Американската компания Anheuser-Busch, която произвежда световноизвестната бира Budweiser, е поръчала 40 електрически влекача Tesla Semi. При цена от поне $150 000 (€127 630) за бройка инвестицията ще достигне минимум $6 млн. (€5.1 млн.).
Камионите ще бъдат използвани за доставки в собствената дистрибуторска мрежа на Budweiser и по план ще помогнат за намаляването на операционното равнище на емисии от въглероден двуокис на компанията с 30% до 2025 г.
Наскоро 10 влекача Semi поръча логистичният гигант DHL. По данни на сайта Electrek поръчките за електрическия камион на Tesla вече надхвърлят 200.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 KKKKK
Коментиран от #19
11:39 08.12.2017
2 Радо
12:11 08.12.2017
3 гост
Коментиран от #4
12:15 08.12.2017
4 Монополист
До коментар #3 от "гост":
Да трудно разбираме да поръчаш нещо и да чакаш с години да го получиш.Ама явно пенсионерите ги разбират тези неща и са свикнали.Да трудно разбираме да поръчаш нещо което нито си го видял нито си го пробвал само на картинка си го виждал ама вие пенсионерите сигурно си спомняте за дъвките турбо.
Коментиран от #5
12:38 08.12.2017
5 гост
До коментар #4 от "Монополист":
Далеч съм от пенсионер, но разбирам, че иновацията не задължително нещо лошо. Има си голям пазар и предлагане на много камиони от различни марки, цени и качество. Тесла предлага нещо различно и с много по-различни показатели на експлоатация. Мислиш ли, че тези фирми не са имали представители на презентацията или не са били на полигоните за тестване на камиона преди да направят подобни поръчки? Как се правят поръчки за самолетите според теб, където сумите са колосални спрямо тази на камионите? Има нов продукт, който не го харесва да си ползва старите камиони. Това казвам.Коментиран от #7, #8
12:43 08.12.2017
6 Driving pleasure
12:50 08.12.2017
7 Зорлем
До коментар #5 от "гост":
"Далеч съм от пенсионер..."Потвърждаването на този факт, за който подозираме отдавна, със сигурност обяснява много неща за мислите и страстите, които много държиш да споделиш на всеослушание.
Коментиран от #9
13:31 08.12.2017
8 Излитаща чайка
До коментар #5 от "гост":
При самолетите е друго, ето примерно Тесла С излезе сполучлива кола така че и да си я поръчаш до половин година напред няма проблем.От другата страна са обаче кашонът модел 3 и това чайкоподобно безумие Х.
И сега си поръчваш нещо дето нито го знаеш какво ще получиш, нито кога нито с какви опции, тези поръчки са само рекламна стратегия да покажат колко са загрижени за околната среда.
Коментиран от #10
13:56 08.12.2017
9 гост
До коментар #7 от "Зорлем":
Публикувано във факти.бг: Всички продадени до момента 47 екземпляра от новия хиперавтомобил на Bugatti ще трябва да посетят сервизните центрове на марката за отстраняване на възможен дефект в заварката на релсите, на които са монтирани седалките, съобщава Bloomberg.Честито на "суперкачествените" пенсионери !!!
14:11 08.12.2017
10 Driving pleasure
До коментар #8 от "Излитаща чайка":
Доколкото помня за модел С не се чакаше така, не се купуваше на зелено така както хората направиха с модел 3 така че няма наистина нищо общо.А да поръчаш Семи и Роудстър след вече ще стане 5 годишно фиаско с модел 3 е не смелост а чиста глупост :)
Първо че вече не се знае дали Тесла ще оцелее на пазара с тия дългове които продължава да трупа въпреки удвоените продажби второ не се зане (макар да е почти сигурно) че няма да има свободен производствен капацитет за 2 нови модела... а за да инвестира в нови мощности за тях знаи още повечеда се забатачи с кинтите. На всичко отгоре скоро субсидиите сират и един огромен приход отпада
Коментиран от #11
14:17 08.12.2017
11 Излитаща чайка
До коментар #10 от "Driving pleasure":
Всъщност ако трябва да бъдем честни субсидиите не са приход за Тесла в смисъл такъв че колата примерно струва 35000 долара и Тесла си ги прибира дали на 100% от купувача или 80 от купувача и 20 от държавата за тесла е все тая. Трябва да се знае че субсидията е във форма на приспадната данъци и е за определени бройки които Тесла скоро ще надхвърли затова и хорта така бързат с записванията. Модел С е доста добър автомобил макар и доста скъп но какво да кажем за Модел 3 пълно безумие кашон с врати.Коментиран от #12, #13
14:35 08.12.2017
12 Driving pleasure
До коментар #11 от "Излитаща чайка":
Субсидиите са важни до толкова, доколкото "гъделичкат" хората да купуват електрически коли и има значение имено за поръчките на бюджетния модел 3Ако богатите лапнишарани нямат проблем с тия 7 хил долара при 100 над 100 бона цена на модел С тия 7 бимки са от ключово значение за покупка на модел 3 щото са почти 20% от цената...
Ето како става с продажбите като спрат субсидиите:
През 2015 г. Tesla продаде 2738 коли в Дания. През 2016 г., след като правителството реши да спре държавната субсидия, в Дания бяха продадени само 176 коли, което е спад от 94%. Катастрофалните продажби на Tesla са още по-впечатляващи в Хонг Конг. Правителството „поряза” субсидиите на 1 април, продажбите на Tesla спаднаха от 2939 през март на 8 през април и 4 през май. :D
Кинтата си е кинта и всеки я тачи :)
14:45 08.12.2017
13 гост
До коментар #11 от "Излитаща чайка":
Даа , нали , когато излезе следващата Тесла за 15-20 000 , Модел 3 ще стане "доста добър автомобил" , а евтиния -"кашон с врати" !! Обаче за твое съжаление колелото се върти !Коментиран от #17
14:45 08.12.2017
14 Алфа Ромео
14:54 08.12.2017
15 321
14:54 08.12.2017
16 Гаргамел
15:13 08.12.2017
17 Излитаща чайка
До коментар #13 от "гост":
HaHa model 3 хубав я го погледни отвътре бе човек.Някакъв китайски таблет да ти показва рекламки, врати без рамка като че ли е супер кар и трябва да го олекотят, прозорци които се отварят донякъде, някакви стърчащи кабели за зареждане на УСБ, някаква евтина имитация на дърво която трябва постоянно да я бършеш, някаква смешна климатична система, дори не е и хечбек а малък седан. Няма мултиволан а само някакви смешни тракболи като за малоумници.
И на всичкото отгоре вместо да го рекламират че с него децата ти ще живеят по-добре в заобикалящият ни свят те го рекламират как на светофара може да се изтреля и да блъсни някого на пешеходната пътека.
Кашона си остава кашон както и да го завъртиш, и ти ако си искараш главата от него ще го разбереш.
15:24 08.12.2017
18 Гост
$150 000 за чисто нов камион, колко струва аналога на дизел сигурно същите пари (не съм запознат).
Но пък си правят реклама, дали ще са им проблемни или не, имат си ходеща реклама и тон привилегии.
Ако пък им излезе споучлив модела и имат някоя ветро перка да генерира ток, може да са в оферта.
Ей ги Порше мед почнаха да правят за да показват и те ЕКО, та нормално големите фирми да си ги мерят.
16:37 08.12.2017
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Олигарха
19:56 08.12.2017
21 гост
Aмepиĸaнcĸитe ĸoмпaнии дъpжaт в ĸeш $2,4 тpилиoнa. И нe знaят ĸaĸвo дa ги пpaвят !!! Kaтo цялo близo пoлoвинaтa oт тeзи 2,4 тpилиoнa дoлapa ca в pъцeтe нa лидepитe в ИT ceĸтopa. Дeceттe нaй-гoлeми ĸoмпaнии в индycтpиятa имaт 1,1 тpилиoнa дoлapa cвoбoдeн ĸaпитaл. И тeзи пapи биxa им били дocтaтъчни дa изĸyпят тoп 16 нa пpoизвoдитeлитe в aвтoмoбилнaтa cфepa, ĸoитo имaт oбщa cтoйнocт oт 978 милиapдa дoлapa.
https://money.bg/business/amerikanskite-kompanii-darzhat-v-kesh-usd2-4-triliona-i-ne-znayat-kakvo-da-gi-pravyat.html
Коментиран от #23, #30
20:33 08.12.2017
22 дизел завинаги
20:53 08.12.2017
23 Зорлем
До коментар #21 от "гост":
Е, и?Коментиран от #24
21:20 08.12.2017
24 гост
До коментар #23 от "Зорлем":
Ами нищо , само да ти напомня , че 60-70% от акциите на "стогодишните" се държат от "външни инвеститори" , които се интересуват само от печалба и оферта 25-30% над пазарната ще им дойде като коледен подарък !Коментиран от #25
22:17 08.12.2017
25 Зорлем
До коментар #24 от "гост":
И това трябва да ме впечатли по някакъв начин или какво? 2,4 трилиона долара могат да купят много фирми в различни отрасли, но какво от това? Това е все едно някой да се изтъпанчи и да каже (с патос!), че отборите в английската Премиършип имат повече имат повече купи от всички отбори в НБА.Коментиран от #26, #27
22:25 08.12.2017
26 гост
До коментар #25 от "Зорлем":
Само че в другите отрасли не предстои нищо революционно и то свързано основно с IT сектора !! А да ги държат в банка файда няма !22:36 08.12.2017
27 гост
До коментар #25 от "Зорлем":
Или ще предложиш да си купят петролни компаниики , а ??22:39 08.12.2017
28 Зорлем
Ти явно работиш в ИТ сферата и си мислиш, че си хванал Господ за шлифера, или че светът се върти около Интернет и "дигиталната икономика", или що ли? Ако е така, да знаеи, че историята за кръговете на Зенон е болезнено вярна.
Коментиран от #32
01:22 09.12.2017
29 Пръцко
Боже, пази България!!!
14:49 09.12.2017
30 Язе
До коментар #21 от "гост":
Те може и да могат да ги изкупят но няма кой да им ги продаде.А ако Китай си поиска заемите какво ли ще стане?Коментиран от #31, #33
16:56 09.12.2017
31 гост
До коментар #30 от "Язе":
Боооже , колко простотия има по света , чак си мисля , че е заразна ! Първо Китай нищо не може да си "поиска" , щото има договори със срокове и неустойки ! Второ даже и да нямаше , САЩ е най-големия им чужд пазар и няма да рискуват да го загубят , ако ще и да ги отпишат "заемите" дето ги сънуваш ! И трето , никой няма да ги пита тия дето си мислиш , че "не продават" !!! Явно толкова си наясно и как се търгуват акции и кой ги продава !!23:30 09.12.2017
32 гост
До коментар #28 от "Зорлем":
Всъщност за твоя голяма изненада света наистина вече се върти около интернет и ИТ индустрията и най-голямото даказателство за това са именно тия суми и цените на ИТ гигантите !!! А "отношението" към Тесла е , че половината от тях са готови на момента да инвестират в нея , стига Мъск да ги покани !!23:44 09.12.2017
33 гост
До коментар #30 от "Язе":
Земете малко се образовайте и стига сте се излагали , великите "заеми" дето ги дъвчете са по-малко даже от ГОДИШНИЯ стокообмен между Китай и САЩ . ама щото в МАСКВА такива цифри не са виждали и си въобразявате , че са кой знае какво , хахах !Коментиран от #34
23:49 09.12.2017
34 Дълг
До коментар #33 от "гост":
Само дето дълга на САЩ е повече от 105% от брутният им вътрешен продукт това говори ли ти нещо??За САЩ естествено не е фатално защото те могат да си печатат пари без да предизвикат инфлация но ако беше една държава като България това би означавало напрактика фалит.
08:14 11.12.2017