Според руското издание "Авторевю" в Толиати вече са доставени тестови екземпляри на 4х4 версиите на Logan и Sandero. Според изданието ръководството на Renault е взело решение да се изпитват възли и агрегати на френската компания Poclain Hydraulics, която е по-известна с производството на строителна техника.
Poclain Powertrain вече имат готово решение по темата. То се нарича AddiDrive и предлага специална хидро помпа с диаметър 130 мм, интегрирана в трансмисията, както и 30-киловатов хидро мотор с диференциал и полуоси. При нормални пътни условия системата не е активна.
Така автомобилът остава с предни задвижващи колела. Когато обаче предните колела пробуксуват, системата сработва и предава момент към задните колела. С други думи двигателят задвижва помпа, която нагнетява течност под високо налягане към хидравличен мотор на задните колела
Тя може да се задейства и ръчно, но до скорост 40 км/ч. Ако Logan 4x4 и Sandero 4x4 станат серийни, то това ще се случи най-рано през 2018 година. Според представители на компанията Poclain Powertrain, тяхната система AddiDrive е два пъти по-евтина от стандартните 4х4 системи, при това тежи само 40 килограма.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мдма
Коментиран от #2
12:39 27.04.2016
2 Миро Рибата
До коментар #1 от "мдма":
Щом се прави за строителна техника - явно немалко.12:48 27.04.2016
3 милен веселинов
13:34 27.04.2016
4 ivan
13:45 27.04.2016
5 Румбо
Иначе повече ми харесва електрическото 4х4.Т.е. хибрид.
13:52 27.04.2016
6 стефчо
Коментиран от #10
13:53 27.04.2016
7 милен веселинов
14:20 27.04.2016
8 Пешеходец
Само че там хидромотора е в предния мост и се включва пак само при нужда.
Румбо незнам колко е КПД-то на тия системи но комбайни багери и доста тежка техника се задвижва по тоя начин и върши доста работа.
Иначе тия колички са доста симпатични. И Съм чувал само добри неща за тях като здравина икономичност и пъргавина.И за парите Си си заслужават уважение.
Коментиран от #18
14:38 27.04.2016
9 гост
Дано го приложат и да не е скъпа екстра, не повече от 2х.лв за тази опция би я продавала доста добре. Засега 4х4 е с надценка от 4х.лв и тегло от 120кг. Новото евентуално би позволило да не се променят резервуар и др. части по окачването, което пък значи по-евтина изработка.
15:03 27.04.2016
10 Стефчоууу
До коментар #6 от "стефчо":
Стефчо, по-добре не се "изцепвай" с такива изказвания, защото много добре знаеш, че дори и 20 годишния Passat е на много по-високо ниво във всяко отношение от уродливото недоразумение дачийката!Така че, всяка стара кола е по-добра в пъти от гнусотта дачия, свиквай с този факт и си живей с него!
Коментиран от #11, #28
15:39 27.04.2016
11 Пешеходец
До коментар #10 от "Стефчоууу":
А ти дето не се "изцепваш" имал ли си някога досег до нещо друго освен 20 годишен Пасат-ор?Или си от ония "компетентните" дето всичко знаят? Щото бай Пешо селския майстор така е казал след поредната ракия в селската кръчма.
16:13 27.04.2016
12 бай Пич
Коментиран от #15
18:14 27.04.2016
13 гост
Та колата е добра за непретенциозни хора, без да се вглеждате в детайлите, а само да си карате надежна кола всеки ден за малко пари. Ако искате луксозно давайте 2 или 3 пъти повече за немските марки и се радвайте на разходи.
18:40 27.04.2016
14 Кларитон
21:58 27.04.2016
15 EMSKI
До коментар #12 от "бай Пич":
Що не и цъкна неколко снимки ....нали имаш умно телефонче? На 1 438 000км...Дачия Логан??? Или едното отпред е в повече,или едната нула отзад.Ние тука чак да мааме доматите с коловете......нека се уважаваме все пак.23:23 27.04.2016
16 Дядо поп
08:22 28.04.2016
17 КККК
Коментиран от #29
09:23 28.04.2016
18 Ghost
До коментар #8 от "Пешеходец":
Не е само при MAN; това е от сайта на производителя на системата Poclain :"....Already very known for the advantages that it provides on trucks used in construction, the AddiDrive™ of Poclain Hydraulics, called Hydrodrive™ at MAN, Optitrack™ at RENAULT TRUCKS, X-Track at Terberg or EZ-TRAC at TDS also has strong benefits in the agricultural world."
Разбира се, тук системата е с по-малки размери и производителност. Но все пак е изпитано решение, а не някакъв експеримент!
10:24 28.04.2016
19 Волен Сидеров
ех да ги произвеждахме ние тука ,че да са ни по джоба.имаме китайски изцепки от ловеч ,но за съжаление не са на добра цена за български клиент,че да подкрепим родното производство....
Коментиран от #20
11:44 28.04.2016
20 гост
До коментар #19 от "Волен Сидеров":
Не са на добра ловешките, да, а би трябвало да са. Не може да са на същата цена като корейските, които са си чист внос с облагане и т.н. Или ако са произведени например в Испания или Словения, защо те произвеждат на таква цена,а нашите само сглабят с части от Китай, но цените си остават европейски дори за местния пазар.Трябваше да забият с ниска цена на Х6, но на стартова цена от 35х.лв има и други марки коли и малцина се спират на китайското. Сега ги продават втора ръка на 30х.км за по 20х.лв на 2г. Доста зле.
12:38 28.04.2016
21 Гост
16:02 28.04.2016
22 Гьобелс
Коментиран от #25
19:47 28.04.2016
23 ЕНЧШ
22:34 28.04.2016
24 гост
12:51 29.04.2016
25 Пешеходец
До коментар #22 от "Гьобелс":
Защото не е нужно да кефят всеки.Явно теб те кефят други който пък друг не го кефят.Това се казва личен вкус.Не е нужно да е днакъв за всички.
Весели празници.
16:10 29.04.2016
26 Дачия Дъстер 15 дци
Коментиран от #27
18:55 08.05.2016
27 Дачия логан
До коментар #26 от "Дачия Дъстер 15 дци":
Аз пък моя логан вече 11 години нямам никакви проблеми чисто нов от магазина си го взех вместо да давам пари за разни немски каруци с превъртяни километражи00:21 08.01.2019
28 Хахахаха
До коментар #10 от "Стефчоууу":
Братчед я се прегледай първо карай тогава говори такива като теб ми се смееха в началото а сега всички са с дачия00:23 08.01.2019
29 Хахахаха
До коментар #17 от "КККК":
Ти па знаеш хахаахахха купи си па тогава говори или не ти стигат паричките освен за некоя немска каручка с превъртян километраж и на мин. 20 годинки00:26 08.01.2019