24 Август, 2016 04:00 18 170 21

Завръщане от гроба за една 7-ма серия на BMW

  • bmw-
  • 7-series

В повечето развити страни на всеки автомобил се води стриктна застрахователна история и всеки инцидент, било то лек или тежък се записва в нея, като някои от по-тежките директно водят до моргата. В други обаче, контролът не е на високо ниво и трасформацията, която ще видите във видеото явно може да бъде позволена от властите. Трудът положен по възстановяването е похвален и се доближава до заводските сглобки, но не знаем до колко е сигурно движението с подобен автомобил, особено при високи скорости и точноста на геометрията на окачването. За съжаление и в нашата държава подобни "съживявания" не са ограничени по никакъв начин законово.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дядо поп

    0 1 Отговор
    такива съживявания
    стимулират много повече икономиката на страната в
    която се правят,отколкото коли правени от роботи,където
    парата я обират шепа хора.Много лесно е да забраниш на
    някой да работи под благовиден предтекст за сигурност,
    в това особено силни бяха комунистите,към който вероятно
    принадлежите.
  • 2 кроко

    2 0 Отговор
    Т'ва що е в раздел "технологии"? Каква е "технологията" - затваряш вратите, напасваш както дойде и заваряваш! Поне да бяха ползвали стойка за разпъване на рами, та да е сигурно подравняването и напасването. Може и така да са го направили добре, ама няма никаква технология тук!
  • 3 байерише швайне верке

    1 0 Отговор
    И е готово за горубляне, нов внос карано от един дядо който е ходил да си взема пенсията, никога не е удряно.
  • 4 BatkoVi

    1 0 Отговор
    Някои хора падат от луната май... Вие за тенекеджийски ремонти, разпъване на стед и смяна на панели, маски не сте ли чували?! Има си заводски предписания за подобни ремонти във всяка оригинална сервизна литература на всяка марка. Всеки оторизиран сервиз дава гаранция, а че няма да е като от завода е ясно, но това не значи, че няма да е функционално и здраво. На който не му харесва прави, продава и си купува нова... Колокото до историята - тя е при застрахователите и не всеки има достъп до нея, а ако каското е за 150000, а ремонтът струва 35000, няма как да ви дадат тотал, особено в България...

    Коментиран от #6

  • 5 Митака

    3 0 Отговор
    И после вика> Ама аз карах с 80км/н и неможах да взема завоя и се хвърлих в дерето. Ами Брат как да го вземеш този завой, като колата ти прави 4-ри дири в снега. Такива (технологий) трябва да ги водят за предумишлено убийство. За това в БГ сме на първо място по убити на пътя, защото криво и съкато дето халхабер си няма, почва да заварява и разпъва и....... ти обеснява че няма проблеми. НЕ Господа майстори, има проблеми и те се виждат от статистиките. В Германия ме блъсна един отзад, като дойде застрахователя ми вика, че ако теглича се е изместил с 4-ри см. , колата е тоталшаден. А ела в БГ да видиш майстора кво вика, НЯМА Проблем....... Естествено че НИЕ знаем най-много, кви са онези немци, Да не би те да са измислили автомобила.
  • 6 кроко

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "BatkoVi":

    А ти във видеото видя ли стенд. Видя ли цялото купе разглобено на стенда?
  • 7 Тюлен

    0 1 Отговор
    На видеото се вижда как режи до здраво.. Самото купе няма изместване на геометрията.. Сменя до заводски заварки... Пишат коментари някакви толупи които и хал хабер си нямат от тази работа. Какъв стенд какви 5 лева.. Слага се от донор чиста задница и се напасват гредите до местата където се слагат и самите усилвател на метала.. Някой да е виждал заводски усилвател на греда..... той е една трета от дължината... и е там където производителя при тестовете на колата е преценил, че е най необходим... За Германия тоталшаден получаваш когато 35% от тенекето е смазано иначе отиваш при тенекеджията, друг е въпроса с какви части се заменят.. Чисто нове разбира се...
    Донорството не забранено и не е опасно, ако беше така нямаше да се използват шасита удобни за преработка и да се правят реплики на скъпи спортни коли.... Поздрави на всички РАЗБИРАЧИ...
  • 8 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    1 0 Отговор
    Кошника си е бил добре, що се занимават ???
  • 9 Митака

    1 0 Отговор
    И как разбра че самото купе няма изместване на геометрията, направо ще умра от такива разбирачи. И това за 35% е пълен абсурд. Джипа дето беше блъснат отзад, ако го види разбирач като тебе от 5м. няма да разбере че е удрян. Ама то това е проблема, че ние всичко можем и нищо като хората. Тръгнал Ганьо да обеснява как щял да оправи света а не си вижда насрания г...з. А репликите на скъпи коли не се правят върху смазани купета, ама тва е друга тема. А да не говоря че джипа е Ланд Крузер 2014 год.(не е мой а служебен) и едва ли ремонта щеше да е повече от цената в момента, която е около 150 хил. Не майсторе, просто хората знаят че при такива удари остават много скрити проблеми, който в по късен етап може да доведат до СМЪРТ. Ама знам че НЯМА Проблеми, ей тука ще го разпънем, ще го чукнем и готово. И после в дерето.
  • 10 Александър

    2 0 Отговор
    Това дали ще върви направо?!
  • 11 Джамбазина

    2 0 Отговор
    Виждате ли какви коли ви продаваме по салоните мили мои ха-ха
  • 12 Тинки Уинки

    2 0 Отговор
    И какво стана? Франкенщайн! Стана като АТВ отзад висока. Нещо не е както трябва, ама ай да не се обаждам, че виждам по-доло има по-запознати от мен. Колата стана по-нова от нова от магазина!
    След 2,3г. ще и изгният заварките и на някой БГ дупка или легнал полицай от асфалт, ще и падне задницата. Ама да му мисли Българина, дето ще я купи! Всичките коли внос, са минали през такива разбирачи. Дето правят точково заваряване!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Mercedes-Benz

    0 0 Отговор
    Тоя е от горублянската школа има докторантура по създаване на "уникати"
  • 15 Mercedes-Benz

    0 0 Отговор
    Майтапа настрана обаче социализма и там където е бил след него оставя само такива индивиди и мизерия, всичко се прави по "ръчен труд" , самоделки, импровизации просто, защото властват думите "дефицит" и "немотия"!
  • 16 БАЙ ГАН4О

    0 1 Отговор
    В голяма грешка си СЛЕД социализма ЗАПОЧВА мизериа,проституция ,наркомания убийства,геноцид .Социализма остави развита промишленост,селско стопанство,образование,армия,БЕЗПЛАТНО здравеопазване ,атомна енергетика ,кино ,театри ,язовири,търговски и ваенен флот,научни институти ,военна промишленост,на световно ниво,почивни станции за хората ,и най отдалечените места бяха електрифицирани и тн и тн.
  • 17 РУСНАК

    0 0 Отговор
    Трябва да си идиот за да караш такава кола. Визуално колата може да е ОК, иначе при втора катастрофа ще се превърне в гробница за всички в нея.
  • 18 Mitaka

    1 0 Отговор
    Хората като този трябва да ги разследва прокуратурата, защото не за една смърт за виновни. А ако аз съм собственик на БМВ ще ви пукна задника от дела. Защото нищо неподозиращия купувач си купува такава самоделка и после вика> Ами то БМВ е много скапана марка, като вдигна 250км то пука, скърца и в завоя задницата една такава се рей на ляво и на дясно. И мани, ами като се хвърлих в дерето, от 12 аербека, нито един се отвори. Ами брат те веднъж са се отваряли ама ти незнаеш, защото не си бил в колата, просто нашите убийци са ги изкормили и са сложили бутафорните пласмаси и ти си мислиш че колата има 12 аербека. Всички сте за затвора. По стечение на обстоятелствата съм виждал как в завода на Мерцедес от ламарини става кола. Та там ни обесняваха, че след като роботите заварят купето, то влиза в една клетка и се замерва грешката. Ако грешката е повече от 1 мм. купето се бракува. А този разбирач ни говори че режел до здраво, абе каранкольо, ти ако на око ги замерваш, кво правиш в БГ. Отиди до всеки един завод за коли и ще те направят милионер за една година, защото подръжката на измерителната техника е няколко милиона на година. Ти си ТАЛАНТ бе брат.
  • 19 vesso 123

    1 0 Отговор
    Аз имах БМВ Е39 след 2 месеца при реглаж открих , че колата е със сменен цял десен панел , задния мост имаше 1,5 градуса отклонение !?!? След 1 месец ударих дупка , и ми се откъсна задно дясно колело !?!?!? Спаси ме това ,че карах с ниска скорост ... В сервиза откриха , че шенкелното рамо е заварявано !?!?!? Ей такива ремонти трябва ДА СЕ ПРЕСЛЕДВАТ ОТ ЗАКОНА !!!!!!!!
  • 20 Кибик

    0 0 Отговор
    Те ушанките точно така, на око сглобяват новите Лади, УАЗ--ките и другите кочини тяхно производство, така че бавареца си е отвсякъде за предпочитане
  • 21 Жоро

    0 0 Отговор
    Нищо и няма на колата. Всяка втора в Горубяне и в Дупница е такава. Толкова добре ги правят чу няма да познаете къде е била ударена. Най добре се вижда отдолу като погледнеш. Ако има шев по средата, купуваш си две коли всъщност, еда нредница и една задница. Ако решши да скачаш с нея то някъде няма да издържи. Ако решиш да я претовариш, няма да се огъне а по-вероятно да стане от една кола - 2. Ако решши обаче да караш мацки с нея си е ок.