На 2 юни миналата година от конвейерите на Citroen слезе последният автомобил с хидропневматично окачване. С него френската марка се прости с едно от най-великите си изобретения и стана доста по-скучна. Това кратко филмче проследява историята на капризното за обслужване, но несравнимо като комфорт и ходови характеристики окачване с хидравлика и пневматика. В клипа няма говор, така че превод не е необходим.
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 някой си
19:28 12.06.2018
2 108
20:02 12.06.2018
3 Гост
20:09 12.06.2018
4 Valio
21:44 12.06.2018
5 deadman1488
22:00 12.06.2018
6 незнайко
00:04 13.06.2018
7 дефгхйк
Коментиран от #9
00:06 13.06.2018
8 1234
08:49 13.06.2018
9 Язе
До коментар #7 от "дефгхйк":
Гледането на знаци също разсейва.Гледането на светофара пак.Откажи се от шофирането изобщо.23:43 13.06.2018
10 GTE
Като цяло не може еднозначно да се каже, че е хубаво или лошо, както е и с много други неща.
Според мен това окачване е за висок клас коли, които се посържат с повечко средства.
Коментиран от #11
10:10 14.06.2018
11 Язе
До коментар #10 от "GTE":
Помпата не отнема от мощността защото не е свързана с ремък а си е електрическа.Може да товари алтернатор но не е болка за умиране.Последния Хидроактив в С5Х7 е доста надежден.Окачването също е доста солидно.Все пак е по-скъп за подръжка от кола с Макферсон, но пък усещането при каране е съвсем друго.15:39 14.06.2018