23 019 12

Мечтата на тираджията

Георги Касабов

Когато навърташ хиляди километри всяка седмица, трябва да има къде да си почиваш качествено. В американското каросерийно ателие ARI Legacy Sleepers разбират добре колко важно е това и са създали истински рай на колела за тираджии.

Peterbilt 579 156 Inch ARI Legacy II RDFS Sleeper разполага с удължена кабина, в която има всичко необходимо за комфортен живот. Цената на влекач с подобно оборудване зависи от глезотиите, на които държи да се радва шофьорът, но според познавачи е съпоставима с тази на Mercedes-Maybach S-Klasse.

 



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Васичка Атанасова (потребител)
    Отговор
    1 12:57  06.09.16
  • гост (гост)
    Отговор
    2 16:54  06.09.16
    Супер е.
  • Гост (гост)
    Отговор
    3 16:56  06.09.16
    Тоз тираджия няма да се прибира вкъщи хахаха
  • Роги (гост)
    Отговор
    4 20:25  06.09.16
    Гот е
  • ддд (гост)
    Отговор
    5 22:09  06.09.16
    добре е ама не е за нас:(
    ами няма къде да се кара
    е само докато свърши магистралата
    и там остава:)
  • КАМИОНДЖИЯТА (гост)
    Отговор
    6 22:18  06.09.16
    То този влекач става много дълъг бе, и ремарке като се закачи и си е*ало м....та с маневрирането, тук в Европа е невъзможно да се движиш с такъв камион. То си е за американския пазар предвиден, но пак ще си е трудно дори и там.
  • Баш майстур (гост)
    Отговор
    7 23:14  06.09.16
    Забележка ....Влекачът е Камаз последен модел . От заде е за резервни части . Не се заблуждавайте . Ама тия хамериканци ....все ги , измислят ,глезотии,щуротии.Абе ,нямат ли си друга работа а? Заслужават един комунизъм ,та свет ще им се завие .Откачам вече .Ай с....р .
  • US TRUCKER (гост)
    Отговор
    8 00:33  07.09.16
    Изглежда добре на външен вид ама е друго като го видиш на "живо".Всичко е направено от много евтини материали и доста от нещата не са изпипани както трябва.Нормална конверсия като тази оскъпява камиона със минимум 100 бона.Средна цена е от $250000 нагоре.Можеш да го караш из магистралите, но не можеш да паркираш там където ходим ние "нормалните".Тези камиони се карат само от тези, които карат flt bed, компаниите за пренасяне на покъщина и някои, които имат dedicated route.Обикновено са семейство-тийм, даже и с деца, които не ходят на училище и се обучават в камиона или нормален тийм шофъори или индивидуални "тракъри".
  • US TRUCKER (гост)
    Отговор
    9 00:36  07.09.16
    А що се отнася до лукса надвишаващ този на Майбаха то автора на статията явно никога не се е качвал в такъв камо ли пък в камион.Ако може да се постват снимки бих Ви качил доста интересни такива на тези камиони, които съм снимал из Америка.
  • DrINKO (гост)
    Отговор
    10 21:55  07.09.16
    Бе изглежда добре, но този влекач е доста по дълаг и доста по тежък от нормалните, което ознаава, че ремаркето което ще дърпа няма да е най-голямото възможно и ще може да пренася само леки товари защото в Америка имат строги изисквания за общата дължина и тегло на влекач плюс ремарке. Ако човек е в бизнеса знае, че това доста ограничава потенциалните клинети. ;)
  • Клошаров (гост)
    Отговор
    11 14:35  08.09.16
    Тази подвижна къща е за мен .Напълно ме устройва .Нямам никъкви забележки и оплаквания .Остава само да мия подарят .
  • qqqqqqq (гост)
    Отговор
    12 20:42  08.09.16
    Имам познат който кара на вън. 11 месеца живее в камьона, за един месец се пребира в България. Тази машина е предвидена точно за такива шофьори който имат чорбаджий изедници. Но какво да правят хората като в България всичко се срива.

Напиши коментар:


Публикувай