Трима души са загинали при катастрофа на пътя Шумен-Силистра.
Инцидентът е станал около 15:30 часа днес между селата Страхилица и Дренци. По първоначални данни трима са загинали, а четирима (двама мъже, жена и дете) са ранени и са откарани в болница. На мястото на инцидента има полицейски и медицински екипи.
Организиран е обход на пътя, патрули на "Пътна полиция" регулират движението. Униформените насочват движението по обходен маршрут през селата Капитан Петко и Хитрино.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Темида
16:40 20.11.2017
2 Аз вярвам в БОЙКО
Коментиран от #31
16:45 20.11.2017
3 додо
16:47 20.11.2017
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 минчо
До коментар #5 от "Gost":
Защо камери?............Да заснемат катастрофите ли?Много малко хора могат да управляват автомобили в България,особенно господата РОМИ наистина законноста нее на ниво и от това съдя по мене си малкото съвестни водачи плащат актове и обират пешкира по пътищата я са одарени я са пренудени да се одарят......17:11 20.11.2017
8 Реалист
17:17 20.11.2017
9 тойота
Коментиран от #24, #55
17:19 20.11.2017
10 Истината винаги боли
17:20 20.11.2017
11 Зорлем
Изниква въпросът, откъде, аджеба, се взимат тези нарушители? Марсианци? Рептили? Семити? Путин? Тръмп?
17:25 20.11.2017
12 РРРР
17:26 20.11.2017
13 РРРР
17:28 20.11.2017
14 К.К.
17:29 20.11.2017
15 Garrincha
17:37 20.11.2017
16 Garrincha
17:41 20.11.2017
17 Стингфайтър
Коментиран от #38
17:42 20.11.2017
18 Real AK
Коментиран от #23
17:42 20.11.2017
19 Цуки
До коментар #4 от "Gost":
Няма мозък18:00 20.11.2017
20 smeh
Тогава осъзнах колко прав е, че предпазливостта е от огромно значение.
И до ден днешен, гледам да пазя себе си и останалите участници в движението, като забележете - хората отвръщат със същото !!! Явно наистина е заразно, което може само да ни радва.
Така, че призовавам хората, които могат да осмислят кога и къде грешат...никога не е късно да коригират поведението си на пътя. Няма безгрешни хора! Утре аз ще сбъркам, но ти ако си предпазлив, ще се разминем, ще се извиня и ще продължим - всеки по пътя си. Същото ще направя и аз за теб в обратната ситуация! Това е идеята!
18:18 20.11.2017
21 smeh
Когато стане белята няма печеливши. Факта, че има виновен не може да върне последствията, че някой е останал осакатен, а друг ще го погребват. Размислете върху това!
18:22 20.11.2017
22 хонда
Коментиран от #33
18:23 20.11.2017
23 гост
До коментар #18 от "Real AK":
У нас има голям дефицит на морал, както в обществото така и на пътя. Един нормален човек би си казал, ще се държа така, както бих искал да се държат с мен. Ако ти самият караш бързо и неразумно, то е високо вероятно насреща ти да излезе подобен и да стане фатален инцидент. Няма как да е инак. Ако ти спазваш добро поведение, колегиално, пропускаш пешеходци и спазваш дистанция, то е по-вероятно да оцелееш без сериозни инциденти. Повярвайте, че има и друго поприще за доказване освен пътя, развийте се, изучете се, четете и израстенете като личност.18:37 20.11.2017
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Кичка
19:15 20.11.2017
26 катаджия
19:31 20.11.2017
27 Bingo
19:56 20.11.2017
28 Петър
20:02 20.11.2017
29 Намали
НАМАЛИ СКОРОСТТА и спазвай правилото за дясностоящия ... като минимум.
Стъпка 2. Гледай знаците ... ако няма (както е в повечето случаи)... НАМАЛИ
Стъпка 3. Държавата не ти е виновна, че си комплексиран примат и НАМАЛИИИИИ !!!!
Намали и си да шанс за реакция, знаейки че пътищата са в окаяно състояние.
Като знаеш, че пътищата са ужасни .... кой те кара да натискаш педала на ковчега който си купил. НАМАЛИ..... не е сложно.
Без аварийно на всички!!!
Коментиран от #36, #54
20:04 20.11.2017
30 Дебил бля
20:09 20.11.2017
31 гост
До коментар #2 от "Аз вярвам в БОЙКО":
А аз не защото той прави само полвинчати работи .На запад една магистрала се строи само за 2 гоини а в Бълария за 20 срам и позор излагаме се като нация.20:15 20.11.2017
32 Сашо
Обучението е нулево . Само пари се чакат. Корупцията там е нещо страшно и всички опити да бъде пресечена са неуспешни.
20:34 20.11.2017
33 Сашо
До коментар #22 от "хонда":
Не е вярно това ,в България са над 2 пъти повече от средното за ЕС и 4 пъти повече от Швеция .А тези със смъртен случай -тежките -те са вече цели 10 пъти повече.Пъти не процента .Иначе когато има тежки катастрофи и там се отразяват в медиите.
21:15 20.11.2017
34 гост
21:20 20.11.2017
35 Гроб за ГЕРБ
решиха,че трябва да сложат лицензи на сервизи и
автоморги за да решат проблема а след тази да се стягат
други за лицензи,неизвестно кои ,може би сарачи или
бозаджии,това ще реши бандата-кой да изнудва.
Когато става дума за събиране на пари бандата стреля
точно и използва всеки повод за това,ама да спрат или
поне да намалят катастрофите стрелят сватбарската.Да се
стяга следващия за гроба може да съм аз,може би някой
мой или ваш роднина или пък вие.
Ако има справедливост жертвата трябва да е някой от
ГЕРБ или поне някой гласувал за тях,ама за съжаление
няма да е така.Като тръгвате на път си обувайте чисто
бельо и си оправете завещанието.
21:58 20.11.2017
36 Антон 1
До коментар #29 от "Намали":
Не знам защо са ти дали минуси !А сетих се ! Дебили са!
Ха сега, пак да спори юриста !
Човека просто казва истината ,НАМАЛЕТЕ ДЕБИЛИ !!!!
Живота е най -ценното нещо ! Не се купува !
Олигофрени със стари гуми и без спирачки !
Олигофрени избихте сума ти невинни хора!
И дават минуси на човека , който просто казва истината - НАМАЛЕТЕ !!
Коментиран от #37, #39, #41
22:02 20.11.2017
37 Намали
До коментар #36 от "Антон 1":
Антон 1, Благодаря за подкрепата, но очевидно има шимпанзета с купени книжки С преобладаващо пълно отсътствие на инстинкт за самосъхранение, който е заглушен от бедното чувство за величие.НЯМА НИКАКВО ЗНАЧЕНИ КОЛКО ТИ Е ГОЛЯМА КОЛАТА, КОЛКО ТИ Е ГОЛЯМА КЪЩАТА, БАНКОВАТА СМЕТКА, ПЕНИСА, СМОЧУВСТВИЕТО, ЗАЩОТО В КРАЙНА СМЕТКА ГРОБА Е С ЕДИН РАЗМЕР ЗА ВСИЧКИ.
Без аварийно !!!
22:49 20.11.2017
38 Естествен подбор
До коментар #17 от "Стингфайтър":
Съгласен съм на 100%,че пътищата ни създават условия за ПТП.В нормалните държави масово кръстовищата са кръгови има сложни детелини на входове и изходи на магистрали и т.н. ,но освен това шофьорите там карат разумно и ги няма дивашките изпълнения които са нещо нормално у нас.Истината е,че преди 10 години беше същото,а след 10 години ще все същото докато изчезнем като нация-май ще в близкото бъдеще.23:16 20.11.2017
39 РРРР
До коментар #36 от "Антон 1":
Аз съм ти дал минус. Дадох ти го, защото човече това което пишеш, за мен е далеч от реалноста. Всеки ден съм зад волана за минимум 200 км. За всичките години през които съм шофьор, имам зад гърба си над 1.7-1.8 мил. км. и това което аз виждам е точното обратното на това което казваш и което по цял ден се опитват да ме облъчат от телевизии, радиа, вестници и електронни медии. Намали!!! Колко още. То няма движение вече. Или не си на пътя за да видиш това или ако си, то си един от тези които не се движат, следователно, тези които за мен са една от основните причини за катастрофи,защото пречат другите да се движат. Това е лично мнение, нищо лично към теб. Мнението ми се базира на всичко което виждам и което съм видял през годините. Свидетел съм на много катастрофи, ама наистина много и повярвай ми, ако приемеш че катастрофата е следствие на поредица от събития, а не случано събитие с превишена или несъобразена скорост, ще видиш къде са корените на проблема.Успех
Коментиран от #43, #46
23:24 20.11.2017
40 Тъпа работа
00:46 21.11.2017
41 Водач
До коментар #36 от "Антон 1":
Човеко не се казва “намалете”, защото който кара нормално и разумно няма какво да намалява, просто е карайте нормално и разумно съобразно пътни и метеорологични условия, състояние и възможности на автомобил и водач, не бързайте, но не и намалете. Бъдете толерантни на пътя, пазете се и пазете останалите. Бъдете внимателни и съсредоточени, не се нервирайте, няма да постигнете добри резултати с избухване и адреналин.Коментиран от #44
05:40 21.11.2017
42 Водач
05:44 21.11.2017
43 Антон 1
До коментар #39 от "РРРР":
Това което ,казваш също е вярно !Не съобразената ниска скорост ,особено на магистрала и в лява лента е много опасно действие .
По първокласните пътища обаче повечето катастрофи са заради несъобразено изпреварване или по-висока скорост . Аз също шофирам от 1992 г. Сменил съм 14 автомобила , средно шофирани по 100 000 всеки . И аз съм се нагледал на катастрофи особено преи да бъде пусната цялата магистрала Таркия . Тогава всяка седмица имаше катастрофа по пътя Бургас -Пловдив -София и подбалканския !
Сега проблема остана Северния път .То според мен повече от 50 -100 км двупосочно е сървайвър в БГ . Комплексно е !
Стара кола с галоши и лоши спирачки , шофирана от човек който много бърза и не обича да бъде изпреварван и ето ти белята !
Ниската скорост , както и бавното изнасяне например от кръстовище , както и отнемане.на предимство са много опасни , но в повечето случай бавната скорост дава възможност за реакция и по-слаб удар !
Аз имам около 1.5 мл.км , което няма значение защото пак мога да бъда дебил на пътя , но веки път когато съм бил в ситуация това ,че съм се движил по-бавно ми е помогнало . Дали като ми отнемат предимство или някой тръгва да изпреварва на магистралата без да погледне в огледалото няма значение !
08:33 21.11.2017
44 Антон 1
До коментар #41 от "Водач":
Така е , прав си !Само дето повечето катастрофи са заради несъобразена скорост !
Ако вчера водача в Атия е карал по-бавно , независимо дали е бил заслепен или не , момчето на 16 г. ,щеше да е живо. !!!
Имало е ограничение 50 !!
08:36 21.11.2017
45 Антон 1
09:08 21.11.2017
46 Намали
До коментар #39 от "РРРР":
Субективно ти е мнението, а статистиките са обективни. 90% от катастрофите са заради високата скорост ..... толкова е просто. И затова изразявам мнението си на база обективни факти. Ниската скорост, т.е. под допустимия минимум, в определени участаци не е взела толкова жертви. Съответно просто трябва да се НАМАЛИ скоростта до разумни и приемливи км/ч за АДЕКВАТНА РЕАКЦИЯ при създалас е ситуация..... а ситуацията може да изглежда като ДЕТЕ НА ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА.Мисли обективно на проблема, а не субективно че някой кара твърде бавно на магистралата, което пак е една предпоставка за рискива ситуация, нотя не е корена на проблема. Котена в ВИСОКАТА СКОРОСТ на пешеходната пътека и на магистралите за които говориш.
Без аварийно!!!
Коментиран от #47
14:56 21.11.2017
47 РРРР
До коментар #46 от "Намали":
Това което ще напиша, ще бъде в няколко поста, просто темата е голяма.Аз не съм привърженик на превишената скорост, но съм противник на занижената. За жалост обаче и мнението ми не е субективно, казвам за жалост, защото ако ти беше прав, то статистиката, щеше да върви надолу по брой катастрофи, а не нагоре, на фона на толкова милиони дадени за контрол на пътя. Ако погледнеш по дълбоко на нещата, ще видиш колко съм прав за жалост, а бих се радвал да не съм, защото нещата биха били различни. Някъде в предишните постове бях написал, че ако се разглежда една катастрофа като едно случайно събитие, то тази статистика за която говориш за превишената и несъобразената скорост, за неправилното изпреварване и т.н. би била напълно вярна. Тогава и резултати бихме видели от все по затягащия контрол и все по затлачено движение, но за жалост, една катастрофа не е само последното случило се събитие, а е поредица от събития. Именно заради това тази статистика на КАТ не работи. Точно затова облъчване говоря. По цял ден, седмици, месеци, година и години наред, слушам едно и също от телевизии радиа, вестници и т.н. постоянно гледам нови и нови мерки и резултат нулев. Само това е достатъчно за да се замисли човек, че нещо явно не е така и затова нещата не са толкова прости и обективни колкото ти изглеждат на теб.
23:00 21.11.2017
48 РРРР
23:02 21.11.2017
49 РРРР
23:04 21.11.2017
50 РРРР
23:05 21.11.2017
51 РРРР
23:07 21.11.2017
52 РРРР
23:08 21.11.2017
53 гощо
07:17 22.11.2017
54 Mariana
До коментар #29 от "Намали":
Самата аз съм била 3 пъти жертва на катастрофа. Последния път-тази година лежах дори в болницата09:16 22.11.2017
55 Селика
До коментар #9 от "тойота":
Единственият случай от 30г., в който съм видял кола с неработещи спирачки бе, когато ме натресе отзад един полицай с некъф опел. Човекът караше много бавно на околовръстното, но нямаше как да спре без спирачки, а отстрани имаше хора на спирката и той избра да се натресе в моята кола. Умен полицай! Как не се е сетил да си оправи спирачките - не знам :)12:36 23.11.2017