43 246 15

Невероятните краш тестове на Scania

Радослав Славчев

При проектирането на новото поколение камиони, шведската марка Scania разби над 40 машини с цел осигуряване на максимална безопасност. Всяко от въпросните ударни изпитания е планирано повече от година, а подготовката за самия краш тест отнемат между 6 и 8 седмици. Самият краш тест отнема трае едва част от секундата. Някои от краш тестовете могат да ви се сторят невероятни, но според специалистите по пасивна безопасност от Scania всички ситуации в краш тестовете са заимствани от реални катастрофи. Вижте повече.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ghost
    Отговор
    1 14:07  18.10.16
    Шведите си занаят работата. Браво!
  • краз
    Отговор
    2 14:50  18.10.16
    Абе Скания и Волво са най добри, никой не може да се мери с тях!!!
  • condemno
    Отговор
    3 15:38  18.10.16
    Само се погледнете колко пъти сте написали "краш тест".
  • Кофата
    Отговор
    4 19:26  18.10.16
    Всяка компаания го прави а шведите са добри.

  • Гост
    Отговор
    5 19:39  18.10.16
    Да но къде е ремаркето с товара около 40 тона тотал.Аз не го карам само по влекач !!!
  • ГОГО
    Отговор
    6 19:43  18.10.16
    Шведи, шведи, ама германци командват и там. Ще се сетите от коя фирмичка.....
  • Георги Колев
    Отговор
    7 20:18  18.10.16
    Каквито и подобрения да направят.......си е ритан чайник.
  • николай
    Отговор
    8 21:17  18.10.16
    Ами българите, какво правим!

    Коментиран от #9

  • гост
    Отговор
    9 21:48  18.10.16

    До коментар #8 от "николай":

    Ние правим коментари.
  • Димитър Колев
    Отговор
    10 00:17  19.10.16
    И кое им е невероятното, най-вероятно всички големи производители на подобни камиони ги правят.
  • Друг гост
    Отговор
    11 09:36  19.10.16
    Нищо ново на пазара. Големи думи, големи хвалби. Това е просто натрупан във времето опит, а хвалбите са за покриване на неоправдано високите разходи по разработки. Иначе казано “кражба”. Това е новото корпоративно поведение. В случая демонстрирано от VW, чиято собственост е Scania.
  • Друг гост
    Отговор
    12 09:51  19.10.16
    VW излъга цял свят с емисиите на СО2 и то за период 2009-2015 г., но видиш ли босовете не знаели за това и накрая 6 милиарда глоби - бълха ги ухапала. А за тези 6 години са прилапвали огромен пазарен дял. А 25-те журналисти, повярвайте, са добре платени. Та Scania и VW Crafter - камион и бус на 2017 г. Сега VW продължава да се разширява като купува над 16% от американската Navistar.
  • Друг гост
    Отговор
    13 10:01  19.10.16
    След време ще останат само няколко компании производители на автомобили - ще бъдат нагли, ще си правят каквото си поискат, техниката ще издържа за не повече от гаранционния период и ще ни дерат колкото може повече. Не бих искал да съм прав, но смятам че следващите революции ще са срещу корпорациите, независимо дали са автомобилни, електро или компании произвеждащи медикаменти.
  • Друг гост
    Отговор
    14 10:10  19.10.16
    И накрая, Факти.бг като партньор на Дойче Веле, дали би им отправил запитване - Не е ли по-редно вместо глоби към компании като VW да се налага такса “лъжа”, например едни 20% върху продукцията им за същия период на извършеното деяние - така за да си продават стоката ще трябва да си намалят печалбите. Пък така и другите компании ще са наясно да не си позволяват подобни своеволия. Ето ви думички за размисъл. Всички сме потребители. Аз вече не вярвам в “Произведено в Германия”.
  • Сокерес
    Отговор
    15 11:15  19.10.16
    Товарът в ремаркето ти си е твой проблем, от Scania няма как да знаят -какъв ти е товарът и колко тежък е -как е разпределен и дали е правилно (защото при товарене на камион, тежките неща трябва да са най- отдолу заради центъра на тежестта) ама това никой не го изпълнява. -краш тест с товар е нелеп, защото обстоятелствата с различните товари са различни, по тази логика при продажбата на камиона трябва да забранят определени товари (смешно). -накрая, Scania откъде да ти знае, ти какво ремарке ще ползваш и дали ще е по международен стандарт?

Напиши коментар:


Публикувай