Преди около година, компанията Jaguar Land Rover представи ново поколение двигатели под името Ingenium. Модулната платформа позволи изграждането на дизелови и бензинови агрегати. Сега обече, е време за обновяване и на по-големите такива с шест цилиндъра и по този случай, великобританците ще се завърнат към редовата подредба.
Всичките агрегати ще са с принудително пълнене и директно впръскване, за да покриват стриктните екологични норми и нивата на разход на гориво. Подобно на конкурентите им от BMW, те ще спазват кубатурата от 0.5 литра на цилиндър в новата модулна платформа, което означава 3.0-литрови бензинови и дизелови агрегати за всичките модели на двете марки.
Както всички нови поколения агрегати, те ще са с намалено тегло, подобрена икономичност и ще предлагат повече мощност и въртящ момент. Очакваните нива за конските сили са между 300 и 500 за бензиновите и между 280 и 400 за дизеловите, за да отговарят на тежката конкуренция, в която попадат.
Това не са единствените производители, които се завръщат към линейната подредба на цилиндрите. Наскоро и Mecredes обявиха, че загърбват V-бразното разположение за средните по кубатура двигатели, като и при тях това важи за двата вида горива.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кольо Камиона
04:13 10.11.2016
2 гошо
Коментиран от #3
07:23 10.11.2016
3 Гост
До коментар #2 от "гошо":
Китайски? Това в кръчмата на село ли го чу?Защо се напъваш да покажеш, че нищо не разбираш?
21:14 10.11.2016
4 Спиди Гонзалес
09:50 11.11.2016
5 Тошо
18:59 12.11.2016
6 PESHO
17:08 14.11.2016