От поточните линии на лайпцигския завод на BMW слезе 100-хилядният екземпляр на електромобила i3. Моделът се произвежда от 2013 г. в тираж от 120 бройки дневно. Миналата година баварците са продали 26 631 i-тройки.
BMW Group е инвестирала €400 млн. във фабриката за електромобили и хибриди в Лайпциг, където работят 800 служители. Там се произвежда и спортният i8, от който през миналата година са продадени 2 783 екземпляра, а през 2018-а ще се сдобие с открита версия Roadster.
В Лайпциг BMW строи и комплекс за съхранение на електроенергия. BMW Battery Storage Farm Leipzig ще акумулира ток в 700 батерии от i3.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
18:11 30.10.2017
2 Тхгкйфъйбл
Коментиран от #3
19:02 30.10.2017
3 Марио
До коментар #2 от "Тхгкйфъйбл":
Ми не е лошо i3.Верно че е електричка но не е лоша.Поне има дизайн не като теслата дето верно интериора е от тесла.Коментиран от #6, #7
21:15 30.10.2017
4 Електрика
След такова признание, се очаква, че за следващите електромобили на марката, удоволствието от шофирането ще е на първо място, и това е радостно. Стига с тази Екология когато говорим за електромобили. Колкото и електроенергия да изразходва за 100 километра, ако тя е добита от ВЕИ, няма да има въглероден отпечатък.
Черешката на тортата в новината е начина за "рециклиране" на старите батерии, за които противниците на електромобилите постоянно питат. Поне ще мога да им давам цитати и линкове към тази новина, за да видят дори на снимка къде отиват батериите след края на живота си като електромобилна батерия. Просто стават друг вид батерия за още няколко години.
Само вчера, са спестили поне 4200€ (14 000MWh x 30¢) плюс това което са им платили за да си заредят батериите. Вчера цял ден цените на електроенергията бяха отрицателни заради силните ветрове в Германия. Електроразпределителните дружества плащаха на клиентите за да ползват енергията.
Който има батерия, "напълни чувалите с ток" както се изразяваше един съфорумник.
21:40 30.10.2017
5 вижся
Минута пауза.
И сега нека се върнем в нашата кочина и го сложим това на нашия фон. Замислете се, че хейта към марка, държава която прави коли, парадигма на автомобили (електрички, ала бала) не опира само до колата ами до начина на живот, възпитание и манталитет и като цяло спрете да плюете ами променяйте първо себе си с нещо малко всеки ден и другите ще последват... така става хора... никой не ни е виновен за шибаното положение освен самите нас.. някой имат повече късмет, някой нямат.. такъв е живота.
И който не му е шен с какво го занимават може да не кликва повече на самата новина като за начало.
22:48 30.10.2017
6 гост
До коментар #3 от "Марио":
Е ти пак се изцепи неподготвен , цял свят реве за тоя дизайн , ти го намери за "поне това" !! Единственото ценно е карбоновата каросерия , обаче трябва бая да поработят още за поевтиняването , че и сега е по-скъпа от батерията , а след две-три години ще стане два-три пъти по-скъпа . Иначе за градски модел става , ама не на тая цена .11:17 31.10.2017
7 гост
До коментар #3 от "Марио":
60 Квтч батерия и 30% надолу в цената , това трябва да са целите за втората генерация , иначе и тия 20000 годишни продажби ще им се струват сън в лятна нощ !11:20 31.10.2017