Нидерландската компания Holthausen, специализирана в доставки на газ и изграждане на станции за зареждане с водород, предлага програма за доработка на Tesla Model S за работа на горивни клетки. Холандците твърдят, че са успели да хакнат електрониката на американския електромобил и да монтират резервоар за водород на мястото на батериите.
В резултат на доработките пробегът на Model S P100D с едно зареждане се увеличава от 613 на 1 000 км. Допълнителното оборудване за работа на водород е разположено така, че да не влияе на свободното място в салона.
Конверсията на Holthausen струва €50 000. Сумата е внушителна, но шефът на компанията Стефан Холтхаузен твърди, че вече са набрани достатъчно поръчки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Никой
Коментиран от #10, #14
12:14 07.11.2017
2 Електрика
Колко са 50000 евро за тях!
Плюс по-скъпото зареждане с водород незнайно къде.
Коментиран от #8
12:15 07.11.2017
3 Гост
13:30 07.11.2017
4 Пешо
13:35 07.11.2017
5 Мдаа
ВАЖНОТО кое е обаче: в течна форма водородът се съхранява при -252.87 градуса по Целзий и при при налягане 1013 бара! Ей това форумните писари не могат да го разумеят и само подвикват един подир друг като пуйки, че водородът бил бъдещето. Сигурно, ама далечното...
13:40 07.11.2017
6 Водород
http://hanabi.autoweek.com/sites/default/files/styles/gen-1200-675/public/tankscloseup.jpg
13:44 07.11.2017
7 tost
РАЗБИРАЧИ;)
Коментиран от #11
14:17 07.11.2017
8 gost
До коментар #2 от "Електрика":
Днес е по скупо, ама утре когато петрола го нямма...Коментиран от #24
14:19 07.11.2017
9 гост
15:50 07.11.2017
10 Японеца
До коментар #1 от "Никой":
Водорода не е идея, а проект работещ от 2008г в Сащ и Япония!Honda FCX Clarity, ма кво да обяснявам на немско-дизелови поклонници?
Май още си доста назад с информацията, бъдещите водородни коли се разработват с горивни клетки!
Коментиран от #12
16:06 07.11.2017
11 Японеца
До коментар #7 от "tost":
Honda FCX Clarity Е ПЪРВАТА!16:08 07.11.2017
12 Mарсианец
До коментар #10 от "Японеца":
ХаХа да спират дизела и бензина и да задължават хората да се движат с водородна бомба из градовете, кеф ти да се движиш хоризонтално кеф ти вертикално, директно при 40сете девици.Няма искам неискам всички под строй като доброто старо минало.
Коментиран от #13
16:48 07.11.2017
13 Японеца
До коментар #12 от "Mарсианец":
Това е било и мнението на хората като са видели бензинова кола!Сравнявали си коня и колата с двг, та и ти така, умнико!
Такова е и мнението на хора които не карат на газ!
Коментиран от #15, #16
20:13 07.11.2017
14 Именно
До коментар #1 от "Никой":
"...10-15 години, когато те са достатъчно развити, няма да има смисъл от водород."Водородът е 70% от познатата ни вселена, и при горене се получава вода.
За да кажеш че някога, когато и да било няма да има смисъл от водород трябва да си специален вид гений! ;)
20:45 07.11.2017
15 ник
До коментар #13 от "Японеца":
Освен това ги е било страх че ако сутрин си в согия а следобяд в Бургас например , ще се разболееш, защото няма да може да се аклиматизираш20:52 07.11.2017
16 Марсианец
До коментар #13 от "Японеца":
Стига с тези плоски размишления, а хората които са създавали дирижабала са мислили това за самолетите.Трябва ли да карам на газ за да се усмърдя и да се страхувам всеки път като возя детето си дали някой баш майстор не си е оставил ръцете?
А трябва ли зимата да карам детето си когато го водя до мола да ходи в студа заради твоят кеф???
Карай си на Газ ама замисли колко коли са на газ по света(не броим сиромашка България) и защо?
22:06 07.11.2017
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 некойси
https://www.youtube.com/watch?v=nLuOM9aOWvk
И помнете ... това е само балонче с малко водород под нищожно налягане, тук не става въпрос за дебелостенен резервоар под стотици атмосфери налягане, който би изкопал дупка с размерите на кратер при по-сериозно ПТП.
Коментиран от #20
08:19 08.11.2017
20 незнайко
До коментар #19 от "некойси":
Ако трябва да сме точни, прочетете за дирижабъла Хинденбург . Тогава ще разберете що е това водород.09:05 08.11.2017
21 Разбирач
Относно опасноста от водорода тя е никаква , все едно да кажеш че бензина в резервоара е опасен или газта в газовата и т.н.
И най-малкото кой па го интересува колко е опасен водорода , то ако така се мисли дай още да обикаляме горите и да ходим на лов с камъни :)))
09:37 08.11.2017
22 Мега монтьор
Като те е страх от майстори прави си колата сам.Аз така правя и всичко е точно.И не ми разправяй че от страх от майстори плащаш двойно за гориво , освен ако не си на нафта и не я крадеш де.
09:41 08.11.2017
23 Българин с Б
09:43 08.11.2017
24 Нямало петрол
До коментар #8 от "gost":
Казваш че днес е скъпо на водород, но утре ако нямало петрол, смесители да се возим на водород?Още днес когато има и водород и петрол, електрическия транспорт е най-рентабилен.
Какъв е смисълът от водорода, след като е най-скъпият вариант. Най-скъп е и като първоначална инвестиция и като разход на километър след това. Тази технология е мъртвородена.
Освен всичко останало, електромобилът на батерии замърсява атмосферата поне 70% по-малко, отколкото електромобилите на водород.
Водородът се произвежда чрез електричество, а после отново се превръща в електричество. Кпд-то на този процес е 30%. Следователно с едно и също количество първично електричество, електромобилът с батерии ще измине 200% повече пробег от водороден електромобил.
10:53 08.11.2017
25 вижся
14:09 09.11.2017