Last news in Fakti

19 Юли, 2017 17:14 16 126 8

Porsche се отказва от дизела

  • porsche-
  • дизел
Porsche се отказва от дизела - 1

Сегашното поколение дизелови двигатели може да се окаже последното в историята на Porsche. Компанията обмисля да се откаже от нафтови мотори до 2020 г., става ясно от изявление на изпълнителния ѝ директор Оливер Блум пред Reuters.

"Проучваме въпроса, но все още не сме взели окончателно решение", казва Блум и добавя, че съществуват различни сценарии за бъдещето на гамата. Последиците от Дизелгейт обаче явно накланят везните в посока отказ от дизела.

Скандалът с манипулираните вредни емисии на дизеловите мотори на VAG костваше огромни загуби в материално и имиджово отношение за концерна, част от който е и Porsche. Дизелгейт засегна над 10 млн. автомобила и до момента струва на Volkswagen $19.2 млрд.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    18 4 Отговор
    Е как , нали това беше "гордостта" на ВАГ , ква я мислехме , ква стана!
  • 2 Vasik Atanasova

    6 10 Отговор
    само ГОЛЕМИ БЕНЗИНОВИ МОТОРИ

    Коментиран от #5, #6

  • 3 THE Black Cat

    11 3 Отговор
    Здравейте , като цяло идеята има смисъл ,все пак един дизелов двигател е по - скъп от бензиновият , разликата е очевадна , въпреки новите разработки тези двигатели първо са по-неекологични (пак въпрос на куп неща) второ като изработка изискват доста по-солидни сплави, метали както искате ги наречете , по-тежки са ест. отделно дизела вече не е и евтин както беше (въпреки че е от така наречените ,,остатъчни продукти'' при преработката на нефта ) и тук явно много вече ще се питат - дали VAG не са във финансова криза , ще видим ... Карам и двата вида двигатели на един и същ производител , разликата в сервизирането им е в пъти по-евтина при бензиновият вариант , личен опит просто ... а и реално ще караме каквото ТЕ решат сами автомобил не можем да си направим нали!?
  • 4 гост

    6 1 Отговор
    Ще им светне, ама нас не ни грее. Кога в България ще се вземат мерки срещу главоломното замърсяване с канцерогени от безобразния внос на отпадни дизели от Европа? Кога ще им светне на българските потребители, че сами си причиняват смърт с изкормването на пречиствателните системи, а не гордост, че няма да им се запуши печката и да дадат пари за това? Защо ги изхвърлят в чужбина?

    Коментиран от #7

  • 5 копеле

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Vasik Atanasova":

    И турбинирани
  • 6 до Умника

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Vasik Atanasova":

    Умен си та чак пръщиш ... Я дай пример за 4-5 съвременни МАСОВИ автомобили със големи бензинови мотори които да достигат въртящия момент на четри-цилиндров дизел ?

    Коментиран от #8

  • 7 МАК

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Докога такива като тебе технически неграмотни хора и подобни на теб ще пишат ще пишат малоумни изказвания на тема дизелови двигатели!! Хайде ходи да се переш цветно някъде,аман от такива като тебе!!!
  • 8 МАК

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "до Умника":

    Няма смисъл да обесняваш на технически неграмотни хора, а тука доста такива пишат!!