21 Ноември, 2016 14:47 23 706 7

По-големите коли са причина за ПТП-та по време на паркиране

  • паркиране-
  • паркомясто-
  • птп
По-големите коли са причина за ПТП-та по време на паркиране - 1

Експерти от компанията Accident Exchange правят едно любопитно изследване, което показва каква е причината за нарасналия брой на катастрофи по време на паркиране на автомобилите.

Само във Великобритания инцидентите от подобен характер са се увеличили за последните две години с 35%. Това според Accident Exchange е свързано с увеличаването на габаритите на автомобилите.

Не е тайна, че почти всеки следващ модел на даден автомобил превъзхожда по габарити предшественика си. Специалистите отчитат, че през последните 15 години размерите на семейните хечбекове са се увеличили с 15%.

Всъдеходите също бележат сериозен ръст по отношение на габарити. От друга страна, размерите на стандартното място за паркиране на Острова не са се променяли от доста време. Те са: дължина - 4.8 м. и широчина - 2.4 м.

По последни данни във Великобритания са станали 657 000 аварии на паркоместа, като това е само за последната една година. Това прави приблизително по 1 800 на ден. Тези инциденти причиняват щети в размер на 1.4 милиарда британски паунда.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    19 1 Отговор
    Размерите на колите нарастват при всяка следваща генерация на модел, теглото също, ала вътрешното пространство-не, маневренност-не, видимост-не(даже по-зле). Паркинг местата, особенно в България, са малки и тесни, улиците също, на двулентово като спрат коли от едната страна и до осовата не остава дори за една кола място. Добави и неспособните шофери и ето ти картинка на инциденти при паркиране, в тесни улици и с ниска скорост.
  • 2 Капитана

    13 6 Отговор
    ВСИЧКО ЗАВИСИ ОТ ЗАДКОРМИЛНОТО УСТВОЙСТВО,ДЕМЕК ШОФЕРА.
    КОЙТО МОЖЕ ДА ШОФИРА СИ ГО МОЖЕ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КАКВА КОЛА С КАКЪВ ГАБАРИТ ЩЕ КАРА.КОЙТО НЕ ГО БИВА ЗА ЗА ТАЗИ РАБОТА С КОРМУВАНЕТО И НА ЛАГЕРНА КОЛИЧКА ДА СЕ КАЧИ ПАК НЯМА ДА Я ПАРКИРА.
  • 3 qwerty

    8 0 Отговор
    След 4 години по щатските паркингЗи, на летището в София с най-обикновено рено гранд сценик ми се утели вола докато паркирам. 2.40 ширина е само на книга, същата работа е и в моловете. В момента съм с паджеро 3 и почти навсякъде паркирането е приключение. Някой ще каже - вземи си малолитражка, но това е въпрос на личен избор. В БГ се спестява от всичко, единствено от държавната пара се харчи на 1000%
  • 4 кроко

    4 0 Отговор
    Сигурен съм че ако се задълбочат, ще открият зависимости свързани с шофьорите и хората въобще. Не само некадърните шофьори, а и потребителския манталите на обществото, в което не се пази нищо, изхвърлят се разни непотребни неща, купува се без мисъл продукти-еднодневки, също допринася за нехайството сред хората и картинката с ударените коли.
  • 5 Васичка Атанасова

    1 3 Отговор
    ГОЛЕМИТЕ КОЛИ СА ПО КОМФОРТНИ И СА ПО МАНЕВРЕНИ
    НО Е ВЯРНО ЧЕ С ГОЛЕМИ ГАБАРИТИ Е ПО ТРУДНО
    НО АКО ИМА ДОСТАТЪЧНО МЯСТО ВСИЧКО Е ВЪПРОС НА ПРАКТИКА
    ОБИЧАМ ГОЛЕМИ КОЛИ С ГОЛЕМИ МОТОРИ БЕНЗИНОВИ
  • 6 mediator37

    1 0 Отговор
    Според статистика на застрахователите в САЩ 40% от щетите са на паркинг. Скоро ще равнят с пътните инциденти.
    Германците като слязат от колата и снимат с телефона си съседните паркирали коли за всеки случай. Практични хора са.
  • 7 Morgoth

    1 0 Отговор
    Новата ми кола от същата марка като предната, но от гония сегмент е с 15см по-дълга, но има същия радиус на завиване и като допълнение преден парктроник и камера за отзад. Реално погледнато сега ми е по-лесно да паркирам. Разбира се местата където изобщо не се пробвам са повече, но това е цената на комфорта.