6 Юни, 2017 13:13 15 821 5

Урал-Next бута 1000-тонна композиция

  • урал-next-
  • локомобил
Урал-Next бута 1000-тонна композиция - 1

Локомобилът е транспортно средство, което може да се движи, както по асфалт, така и по ЖП линии. Московската компания ROLT group превърна Урал-Next именно в такова транспортно средство, като за целта намали колеята на задните мостове и монтира допълнителни две железопътни оси - по една за предния и най-задния мост.

Те се вдигат и спускат от специална хидравлична система в зависимост от нуждите. Така конструиран Урал-Next може да бута 90-тонни камиони, като според конструкторите на локомобилът, той е далеч по-икономичен от стандартните локомотиви. По време на изпитанията локомобилът успява да избута композиция от 11 вагона, които са с обща маса 1 000 тона.

В Урал-Next е интегриран и допълнителен компресор, който задейства спирачките на вагоните. Именно той е проблемен към момента. Локомобилът има сила да избута композицията, но компресорът не е достатъчно силен, за да осигури безпроблемното и спиране.Урал-Next бута 1000-тонна композиция


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гоу©т

    12 18 Отговор
    БДЖ да взима такива ще излезе по-евтино от нови локомотиви ама на 20г.

    Коментиран от #2

  • 2 глупости

    28 6 Отговор

    До коментар #1 от "Гоу©т":

    Ъ? БДЖ няма намерение да купува локомотиви "нов внос". Един локомотив има несравнимо по-дълъг живот от тези камиончета, дето даже са без спирачки. Достатъчно е просто наличните локомотиви да се поддържат в изправно състояние, не да се продават като скрап, но управляващите не искат.
  • 3 Глупост

    12 10 Отговор
    Те на вагоните спирачките са на обратно . Има въздух - върви. Няма въздъх - спира. Трябвало му по мощен компресор :))) е как ги е подкарал без въздух? С кво е освободил спирачките? Или ги е бурал на спирачка вагоните:)

    Коментиран от #5

  • 4 Контра

    5 5 Отговор
    Така технология е много стара ил НЯМА веч ЗА КО дружно да пишете.
  • 5 Кракра

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Глупост":

    Точно така е :-) При влаковете спирачната система се пълни със сгъстен въздух, който разтваря челюстите на спирачките и посволява на колелата да се движат. При спиране се изпуска въздухът от системата, челюстите се затварят и блокират колелата. Внезапната спорачка е един прост вентил, който освобождава налягането. Всеки вагон има собствена спирачна система, която се свързва със системата на предишния и следващия вагон. Затова ми е много смешно, като видя как по филмите откачат вагоните и влакът продължава да се движи - това е абсолютно невъзможно, при откачане на вагона се откачат и маркучите на спирачната система и влакът, както и откаченият вагон веднага спират.