Last news in Fakti

25 Май, 2017 11:42, обновена 25 Май, 2017 11:45 5 795 7

Японска кабина за малкия КамАЗ

  • камаз
Японска кабина за малкия КамАЗ - 1

Среднотонажният модел, който се кани да пусне Камският автомобилен завод, ще има кабина от Mitsubishi Fuso Canter, става ясно от патентни изображения на камиона. Новият модел 4307 бе показан миналото лято по време на събранието на акционерите в руската компания в Набережние Челни.

Японска кабина за малкия КамАЗ
КамАЗ 4307

Малкият КамАЗ може да превозва до 10 тона. За сравнение товароносимостта на сегашния модел от същата категория 4308 е 12 тона.

Японска кабина за малкия КамАЗ
Mitsubishi Fuso Canter (2002)

От компанията не съобщават нищо за начало на серийното производство или кога ще започнат продажбите. Mitsubishi Fuso Canter също се сглобява в Набережние Челни, тъй като японският производител е част от Daimler AG, който притежава 15% от акциите на КамАЗ.

4307 най-вероятно ще се оборудва със 7.0-литрови турбодизели Cummins ISB, произвеждани от съвместното предприятие КАММИНЗ КАМА, а скоростната кутия ще носи марката ZF, но също ще се сглобява на територията на Русия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Къртев

    11 14 Отговор
    Една кабина не могат да измислят. Русите са го закъсали. Да се откажат от автомобилното производство, личи, че им куца.

    Коментиран от #2, #5, #6

  • 2 NSA

    5 6 Отговор

    До коментар #1 от "Къртев":

    Абе нещо не ми се вярва:
    http://auto.offnews.bg/news/Motosport_7/Dakar-2017-Kamaz-nachelo-pri-kamionite-sled-etap-3_19912.html#ad-image-0
  • 3 кики

    6 7 Отговор
    Братя, вижте още веднъж кадрите от парада на победата на 9 май в Москва и ще се убедите, че танковете ни имат по-добър дизайн от този на Lada 4x4 40 Anniversary - същата, която от АвтоВАЗ планират да продават за сумата от 600 000 рубли (€9 500). Как за толкова години специалистите от АвтоВАЗ не успяха да измислят нещо ново, освен разбира се кожен салон, изработен некачествено от евтина и непрактична изкуствена кожа?"
  • 4 кики

    8 5 Отговор
    Ако има някой, който да си е патил най-много от руските коли, това сме ние, българите.
    Не стига, че чакахме с години ред да си купим заветната „жигулка“, ами поради липсата на собствено производство, завиждахме на комшиите за югославската „Застава“, на чехите за относително елегантната „шкодичка“, че и на поляците за „Фиат-полски“, който за онова време си беше яка лимузина – 1500 кубика.
    В апогея на социализма ние пропуснахме шанса си да сглобяваме у нас супермодерните за онова време „Булгаррено“ и спортната „Булгаралпин“. Последната е произведена в 70-100 бройки за състезателни цели, но има и частни лица които са я притежавали. Като филмовия режисьор Васил Мирчев, който през 1969 година тръгва от София към Кан и взема разстоянието за 16 часа. Сериозно постижение.
    С това приключва соцпериода на българския автомобилен шик.
  • 5 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Къртев":

    Имам Canter ...за кабината мога да ти кажа че е доста тясна!
  • 6 Контра

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Къртев":

    НИЩО ПОД 100 МЕГАТОНА И 10000 К.С. НЕ Е ИНТЕРЕСНО ЗА РАШЪНА.
  • 7 Ватенка

    1 2 Отговор
    Руснака е сложил само по едно огледало от страна щот не знае за какво служи другото.