Американският застрахователен институт за пътна безопасност (IIHS) допълни програмата си от краш тестове с ново изпитание. Занапред сигурността на автомобилите ще бъде оценявана след челен удар с малко покритие от страната на пътника до шофьора.
Тестът ще се извършва по същите правила, които се прилагат и при фронтално стълкновение от страната на водача. Скоростта по време на удара ще бъде 64 км/ч, а препятствието ще покрива 25% от широчината на каросерията.
Новата процедура за оценка се въвежда, след като специалисти по автомобилна безопасност критикуваха недостатъчните усилия, полагани от производители за подобряване на сигурността на дясната част от каросерията. От IIHS вече са тествали по този метод Ford Fusion, Honda Accord, Lincoln MKZ, Subaru Legacy, Subaru Outbak, Hyundai Sonata, Mazda6, Nissan Altima, Toyota Camry, Volkswagen Jetta, Volkswagen Passat и Chevrolet Malibu.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дедо Гошо
15:22 20.10.2017
2 Random
Нали като е по-тънък метала и колата ще върви на една страна.
Не ми се оправдавайте с "настройките на окачването са различни", щото никой не би си играл да ползва различни пружини и амортисьори отляво и отдясно.
Компаниите минаха от задно на предно само заради едните 5$ на кола от тока за роботите щото всичко влиза наведнъж, вие сте тръгнали да ми обяснявате как ще поръчват 4 различни комплекта пружини и амортисьори.
Айде бе.
Това се доближава по тъпотия до 3-те звезди на мустанга щото видиш ли нямал система за спиране която работи до 40км/ч.
Коментиран от #3
16:47 20.10.2017
3 Рав4 за нови дюзи
До коментар #2 от "Random":
Когато якостта е различна и отдясно е по-лека, колата наистина ще върви на една страна. Но когато седнеш зад волана и натежиш още отляво, десните завои са почти невъзможни. Ако обаче АГУ-то е от лявата страна в багажника и навигатора реши да седне зад теб, то тогава колата ще може да си движи само в кръг.П.С. Якостта и теглото на стоманата не са взаимосвързани.
22:03 20.10.2017
4 сойкаПРИСМЕХУЛКА
22:28 20.10.2017
5 човека Майстор
Коментиран от #6
03:39 21.10.2017
6 ДеФлОрАцИя
До коментар #5 от "човека Майстор":
Такива пък пишман майстори какво ли разбират къде колата трябва да се сгъне? За това трябва да станеш инженер, а не да блъскаш от сутрин до вечер в сервизо.10:21 21.10.2017
7 незнайко
14:25 23.10.2017