":

    Единственият случай от 30г., в който съм видял кола с неработещи спирачки бе, когато ме натресе отзад един полицай с некъф опел. Човекът караше много бавно на околовръстното, но нямаше как да спре без спирачки, а отстрани имаше хора на спирката и той избра да се натресе в моята кола. Умен полицай! Как не се е сетил да си оправи спирачките - не знам :)
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове