18 Октомври, 2016 13:57 44 275 15

Невероятните краш тестове на Scania

  • scania-
  • краш тест-
  • камиони
Невероятните краш тестове на Scania - 1

При проектирането на новото поколение камиони, шведската марка Scania разби над 40 машини с цел осигуряване на максимална безопасност. Всяко от въпросните ударни изпитания е планирано повече от година, а подготовката за самия краш тест отнемат между 6 и 8 седмици. Самият краш тест отнема трае едва част от секундата. Някои от краш тестовете могат да ви се сторят невероятни, но според специалистите по пасивна безопасност от Scania всички ситуации в краш тестовете са заимствани от реални катастрофи. Вижте повече.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ghost

    1 0 Отговор
    Шведите си занаят работата. Браво!
  • 2 краз

    0 0 Отговор
    Абе Скания и Волво са най добри, никой не може да се мери с тях!!!
  • 3 condemno

    0 0 Отговор
    Само се погледнете колко пъти сте написали "краш тест".
  • 4 Кофата

    0 0 Отговор
    Всяка компаания го прави а шведите са добри.
  • 5 Гост

    0 0 Отговор
    Да но къде е ремаркето с товара около 40 тона тотал.Аз не го карам само по влекач !!!
  • 6 ГОГО

    2 0 Отговор
    Шведи, шведи, ама германци командват и там. Ще се сетите от коя фирмичка.....
  • 7 Георги Колев

    0 1 Отговор
    Каквито и подобрения да направят.......си е ритан чайник.
  • 8 николай

    1 0 Отговор
    Ами българите, какво правим!

    Коментиран от #9

  • 9 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "николай":

    Ние правим коментари.
  • 10 Димитър Колев

    0 0 Отговор
    И кое им е невероятното, най-вероятно всички големи производители на подобни камиони ги правят.
  • 11 Друг гост

    0 1 Отговор
    Нищо ново на пазара. Големи думи, големи хвалби. Това е просто натрупан във времето опит, а хвалбите са за покриване на неоправдано високите разходи по разработки. Иначе казано “кражба”. Това е новото корпоративно поведение. В случая демонстрирано от VW, чиято собственост е Scania.
  • 12 Друг гост

    0 0 Отговор
    VW излъга цял свят с емисиите на СО2 и то за период 2009-2015 г., но видиш ли босовете не знаели за това и накрая 6 милиарда глоби - бълха ги ухапала. А за тези 6 години са прилапвали огромен пазарен дял. А 25-те журналисти, повярвайте, са добре платени. Та Scania и VW Crafter - камион и бус на 2017 г. Сега VW продължава да се разширява като купува над 16% от американската Navistar.
  • 13 Друг гост

    0 0 Отговор
    След време ще останат само няколко компании производители на автомобили - ще бъдат нагли, ще си правят каквото си поискат, техниката ще издържа за не повече от гаранционния период и ще ни дерат колкото може повече. Не бих искал да съм прав, но смятам че следващите революции ще са срещу корпорациите, независимо дали са автомобилни, електро или компании произвеждащи медикаменти.
  • 14 Друг гост

    0 0 Отговор
    И накрая, Факти.бг като партньор на Дойче Веле, дали би им отправил запитване - Не е ли по-редно вместо глоби към компании като VW да се налага такса “лъжа”, например едни 20% върху продукцията им за същия период на извършеното деяние - така за да си продават стоката ще трябва да си намалят печалбите. Пък така и другите компании ще са наясно да не си позволяват подобни своеволия.
    Ето ви думички за размисъл. Всички сме потребители.
    Аз вече не вярвам в “Произведено в Германия”.
  • 15 Сокерес

    0 0 Отговор
    Товарът в ремаркето ти си е твой проблем, от Scania няма как да знаят

    -какъв ти е товарът и колко тежък е

    -как е разпределен и дали е правилно (защото при товарене на камион, тежките неща трябва да са най- отдолу заради центъра на тежестта) ама това никой не го изпълнява.

    -краш тест с товар е нелеп, защото обстоятелствата с различните товари са различни, по тази логика при продажбата на камиона трябва да забранят определени товари (смешно).

    -накрая, Scania откъде да ти знае, ти какво ремарке ще ползваш и дали ще е по международен стандарт?