6 Март, 2017 15:58 68 215 103

Най-надеждният бензинов атмосферен мотор с обем 2.3 - 2.5 литра

  • атмосферен двигател-
  • надеждност
Най-надеждният бензинов атмосферен мотор с обем 2.3 - 2.5 литра - 1

Една интересна класация, съставена от руското издание "За рулем" и веригата сервизи "Иномотор" ни показва кой е най-надеждният бензинов атмосферен мотор в диапазона 2.3 - 2.5 литра. Изследваните мотори са добре познати, дебютирали на пазара преди 10 - 15 години.

Тези двигатели се монтират съвсем доскоро, като с тях са оборудвани автомобили от предпоследното си поколение, които са особено популярни на пазарите втора ръка. Основният критерий, по който се прави класацията е ресурсът на двигателя, като се обръща внимание и на надеждността на помощните възли и агрегати, а така също и на качеството на изработка.

И така, според руските експерти, най-надеждният атмосферен мотор с обем 2.3 - 2.5 литра е Toyota 2.4 от серията 2AZ. Този двигател е познат още от началото на 2000 година, като с него се оборудват предпоследните генерации на моделите Camry и RAV4. Средният безпроблемен ресурс на тези мотори е около 250 000 километра. Основният ремонт на 2AZ двигателят също е най-евтин в този сегмент.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    30 247 Отговор
    БМВ 2.5 TDS искарва троино повече километри бес ремонт и е поне два пъти по икономичен а за динамиката да не говорим щото няма смисъл

    Коментиран от #2, #5, #10, #13, #16, #84, #97

  • 2 Драго

    140 25 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Ти кавал,прочети оригиналната статия,да видиш,че БМВ са най зле.Хората работят с реални данни.
  • 3 ггггг

    121 16 Отговор
    onq s konq.....Карай си коня..неграмотник..или БМВ-то...все тая.
  • 4 Nai typite hora

    159 33 Отговор
    БМВ 525 tds е най трошящия се двигател и изцяло БМВ си е боклук
  • 5 Циониста Леви

    156 15 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    2.5тдс е най-скапаният двигател на БМВ
  • 6 Николов

    14 61 Отговор
    Японките за супер, ама колите им не са... Само ЛЦ120, ама за Добайстан (бенз). Апа дюзеуте им са супер! Земи си японски дизел с френски дизайн. Ще случиш на 100000000%
  • 7 JAPANESE

    75 56 Отговор
    САМО ЯПОНСКО!!!!!!!!!!! ШВАБИ КЪДЕ СТЕ?
  • 8 някой си

    68 8 Отговор
    хахах тдс изкарвал повече малее ако беше запознат щеше да знаеш че е супер проблемен двигател който се чупи постояно.Карал ли си такъв двигател повече от 150 000 километра за икономия може само да се смейм за димака бива но пълен тшк
  • 9 naskatA

    96 13 Отговор
    2.5 tds е най-голямата грешка в историята не само на bmw ваобще в автомобилостроенето...

    Коментиран от #59, #101

  • 10 Караиванов

    119 1 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Само заглавието на статията прочети, ясно е, че не можещ да прочетеш целия материал, но и само заглавието да беше прочел, щеше да разбереш, че става дума за АТМОСФЕРЕН БЕНЗИНОВ МОТОР, а цитираният от теб не е нито бензинов, нито атмосферен.
  • 11 дхйфукхук

    7 17 Отговор
    аз незнам как ги смятат тия ресурси?
    виждал съм собственици на 3 буквени марки
    заз ли бяха твр ли бяха не помня
    ми те като запалят
    та се кланят та чакат 5 мин да загрее
    сменят маслото точно по график
    само минерално
    абе ще целунат аспуха направо
    така може и 500 000 да изкара
  • 12 BMW

    85 3 Отговор
    бмв 2,5 имах не стига че гореше като 3,0 и не вървеше кои знае колко ами ми се скъси живота по сервизите и накрая и глава спука и се отказах и го продадох повече тоз двигател неискам на снимка да го виждам....
  • 13 Dimov

    63 6 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Смяяяяях, смях до небесата. Няма по-калпав мотор от 2,5TDS. Криви глави, разтегля вериги, чупи "умна" дюза, гори като камион....
    Тотален боклук. Всички коли с тоя мотор държат цена с 1000-2000лв под бензиновите си варианти.
  • 14 Нафарфорий

    22 13 Отговор
    От японските двигатели само най-здрави са едновремешните 4 литрови с по 140-150 коня дет ги имаше по старите японски джипове, другото е дърво! G KLASSE DEFENDER LAND CRUISER HUMMER H1 WRANGLER THE BEST!
  • 15 Нафарфорий

    14 28 Отговор
    ЗНАМ,ЧЕ 2.5 НЕ СТАВА, НО ТУКА ИМА БАЯ ЛЕНД РОВЪРИ С 2.5 СОБСТВЕНИЦИТЕ ГИ КАРАТ, ПРОБЛЕМИ НЯМАТ. Даже има два три P38 ДЕТ ДВИГАТЕЛИТЕ ФАБРИЧНО ИМ СА ОТ БМВ И ТЕ НЯМАТ ПРОБЛЕМИ НА ЛОВ ХОДЯТ С ТЯХ, КЕФЯТ СЕ!
  • 16 Hristiansen

    32 4 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    2,5 от новото поколение дизели няма успешен ,да не говорим за този курник на БМВ ,бяха безсмъртни старите 2.5 атмосферки с по 2 клапана на цилиндър ,но те са изцяло коренни различни агрегати
  • 17 Мишо

    17 28 Отговор
    Двигателите на Тойота може да са здрави само че всички харчат масло
  • 18 оня с магариту

    42 22 Отговор
    Корейките са вече върха цена/качество!
  • 19 onq s konq

    25 100 Отговор
    Прочетох всички коментари и установих че тук никои не разбира от коли!Просто всички мразат беенве защото не могат да го притежават а карат скапани тоиоти и завиждат!!!

    Коментиран от #21, #24

  • 20 БМВ

    29 25 Отговор
    2,0 /150hp Шест цилиндров-бензинов това също е много добър и надежден двигател на БМВ.

    Коментиран от #25, #33

  • 21 БМВ

    15 37 Отговор

    До коментар #19 от "onq s konq":

    Или най вече карат изгнили кочини или се возят с градския.Кисело било гроздето защото било високо казала лисицата..
  • 22 Теодор

    54 18 Отговор
    Чета коментари че хората които не могат да си позволят бмв карат тойоти , обаче действителноста е различна , тези които не могат да си позволят тойота карат бмв , щото един авенсис на 15 години е около 7-8 хилки , а вашето безценно изглило 316 със леменка М е 1000 до 2000 хах , но кой да прочете по лесно е да се лае
  • 23 opel

    24 8 Отговор
    Каде са C20NE И X20SE
  • 24 Японеца

    58 23 Отговор

    До коментар #19 от "onq s konq":

    Кво не можем да притежаваме бе,тъпото ти бмв дето струва 3-4бона ли ?Разбирачо!!!Бмв е скапана марка това го запомни.Бмв си Копуват точно скъсаняци за да се перят пред хората колко пари имат.Хора с големи възможности си Копуват други марки автомобили.Ти доказваш това което съм писал.Живееш в панелка,нямаш гараж,миеш си бмвето с кофа вода пред блока.Копуваш си евтина наливна нафта с неясен произход и ни се пориш тука с твоето овехтяло бмв.

    Коментиран от #26

  • 25 12XE

    10 12 Отговор

    До коментар #20 от "БМВ":

    Ти колко си мислиш че струва 525TDS 10 000 ли?
  • 26 onq s konq

    21 71 Отговор

    До коментар #24 от "Японеца":

    Първо да ти кажа - имам гараш и беенвето в момента е завито с чаршафи за да не прахлясва!Мия си го обилно на двора с ЕХО БАЛСАМ щото си имам чешма и не ми пука!И трето - не бих разменил бавареца и за последен модел трошлива тоиота защото ми харесва да карам расов афтомобил а не японска пласмасария!Беенве не е кола а религя-от мене да го знаеш!!!

    Коментиран от #28, #29, #30, #31, #50, #56, #90

  • 27 The Best

    38 4 Отговор
    Японец- кОпувам се пише правилно "кУпувам" 😂
    А когато не си компетентен не се обаждай, как пък не прочетох една статия без хейтъри на БМВ, защо е нужно да хейтвате вместо да се наслаждавате на автомобилите си, какво значение има кой каква кола кара, всеки един има различен вкус!
  • 28 Николай

    54 14 Отговор

    До коментар #26 от "onq s konq":

    Искам само да вметна,че в последната класация за най-добър бензинов мотор БМВ беше на 9-то място,а първите трима последователно са Субару с ресурс от почти 300 000 км без ремонт,Тойота с 250 000 км и Хонда също с 250 000. Съветвам те да се разтърсиш малко и да прочетеш някой други факти преди да говориш :) Расовия ти баварец има ресурс от 120 000 до 140 000 км без ремонт и само да ти кажа си купих чисто нова Дачия Сандеро с най-евтиния мотор 1.2 - 75кс и изкара до 140 000 без ремонт,а ти приятелю с твоето умряло БМВ няма да минеш и половината на тези километри без да хвърлиш 1500 лева за ремонт на тоя Расов боклук :) Отиди някога в шоурум на БМВ и когато ти дадат 8 години или 200 000 гаранция на някоя тяхна кола аз лично ще я купя и ще ти я подаря :)

    Коментиран от #61

  • 29 Фюрстенфелдбрюк

    29 2 Отговор

    До коментар #26 от "onq s konq":

    Коньо, ще ме почерпиш ли торта гараШ, след като си измия ръцете с ЕХО Балсам? Ако може и кръгче с баварчето да направя! :-)
  • 30 брей,брей

    23 1 Отговор

    До коментар #26 от "onq s konq":

    Хи,хи...кефиш,майна...
  • 31 SMOTLEV

    17 6 Отговор

    До коментар #26 от "onq s konq":

    Абе научи поне да пишеш грамотно.
  • 32 Ники

    51 5 Отговор
    Здравейте.аз карам японка с атмосферен двигател вече 260000 км и съм доволен.при редовна поддръжка всеки автомобил се отплаща
  • 33 Пробвал

    40 8 Отговор

    До коментар #20 от "БМВ":

    Двулитровият със 150 коня е издържлив, но странен. Въртящият му момент е най-висок чак при 4700 оборота и или вие, или не върви. Ваноса не помага достатъчно.
    Три години го карах, смених го за Волво и мирясах.
  • 34 митака

    25 23 Отговор
    само немско
    мерцедес и пак мерцедес
  • 35 Инж.Христов

    56 13 Отговор
    Разбирачите на коли си купуват БМВ,а истинските разбирачи на коли купуват висчко друго но не и БМВ (пс) Купи си БМВ за да се научиш да ремонтираш
  • 36 Маргела

    40 5 Отговор
    Mercedes 230 16 w202 нормален пробег без проблеми 500 000км
  • 37 De4ko

    42 2 Отговор
    Абе защо тази злоба към БМВ?Кончето ви пусне някоя партенка и всички в един глас почвате да плюете.Не разбрахте ли,че ви базика и ви гледа сеира после.Аз също карам БМВ,но от 2,5tds по голям боклук няма,затова си карам М52-ката и нямам проблеми!Поздрави!
  • 38 Бако Ташако

    31 5 Отговор
    Аз имам и мерцедес 3 литров дизел и BMW 2 литров дизел. И двете коли са вече на над 200.000 километра пробег а проблеми с двигателите не съм имал. Кой каквото ще да си говори, докато не покара няма да разбере, 90% от коментиращите, че са боклуци са 15-7 годишни лапета дето още не са сядали в кола, чули от бако, леля, вуйчо и от приятел на приятел дето чул от баща си.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Нема смисъл

    34 7 Отговор
    Не се карайте да ви кажа от една година карам бмв х3 двойка дизел за 16 000 го купих защото таха вървяха тогава сега са по 13 000 за тая една година съм вкарал още 3 000 разочарован съм от марката птеди това карах мерцедес с класа бензинова и с нея съм имал проблеми ма чак такива като с бмвто не а преди 14 години имах голф двойка 1,6 карборатор е те това не беше кола това беше танк по здрава не съм имал

    Коментиран от #68

  • 41 Mercedes S500

    38 1 Отговор
    Mercedes S500 среден безпроблемен пробег 1000000 км. само масла, филтри,свещи и ремъци съм му сменял взех го на 230000 км от Германия.А може и да изкара още толкова главата си залагам :))

    Коментиран от #43

  • 42 оня с автосервиза

    31 5 Отговор
    Според мен всичкия "нов внос " бензинови от тази категория е прескочил 250000 километра много време преди да дойде в България ,така че има много други двигатели които имат ресурс поне колкото на тойотата . Истината си е , че колкото е по нова една кола толкова е по трошлива и по капризна !!!
  • 43 Оня с Гоуфа

    28 7 Отговор

    До коментар #41 от "Mercedes S500":

    Пичове не спорете. Истината е 1.9ТДИ на Фолксваген. Моят вече е на 22 години, километрите не си ги знае, но все още е в перфектна форма. Аз го имам от 9 години. Двигателят не е пипан. Пали без отказ и в най-големите студове. Първата ми кола беше Джета 1,6ТД. Вече е 32 години, но един познат още я ка
    ра по прекрасните български пътища.

    Такова чудо вече няма. Производителите оцениха това, като грешна маркетингова стратегия.

    На запад колите се сменят през 5години с нови. За това време трябва да са станали развалини. И от резервни части се печели повече, отколкото от продажба на нови автомобили.

    Коментиран от #47, #48

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Баш майстора

    17 17 Отговор
    И бмв съм имал - 4 такива и тойота... атмосферен дизел.. бмвтата са страхотни автомобили но нямат такава здравина като японското, иначе вървеж, качество.. мерцедеса - пълен боклук - най-прехвалената кола - супер мнн се чупят - имах 2 - повече никога
  • 46 Баш майстора

    15 2 Отговор
    Тойотата си я продадод на 500+к км и беше в топ кондиция, имал съм и Исузу пикап на 600к км - купе греди всичко се разкапа - мотора палеше на -18'
  • 47 ВЛ ГОУФ

    19 2 Отговор

    До коментар #43 от "Оня с Гоуфа":

    До оня с гоуфа
    Ти не разбра ли, че се говори АТМОСВЕРЕН БЕНЗИНОВ мотор?
    Къде си слагаш издухания голф незнам...
  • 48 НЦМ

    11 3 Отговор

    До коментар #43 от "Оня с Гоуфа":

    1.9 ТДИ? ХАХАХАХАХАХАхахахахахахахахахаха
  • 49 БМВ форевър

    38 3 Отговор
    Колегата с коня е анти-БМВ фен, доказано и умишлено настройва против марката с позорни модели. Но както и да е.. Действително японците все още са най-надеждните машини в света, мое мнение, а и класациите за това го доказват, но един търси практичност друг други неща и така! Няма смисъл да се дразним за автомобилни марки, Тойота и Хонда са супер машини, както и Мерцедес и БМВ, някой би предпочел френски, абе кой каквото му е кеф, това да кара, но е глупаво да се джавкаме за глупости!

    Коментиран от #51

  • 50 Adibas

    17 1 Отговор

    До коментар #26 от "onq s konq":

    "Беенве" - без коментар. И тоя бил фен !!!
  • 51 onq s katura

    12 3 Отговор

    До коментар #49 от "БМВ форевър":

    .аси един нормален фен! евала
  • 52 Дедо Ицо

    28 6 Отговор
    Аз си карам москвича вече 50 години без да му ремонтирам двигателя и ми дреме за тъпите ви бмвета
  • 53 Camry 2.4

    20 8 Отговор
    Преди 6м си купих камри 2.4. Върви много, харчи много. Проблеми никакви. На 55000км. е и поне още 200000км ще е така...
  • 54 666

    2 21 Отговор
    Ne razbrahte li che kolata e samo i si ostava BMW razbirachii otkasani
  • 55 Илиянката

    11 6 Отговор
    Хахаха, като ми стане тъпо ще чета коментари от български "специалисти" по двигатели, дето не са виждали и един двигател отворен на живо! :D :D Защо сте такива разбирачи бе, като само сте чували?
  • 56 Да го тура на Катъра

    16 6 Отговор

    До коментар #26 от "onq s konq":

    Конь научи се да пишеш. Никаква идея нямаш кога да ползваш буквата "И" и "Й".
    БМВ не се спелува като БЕЕНВЕ.
    - Само във Вас можеш да си държиш БЕЕНВЕТО в ГАРШ.
    В останалите случаи приетото според граматиката и гражданската приемственост се пише ГАРАЖ.
    Иначе продължавам да не разбирам какво означава расова кранта?
    И Мадона като млада беше хубава, но сега е дърта кранта. Няма как да я чукам дори и да ми дава пари.
    Лили Иванова също беше хубава на младини, но сега дърт прилеп.
    Така и с твоята талига. - Дърта бракма!
    Шофьор съм повече от 20 години и съм навъртял около 1млн. километра. Да ми говориш ти за автомобили е как да кажа? - Малко смешно.
    Имаш още кърма по устата си за да си мериш патката с мъжете
    Обади се след 10на години. - Тогава може и да ти обърнем внимание

    Коментиран от #66

  • 57 Мършата

    6 23 Отговор
    Беемве 2,5 Турбо дизел издържа три пъти повече километри без ремонти и е поне два пъти по икономичен! Динамиката му превъзхожда всичките му аналози! Който не кара Беемве може само да съжалява! Това е марката!
  • 58 БМВ М50 М52 М54

    16 4 Отговор
    Тези двигатели са здрави, но много скъсаняци ги карат, които нямат пари да сменят маслото или пък го сменят и слагат най-евтиното. А за части и поддръжка, това е непосилно за скъсаняка и накрая я продават за 2000-3000лв и някой ”тарикат” я купува на ”далавера” и после реве като девица за к*р по форумите какъв голям боклук са бмвтата. Еее не става така, който имал бмв с тези мотори и го е взел на реална цена и нормално поддържано знае, останалите 70-80% изкараха име на бмвто, че е кола на цигани и цървули. По света не е така, но тука е така.
  • 59 Дедо Кури

    6 6 Отговор

    До коментар #9 от "naskatA":

    Проблема на 2.5тдс е виско перката!А ,ако не е виското е главата на шофераааааааааа!
  • 60 mtv123

    40 6 Отговор
    Аз какво да кажа,до преди почти 7,години карах BMW Е39,150к.с махнах го защото ми побеля косата от него!! И познайте,гледам и не вярвам на ушите си!Купих си Lancia Kappa 2.4 175кс.те вече са изчезващ вид но тази жабарка се оказа изключително здрава,до сега не ми е правила никакви проблеми!! Карал съм и японски но от старите модели Камри и Мазда 929 и двете бяха супер! PS,Капата вече е на 271хил.км и върви като луда,доста бмвета ми дишат праха!! За кофорт въпреки че е почти на 20 години няма да говоря!Така че колеги карайте си колите кой каквато има и умната по пътищата!! Те са само средство за придвижване и нищо повече!!
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 вуна

    6 4 Отговор
    оня с коня е майстор разбирач, щом така казва значи е прав!
  • 64 гост

    18 4 Отговор
    Пичове, излагате се. В БМВ работят едни от най добрите инженери в света, а вие се изкарахте по големи разбирачи от тях. И не, не карам БМВ.
    Относно двигателите. Моят автомобил е на 250 000 км. и няма абсолютно никакви проблеми. 2,6 бензинов, атмосферен, V6. Сигурно има значение и това, че не се кара на газ, а както го е предвидил инженерО, с бензин.
  • 65 dexter

    15 2 Отговор
    Петцилиндров редовак, 2.3л на АУДИ.
    Ей тва е издръжлив мотор!
  • 66 Пежо

    7 5 Отговор

    До коментар #56 от "Да го тура на Катъра":

    Коньо е тежкар и играч и мафиот. Ти си един лаладжия.
  • 67 hienata

    11 3 Отговор
    Много малко пишат по темата - БЕНЗИНОВ , БЕЗ ТУРБО 2,3-2,4
    Аз съм се срещал лично с няколко такива и мога да кажа, че безпроблемно изкарват много над 250 000км.
    Първия беше на АУДИ 90 2,3 - 5цил. елементарен, здрав до безобразие, колата летеше с него, нищо че беше 136к.с
    Втория беше Тойота Камри 2,4 - имаше теч от капака на клапаните, но това май им е единствения проблем.Лошоте е , че е малко слаб за това купе.
    Третия 2,4 на АУДИ А6 - отново здрав мотор, но обслужването му е малко скъпо, иначе на 390 000 беше с масло 5/40 без да го пипа. Също малко слаб за това купе.
    Четвъртия BMW 2.5 на E60 - не съм чул някой да се оплаче от него, а и колата върви добре с него. BMW -то дойде на 317 000км и в сервзната му книжка нямаше нищо освен гаранционно сменени някакви датчици. Колата се кара всеки ден (може вече да е на 500 000) и човека сменя само масло и филтри.
    Това е, руснаците малко са се презастраховали с това 250 000 ресурс.
  • 68 брей,брей

    15 3 Отговор

    До коментар #40 от "Нема смисъл":

    Бро...тургай по некоя запетая барем че се задъхах...
  • 69 Yafa

    5 16 Отговор
    Това е някаква шега..... Кой изобщо ще кара Тойота 250 000 км.??? Тя няма да има седалка, че да седнеш да я караш......
    В нейния ценови диапазон може би е най-здрава, но все пак.
  • 70 doktoro

    13 2 Отговор
    Интересно... Преди години, избухнаха Шкода. От скоро - и Дачия. От догодина - и Опел. И всеки дава 5-7 г. гаранция. Нека сме живи и здрави, да видим най-евтин автомобил, колко ще изкара без ремонт в гаранционен срок?! А моята е BMW M52, 2.0 gaz/benz - 20+ години, сменил съм 5-6 неща за 3 година. Ама я поливам с 5W40 - пълна синтетика за 15-20 лв./л, а не за 6,20 килото. И не рева. А като изрева един ден - ще си събера пари за нова. И пак няма да е най-евтината, с най-голямата гаранция - мижи да те лажем! :-) Разберете - след 2002-ра не се произвеждат качествени и "вечни" автомобили и електроуреди, че от тях не се печели!!!
  • 71 doktoro

    4 2 Отговор
    Истината е тук:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Ward's_10_Best_Engines#Results
  • 72 BMW owner

    25 9 Отговор
    Абе вие сте мн лесни за провокиране,тоя необуздан селтик с коня като пусне някоя безмислица от рода на тази,че 2.5тдс бил здрав и икономичен и 100 коментара.Тоя Бай-Ганьо не заслужава такова нареждане даже!И тоя другия японеца с правописната реч...нямам думи!А сега по темата Тойота бензин,атмосфера,да мн ясно,че е мн здрава и издръжлива,както всяка друга бензинова кола с такъв обем.БМВ 2.5 бензин няма счупено такова в историята.Просто това е истината-голям атмосферен бензин с немного коне=дълъг живот,почти без значение от марката.Ко се лаете на марки,всяка с нейните плюсове и минуси,всеки кот си харесва това кара.Ето например аз никога няма да карам японска кола,щото си харесвам БМВ,ама това означава ли,че японските са лоши коли-НЕ,просто това ми харесва-това карам.

    Коментиран от #96

  • 73 Vasik Atanasova

    13 15 Отговор
    САМО ГОЛЕМИ И МОЩНИ БЕНЗИНОВИ МОТОРИ
    АУДИ МЕРЦЕДЕС БМВ ПОРШЕ ЛУКСУС
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Боби

    12 4 Отговор
    Да ви кажа и аз една истина, па ако искате ми вервайте.
    Та , 10 г. Беше такси на двойна езда, още толкова я ползвахме двама души ,но не беше вече такси ,и лани я паркирах в двора на вилата ми в провинциата. Сменявах само кабелите на свещите през 3 или 4 г. и 4 амбряжни диска смених. Моторът не е отворен още ,пали върви б

    ез проблем и е на 1'300 000 км в момента марка ДЕУ. NEXIA
  • 76 44магнум

    15 5 Отговор
    Аз имам мицубиши монтеро спорт,3 л V6 1997 г го купих чисто ново.Сега е на 280 000 километра и е почти на 20 г. вече.Никакви проблеми с мотора,но ръждата го яде здраво и трябва да го кърпя.Неудобен мотор за работа,за да сменя свещите трябеа да му сваля целият инжекцион,но иначе е бетон,ако ги имаше сега на пазара бих си купил отново същото!За мен от японските автомобили по-добри няма!
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Олеле маико

    8 13 Отговор
    Тоя с коня да пише за каруци , а не за коли относно двигателите немските над 2000кобика са наи здрави .имала сьм и раф 4 и нисан .сега карам х5 и сам супер доволна.
  • 79 Дедо Йоцо

    11 1 Отговор
    Всичко зависи от ездата и поддръжката. Карайте го като Ф1 и чакайте да издържи.
  • 80 Циониста Леви

    4 7 Отговор
    Ауди 100 Ц4 2.3 е един от най-надежните!
  • 81 Пич

    20 4 Отговор
    Статията е за най- надежните БЕНЗИНОВИ АТМОСФЕРНИ ДВИГАТЕЛИ с обем 2.3 и 2.5 литра!!! Статистиката е направена от хора, които РАЗБИРАТ от работата си и се занимават активно с тази дейност, а не от КАРУЦАРИ!!!
  • 82 аз ли какво

    5 1 Отговор
    стига с тези глупости, чешите си езиците. големи хора сте..... има някаква статия и хоп, българите започват разправията.
  • 83 Владо

    3 0 Отговор
    Четете малко бе хора става дума за атмосферен двигател не с турбо
  • 84 Георги

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Най-надеждният БЕНЗИНОВ атмосферен мотор с обем 2.3 - 2.5 литра, и изведнъж пак започват разбирачите да говорят за дизеловите двигатели,какво общо има с темата
  • 85 Гост

    2 7 Отговор
    Аз карам WV Pasat -двойка 99- та г.Нито гние,нито двигател се разваля.Който може да си позволи,нека кара BMV
  • 86 vlado

    8 1 Отговор
    От коментарите под статията става видно, че освен от политика, българина разбира много и от коли. Кара той , и знае най-добре, че неговата е най-хубава, най-икономична и най-не се е прецакал с покупката и.
  • 87 Бъни

    2 5 Отговор
    Vw също имат много добър атмосферен 2.3 с верига и е много надежден така нарения VR5
  • 88 Toyota

    5 3 Отговор
    Toyota ot 10 godini nasam e nomer 1 po nadejdnist.Dori germancite veche si go priznavat.A za tqh znaem che hvalqt samo shto e nemsko.Ako iskate zdrava udobna kola na realna cena toyota e markata
  • 89 AMG

    7 0 Отговор
    Хахахахаха "onq s konq" пак направи чата хахахахаа много ме кефи!!!!
  • 90 Djey

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "onq s konq":

    Освен правописа, че ти е ултра зле, ти дори не изписваш правилно и марката на колата си, а твърдиш каква религия е :)
    Ама то в България подобни религиозни неграмотници сте 80 %
    Жалкото е, че и на пътя се държите по абсолютно неграмотния и нахален начин, а като изядете шамарите се оплаквате по медиите, видиш ли колко агресвни били колегите шофьори.
  • 91 OMG WTF

    5 0 Отговор
    onq s konq тролва супер яко, а народа му се връзва...
  • 92 Гост

    2 0 Отговор
    Не разбиращ WV 4.0 w8
  • 93 Negramotnia

    2 1 Отговор
    Не знам за какво толкова спорите,съвсем случайно прочетох коментарите на всички .ресурса на който и да е автомобил без значение от марката ,при добра подръжка и нормално каране,двигателя може да издържи спокойно над 500 000 км минимум
  • 94 OTO

    5 5 Отговор
    C20NE на опел е безсмъртен дори маслото да не закача щеката
    М52Б20 ; 25 ; 28 ;30 всички карат над 500 000 може и без ремонт
    за Мерцедес няма да говорим щото има милионерки без ремонт
    !!! ВАЖНО !!!
    Знаете ли защо Братушките признават моторът на въпросната тойота???
    Отговор;
    Ами поразровете се малко и прочетете и ще разберете ЧЕ;
    Всички помии от сорта на ГАЗ ЗАЗ МАЗ ЛАЗ ПРАЗ и Л..НАЗ ползват въпросният моторл
    Е наше лошо има ли ???
    http://www.uazik.ru/forum/topic/1772/
  • 95 БМВ

    4 5 Отговор
    ясно е,че японското е най-добро,то и Германия да отидеш и там ще ти кажат същото,от старите винари още знам ,че истинското е джапан,не знам от немските коли кои други да се чупят толкова да горят толкова много и да не вървят толкова много спрямо обем двигател и коне,знам ,че в Германия правят хубави сандвичи бил съм там и съм хапвал ,но за автомобили, опитват се не е като да не правят но без особено голям успех
  • 96 Японеца

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "BMW owner":

    Като,гледам и твоят и на онзи другият правописа кЪф ви е,аз нямам думи,че ми правите на мен забележка.Присмял се хърбел на щърбел.
    Ако,не можете да кажете нещо по-темата добре.Но,не ми се правете на даскали по български език и литература.Ако,ти можеш да пишеш верно,което не е така,а аз не мога,това автоматически ме прави по-добър в нещо друго в което ти няма да се справиш това значи ли че си тъпак а ?Дали разбра какво ти написах!
  • 97 БМЗЛЕ

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    АС ГО КАРАМ БЕС СЕГМЕНТИ ОТ 20 ГОДИНИ И ЯКО СИ МЕ ДАРПА БРАД
  • 98 ааа

    2 2 Отговор
    Хора карали 2.5 тдс само и единствено втора ръка изразяват мнение! Голям смях! 2.5 тдс е супер добър само, ако се поддържа! Не случайно в Германия имаше статия за 2.5 тдс на 1 млн километра ;) А за бензиновите мотори на БМВ да не говорим, защото 6 цилиндровия редови е един от най добрите двигатели правени някога, а умрелите В-6таци на конкуренцията могат само да му дишат прахта ;) Моя двигател е на 800 000 километра, като на 780 000 претърпя основен ремонт не за друго, а защото го бях изпуснал!
  • 99 Пенсионер

    1 2 Отговор
    Лелеее, руснаци да коментират качествата на японски мотор. Зорлем изкарвал 250 000 км. А вие не уважавани братушки имате ли такъв скапан двигател? Я кажете за Лада и Москвич,че ни е интересно.
  • 100 ВанкатА

    4 0 Отговор
    Братя българи, колите в бг са 90%с нереален пробег!!!!!! Това говори много!, нали? Не живея в бг но, имам познати , които купуват бивши таксита и коли на много километри и съответно това се случва , когато пристигнат и нас- нов внос с всевъзможни бъдещи проблеми. Първото нещо , което се случва е да се излекува километража, а на common rail дизелите им се вадят катализаторите! По-хубавите гуми се свалят и после се пооправя интериора- кората на шофьорската врата, ск. лост килимчета... не се карайте коя кола е най здрава , а се замислете какво карате. / не се обиждайте/Това е истината!!!
  • 101 Разбирача

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "naskatA":

    Има и по зле конструирани двигатели 2.5 тди 150коня и 400сди на Мерцедес по скарани двигатели от тези няма!!!
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Пламен

    0 0 Отговор
    Аз карам ТДС 318 в е36 купих си го случайно от Швеция преди 7 год тогава беше на 497 000км докарах си го в БГ обслужих му ангренажната верига и гарнитури че течеше като лейка.Днес това нещо е живо и е на близо 700 000км пали и върви вярно има много неща за правене по него и пак тече като лейка но пало чакмак и върви. Та аз мисля няма лош двигател има зле потдържан.А и всеки елемент в крайна сметка е консуматив.