Руската компания KATE, разработила деветстепенния автоматик за автомобилите от проекта "Кортеж", представи скоростна кутия за хибридни и електрически камиони и автобуси. Трансмисията е поръчана от конкретен производител, но засега името му не се съобщава.
Новата двустепенна трансмисия на KATE има две предавки за преден и една за заден ход. Предвидена е възможност за автоматично или полуавтоматично превключване. Кутията е проектирана за въртящ момент от 800 Нм и е съвместима с входящи валове със скорост на въртене до 4 500 об/мин.
Конструкцията на скоростната кутия предвижда разполагането ѝ на задвижващата ос между електромотора и главното предаване. Благодарение на възможността за предаване на въртящия момент в две направления електромоторът може да се използва за спиране и рекуперация на кинетичната енергия. От KATE твърдят, че работата на новата трансмисия е изпробвана успешно при температури от -50 до +50 °C.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 майстора
17:01 08.05.2019
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 като гостите
Коментиран от #6, #7, #9
17:44 08.05.2019
5 Охохо
17:49 08.05.2019
6 гост
До коментар #4 от "като гостите":
Щото била и за хибриди , нали се сещаш , че двг последно ще умре в Раша , като най-заблудени , хахахах !!!18:45 08.05.2019
7 гост
До коментар #4 от "като гостите":
По важното е , че била "предвидена" за въртящ момент до 800 Нм , хахаххах !!!! За справка толкова е момента на джиповете с по-голям двигател , а влекачите почват от 1200-1300 !!!! За електрическите да не говорим , там ще е поне по 2 и по 3 !!! Та смятай за какви "камиони" е предвидена , сигурно са искали да кажат пикапи !!!!!Коментиран от #14, #20
18:49 08.05.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 ТЪНКИТЕ ЖИЧКИ НЕ СА ЗА ВСИЧКИ
До коментар #4 от "като гостите":
САМО ТРИФАЗНОТО ЕЛЕКТРОЗАХРАНВАНЕ Е С ПРОСТО ОБРЪЩАНЕ НА ПОСОКАТА НА ВЪРТЕНЕ...Коментиран от #10
19:29 08.05.2019
10 гост
До коментар #9 от "ТЪНКИТЕ ЖИЧКИ НЕ СА ЗА ВСИЧКИ":
Е и ????? Дай пример на съвременен електромобил , в който има скоростна кутия със ЗАДНА скорост ?????? Ще дадеш , ама в шестък !!!!!20:04 08.05.2019
11 Random
Коментиран от #13
20:29 08.05.2019
12 Големия Хур
21:17 08.05.2019
13 гост
До коментар #11 от "Random":
Също за справка , Туарег 5.0 V10 TDI , модел 2002 година (!!!!!!!) , 750 Нм , Тойота също , за американските да не говорим !!!! А Атегото ти е до 12 т , със полезен товар не повече от 4 т !!! То верно , че ушанките са свикнали на Газки и Зилове , ама да не им викат "камиони" барем !!!!Коментиран от #15
21:34 08.05.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Миризлив пор
До коментар #13 от "гост":
Хубаво нахвърляш цифри НО погледни този въртящ момент при какви обороти го дават и колко е при ниски обороти под 1000. В случая ако се ползва тази кутия за хибрид то този момент ще го имаш при ниски и почти нулеви обороти за тръгване/преместване със относително малка батерия. Отделно Siemens започна да електрифицира магистрали в Германия т.е. едното платно има проводници като при тролеите за хибридни камиони, когато си в "установен режим" т.е. без ускорените погледни каква мощност е необходима на камиона за да се движи и поддържа скорост. Реално при 80-90 км/ч при камион със 120 коня и такъв с 350 полезната мощност на гумите е една и съща няма значение че двигателя на единия е 3 пъти по-голям.Коментиран от #18
09:15 09.05.2019
16 Ти пък си много умен!
До коментар #14 от "Той":
Веднага ти давам пример. Тесла модел S има около 10 000 нютонметра, които подава към диференциала и няма скорости. И при 5 и при 100 километра в час, все са си толкова. Какво ще стане, ако сложиш това недоразумение между двигателната част и диференциала? Тесла семи има четири двигателя, как ще сложиш четири такива и как ще ги управляваш синхронно? Най-важният въпрос за какво са му въобще, след като ускорява за 20 секунди до 100 с 40 тона на същата предавка, на която се движи и назад?10:32 09.05.2019
17 гост
До коментар #14 от "Той":
Ooooo , "острият" Иванушка Дураков се обади , хахахха !!! Ами Иванушка , чети барем преди да се излагаш като кифладция от зор за матушката , хахахха !!! Публикувано във факти.бг: представи скоростна кутия за хибридни и електрически камиони и автобуси !!!!!!!!!! Къде видя автомобил първо , не че и за тях става това недоразумение ушанковско !!!! Та вожде на олигофрените , като стигна до" Публикувано във факти.бг: ел.двигател на всяко колело "трябва да разбирам , че ще слагаш и скоростна кутия на всяко колело , хахахаххахахаха !! И то ТАКАВА !!!!!! Това няма да го видиш дори на картинка , даже на мултик от Союзмултфилм , хахаха !! Та така принце на тъпаците , автомоибилите ги остави , ушанките не са дорасли за такива работи , кажи сега за "автобусите и камионите" , както сами са си написали !!! Чакам да видя "прозренията" ти по въпроса , хахахха !!!
10:59 09.05.2019
18 гост
До коментар #15 от "Миризлив пор":
Та последно за какво ги изписа тия "разсъждения" и какво общо имат с темата ??? Пак да ти напомня , говорим за СКОРОСТНА кутия !!! Оборотите дето са написали показват единствено , че имат предвид наистина камиони , а не леки автомобили , а ако си забравил , при електромотора въртящия момент НЕ ЗАВИСИ от оборотите !!!! И при 0 и при 4500 си е все СЪЩИЯ !!!!! И електромотор , който да работи със 4500 оборота в съвременен електромобил няма , така че лъсва още една лъжа , ТАЗИ кутия НЕ Е за електромобили , а само за ХИБРИДИ и то доста немощни , особенно за камиони и автобуси !!! Другите глупости дето си ги изписал можеше да си ги спестиш !!!!Коментиран от #22
11:14 09.05.2019
19 гост
11:18 09.05.2019
20 Иво
До коментар #7 от "гост":
ОТ 800НМ а не както ти казваш до..Коментиран от #21
16:25 09.05.2019
21 Ама вярно ли е
До коментар #20 от "Иво":
И какво ще стане ако и подадеш по-малко от 800? Ще се счупи ли? Тръпна в очакване на следващия Бисер.16:43 09.05.2019
22 Миризлив пор
До коментар #18 от "гост":
Малко ти е стара информацията ама айде, в съвременните електромобили разбирай поне последните 10 години се слага само и единствено асинхронен двигател с честотно управление, със електрониката може да си изкараш без проблем постоянен момент, постоянна мощност или какъвто режим ти душа поиска, разбирай пусковия момент може да е в пъти над работния. Времето на постояннотоковите двигатели на Балканкар отмина. Отделно на нашия пазар има нашенски производител на инвертори с честота 200 херца от поне 20 години, разбирай тавана на оборотите на двигателя вече не са 3000 а 12 000 за външния пазар не знам от кога са налични. Само не разбрах - Туарег с 500 коня двигател и същата модификация с малкия двигател от примерно 200 коня за да се движат с 80 км/ч на колелата сигурно се отдава различна мощност?Коментиран от #24
18:06 09.05.2019
23 Васил
22:05 09.05.2019
24 Пор парясник
До коментар #22 от "Миризлив пор":
Това го обясни на Тесла, защото от този месец слагат на модел S на модел Х правотокови двигатели, които са по-икономични и с тях пробегът се увеличава с 10%, въпреки че използват същата батерия.22:25 09.05.2019
25 дявола
20:51 10.05.2019