В скоро време електромобилите Tesla ще се научат да посещават сервизните центрове самостоятелно, става ясно от интервю на шефа на немското подразделение на компанията Йохен Рудат, пред Manager Magazin.
"Автомобилите ни се нуждаят от сервизно обслужване много по-рядко, отколкото конкуренцията. Обновяването на фирмения софтуер често заменя посещението в сервиз. Мисля, че не е далеч времето, когато всички модели на Tesla ще пристигат напълно самостоятелно във фирмените центрове", казва Рудат.
Мениджърът не разкрива подробности за новата функция. От интервюто не става ясно и дали ръководството на компанията планира подобен ъпдейт на автопилота, или Рудат изказва собствени предположения.
Миналата година Tesla представи подобрена версия на системата за автономно управление за моделите S и X, въоръжена с осем камери за кръгово наблюдение, 12 модернизирани ултразвукови датчика, модифициран радар и компютър, който превъзхожда производителността на предшественика си 40 пъти. Бюджетният Model3 също ще се предлага с автопилот.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 YAMAHA
Коментиран от #2
16:50 16.02.2017
2 Айай
До коментар #1 от "YAMAHA":
Кола е, безспорно...но е 140 000 долара... Отделно останалите разходи. А купи я?Коментиран от #5
16:52 16.02.2017
3 хахо
17:04 16.02.2017
4 Bell
Коментиран от #6
17:56 16.02.2017
5 гост
До коментар #2 от "Айай":
Всъщност 70 000 за базовата версия , а новия Модел 3 - 35000 , не се изсилвай много , че скоро ще има и за под 20 00018:04 16.02.2017
6 гост
До коментар #4 от "Bell":
Не се безпокой , в момента в който в България станат поне 200-300 Тесла , ще има и сервиз , сега са петдесетина и никой не се е оплакал , а тоя сервиз за който става въпрос се налага веднъж на 4-5 години , да не мислиш , че е като двг-тата всеки месец ?Коментиран от #13
18:10 16.02.2017
7 Кака Пена
Иначе колицата се е утепАла - караш 500км, после я зареждаш 10 часа (да бе, може и двайсет минути, ако искаш да скъсиш живота на батериите десетина пъти) и през цялото време си викаш: "Леле какоф съм пич, у наше село само аз имам такава кола!". В Китай стотици хиляди таксита и хиляди тролейбуси карат с тия батерии, без това да е повод за фукня.
Коментиран от #9
18:22 16.02.2017
8 СамоСервиз
20:58 16.02.2017
9 гост
До коментар #7 от "Кака Пена":
Само ми е интересно , наистина ли си мислиш , че вече всички не научиха наизуст лъжите и измишльотините , които всеки път повтаряш и всеки път те опровергават . Нито живота на батериите се скъсява , даже напротив , да не говорим ,че са в пълна гаранция , нито на Мъск не му се получават нещата , даже много напротив и т.н.08:27 17.02.2017
10 гощо
Коментиран от #11
10:09 17.02.2017
11 гост
До коментар #10 от "гощо":
Пак почти ти повярваха , ама почти ! Бая ще имаш да почакаш да видиш човек върнал Тесла , това да не ти е немски "премиум" ?20:37 17.02.2017
12 Morgoth
20:37 18.02.2017
13 Morgoth
До коментар #6 от "гост":
Единствения собственик който познавам я прати до Виена още преди да направи година, което е стандарта за ДБГ-тата. Не че се оплаква - гледа философски на нещата и казва "Като си взел такава скъпа кола, можеш да си позволиш автовоза до Виена когато се наложи"20:41 18.02.2017
14 Име (Като гост)
Абе да знаем в България на всички те ни познати, кат фанаем от Ферари до Тесла ги имат. Така че кат кажем един познат или прАтел бягаите 😂😂
15:37 20.02.2017