Семейство от американския щат Орегон си построи електрически кемпер на базата на Volkswagen Transporter T2 от 1972 г. в гаражни условия и минимум средства. Старото бусче има дори слънчеви панели, които зареждат 12-те оловни акумулатора с общ капацитет 24 кВтч.
Някогашният бензинов двигател на Transporter-а е отстъпил място на електромотор с мощност 88 к.с. С него самоделката вдига до 100 км/ч и може да измине между 100 и 130 км с едно зареждане.
Соларните панели на покрива имат мощност 1 220 Вт и помагат за зареждането на акумулаторите, но основната работа все пак се пада на зарядно за битовата мрежа. Специален бърз "чарджър" позволява бързо зареждане за около 20 минути.
В салона на буса има луксозни кожени седалки, сгъваема маса и мивка. На покрива под соларните панели с автоматично повдигане има място за спане. Промени е претърпяло и арматурното табло на VW-то.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ГОСТ
1. Акумулаторен блок
2. Електроника с размерите на 2 акумулатора по 80 Ампера
3. Електромотор с размерите на голяма диня
Това е.
Няма съединител, скоростна кутия, охлаждане, колектори, масла, вентилатори и т.н., и т.н.
Мъка за сервизите
Коментиран от #4
13:43 08.06.2017
2 гост
15:13 08.06.2017
3 ХГЖ
19:25 08.06.2017
4 гост
До коментар #1 от "ГОСТ":
Кутията в случая е останала , защото е в блок с диференциала , а и тоя мотор е слабичък за толкова тежко купе . При преработка на стари коли засега така е по лесно , но скоро ще има и пълни комплекти на сносни цениКоментиран от #5
19:56 08.06.2017
5 T2e
До коментар #4 от "гост":
И пак е по-мощен от оригиналните двигатели :)Коментиран от #6
09:46 09.06.2017
6 гост
До коментар #5 от "T2e":
Да , но недостатъчно за да отпадне и скоростната кутия , а тя е достатъчно проблемна и скъпа . Но тоя бус явно няма да навърта много километри , така че са решили да минат по простия и по-евтин начин , няма лошо , но ако ще преправяш кола за много каране , по-добре е да потърсиш по-съвременно решение11:18 09.06.2017