135 012 46

Как да стартираме двигателя без акумулатор

Ангел Харизанов

Тази сутрин ще ви покажем едно много любопитно видео. Почти на всеки от нас се е случвало поне веднъж акумулаторът на автомобила ни да е предал "Богу дух" и да сме поставени в безизходица, особено ако няма кой да ни помогне да запалим с бутане. Тук ще ни покажат една техника, с която явно може да стартираме двигателя без чужда помощ, но има и няколко леки условия - автомобилът трябва да е с ръчни скорости и без диференциал със заключване. От там е нужно да вдигнем едно от задвижващите колела с крик, да навием ремък или въже върху него, да завъртим ключа на контакт, да включим на скорост и да издърпаме ремъка все едно палим двигател на лодка. Определено бихме пробвали този метод от чисто любопитство. 



Още по темата

  • А така се пали камион без акумулатор

    А така се пали камион без акумулатор

    За родина на метода за стартиране на двигателя на кола с изтощен акумулатор чрез завъртане на едно от задвижващите колела се смята далечният Север. ...
    17.10.2016
    66 406
    12

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Кольо Камиона
    Отговор
    1 04:43  07.10.16
    Драгии Ангеле, не заблуждавайте хората, колата трябва да се включи на скорост, даже и на 0:44 видеото показва трета предавка. Сега вече може да опитате. Ако нещо не разбирате, питайте бате си Кольо.
  • Мдааа
    Отговор
    2 04:59  07.10.16
    Все си мисля че ако изключиш от скорост няма скоро да запалиш ,и като краен резултат ще ти остане само тегленето
  • Джими
    Отговор
    3 06:58  07.10.16
    Няма ли да е по лесно някой да даде едно рамо и да я бутнете?
  • 2dw
    Отговор
    4 07:46  07.10.16
    за показаното на видеото е необходим много добър акумулатор, приложимо е при дефектирал стартер.

    Коментиран от #7


  • Десислав Попов
    Отговор
    5 07:51  07.10.16
    Браво на хамериканчето,ама преди доста време един руснак показа това на Лада Самара
  • радо
    Отговор
    6 08:18  07.10.16
    включваме на скорост ! в противен случай ще тичаме на воля с въже в ръка! добре е да се пишет внимателно тези неща!!!
  • Палко
    Отговор
    7 08:38  07.10.16

    До коментар #4 от "2dw":

    Абсолютно си прав!! Без акумулатор това не може да се случи! Който познава поне малко устройството на ДВГ ще разбера за какво говоря.
  • Да ама не
    Отговор
    8 08:44  07.10.16
    1. Пише се "предал богУ дух" и "безиЗходица". 2. Ако наистина капне акумулаторът и бордкомпютърът няма захранване с необходимите параметри, бензинов двигател ще запали на Свети Мукавей. Дизел би могъл, старите бензинки също, но на студено се съмнявам. 3. При изключено положение на скоростите би се получила добра фитнесмашинка, ама за да запали трябва да си рода на Хари Потър.
  • Капота
    Отговор
    9 09:21  07.10.16
    За да е на скорост трябва да са вдигнати двете движещи колела - двете предни или двете задни, иначе колата ще тръгне и ще смачка и крика, а и трябва човекът дето дърпа въжето веднага да се отдръпне, трябва му и втори човек който да върти ключа за запалване, инак ключът се връща

    Коментиран от #11

  • 10 09:30  07.10.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ЛЕЛЕ
    Отговор
    11 09:35  07.10.16

    До коментар #9 от "Капота":

    Ти си абсолютно неграмотен.За диференциал чувал ли си, знаеш ли какво е?
  • 12 09:40  07.10.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • виктор
    Отговор
    13 09:41  07.10.16
    Леле, "Капота" - ти си уникален неграмотник,както каза колегата.
  • 14 10:07  07.10.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Льольо
    Отговор
    15 10:21  07.10.16
    И като падне от крика не можеш да я стигнеш хахаха. Предпочитам да си я бутна на рамо. Доста по-бързо и по-елементарно.
  • 16 11:03  07.10.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • KAPOTA
    Отговор
    17 11:08  07.10.16
    Ако е някоя шперосаница на 100%....требва си и двете да са във въздуха...иначе...бегай далече.....,че коньо пойде...
  • Някой
    Отговор
    18 11:18  07.10.16
    Как ще запали като е изключена от скорост, бе :) В тоя случай, двигателя е раздвоен от колелата на колата - тоя какво ще тегли ? Слагаш на контакт, забутваш се по нанадолно, тръгне ли колата се мяташ вътре, съединител-втора, пускаш съединителя и ... воала :D
  • 19 11:26  07.10.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ВУТИ
    Отговор
    20 11:40  07.10.16
    Ако не си на пръва скорос че има да врътиш до съмнало. С ремъко е все едно палиш надолу по баиро. Само че при тебека нема баир и сигурно така по лавното че може. Ама от дека таков ремак. Към 7-8 метра. Ама хубаво издръпай ръчна да не хухне таа пущина че си и отпреде.
  • Subaru
    Отговор
    21 11:41  07.10.16
    Моята е 4Х4 колко крика ще ми трябват.
  • 22 11:45  07.10.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Радо
    Отговор
    23 11:46  07.10.16
    Това става само със старите бензинови автомобили с динамо, с чист дизел или със всякаква кола ако стартера е заминал(ако нямата акумулатор, може да ползвате и 9V батерия, колкото да запалите).
  • Бате Цецо
    Отговор
    24 11:50  07.10.16
    Този начин на палене съм го гледал преди година. Един руснак така си запали Самарата, но колата трябва да е на скорост.
  • борислав
    Отговор
    25 11:51  07.10.16
    ТОЗИ автомобил не може да запали без здрав акумулатор по този начин.
  • hgxcv
    Отговор
    26 11:57  07.10.16
    Щял да пали на свободна.А бе пишлеме ще ти запаля вратът с шамари
  • Димитър Колев
    Отговор
    27 12:12  07.10.16
    Гледали сме го вече в Тюба....
  • Владо
    Отговор
    28 12:21  07.10.16
    Едно време това ставаше с манивела! Трябва да е на скорост колата поне 2ра. Така се симулира бутане на колата!
  • 29 12:39  07.10.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ссср
    Отговор
    30 12:43  07.10.16
    чета коментарите и се чудя защо някои хора коментират неща които не разбират това което виждате на клипчето е напълно възможно а това че не го разбирате е дуг въпрос единствено ако автомобилът е с автоматична скоростна кутия няма да стане
  • Дюлгеров78
    Отговор
    31 13:12  07.10.16
    Тази няма да стане ако колата е инжекцион , колкото щете и да дърпате няма да запали ,когато няма ток в акумолатора
  • onq s konq
    Отговор
    32 14:09  07.10.16
    Една бензинова малолитражка тип "Жигули" винаги ще запали на бутане-Поставя се ключът на "контакт",изключва се от скорост,шофьорът си поставя рамото на предна лява колонка и започва да бута на макс.Когато колата се задвижи със скорост на леко подтичващ пешеходец,водачът скача в колата,включва на ВТОРА пуска съединитела.Добре е да не забравяме,че в акумулатора ВИНАГИ има малко ток.Та за какво ми са тия въжета,след като има по-елементарен и лесен начин,да не говорим че винаги ще се намерят и помощници на улицата,както и аз никога не съм отказвал!При дизелите подобно палене също е е принзипно възможно,но КРАЙНО НЕПРЕПОРЪЧИТЕЛНО,защото се прецаква нещо в двигатела-каза ми го човек с много опит.
  • Рационален тип
    Отговор
    33 14:20  07.10.16
    От утре махам акумулатора....
  • Jack Bauer
    Отговор
    34 14:34  07.10.16
    Я обяснете как така не тръгна колата, нали лявата гума е на асфалта?

    Коментиран от #36

  • petkov
    Отговор
    35 14:41  07.10.16
    А тези дето сме със старт бутон? Там знаете ли как се пали с бутане, като иска и спирачката да е натисната иначе няма "контакт"...?
  • petkov
    Отговор
    36 14:43  07.10.16

    До коментар #34 от "Jack Bauer":

    Всяка кола има едно устройство диференциал се казва... именно заради него колата си стои здраво стъпила на .. крика
  • Ivo
    Отговор
    37 14:59  07.10.16
    само едно не ми стана ясно, как при положение че няма втори човек вътре в колата да подаде газ, тя ще остане запалена на скорост. Нали веднага като я запалиш ще паднат оборотите и ще изгасне? Или пропускам нещо.
  • Ivo
    Отговор
    38 15:13  07.10.16
    Отговор към (IVO)Пропускаш това че ако колата е бензинова ще огасне но ако е дизелова не.Явно не си карал дизел или въобще не си карал.
  • Някой
    Отговор
    39 15:50  07.10.16
    Още един към Иво - колите имат нещо, наречено компютър, който чрез ламбда-сондата следи изгорелите газове и това колко е богата сместа ... Накратко - оборотите ти отиват на 1000-1100 след като запалиш и без газ не гасне колата, после се успокояват към 800 ...
  • Някой
    Отговор
    40 15:51  07.10.16
    Забравих - гумата на крика няма съпротивление, тя си се върти ;) Дизелът пък направо си върши на втора без никаква газ ...
  • Nqkoi si
    Отговор
    41 16:09  07.10.16
    Vaaa tuka cheta tolkova bezmisleni komentari,che napravo neznam ako imate kola,kak vaobshte govorite takiva gluposti......
  • Дени
    Отговор
    42 16:53  07.10.16
    нищо ново тва са учи във всяко авто транспортно училище пак да не говоря ако питате старите дядовции могат да ми го опишат мн хуб дори някой могат да ви го и направят

    Коментиран от #43


  • ччяя
    Отговор
    43 20:17  07.10.16

    До коментар #42 от "Дени":

    Сега, да обясня на тези които не са запознати с устройството на автомобила.Показаното на клипа е възможно единствено при положение,че в акумулатора има поне 10-на волта.Под този волтаж компютътът няма да проработи и няма да пусне гориво.При съвременните дизели е малко вероятно да се получи,защото компютъра изисква определени обороти на коляновия вал за да отвори дюзите,а с въртене на колело едва ли ще стане.Старите карбураторни и дизелови автомобили нямат никакъв проблем да се запалят по показания начин,единствено условие е да не са 4х4,автоматик и със самоблокиращ или диференциал с ограничено приплъзване.Колата трябва да е с механична скоростна кутия с отворен диф.
  • TECHO
    Отговор
    44 00:40  08.10.16
    Някой нарече жигулката малолитражка?
  • Пешо
    Отговор
    45 08:35  08.10.16
    този тарикат да дойде да запали някой стар 15 годишен дизелов кошник с нашата българска нафта и тогава ще призная че метода работи. уж е американец а тръгнал да пали някаква бензинова малолитражка! що не запали американските кочини с 5 литрови двигатели а?
  • Любо
    Отговор
    46 11:08  08.10.16
    Някои наистина задават тъпи въпроси . Азлично без да опитам не казвам твърдо мнение освен че за дизел не е задължително да има някой в акумолатора. От друга страна съм резервиран дали е възможно изобщо за дизел,че доста трудно се завърта. Ако е над 2000кубика ще трябва да е бая бабанка който дърпа въже ли лента ли каквото е там.

Напиши коментар:


Публикувай