Volvo представи версия на влекача FH с увеличен спален отсек. Globetrotter XXL е по-дълъг от стандартната версия с 250 мм и първоначално е разработен за Австралия, където шофьорите на камиони са принудени да изминават огромни разстояния без да могат да разчитат на нормална постеля.
Основното достойнство на новата модификация е огромният креват. Той е по-дълъг с 13 и по-широк с 25 см от базовия вариант, което го прави удобен дори за тираджии с внушителни габарити.
Допълнителното пространство от 600 литра е получено чрез изместване на задната стена на кабината, което е наложило добавянето на допълнителни усилени вертикални стойки. Нараснала е и вместимостта на багажния отсек под леглото, който е организиран по по-оптимален начин.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БОКО
Коментиран от #41
13:54 17.05.2019
2 Гошо
Коментиран от #4
13:54 17.05.2019
3 Кольо Дапа
13:59 17.05.2019
4 гост
До коментар #2 от "Гошо":
Нещо май пропускаш , това е вариант за триосен влекач , на двуосен няма как да стане !!! А колко са такива влекачи , в България де ???Коментиран от #5, #9
14:00 17.05.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Стига глупости бе😂😂😂
14:11 17.05.2019
7 Зарко 13
Коментиран от #22
14:12 17.05.2019
8 Голям Слон
15:44 17.05.2019
9 Голям Слон
До коментар #4 от "гост":
Ужасно много са триосните влекачи в България. И четириосните самосвали :-) Просто не си забелязал. Триосни са основно тия, които превозват 40 футови контейнери или просто по-тежки товари (25 тона товароносимост за двете оси). Въпрос на бизнес. Триосните обаче страдат от малки резервоари ;-)Коментиран от #16, #17
15:46 17.05.2019
10 Borislav Popov
Коментиран от #13
16:00 17.05.2019
11 Jack Bauer
16:06 17.05.2019
12 Тираджия
Коментиран от #32
16:14 17.05.2019
13 Голям Слон
До коментар #10 от "Borislav Popov":
Ти първо изясни своите мечти. За моите не бери грижа :-)Коментиран от #14
16:16 17.05.2019
14 Borislav Popov
До коментар #13 от "Голям Слон":
Моята мечта е проста, циганите в Индия, руските подлоги в Русия, американските в САЩ, а България за българите !Коментиран от #15
16:18 17.05.2019
15 Голям Слон
До коментар #14 от "Borislav Popov":
Напиши нещо по темата. Стига всичко си клепал с русофобията си, която си е откровена дуращина.Коментиран от #25
16:32 17.05.2019
16 гост
До коментар #9 от "Голям Слон":
Ти разлика между влекач и соло камион правиш ли , че и самосвал прибави !!!!! Сигурно и самосвали със спални кабини е пълно в България , хахаххах !!!!!16:35 17.05.2019
17 гост
До коментар #9 от "Голям Слон":
Само така за сведение , че да не се излагаш друг път , за композиция влекач с ремарке има задължителна максимална дължина !!!! И триосен влекач значи метър и кусур по-късо ремарке , за да влезе в нормите !!!! Иди на някоя граница и преброй колко триосни композиции ще видиш от колоната !!!! Ако изкараш повече от 1 на 100 , значи не те бива с броенето !!!!Коментиран от #20
16:41 17.05.2019
18 МАНЬО
Ако ще и пет моста да му сложат в Европа всяко превозно средство с общо тегло над 40тона е извънгабаритно и подлежи на специален режим на придвижване т.е. оскъпено придвижване което не кореспондира с интереса на БГ. превозвачите който разчитат на дънпинг с по-ниски навла за да привлекат товари и каботажни превози в Европа! Така че мечтайте за това ВОЛВО ще го срещате по Разстационите в Европа но няма да изпитате удоволствието да пътувате с него и да се възползвате от всички екстри който предлага фирмата ВОЛВО!
17:06 17.05.2019
19 333
17:32 17.05.2019
20 Голям Слон
До коментар #17 от "гост":
Четеш ли какво пиша или просто обичаш да си в опозиция на всяка цена. Ако 5 години съм я работил тази работа, правя ли разлика според теб между седлови влекач и соло? Между ремарке и полуремарке? Между ръчка, джойстик, полу- и пълен автомат? Не се захващай със спорове, които очевидно ще изгубиш.Коментиран от #23
18:13 17.05.2019
21 гост
18:17 17.05.2019
22 Чочо
До коментар #7 от "Зарко 13":
В Америка троковете са с торпедо. Никой уважаващ се тираджия няма да седне на колело!18:31 17.05.2019
23 гост
До коментар #20 от "Голям Слон":
Честно казано не знам кой те е изтърпял 5 години , ама заслужава награда за непукизъм !!!! А и в "споровете" те бива само да се дуеш като селски пуяк и да плещиш общи приказки без нито един реален аргумент !!!! Та не чух какъв дял даваш на триосните ВЛЕКАЧИ в българските , че и чужди транспортни фирми за международен транспорт ???!!!!Коментиран от #26
19:01 17.05.2019
24 дявола
19:30 17.05.2019
25 Borislav Popov
До коментар #15 от "Голям Слон":
Първият ми коментар е точно по темата, точно ти ми зададе въпрос не по темата и аз ти отговорих...)) Какъв ти е проблема ? И да знаеш, че аз не съм нито русофил, нито русофоб, и руснаците може би ги уважавам малко по вече и от теб дори, но аз просто много мразя, тукашните руски подлоги на които им се изприщиха язиците тук да лижат рускити дупита, а в същото време устите им пресъхнаха от постоянно плюене по България и всичко българско !!!19:39 17.05.2019
26 Голям Слон
До коментар #23 от "гост":
Не мога да разбера защо все акцентираш на това колко триосни машини киснат по границите. Изглежда за теб транспортът е задължително МЕЖДУНАРОДЕН. Грешиш! Даже и за международния си в грешка. Иди погледни варненските фирми за контейнерен превоз колко триосни машини имат и какво возят. И пътуват основно по Гърция. Колко вида професионални компетенции има? А колко знаеш? Нямам претенциите да съм държал изпит за "ръководител транспортна дейност". Там е по-различно. Провери колко средно са дълги седловите влекачи с полуремарке и хенгерите :-) И за последните ли има ограничения по Европа? Има едни красиви таблици с рисунки. Трябва само да можеш да смяташ, за да осъзнаеш какви глупости пишеш.Коментиран от #27, #29
19:42 17.05.2019
27 гост
До коментар #26 от "Голям Слон":
ВЛЕКАЧ , умньо , ВЛЕКАЧ !!!! ВЛЕКАЧ !!!! ВЛЕКАЧ !!!!! ВЛЕКАЧ !!!!!20:09 17.05.2019
28 От селото
Коментиран от #30
20:19 17.05.2019
29 гост
До коментар #26 от "Голям Слон":
За ВСИЧКИ камиони има ограничения , да беше прочел отгоре и човека ти го написа !!!! И по размери и по тегло !!!! И по тая причина всяко кило отгоре в тарата значи по-малък товар , оттам ЗАГУБИ !!!!! А разликата между два и три моста е ТОН и отгоре !!!! Да не говорим за дължината и оттам по-малкия обем за товар , което значи , че и с леки обемни товари не става !!!! Видял недовидял , разбрал недоразбрал , пет години бил работил , работил си в кръчмата с пияниците !!!!20:21 17.05.2019
30 гост
До коментар #28 от "От селото":
Говорим за влекачите в България и ЕС , в скандинавските се кара много на сняг , но и ЦЕНИТЕ нямат нищо общо с другите !!! Иди да покараш в Германия , Франция , Италия и пак пиши какви са влекачите !!!!Коментиран от #31
20:25 17.05.2019
31 От селото
До коментар #30 от "гост":
Колега, карал съм доста в Европа, и за български и за австрийски фирми и много добре знам какви са габаритите и влекачите.И кат стана въпрос и в Англия повечето са триосни, / да не кажа всички /вие както обикновено се джанкате и карате за глупости и аз изразих един неоспорим факт,между другото тук полуремарке карам около 10 -15 пъти годишно, през останалото време карам камион с полуремарке т.е 25 метра композиция /25,25 да бъдем точни, 64 тона / но някои от камионите са по- дълги и прехвърлят тези норми.Но това не е мой проблем 😉😉😉21:34 17.05.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 О.Ч.З
Коментиран от #34
22:22 17.05.2019
34 От селото
До коментар #33 от "О.Ч.З":
Точно за това дойдох тука брат,да работя и живея кат нормален човек!!! Понеже при БГ работодател това няма как да се случи, те все за нещо намират да отрежат и винаги мислят че плащат повече от колкото заслужаваш!!! Тук най- малко 4 дни в седмицата си спя в СОБСТВЕНОТО СИ ЖИЛИЩЕ!!!За отношението работодател- работник въобще няма да коментирам.23:08 17.05.2019
35 thuglife
08:50 18.05.2019
36 onq s korq
11:22 18.05.2019
37 stefano
11:48 18.05.2019
38 Любопитен
16:20 18.05.2019
39 Сандокан
16:57 18.05.2019
40 КОЧА
19:57 18.05.2019
41 666
До коментар #1 от "БОКО":
И лека венерическа....00:15 19.05.2019
42 Камбата
Не е добре и за финансите 😀
20:16 19.05.2019