1 Декември, 2017 11:15 2 004 3

Влак в Чикаго е новият проект на Илон Мъск

  • boring-
  • илон мъск-
  • влак-
  • чикаго

Чикагската община планира високоскоростна железопътна линия, която да съединява летище "О'Хеър" с центъра на града. В предстоящия конкурс за финансирането, строителството и експлоатацията на линията ще участва и компанията на Илон Мъск Boring, съобщава самият предприемач в Twitter.

Целта на градските власти е изграждането на алтернативен транспорт от и до аерогарата, който да бъде по-евтин от такситата (курсът струва между $60 и $80) и по-бърз от метрото.

Според условията на конкурса високоскоростният релсов път може да минава над или под земята, а времето за пътуване между центъра на Чикаго и "О'Хеър" не трябва да надвишава 20 минути. В случай, че спечели поръчката, Мъск не възнамерява да използва технологията с вакуумни тръби Hyperloop, тъй като късото разстояние не би позволило оползотворяването на нейния ресурс.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 TIM

    2 3 Отговор
    Тоя па копира наща схема, всичко което е държавно/общинско за нас но в различни фирми.

    И да ясно ни е че за разлика от България в УСА няма корупция там има само лобизъм.
  • 2 Електрика

    3 2 Отговор
    Напротив, там знаят стойността на парите и правят търгове. Който предложи най-ниската цена печели.

    Първо провери с какво се занимава Boring Company на Илон Мъск и после пак философствай.
  • 3 гост

    3 1 Отговор
    Действа човека, реално той се занимава основно с Тесла, а Спейс Х, Боринг К. и СоларСити са малка част от времето му. Той просто е лицето, всяка отделна компания се уравлява от съвет, но доброто е, че са частни, само Тесла е листната. Така всички активи са си негови и това дали той ще печели и ще развива зависи само от това, колко добри са продуктите и решенията. Ако предложи ниски разходи и високо качество, нека да спечели. Някои биха казали, че държавата го субсидира, но реално Спейс Х гарантира тройно по-ниски разходи за сателити за всички, не само за правителство и военни. Солар Сити осигурява зелен ток за колите на тесла на цена от 7цента/квч.