Представиха първата българска марка инжекционни газови системи за директно впръскване Reagas. Технологията, най-общо казано е следната: За разлика от стандартните газови уредби, при инжекционните газови системи за автомобилите с директно впръскване бензинът се впръсква под високо налягане директно в цилиндъра на двигателя, а не в колектора, както е при традиционния метод.
За да се постигне това, се използват специални инжектори и помпа за високо налягане. Изпарената газ е с по-ниско от необходимото за целта налягане, затова се впръсква в колектора. За да не се повредят бензиновите инжектори и помпата за високо налягане, през тях продължава да се впръсква бензин, но неговото количество е значително по-малко.
По този начин газта заменя до голяма степен бензина, но двигателят работи и с двете горива в пропорция. При двигатели с директно впръскване е задължително газовата система да се съобрази с модела на автомобила.
Няма универсална уредба, всяка е в съответствие с конкретните решения на автомобилните производители. Цената също е различна за различните двигатели, но от кампанията казаха, че при ежедневно ползване на автомобила, инвестицията за покупката на самата уредба се избива за не повече от половин година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
Коментиран от #2, #24
15:05 08.06.2017
2 гост
До коментар #1 от "незнайко":
И аз се чудя как смесва горивата. Има подобни системи за дизели с метан, но газовите не знам как мешат постоянно горивата. Докато е студена, да, след това като загрее и премине на газ как става смесването и означава ли, че нашите са гении, а другите, които изключват инжекторите по време на работа на газ, са балъци?15:09 08.06.2017
3 7777777
Коментиран от #28
15:22 08.06.2017
4 Селчо
Коментиран от #7
15:27 08.06.2017
5 висок
15:37 08.06.2017
6 Зорлем
Факти, в горния цитат от първия абзац на статията май имате "фактологична" грешка - впръсква се газ, а не бензин.
Между другото, някой знае ли фабричните АГУ-та от такъв тип на "българските" Грейт Уол какви са по произход?
Коментиран от #18
15:39 08.06.2017
7 DMS
До коментар #4 от "Селчо":
Специалист.С диркетно впръскване ли са ти колите ,или тип 1,6 "моно"?цитат от landi.bg
"Решението, което технологията на LANDI RENZO предлага е при всеки такт, заедно с газта да се впръсква и минимално количество бензин, което да охлажда и предпазва бензиновия инжектор от прегряване и нагари.
Всеки бърза да пише , без изобщо да си има понятие от темата.
15:51 08.06.2017
8 Драгстер
Абсолютна лъжа е.
Масово в България се кара око 15 хил км на година. Разход за бензин ще е към 2500 лева за тоя пробег, а с тая уредба (която струва сигурно 3000 лева с труда). Разходът за газ + бензин ще е към 1700, да не говорим че се ебава майката на помпата за високо налягане инжекторите и че колата си гори бензин докато е студена, та може и над 1700 да са.
Как точно с разлика от 800 лева на година ще се избие уредбата за половин година.... Поне 2 години яко каране трябват, ама за тоя пробег кой знае колко вреда ще нанесе.
Коментиран от #12
16:05 08.06.2017
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Директно впръскване
17:12 08.06.2017
11 инженер по транспортна техника
17:42 08.06.2017
12 Язе
До коментар #8 от "Драгстер":
Това твоето смятане е като математика за 1клас.И аз карам на газ но за 15хил.км.давам не повече от 300лв.Тия 2500лв. незнам как ги изкара.Коментиран от #16
17:51 08.06.2017
13 Т.о.ш.и.б.и.я.н
17:57 08.06.2017
14 Т.о.ш.и.б.и.я.н
17:59 08.06.2017
15 Директно впръскване
Коментиран от #25
18:01 08.06.2017
16 Т.о.ш.и.б.и.я.н
До коментар #12 от "Язе":
Абе кога с 300 литра ще минеш 15 000км?300 литра газ са ти грубо 300лв светни ни как с 300лв да минем 15 000км?Коментиран от #17
18:02 08.06.2017
17 лласд
До коментар #16 от "Т.о.ш.и.б.и.я.н":
газова на скутерчето или на колелото с разход 2/100 газ.18:20 08.06.2017
18 кккк
До коментар #6 от "Зорлем":
Viale,Холандски работят на течна фаза.18:46 08.06.2017
19 Бай Санде
18:51 08.06.2017
20 hmhmhm
Коментиран от #21
18:54 08.06.2017
21 Директно впръскване
До коментар #20 от "hmhmhm":
Абе шматарок,вземи прочети първо кое как става и тогава казвай кой е разбирач и майстор18:58 08.06.2017
22 жжжжж
19:56 08.06.2017
23 дедо Шишарко
20:11 08.06.2017
24 Бензин
До коментар #1 от "незнайко":
При двигателите с директно впръскване т.е. инжектора не е при колектора, ами е при цилиндъра колата работи винаги с газ и бензин едновременно. Някой по-долу го беше написал, бензина се впръсква за да охлажда инжектора, защото газта не минава от там, а тя се впръсква в колектора. Иначе смисъла и аз не го виждам, защото двигателите с директно впръскване са по-икономични от пълната инжекция.20:20 08.06.2017
25 konq s onq
До коментар #15 от "Директно впръскване":
Манияк ти Зил 131 ли караш20:43 08.06.2017
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 jambazina
21:10 08.06.2017
28 Чичо
До коментар #3 от "7777777":
Абсолютно вярно. Имах ВолвоV70 би фуел. Точно такъв бе принципа на работа, само бензина бе около 18-20%. Газовата помпа издържа 80 000 км. и при замерване установихме, че газта е с 10 остана по-малко от необходимото. След втория срив на помпата продадох колата. Просто газта по нашите бензиностанции е отврат. Мои познати от Русе зареждат газ основно в Румъния и със същата кола карат вече над 140 х. км.21:10 08.06.2017
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Метана
22:14 08.06.2017
31 Алфа Ромео
22:56 08.06.2017
32 Random
Ето ви разликата между MPFI(Пълна инжекция) и GDI(Директно впръскване) :
00:04 09.06.2017
33 Валери
09:09 09.06.2017
34 яьа
17:28 09.06.2017
35 И те така те
19:00 11.06.2017