30 462 15

Влаковете в Китай отвътре

Георги Касабов

Китайците са особено горди с изключително добре развитата си железопътна система. Влаковете по високоскоростните линии се движат с над 200 км/ч и представляват истински шедьоври на инженерната мисъл. Пасажерите се наслаждават на комфорта и лукса на авиолайнер, но препатили съветват да се подготвите добре, когато планирате влаково пътешествие из Поднебесната.

Проблемът е, че китайската железница може да бъде и такава...


... и такава...



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • митко
    Отговор
    1 12:45  25.01.17
    добре е,поне няма сняг :Д
  • гост
    Отговор
    2 12:59  25.01.17
    Ама вижте и най-претъпканите вагони са толкова чисти, че може да се пъхнеш под сеалките или да полегнеш на пердето. В нашето БДЖ ако се увиеш в пердето после трябва да ти бият пеницилин. Дълго време пътувах с БДЖ и упорствах, но не може най-точния транспорт по цял свят да е най-неточния у нас. В Германия влаковете цепеха минутата, а у нас дали ще пристигне след час или ще тръгне 2 часа по-късно им е все тая. Китай е супер напреднал понеже имат държавни упорни точки кои са приоритетите на страната и кое трябва да се подпомага, за да се улесни народа. Ако и нас има железница, която да стига за 4ч от София до Бургас и да ти струва 50лв, то много малко хора ще ползват коли и автобуси.

    Коментиран от #3, #4, #6, #15

  • ссд
    Отговор
    3 13:51  25.01.17

    До коментар #2 от "гост":

    БДЖ е много по- напред. Дали влака ще пристигне две-три часа по-късно или ще тръгне един по-рано, или по-късно не е от значение-дреболии. БДЖ е над тези неща- това е то пряка демокрация. Надхвъля разбиранията на какввато и да било източна философия.Дзен- мен, фън-шуй: тинтири-минтири, БДЖ е над нещата.
  • Нагазаки
    Отговор
    4 14:16  25.01.17

    До коментар #2 от "гост":

    Че то има ли пердета в БДЖ И още преди да се качиш трябва да си биеш пеницилина такава чистота не съм виждал под седалките можеш да намериш пакети от "АРДА" с филтър от198...година

  • ссс
    Отговор
    5 14:54  25.01.17
    Но пък миризмата-разкош, а мургавите миризливи съжители-красота.
  • Мартин
    Отговор
    6 15:47  25.01.17

    До коментар #2 от "гост":

    Ние сме гъзари всичките. Как така ще ползваме обществен транспорт, това е признак, че си бедняк, а ние до един сме милионери. Друго си е да си запалиш 20 годишния полуразпаднат трошляк 13-а употреба, защото трябва да вземеш половината покъщнина.
  • йок патрон
    Отговор
    7 16:25  25.01.17
    Вчера на Русенска ЖП гара,влак Русе -София ,закъснение 45м. Преди това обявиха закъснение само с 15мин. + КУЧЕШКИ СТУД в залата ,ама ви казвам , това каквото ни предлагат като услуга от БДЖ - УЖАС ...търпим и плащаме.Кой друг народ ще го понесе това изтезание ,2.5млн.млади българи не издържаха и напуснаха Родината си завинаги.От 30-40човека на перона , половина са цигани...След още 20години ,няма да има българи..Материала е кофти.Кой ще е машиниста...бат Сали..
  • Герберасите на власта
    Отговор
    8 16:53  25.01.17
    Винаги има и по лошо ,ако се качите на автобус в БГ ще трябва да си плащате и горивото.
  • Morgoth
    Отговор
    9 17:43  25.01.17
    2006-та пътувах с един от тези влакове между Пекин и Шанхай. Не беше от тези гъзарско изглеждащите дето вдигат до 200км/ч, а от по-ниския клас - до 160км/ч. Спалния вагон беше с по 4 души в купе (на другите е с по 2 легла). Беше чисто и имаше климатик. Като цяло нямам оплаквания, по-добре са от нашите.

    Коментиран от #10

  • amatior
    Отговор
    10 20:31  25.01.17

    До коментар #9 от "Morgoth":

    Навремето БДЖ беше държава в държавата- имаха си стопанства, ведомствени магазини, дори... колбасарски цехове по места/ другите социани придобивки няма смисъл да ги упоменавам, ще предизвикам носталгия/, а сега? Държавата е БДЖ , само , че държавата я няма НИКАКВА!!! В момента резултата от 'РЕФОРМИТЕ" в някоя сфера най-ясно личи в БДЖ- смяна на имена на структури, все едно това е етикет на стока от някоя верига магазини... И от толкова смени вече даже и човек се чуди каква е стоката?!
  • Мишо
    Отговор
    11 20:51  25.01.17
    Това стари куриозни снимки които се въртят в нета от години. Днес влаковете в Китай нямат нищо общо с показаното в статията https://www.youtube.com/watch?v=fCJt_3YzHjY
  • Анонимен
    Отговор
    12 21:17  25.01.17
    Гари, линии и цялата инфраструктира е на друга фирма, която няма нищо общо с БДЖ. Преди да плюете запознайте се с фактите.
  • Васичка Атанасова
    Отговор
    13 03:51  26.01.17
    голяма паплач са
  • Старица
    Отговор
    14 11:08  26.01.17
    Едно време БДЖ може да е било държава в държавата но всичко това плащаме ние днес. Липсата на елементарна сметка от една дейност пък било и то социална води до необратими последици за нея. Всичко се раздаваше от общия казан много често без да се прави сметка за възвращаемост. Инициативата на хората беше сведена до минимум. Нароиха се стотици институти и безсмислени предприятия произвеждащи боклуци и заменящи ги за други отпадъци от СИВ и когато дойде демокрацията резултатът се видя - изцяло неконкурентна за реалния свят икономика. Връх на идиотията след 1944г. беше унищожаването на пенсионните фондове натрупването на които в нормалните държави става за минимум 50 години. И след всичките тези безумия ние искаме да изградим една нова държава която на всичко отгоре се краде от абсолютно всички правителства. Чудното е, че все още не сме рухнали, но и това е въпрос на време.
  • ник
    Отговор
    15 17:21  29.01.17

    До коментар #2 от "гост":

    По 50лв и5 човека е 250 не мое ли с 40л газ да мина а?

Напиши коментар:


Публикувай