Въглеродните влакна са материала, от който се създават най-леките автомобилни детайли в момента, но един от тях убягва на производителите, защото изисква завидни усилия и технологии за производство - джантите. Единици са марките, които предлагат такива за фабрично вграждане - шведите от Koenigsegg, Ford за Mustang GT350 и BAC за открития им изтребител Mono, но сега и германците от Porsche ще се присъединят към тях.
Споменахме, че технологията е трудна и това в случая означава 200 единични парчета, които са с обща площ от 8 квадратни метра или 18 километра влакно. Най-важната част от технологията е вплитането на влакната, за което е създадена най-голямата машина в света. То прави карбона много по-компактни и концентриран, което увеличава твърдостта му и намалява отпадъчния материал.
Джантите са с 20 процента по-здрави и с 20 процента по-леки от металния им еквивалент. Размерът им е 20х9 инча за предните и 20х11.5 инча за задните, като за момента те ще се предлагат само за модела 911 Turbo S Exclusive. Цената им ще бъде 15323 евро, което на фона на цената на 991.2 Turbo е нещо, което едва ли ще притесни бъдещите собственици, а и джантите са със завидно присъствие. Цената е близка до тези за Mustang, за които трябва да се отделят около 13 хиляди евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ЛУД ИДИОТ
15:45 19.08.2017
2 onq s konq
Коментиран от #4
21:42 19.08.2017
3 КОЛЮ ЖАНТАТА 20КА Я ЛЪЗГА НИСКУ ДОЛУ
21:58 19.08.2017
4 китайче
До коментар #2 от "onq s konq":
Да баЗе от порше ще пуснат специален лепящ кит за теб срещу едни скромни 30000 евра22:01 19.08.2017
5 онзи
13:02 20.08.2017
6 Антон
Коментиран от #10
16:35 20.08.2017
7 Антон
Коментиран от #8
17:11 20.08.2017
8 Пръцко
До коментар #7 от "Антон":
Всичко е точно така, освен, че са и само за писта , или най-много да се изфукаш с тях по перфектните улици на Щутгарт, но и там внимателно - щото бордюрите са си бордюри навсякъде.Коментиран от #9
21:47 20.08.2017
9 Антон
До коментар #8 от "Пръцко":
Прав си,но вижте на снимката поредната лъжа на ваг. Карбонови джанти,а диска желязо.Това не е ли смях.Знаете ли колко тежи този диск.в който не може да влезне 15 цола джанта.Почти колкото джантата.Добре е да е карбонов диск,но се износва бързо.Затова най-добре е, диск вентилиран с дупки и нарязан,ще се охлажда бързо а нарезите ще отнемат от слоя на горял на феродото.Но пък така ще се изяжда много бързо феродото.Е,ПЪЛНО ЩАСТИЕ НЯМА.01:17 22.08.2017
10 Тони
До коментар #6 от "Антон":
Изгледай видеото до край и ще разбереш, че са написали с какви точно джанти са сравнили карбоновите. Като идеш да си го поръчаш(такива коли се правят само по поръчка), можеш и да не си ги добавяш като опция. Хората, които си купуват подобни автомобили не се замислят за цената на автомобила, аксесоарите и поддръжката му, а искат да имат най-новите технологии в нея.17:33 22.08.2017
11 ококо
11:14 23.08.2017