През 2019 година Renault Trucks ще пусне на пазара електрически товарни автомобили, предназначени за доставки в градски и крайградски райони. Те са разработени на базата на експериментално партньорство с клиенти в реални условия през последните 10 години. Новите камиони ще се произвеждат в завода на Renault Trucks в Блейнвил-сюр-Орн в Нормандия, където вече е инсталирана специализирана монтажна линия за тях.
Електрическите товарни автомобили са основен фокус в стратегията на Renault Trucks за създаване на устойчив транспорт в градовете. Новите модели с нулеви емисии спомагат за подобряване на качеството на въздуха, ограничават изменението на климата и намаляват задръстванията, благодарение на доставките през нощта и безшумните двигатели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мъск
пробег - 50 км
максимална скорост - 70 км/ч
ускорение от 0 до 100 - невъзможно
Коментиран от #4, #7
14:40 31.01.2018
2 123
Коментиран от #3
14:56 31.01.2018
3 гост
До коментар #2 от "123":
Ами да , то щото е страшно трудно да удължиш шасито на Семито и да махнеш два от четирите мотора , дневна кабина и малката батерия и ето ти "градски" камион !!! От голямо на малко лесно става , обратното е зора и що си мислиш , че в Тесла не са го предвидили като насмогнат с влекачите ?? При това винаги се пуска първо по-скъпата версия , това даже "стогодишните" го знаят и го следват !Коментиран от #5
19:44 31.01.2018
4 гост
До коментар #1 от "Мъск":
Намери си статията за електрическия камион на Волво и гледай какво пише за показатели !! После си намери статията дето пише , че Renault Trucks от 2000 г е собственост на Volvo Trucks , а вече и двете общо са собственост на Geely !!! И накрая си смени ника на "Мъцай като знаеш , а не като се правиш на интересен" !!!19:51 31.01.2018
5 123
До коментар #3 от "гост":
Да, сигурно си прав. Фолсваген първо пускат Файтона, после го поорязват и става на Голф, пък като му резнат багажника и Ъпът е готов. По-скъпата версия се пуска след дълги години налагане на пазара с конвенционални автомобили и практиката показва, че подобни модели винаги са губещи и се поддържат по-скоро за престиж.А на тесла влекачите ще си останат една нелоша пи ар акция и нищо повече. Защото за сериозния превозвач е важна автономията - един нов камион с резервоар около 600 литра може да измине спокойно 2500 км - при по-лек режим 3000 км. Смешните 800 км, които силно ще паднат при ниска температура и други смущаващи батерията фактори засега не предвещават успех на теслите.
Коментиран от #6
10:28 01.02.2018
6 гост
До коментар #5 от "123":
Ами да беше попитал някой "превозвач" , вместо да си правиш свободни съчинения тука !! Това не ти е разходка по желание , а бизнес и единственото което интересува всеки превозвач е ЦЕНА и НАДЕЖДНОСТ на камиона , а ако може и да върви без "водач" , цена няма !!!! Нали не е нужно да ти обяснявам колко по-трудно и ненадеждно е да направиш автономен камион с ДВГ , отколкото електрически , да не говорим , че цената на километър (която е НАЙ_ВАЖНОТО в случая) няма как да не бъде между 3-5 ПЪТИ по-ниска за електрическия !!! Така че спора е безсмислен , въпроса е само КОЛКО време ще отнеме прехода , но като гледа 10-15 години ще са предостатъчни !!!Коментиран от #8, #9
11:15 01.02.2018
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 123
До коментар #6 от "гост":
Хе,какво стана с пускането първо на по-скъпата версия. Нещо скачаш от тема в тема. Но, си абсолютно прав за това, че превозвачът има интерес от надежден камион. Трябва да е луд да си купи тесла. С огромен брой дефекти още преди да ги изкарат на пазар. После още повече. Със сигурност всеки превозвач ще предпочете Рено или Волво, пред аматьорските тесли. Ако ми посочиш поне 1 български превозвач, който да се замислил да ли да не си купи тесла ще ти стисна ръката. Най-близкия сервиз е в другия край на Европа. И след 10 години ще е същото. Просто до тогава всички ще са осъзнали, че модата е преминала. Автономността на автомобилите се изразява в липсата на човешки фактор при управление - то е роботизирано. Няма никакво значение на какво гориво си. Като си толкова пазарно ориентиран, нали не мислиш, че ако дори половината автомобили минат на ток, което неминуемо ще доведе до нуждата от нови мощности и рестартиране на отдавна излезли от употреба ТЕЦ-ове на въглища например, цената на тока няма скочи значително. Също нали не мислиш, че сегашните количества добиван нефт, при липса на много клиенти, нали не мислиш, че цената ще остане същата и няма да падне значително? Освен това, влез в сайта на тесла и виж колко е стойността на годишната поддръжката на модел Х например - с доста пъти повече от на обикновен автомобил. Разноските не се измерват само с горивото. Та, ефектите са крайно непредсказуеми и със сигурност не са еднопосочни като мисленето ти. Недей да бъ
17:46 01.02.2018
9 123
До коментар #6 от "гост":
деш сектант и разсъждавай логично. А за пътите разлика в цената на горивата ето ти казаното от самия свети Мъск: На миля 1.26 ток срещу 1.51 дизел.Публикувано във факти.бг: Електрическият камион на Tesla ще се оборудва с усъвършенстван автопилот, а през 2020 г. ще стане напълно автономен. Батерията на Semi е изключително скъпа - $100 000, но според Илон Мъск ще се изплаща бързо от икономиите от гориво, тъй като разходите на миля са $1.26 срещу $1.51 за дизелов влекач.
17:56 01.02.2018