Last news in Fakti

17 Април, 2019 14:13 167 344 101

Двигателят харчи масло: Причините

  • съвети-
  • двигател-
  • масло
Двигателят харчи масло: Причините - 1

Ако забележите, че двигателят на вашия автомобил започне да "гори" повече масло, то това е явен признак за неизправност по агрегата. Причините могат да бъдат много, но сега ще ви разкажем за най-често срещаните.

Първата причина в нашия списък е некачествената смазка. Ако не сте уверен в качествата на маслото, което сте налели в мотора, то пробвайте да го смените с друго. Смазочната течност трябва да отговаря на предписанията на производителя и да не е "менте".

Повишеното износване на цилиндрово буталната група също оказва влияние на разхода на масло. Ако проблемът е такъв, то трябва да забележите синкав дим, излизащ от ауспуха при понижаване на компресията. Тук нещата опират до по-капитален ремонт.

Ако разходът на масло е придружен от синкав дим, увеличен разход на гориво и забележимо намаляване на мощността на двигателя, то най-вероятно проблемът е свързан със сегментите. В сервизите отстраняват проблема със специално почистване, "продухване" на високи обороти и ако това не помогне - следва смяна на сегментите.

Двигателят харчи масло: Причините

Има случаи и на т.нар. неравномерен разход на масло. Ако при активна извънградска езда не забелязвате повишен разход на масло, но в града той е съществено по-голям, то този проблем най-вероятно е свързан с гумичките на клапаните - сменете ги.

Повишеният разход на масло може да е свързан и с неизправност в системата за вентилация на картера. Тогава се наблюдава отчетлив нагар, спад на компресията и бързо зацапване на маслото. Отстраняването на проблема е сравнително просто и е свързано с промиване на системата.

Един от сериозните проблеми при загубата на масло е тогава, когато смазката се смесва с охладителната течност. Ако забележите промяна в консистенцията на антифриза, то проблемът най-вероятно е свързан с гарнитура на главата. Самата тя не е скъпа, но трябва задължително шлайфане на главата и замяната на гарнитурата с нова.

И накрая, разходът на масло може да е свързан с различни утечки. Трябва да обръщате внимание на асфалта под колата и ако забележите малки локвички, то трябва да разберете от къде система изпуска смазочна течност.

Двигателят харчи масло: Причините


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 26 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Монтьор

    59 9 Отговор
    А колко още причини има за разход на масло.....

    Коментиран от #53

  • 2 Дааааа

    62 8 Отговор
    Всеки двигател си има специфика, която е различна от останалите и харча на масло може да НЕ е от горепосочените.

    Коментиран от #6

  • 3 zfocus

    83 25 Отговор
    Или пак колата е Ауди 2.0 TFSi, 2008-2014 год. и разхода на масло по книжка на производителя нормално да е 1 литър на 500 км.
  • 4 Стамат

    42 29 Отговор
    Апахахаххахахаххахах. Всички коли с малко по-големи и спортни двигатели харчат масло и си го пише навсякъде. Нелепи размишления от лаици...
  • 5 Townboy

    70 10 Отговор
    Ако вземеш кола от родните автоджамбази и харчи масло е почти сигурно, че няма да се разминеш с гумички на клапаните
  • 6 Гост

    56 5 Отговор

    До коментар #2 от "Дааааа":

    Именно. Високооборотните двигатели с нисък ход на буталото са направени да "похапват" по-малко масло фабрично. Но в статията излишно е казано, ако "забелязвате повишен разход на масло". Т.е допуска се че разход на масло може и да е конструктивно заложен. Аз само бих добавил, че ако е нов внос и е "карана от баба да си взема пенсията" също има вероятност да харчи масло ;).
  • 7 ЯПОНЕЦА

    66 63 Отговор
    Щот е немска бангия, затва харчи масло.

    Коментиран от #54

  • 8 Гост

    65 2 Отговор
    Каката на последната снимка дали гори масло?

    Коментиран от #11, #22, #56, #84

  • 9 Дионтей

    54 5 Отговор
    В България повечето автокъщи внасят коли, които са в окаяно състояние. Освежават салон, волан, боичката, едно пастиране, връщат километража на под 200хил. км и казват заповядайте в отлично състояние. Но и ние българите това търсим - хубаво и евтино. Кой от вас като търси кола да си купи ходи да гледай най-скъпите обяви?!

    Коментиран от #57

  • 10 мнение

    145 16 Отговор
    Аз си доливам и хич не ми пука... от 5 години си карам така и пари за глупости на майстори не давам... като сменя колата ако и новата харчи, пак ще си доливам - просто трябва да следи!
    А тея майстори нещо се уляха с цените и трябва да им се поразреди работата.. 100лв за нищо ги нямат вече и за добър ден ти ги изтрелват, за квото и да било - големи кожодери станаха!!!

    Коментиран от #16, #91, #94, #96

  • 11 Един там

    12 1 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Ще бара маслото...
  • 12 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н

    6 36 Отговор
    Мойто поршенце каен не харчи масло

    Коментиран от #17, #30

  • 13 Надувка

    47 1 Отговор
    А от турбото не може ли?
  • 14 фалирал от спарк

    13 29 Отговор
    По-добре пишете за електрички. Писна ми от проблемите на двг

    Коментиран от #15, #49

  • 15 Jdm

    36 12 Отговор

    До коментар #14 от "фалирал от спарк":

    Айде стига с тия електрически миксери. Колата трябва да има звук.

    Коментиран от #47

  • 16 МАК

    31 19 Отговор

    До коментар #10 от "мнение":

    Да това показва че си мърляч шофьор!убеден съм че и не спазваш вида на маслото. И после ти дишаме сините пушеци отзад!!за такива като теб спиране от движение докато не оправиш проблема!!!
  • 17 Гост

    17 2 Отговор

    До коментар #12 от "Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н":

    Точно твоята кола, ако не харчи масло....
  • 18 Гост

    21 6 Отговор
    Не е нормално за мен каквато и кола да е да харчи масло без причина, освен новите бараки!
  • 19 NOKIAN

    29 2 Отговор
    1.8 t20 vt 180 к.с на VAG си харчи доволно масло по принцип. Още повече ако си играете с турбото на магистралата.
  • 20 Язе

    33 7 Отговор
    ВАГ групата още от магазина харчи масло.Опитват се да ме убедят,че това е нормално.За 10000км на стария ми кошник(не немски)съм сипал 300гр.масло.Да търся ли проблем?

    Коментиран от #23, #99

  • 21 гост

    41 14 Отговор
    Най-големите масларки са БМВта.Знам го от личен опит.
  • 22 Мартин

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Има гарнитура за смяна
  • 23 гост

    21 3 Отговор

    До коментар #20 от "Язе":

    За 300гр. ти направо си щасливец.
  • 24 Коравия

    25 5 Отговор
    Горят масло, защото са милионници, от уморени таралясници с незнаен пробег доливката на масло е най малкия проблем.

    Коментиран от #58

  • 25 Краси

    23 5 Отговор
    Всички коли харчат масло. При едни марки е по-малък разхода, при други повече. Даже и в книжките им го пише. Ако разхода е много голям тогава наистина трябва да се види причината
  • 26 гост

    10 5 Отговор
    Разхода на масло най-малко ме притеснява.
  • 27 NEWCAR

    13 6 Отговор
    Много коли си харчат масло заводски. Не се плашете
  • 28 BMW

    9 22 Отговор
    За 10000км доливам около 400г масло на BMW 330D.Хайде със здраве.

    Коментиран от #38

  • 29 Radko

    27 2 Отговор
    А аз на моята доливам по 1 кило всеки месец
  • 30 Големия Хур

    9 1 Отговор

    До коментар #12 от "Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н":

    Ми нормално като е само в мечтите ти
  • 31 Стоян

    49 3 Отговор
    Вижте момчета смело мога да ви кажа че имам първия автосалон в Бългатия. Отворих го на 01.05.1991год.ако някой има претенции че има автосалон преди тази дата да каже....Но да се върнем на въпроса, това че всеки маниполира километражите е факт? Но основния проблем нее в това. Проблема е че голяма част от новите търговци не оправят дефектите по колата а просто ги скриват от клиента и от там идват проблемите

    Коментиран от #33, #41, #97

  • 32 Йосип Броз Тито

    25 1 Отговор
    Ако автомобилът е дизелов, причината за горене на масло и синкав пушек, може да бъде и в прекалено голям луфт в турбината и тоталното и издъхване (на самата турбина). Но това се усеща и по звука на самото турбо, в някои случаи може и да изкара години, но ако гори масло и вади пушек, значи е за рециклиране или за смяна...
  • 33 хаха

    13 8 Отговор

    До коментар #31 от "Стоян":

    По-добре си гледай уроците за училище, че утре имаш контролно по литература. След това може да продължиш да си фантазираш за автосалони

    Коментиран от #34

  • 34 Реалист

    6 7 Отговор

    До коментар #33 от "хаха":

    Като гледам и българският език доста му куца... хахаха :)
  • 35 Беемвист

    16 4 Отговор
    БМВ Е90 2006, 3000 кубика ,4х4,автомат,пише следното: Für dieser Fahrzeug ist normal Öl verbrauch, bis 1 liter pro tausend Kilometer. Щом от БМВ казват,че литьр на 1000 километра е нормално,какво повече. Предишния модел Е46 ,пак 3000 кубика,пак си похапваше масло. Може би най-добрият мотор с мальк разход на масло е 2.8 ,ама кончетата му са само 193, докато сега тия 258 се усещат доволно.

    Коментиран от #36, #92, #101

  • 36 onq s konq

    16 13 Отговор

    До коментар #35 от "Беемвист":

    Понеже имам точно БМВ-Е46 3000куб. дизел 2004г,на 180-190х.кмще ти кажа че ми гори 700грама /10х.км.Не знам къде си го чел това "по 1 литър на 1000км",но при мен няма такива неща.И както правилно пише в статията - ГОРИ ЛИ МАСЛО,ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПУШИ!Има обаче една подробност:При рязко ускорение на малка предавка СЪС ОБИКНОВЕНА НАФТА от ауспуха излизаше КЪЛБО ДИМ.Слагал съм всякакви добавки за премахване на пушека и почистване двигатела-никакъв ефект.След като започнах да сипвам "Бардал" са повдигане та цетановото число/с 5 единици го вдига и се чувства осезаемо/-всякакъв пушек изчезна-т.е. качеството на нафтата е много важно.
  • 37 шофьор

    33 1 Отговор
    Най-важното е да държиш щеката за маслото нагоре / като каката на снимката / ….тогава винаги маслото ще е в нормата
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 фау ве

    15 13 Отговор
    Бих добавил още и вискозитета на маслото. Много собственици на нов внос, на по 156 000 "реални" решават да слагат от мерак много тънко масло, пълна синтетика, а гурела си иска 10в40 или даже 15в40, тънкото масло не може да уплътнява добре и особено през лятото в жегите ниското число на вискозитет води до изпаряването му.
    Има и изключения, но един двигател на 300 и кусур хиляди километра иска масло с висок вискозитет, за това някои производители пуснаха Хай Милидж масла, за коли над 100 000 км.

    Коментиран от #95

  • 40 гощо

    4 9 Отговор
    Ако харчи масло слагаш добавка и на пазара отива колата! А локвичка няма как да видиш защото колите мнооого отдавана са с кори отдило!
  • 41 фау ве

    20 1 Отговор

    До коментар #31 от "Стоян":

    Напълно си прав, но проблемът е, че джамбазите, ако решат да оправят всички проблеми по колите, които вкарват, а те на 99.99% си имат проблеми, означава много по скъпа кола и нисък марж на печалбата, което не е изгодно за тях.
    Обикновено схемата е, както знаеш, да се вкара най-евтиния дръгел, да се напудри, да му се върнат километрите и да се гледа купувача да не разбере за проблемите.
    Просто българинът е беден и не може да си позволи да купува здрави коли, за съжаление.
  • 42 VAGina group

    21 13 Отговор
    VAG Group са най-смрадливите коли по пътищтата,именно защото горят много масло и зад тях винаги мирише на масларница! Просто са некадърни,с изключение на два-три мотора, всички останали двигатели са пълен боклук! Да не говорим как им се изтриват копчетата, просто са една еврейска фамилна компания, затова имат славата на много “надеждни” кошници!

    Коментиран от #48, #85

  • 43 Методика

    13 2 Отговор
    3000 кубика говорим за бензин са апетитни дори и след основен ремонт....
  • 44 До коментар 38

    3 16 Отговор
    Ти даже и не си сядал в БМВ.Нещастен бачкатор ще си останеш. Кисело е ГРОЗДЕТО за бачкатора.285
  • 45 вегетарянец

    5 1 Отговор
    Я си джиткам със зехтин и не бера ядове
  • 46 Салито

    17 14 Отговор
    Стига с това Може, не може .. Двигателя Не трябва да харчи масло!Човек не си купува кола да спира и да долива!Карам старо дизелово БМВ 2000 куб. След 15000 км щеката там където е било обслужено. На други лафове не се връзвайте!
  • 47 незнайко

    11 4 Отговор

    До коментар #15 от "Jdm":

    На електрическа кола може да се добави звук, но на кола с ДВГ не мажеш да МАХНЕШ звука !!!

    Коментиран от #88

  • 48 фау ве

    18 18 Отговор

    До коментар #42 от "VAGina group":

    Дали ВАГ са кадърни или не се вижда най-добре по пътищата!!!!!!
    Коли на 20-30 години, отдавна изхвърлени от собствениците им в Европа, вървят безпроблемно по нашите!
    Е, все пак, нали не очакваш едно 20 годишно ТДИ да мирише на парфюм?
    Купи си една нова кола Евро 6 и ще видиш разликата! ВАГ правят най-здравите коли за бедните хора, като нас. Пълно е с голфове 3,4, все още вървят. Има и Голф 7 и 8, а гроздето е кисело!
    Все пак ти пожелавам да си купиш нова кола, дори и да не е ВАГ.

    Коментиран от #50, #65, #73

  • 49 няма

    8 6 Отговор

    До коментар #14 от "фалирал от спарк":

    Няма за какво да пишат. Дори батериите са по евтини от разните катализатори + дпф, съединители, маховици, ежегодни смени на масло, ремъци и т.н., също работата по колата е в пъти по-малко, просто няма какво да се пише.
  • 50 Wv golff

    12 7 Отговор

    До коментар #48 от "фау ве":

    Моят голф е 1993 и съм го дал на баща ми да го ползва преди седмица строши водна помпа която съм я сменял преди 9 години това ако не е здраво

    Коментиран от #61

  • 51 Грую

    17 4 Отговор
    Купили сте си дърта , износена кошница с превъртян километраж и издухан двигател. Нататък стъпката е да дойдат следващите тарикати, които да ви предлагат разни добавки за спиране на течове, възстановяване на двигателя от износване чрез наливане на някакви съмнителни течности от разни шарени шишета универсални ментификатори и прочие и сте с двата крака в тоталната измама в България - бизнеса със стари автомобили.
  • 52 До 19

    3 4 Отговор
    Като земеш някое утрепано 1.8т за 2 бона ще гори не ами.. Ела да видиш мойто дали го бара при положение че го зоря всеки ден. Ппс колата е 95та и не си знае километрите

    Коментиран от #74

  • 53 filo

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "Монтьор":

    И колко още?
  • 54 filo

    2 8 Отговор

    До коментар #7 от "ЯПОНЕЦА":

    Немска бангия, ха,ха,ха. Разсмя ме, браво.
  • 55 ценител

    7 0 Отговор
    Най-честата причина е покупка на TSI :D
  • 56 filo

    5 4 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Гори между краката й. Чака някой шланг да угаси пожара, ама при толкова гейове не знам.
  • 57 filo

    24 3 Отговор

    До коментар #9 от "Дионтей":

    Повечето българи карат около 10000км. годишно. За какво му е скъпа кола на човек при това положение. Само да й робува.

    Коментиран от #59

  • 58 Гост

    30 3 Отговор

    До коментар #24 от "Коравия":

    Corolla VVTi 2004-та. След 80 000 почна да си яде по литър на 3000-4000 км. Купена нова и поддържана в ТМ Ауто.

    Ситроен 1.8и - същата простотия - чисто нов.

    Астра 2006 Екошпек - новичка от Булвария - за едно ходене до Германия и яко натискане 160-180 глътна 2 литра за 4000 км.

    И трите гореизброени са на реални километри под 100 000, купени нови. Дей***ба и новите кочи***ни!!!
  • 59 Дионтей

    11 2 Отговор

    До коментар #57 от "filo":

    Съгласен съм с теб за това, че няма смисъл от скъпи коли като не се карат много, но аз имах предвид друго. Има Пасат 5-ца за 3хил. лв има и за 6хил. лв обяви. Тези от 3хил. лв верно взимаш я евтино, но после те очакват демпфер, турбо, дюзи, окачване почти сигурно. А тези от 6хил. лв повечето ще кажат "да не съм луд да дам толкова пари за Пасат 5ца?!" , но реално може да излезне по-евтино, отколкото този за 3хил.
  • 60 Бай Хой

    13 4 Отговор
    БМВ харчат масло щот ги пържат на кучета. Ако раздавате яко газ на колата е напълно нормално да гори масло. Друг проблем е ако много често карате на висока предавка с ниска скорост и настъпвате газта без да върнете предавка, особено по магистрали. Тогава тормозите двигателя и с времето се появяват хлабините които водят до харч на масло и реване. За това колите с автомат по-рядко харчат масло, защото не позволяват тормозенето на ДВГ. Или както горе е описано просто карате Ауди и сипвате бензин за 50 лв и масло за 10 , т'ва е положението. Мойта Мазда уж е маслояд, но за сега се държи прилично - 200 - 300 гр на 10к км.

    Коментиран от #63

  • 61 фау ве

    4 2 Отговор

    До коментар #50 от "Wv golff":

    Ако беше сложил оригинална водна помпа щеше да изкара, докато умре колата и нямаше да се строши.
    Имах преключение с водна помпа менте, направо се разпадна, но при мен се върти от ангренажния ремък и без малко да се срещнат клапаните с буталата.
    Най-добре е водна помпа Хепу, най-качествени ги правят, освен оригиналните.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 минаващ

    10 2 Отговор

    До коментар #60 от "Бай Хой":

    Не, изобщо не е нормално. Аз имам един умрял нисан от 98-а със 100 коня и го карам постоянно на максимума от възможностите му - не мърда нивото на маслото между смените

    Коментиран от #64

  • 64 Бай Хой

    10 3 Отговор

    До коментар #63 от "минаващ":

    Е ключа е че нисана е от '98 , вземи си по-нова кола и всичките подхарчват, няма как. Старото ми ренде и ланчия не са барали и грам масло а ги пържих на макс. БМВ-то харчеше , но там е обяснимо и си го пише дори в книжката.
  • 65 ценител

    17 2 Отговор

    До коментар #48 от "фау ве":

    И как точно ти хрумна да сравняваш колите от преди 20-30 години със сегашните, макар и от една марка? Преди 20-30 години не ги продаваха с 1.2 турбо-сенокосачки.

    Коментиран от #69

  • 66 ЦГеоргиев

    14 1 Отговор
    Харчи щото има. Като свърши и спира да харчи..
  • 67 Vilisav

    4 1 Отговор
    Има си такива, които заводски си харчат и от смяна до смяна (да приемем 10К) едни 500 гр. не са нещо фатално, още повече, че говорим за коли със стотици хиляди километри. Дори литър на цели 10К не е фатално и фрапантно, ако мотора ти е 300К+. Виж, литър на 1000 си е оливане от всякъде и няма нищо нормално в това, макар, че според производителя на една от колите ми (не е ваг) било абсолютно нормално 1.6 атмосферен двигател да ял между 500 гр до литър на 1000, не 10К, а 1К ! Което е абсурд. И не ги и гори, около 100 грама са на 1000, просто го пишат като застраховка някаква. Но е абсурдно. Пък и тези с газта е нормално да горят, също феновете на турбо забавленията.
  • 68 Jack Bauer

    7 4 Отговор
    Колите които вадят сивкав или черен пушех от ауспуха трябва да ги спират от движение на ГТП, но ...
  • 69 фау ве

    6 0 Отговор

    До коментар #65 от "ценител":

    Колега, ти не четеш, какво съм написал. Казвам, че един стар дизел замърсява и мирише на нафта, което е нормално за стар дизел на по 20 години и отгоре.
    Новите коли в сравнение с показателя екологичност са много по екологични, това казвам, като отговор на колегата, че старите фолксвагени много пушели, ами пушат си, защото са друга еконорма, това е ФАКТ.
    Всъщност цялата концепция на даунсайзинга е не само по-ниската себестойност, но и се прави с по високите изисквания за екологичност. Еколозите и икономистите превърнаха старите и по здрави автомобили в пластмасови играчки.
    За сметка на това пък, новите дизели с Евро 6 замърсяват много по малко и покрай тях не вони на изгоряла нафта.
  • 70 GG1989

    0 6 Отговор
    Или просто караш Субару :D

    Коментиран от #71, #80

  • 71 11121314

    3 0 Отговор

    До коментар #70 от "GG1989":

    имах тойота авенсис с VVt двигател, в градско не ми гореше масло, но излезели извън града и над 120 км. беше ламя на маслото, сега карам паджеро, не ми е изгорило и ярам масло
  • 72 seksi joker

    2 0 Отговор
    laba daba du
  • 73 МАК

    3 0 Отговор

    До коментар #48 от "фау ве":

    Изобщо не си хаби думите за такива технически неграмотни индивиди!!
  • 74 NOKIAN

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "До 19":

    Карам я 5 та година. Втори собственик съм. Не жаля пари за поддръжка.Колата е от автокъща на познати, за 6500 лв.
  • 75 Боян

    8 1 Отговор
    Причина номер 1 - спечени маслени сегменти
    Причина номер 2 - гумички на клапаните
    Причина номер 3 - Менте масло


    Всичко друго са небивалици и гадаене!

    Коментиран от #79

  • 76 Гост

    2 3 Отговор
    При мен няма проблеми нито пушеци нито липси на масло макар много хора да плуят този двигател на Ауди А6 Ц5. 2.5 ТДИ макар и невероятно да ви звучи от смяна до смяна на маслото не го пипа

    Коментиран от #77, #78

  • 77 МАК

    3 5 Отговор

    До коментар #76 от "Гост":

    Плюят неграмотните !!това е един от най надеждните ТДИ мотори на ФВ.
  • 78 МАК

    3 5 Отговор

    До коментар #76 от "Гост":

    Плюят неграмотните !!това е един от най надеждните ТДИ мотори на ФВ.
  • 79 Мани бегай

    2 0 Отговор

    До коментар #75 от "Боян":

    Причина 4: изскочил семеринг на някой вал. Доливах по половин литър на сто докато видя че ми е изскочил семеринга на вала за дистрибутора и си тече от там като чешма. Добрата новина е че не ми се налагаше да го сменям все пак постоянно се обновява.
  • 80 2.0R

    3 0 Отговор

    До коментар #70 от "GG1989":

    И какво Субару? 18000км.не беше проверявано маслото, беше под минимум, долях 1 литър и отиде доста над максимума. Колата е на 330000.
  • 81 Kobra

    3 6 Отговор
    Купете си Мерцедес и проблема с маслото ще е отживелица
  • 82 Kobra

    1 7 Отговор
    Купете си Мерцедес и проблема с маслото ще е отживелица
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Майстора

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Гори,гори само че лубрикант !
  • 85 Rumen

    4 2 Отговор

    До коментар #42 от "VAGina group":

    Ако говориш за 20 годишни милионници, може да си прав. Но то това не се отнася само до 20 годишните vagове, а и за всички останали в категорията. Моя ваг го изкарах чисто нов от магазина с 3.0tdi 245 коня. В момента сме на 13,000км и маслото си е на макс.
  • 86 Борислав

    6 2 Отговор
    Другари маслари. Демек всички. В Бг всички масла са:
    1. Менте.
    2. Оригинално, но разчистено от пазара в Германия защото полусинтетиката е минала 2 години, а производителя и дава 3.
    3. Оригинално, ама гръцко, турско, румънско, българско(може поне да е прясно) .
    4. Оригинално и свежо, произведено в прекрасният бленуван запад, но за експорт за тунеядци и варвари.
    5. Тук там има някои екзотични масла дето стават, ама трябва се купуват само най-скъпите от тях и въобще...

    Решение.
    Много хора си купуват маслото от бленуваният запад. Германия е най-надеждно място. Там отношението към автомобила е култ.
    Аз лично напоследък купувам Равенол директно от сайта на производителя. Лесно ще го намерите. Има и други варианти разбира се. А и като решите да карате с едно масло, карайте поне 2-3 замени.
    И още - ако хвърчите по магистралата 4500 обората като мен, дори и най-лъскавата полусинтетика ще стане на вода след 5000 6000 хил. км. Минете на рейсърски масла тогава - ще изкара двойно. Не случайно на едно масло пише, че употребата бива:
    -нормално каране 15000 км или 12 месеца.
    -жестоко каране 7500км или 6 месеца.
    Примерно.

    Коментиран от #87

  • 87 Бай Хой

    2 2 Отговор

    До коментар #86 от "Борислав":

    Има доза истина в думите ти, но да знаеш зе тази теза битува във всяка държава - Гърците си мислят че горивата в БГ са много по-хубави, ние пък мислим че е обратното. Аз от години си купувам малса на Мотул, от сайтове, магазини и т.н. и нямам оплаквания към продуктите им. Предишната ми кола я карах с някво наливно "шведско", майстора ми се кълнеше в майка си колко качествено било и също съм нямал драми, но там двг беше 2,4 жтд който просто няма чупене каквото и да му сложиш. Така че най-вече зависи от агрегата и експлоатацията му. Просто има хора които карат много зле колите си и после мрънкат, за поддръжката не говорим. Има хора които за едно потропване сменят цялата предница с китайски тампони и части и оттам връщане назад няма. почва цикъла на постоянни ремонти.
  • 88 Язе

    3 0 Отговор

    До коментар #47 от "незнайко":

    Може,може.Казва се изолация.Не очаквай на кола за 2000лв да е тиха.Все пак по-добре да чувам двг-то отколкото скърцането на евтини пластмаси като при електричките.Виж мненията на собствениците на такива колко ревът от "качеството".
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Бмв фен

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Беемвист":

    Чие и 193к.с. са напълно достатъчни за това купе на 3ката също върви доволно с него карал съм такова.
  • 93 Бмв фен

    4 0 Отговор
    Най-е...ания мотор е на Ауди А4 Б6 2.0 131к.с гори толкова масло колкото му налееш наскоро гледах едно такова се продаваше за 1000евро в немкото мобиле 2003г.с всички екстри хората се чудят как да се отърват от тях.
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Някой

    1 2 Отговор

    До коментар #39 от "фау ве":

    Дайте му на тоя Лауреат Нобелова Награда !
    Изпарява се само мозъка де го нямаш , не маслото !!!
  • 96 Някой си

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "мнение":

    Много лесно да се каже много ми Оправисия.Карате до скапване после скъпо му било Българска работа.
  • 97 Христин

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Стоян":

    Значи превъртайки километрите не се водят мошенници, а за скрити дефекти .
  • 98 Валентин

    1 0 Отговор
    Някой ще напише ли, къде да търся двиг. масло Хай Милидж ! Пиша но не ми излиза !
  • 99 Haha

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Язе":

    Всички коли харчат масло кои повече кои по малко.
    Работя в Германия като доставчик бусовете са нови и най-различни нисани, фордове, мерцедеси, Фолксваген и други майстора които ни подържа колите веднъж седмично проверява всяка една кола за количество масло и долива на всички на коя 400 500 грама на коя повече но всички са нови и харчат.
  • 100 Boris

    1 0 Отговор
    Колата е бмв е 46 318 и пушими бял дим него прави постояно
  • 101 Уточнение

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Беемвист":

    Хубаво цитираш немския текст, но поне го прави грамотно... Für dieseS Fahrzeug...