4 Октомври, 2016 10:24 41 774 3

Автомобилна пружина срещу хидравлична преса

  • хидравлична преса-
  • hydraulic press channel-
  • пружина-
  • toyota-
  • corolla
Автомобилна пружина срещу хидравлична преса - 1

Щурият финландец Лаури Вуохенсилта и съпругата му Ани, които поддържат YouTube канала HPC (Hydraulic Press Channel), продължават с експериментите си под високо налягане. "Това е една от най-големите глупости, които сме вършили", обобщава лаконично собственикът на фабрика опита за премазване на пружина от окачването на Toyota Corolla.

За любителите на статистически данни еластичната потенциална енергия на такава метална спирала е пропорционална на разстоянието на свиване на квадрат. Или както Както Вуохенсилта предупреждава на простичък език, "Не правете това нито вкъщи, нито другаде. Това е ши.ана глупост!"


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опс

    0 0 Отговор
    Хидравликата е повече комфорт, но при нацепване на маркучите или срез скъсване води до катастрофа...удар в колелата и може би авариая.... Докато пружината отслабва постепенно и се усеща като се снижи... съчетанието за не особенно претенциозни хора от пружина и ресор води до голяма товароносимост, но по-малък комфорт. Обаче както в Ситроен ВХ съчетание от пружина и хидравлика води до комфорт. но всеки според туждите си. за мен пружина, амортисьор и рессор е най-доброто, понеже търся повече товароносимост. Но за някои нужди, примерно повече хидравлика би довела до висок комфорт. Например за болнични линейки и други. Пневматиката е също вариант, но високо рискова, поради нетрайността на маркучите. едно напукване или скъсване би продънило автомобила над колелетата...и шофьора би си натресъл таза в пода....и тиквата в тавана....
  • 2 НЕразбирач

    0 0 Отговор
    МЕГА, ама мега кухи лейки! Нямат ли си с дргуго ...да си играят?!
  • 3 Различен

    0 0 Отговор
    Не можах да разбера смисъла а този експеримент?

    Пружината е изчислена и изработена да работи в определен интервал/амплитуда/ и да издържа определен брой цикли на натоварване. Тя никога не се свива до нула. Безсмислено е. При автомобилите при по сериозен товар или скок в дупка, колата просто опира в тампоните!
    А ако ни демонстрират превъзходството на пресата, то просто да и сложат едно парче по дебеличко "желязо", съответно позакалено и с пресата е до там!