Last news in Fakti

26 Май, 2017 13:06 18 547 65

Нова жертва на Дизелгейт

  • general motors-
  • gm-
  • дизелгейт
Нова жертва на Дизелгейт - 1

Собственици на автомобили, произведени от гиганта General Motors, заведоха колективен иск в съда, като обвиниха GM в целенасочено нарушение на екологичните норми в САЩ. Автомобилният производител е обвинен в това, че е монтирал в дизеловите си автомобили специална програма, която манипулира данните за съдържание на вредни вещества в отработените газове.

Искът е подаден в окръжния съд в Детройт. По оценка на юристи, нелегалната програма е била монтирана в 705 000 автомобила, като най-много са пикапи от моделите Chevrolet Silverado и GMC Sierra, произведени през периода 2011-2016 година. Все още не е определен размер на обезщетението, но от GM заявиха, че обвиненията са необоснователни и са готови да се защитават в съда.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Патето Яки

    48 22 Отговор
    Оставете ги тези трактори бре, карайте си на газ хем екологично хем евтино.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Бай Иван

    33 32 Отговор
    Абе вие газаджийте сте ....,я тури чертата да видиш че ти е същото като на бензин,отделно гърнета горят бързо и много други главоболия

    Коментиран от #7, #11, #51

  • 5 Гост

    33 31 Отговор
    Само дизел!!!

    Коментиран от #6

  • 6 Бай Иван

    9 23 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    До 5 точно така но нов както аз правя от магазина 300 000 и на пазара само Фолксваген сега карам б5 нов от магазина 2004 г на 110 000 подкарах го от магазина никакви проблеми 6 ръчни скорости самолет 6 на сто с140 км и климатроник за София карам стар пасат на бензин идиотоустойчив

    Коментиран от #15

  • 7 Патето Яки

    8 8 Отговор

    До коментар #4 от "Бай Иван":

    Бай Иване разликата е за 136 магарета 7 литра бензин или 7.5 литра газ извънградско, ако пусна климатик + 1 литър и за двете горива.
  • 8 Ми-ау! :)

    5 4 Отговор
    Всички хитруват... После всички страдат...
  • 9 Бай Иван

    12 13 Отговор
    Пате чети внимателно аз купувам чисто нов автомобил подкарал съм го първи и нямам проблеми и само дизел на 6 та предавка 3000 оборота 170 км,карай си на газ сменявай гърнета филтри и никога няма да работи добре на бензин запича дюзи да ти е честито
  • 10 Бай Иван

    12 10 Отговор
    Моят пасат е 131 коня помпа дюза мощност като твоята ама аз нямам умрели кончета за разлика от теб още съм с оригинален ангренажен ремък както я купих от юнитрейд на 111000 км съм истински на 120 ще сменя ремъка и ролки водна помпа сипвам нафта от скъпата не ми е проблем само сменям масло на половин пробег така искам
  • 11 Ярослав Станчев

    19 17 Отговор

    До коментар #4 от "Бай Иван":

    Недей писа глупости.Ич не е същото на газ и на бензин.Цената на бензина е двойна,ама разхода на газ не е двоен.А тия гърнета докато се пробият минават десетина години.Като не си карал кола на газ не коментирай ако обичаш.Кютай си бараката с двигател от селскостопанска техника и не ги мисли газаджийте,философе.

    Коментиран от #19

  • 12 Ники

    10 10 Отговор
    Дизела е ок но трябва да се борим екологията ни да е супер затова газ да пи скъпо подържане но децата не дишат сажди
  • 13 гост

    15 16 Отговор
    до дизелджиите хахах как са дюзите ,а факлите нагряват ли на -15 ,а дебитомерчето,а турбинката ,а моторчето трака ли ,а дпфчето позапушили се а егрчето тампоните на моторчето тропат ли,помпата налягане прави ли да не изброявам още че няма толкова място ,абе разбирачи дизела си отива ,само в европа е тази мания по тази мръсотия но скоро ще спре ако говориме за екология от горивата наи чиста е газта

    Коментиран от #14, #26

  • 14 Дядо Мраз

    14 9 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Стига си говорил пълни глупости. Ясно е, че нищо не разбираш. Съвременните бензинки са с минимум 1 турбо + интеркулер, директно впръскване, поне един дебитомер, а налягането на впръскване и компресията върви само нагоре. Може би си мислиш, че бензинките с директно впръскване не мятат сажди отзад. И че нямат ЕГР. Ще останеш разочарован. Знаеше ли, че от 2014 година Mercedes S500 има филтър за твърди частици? И това ще е съдбата на всяка нова бензинова кола считано от средата на 2018 година. Та какво казваше за дизелите? Продължавай да се гордееш, че караш 30 годишен бензинов миксер на газ.
  • 15 ПростоГост

    14 8 Отговор

    До коментар #6 от "Бай Иван":

    Навъртял си за 13 години 110хиляди километра и си мислиш, че колата ти е много здрава и че ти гори малко?!?
    13 години - 110к км е по малко от 8.5 хиляди километра на година. Аз правя почти двойно повече на месец отколкото ти на година и то на Газ.
    Викаш 6 на сто със 140 или с други думи 11-12 лв на 100 км?
    Айде сега го обърни както е при мен - 9 на сто със същата скорост обаче не по 1.90 ами по 90стотинки. Нещо не ми излиза сметката къде дизела ти е по-здрав или икономичен от моя бензин- на газ. А съм сигурен, че моята и ще бяга повече от тоя Пасат.

    Коментиран от #17

  • 16 Бай Иван

    7 11 Отговор
    Аз не правя тънки сметки за гориво на 54 год съм имам пари не обичам лоши изненади карал съм кола на газ и знам какво е неудобство цял живот се занимавам с автомобили не мога да споря с вас аз карам нови коли от магазина и като стане на 300 000 я продавам на такива като вас и пак им давам добра кола поддържана с историят на реални км ,а за София карам стар пасат 2 Който си го купих пак чисто нов и го карам на бензин и нямам проблеми а тези на газ правят много често гарнитура на главата моят не е отварян дървени философи такива един безплатен съвет гледайте да имате пари а не да се мъчите с тези строшили които карате ама манталитет трудно се променя
  • 17 Бай Иван

    6 7 Отговор

    До коментар #15 от "ПростоГост":

    Ти си много ограничен мазохист,ама те разбирам като нямаш пари така е
  • 18 Бай Иван

    4 8 Отговор
    До дядо мраз колега не се занимавай тези хора те не разбират нищо за разлика от теб няма смисъл не можеш да им промениш мисленето ,от газта по убаво нема
  • 19 Бай Иван

    4 6 Отговор

    До коментар #11 от "Ярослав Станчев":

    Ти си много ограничен
  • 20 Помпа Дюза

    8 8 Отговор
    Карал съм коли(няколко) на газ, всичките харчат на извънградско 10 /100 сега карам дизелов Пасат, при по- бързо каране харчи 6-6,5/100 и вече за газ не искам и да чуя! Първо един познат изгоря буквално при катастрофа в кола с газова уредба, после не бива да влизаш в закрити гаражи, мирише на газ, и половината багажник ти е зает дали от бутилка, дали от резервна гума! Не, благодаря! Да са живи и здрави от Vw за дизелите, които са направили! Винаги съм пръв,без притеснения за това къде е най-близката газостанция!

    Коментиран от #22

  • 21 Бай Иван

    8 5 Отговор
    До помпа дюза ти си умен човек.
  • 22 Бай Иван

    7 5 Отговор

    До коментар #20 от "Помпа Дюза":

    Ама много умен наистина се учиш от грешките си за разлика от другите писачи тук и дизел с катализатор цапа по малко от бензин друг е въпросът че ги махат за което трябва да ги спират от движение

    Коментиран от #23, #36

  • 23 Гост

    5 6 Отговор

    До коментар #22 от "Бай Иван":

    Бай Иване ти не караш ли Ладичка? Или ти си Друг бай Иван? Между другото има една приказка че който се качи на хубав дизел не иска да се върне повече на бензин!

    Коментиран от #38

  • 24 Бай Ганьо

    7 1 Отговор
    В бг е Бай Ганьовска му работа!! Цял екип инженери е мислил как да го конструира един двигател на определен вид гориво,НО идва бай Ганьо с едни клещи ,една отвертка ,малко технически канап (тел) и накрая " аз ей ся ша ти .... Майката " и готово . И ние после си мислим че ни е ефтино,след известно време се започва първо "Аз маааму и майстор" после таз марка нищо не става от нея и най накрая като удариш чертата викаш ефтино ефтино ама май НЕ Е ефтино. Като слагате в сметките цената на газта​ сложете цената и на бензина които слагате за да запалите и загрее сложете разхода на градско (реален) сложете такси ,прегледи филтри, дюзи (газ) дюзи (бензин) че запечени ,изгоряла бензинова помпа ,изгубено време за чакане по майстори,по-малък багажник миризма на развалени яйца ,прецакан катализатор ,ламбда сонда ,грешки в компютъра светещи лампички по таблото и още какво ли не! И от мен да го знаете " НЕ ВИ ГОРЯТ МНОГО КОЛИТЕ, ВИЕ МАЛКО ИЗКАРВАТЕ!!!!!
  • 25 бегачка

    0 0 Отговор
    ТЕЗ ПЪК ДА НЕ ВИДЯТ НЕЩО
  • 26 МАК

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Личи си че си технически неграмотен. Колата ти не е проектирана от завода да работи на газ!! Това вмешателство я унищожава но не ти отърва да го признаеш!!а за дизелите не се изказвай неподготвен!! Карам голф 3 тди който тази година удари 20 години! На студовете си пали по учебник защото съм слижил скъп клас свещи на - 23 пали отрас! Егр нямам защото съм го изолирал изцяло това е една скапана малоумна система, измислена от олигофрените от БМв, но никой не предупреждава хората,че след 100000 км задръства входния колектор оттам се влошава много работата на мотора и започват дапушат ужасно отзад съответно вредните емисий са ужас. 45 мин на пароструйка едва изчистих скапания нагар + две потопвания във концентрирана основа за да лъсне до метал! Неща да чувам за тая глупост. Махнал съм си и скапания катализатор!! Да ще кажат това е недопустимо но ще ги оборя здраво! След премахването на екоглупостите уверявам всеки че като отпушиш мотора тоест да диша и да издиша той замърсява в пъти по малко отколкото кола повредена на газ или дизел оставен със екобоклуците!! Аи друго голяма част от хората им е втълпено че коли над 100000 км не трябва да секара със пълна синтетика масло - огромна грешка!!! Всички коли който са със саморегулиращи се клапани трябва да се карат със пълна синтетика!! Имах поло 2 ка бензин 1,1 от 85 год работеше страхотно със пълна синтетика и имаше емисий без катализатор евро2! Голфа ми го карам със оригинално ФВ масло 5w30 на 258000 е и работи отл

    Коментиран от #27, #32

  • 27 Долу дизела

    1 5 Отговор

    До коментар #26 от "МАК":

    Тия приказки, че като премахнеш всички системи за екология в колата то тя става по-чиста ги разправяй на бабите на село.

    Коментиран от #28

  • 28 МАК

    3 2 Отговор

    До коментар #27 от "Долу дизела":

    И го каза още по технически неграмотния карай си там повредената барака на газ и си вярвай!!!
  • 29 гостъ

    2 4 Отговор
    Очевидно много от писалите тук не са карали лично коли на газ и са запознати само съд заучените фрази.Бих казал ,че сте технически неграмотни.Срамота е да заблуждавате така.Някой ще ви се върже.
    Темата е доста обширна включва качествен монтаж, завъртане на делкото,или газов инжекцшон,допълнителни системи за мазане,а в някои коли въобще не става например Субару.Други по-прости се разминават само със завъртане на делкото и обикновена газова,вярно тогава не върви толкова на бензин но не познавам никой такъв дори да се замисля да кара на бензин.Някои дори не палят на бензин.С добър изпарител и завълтяно делко колата харчи пнякога до 2 че и повече лира по малко от на бензин.Да не говорим,че газта има по-добри горивосмазочни и др качества от бензина значително по екологична е и всъщност щади мпого от частите на мотора.Вкл пълно изгаряне и тн.Освен това излезе ,че всички таксиджии са идиоти и карат на загуба защото не съм срещал и чувал за такъв ,който да кара на бензин.Само един веднъж ми каза,че си кара 3 цилиндровата шкода на дизел,а разпитвам всеки при който се возя и който познавам.
    Вземете се образовайте и не пишете глупости.😆

    Коментиран от #30, #31

  • 30 МАК

    4 2 Отговор

    До коментар #29 от "гостъ":

    Всеки себеуважаващ истински маняк на коли няма да си помисли да си повреди колата на газ защо ли? Защото повечето коли изобще не са проектирани от завода да работи на газ!!не коментирам колите със фабрична газова който от грубо 10 години има възможност да се поръчва но там е друга бира тях не ги коментирам - там са направени всички физически термически и тем подобни изчисления за да работи безпроблемно НО от завода производител!!!а не тука от самоопредили се разбирачи от измислени гаражни специалисти и разни фирми!!!седнал ми тука да разсъждава ама на газ евтино какви дюзи делко и тем подобни!!! Живейте си със илюЗията че това е така!! Карам и дизелова и бензинова колА никога газ няма по голям кеф с колата ми без газ да накажа някой мъртвец на газ и да си захапе г...а ! Да направил съм подобрения на двигателите освен вън на екоглупостите влагам доста качествено в запалителната система на автомобила оттам по добро горене оттам по нисък разход оттам значително по малко вредни емисий!!Подкрепям по долу Бай Иван че колите не харчат толкова колкото вие не искате да давате! Е това е човек с подобно мислене като мен и не сме само ние така много хора с акъл са така! Такива като тебе госте отивайте да се перете цветно някъде и стига сте писали простотий с тия газови боклуци!!
  • 31 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #29 от "гостъ":

    Ти за какви коли говориш по на 20+ години , говори за нещо по съвременно , такива с блок бобина как ще им завъртиш делкото. Субару не ставали с газ , глупости! Не става бензин с директно впръскване като Mitsubushi GDI ,Citroen HPI там вече ако се мъчиш да го бараш го прецакаш задължително! Защо на някои уредби слагат системи за допълнително смазване, като газта имала добри смазочни свойства??? И накрая недей да вземаш за пример таксиметрови шофьори ,не напразно се разказват легенди колко са "умни"!!!!!
  • 32 Wishmaster

    0 3 Отговор

    До коментар #26 от "МАК":

    Заради такива като теб ДВГто ще умре. Защото е по-лесно да се контролират ЕЛ. Централите за вредни емисии от Бай-Ганьо.
    Човек каквото сам си го направи друг не може да му го направи.

    Не случайно има поговорка направи добро за да ти се качат на главата, като е така тотална забрана на ДВГто, като нямате елементарно чувство на отговорност и емпатия.

    Коментиран от #33

  • 33 МАК

    4 0 Отговор

    До коментар #32 от "Wishmaster":

    Поредния посредствен коментар!! Заразлика от пишещите тука си подържам колите на високо ниво по отношение на двигатела! Писнало мие да дишам газове от коли мъртъвци на газ пушещи сини и други цветове и зле подържани дизелови коли особенно като даде газ направо ме скрива!! Такива трябва да бъдат спирани от движение докато не бъде оправена!!ако щеш вярвай минавам прегледите както трябва и нивото на емисий е под границите който са определени!! Не ми пука от такива като тебе технически неграмотни и ненаясно за правилната подръжка на една кола какво приказват и какво пишат! Имам отговорността да си подържам колата на добро ниво и не замърсява критично за разлика от много бараки по пътя.ако всеки си подържаше колата както аз го правя положението със въздуха в града ще е друго!

    Коментиран от #35

  • 34 аожаожажг

    2 0 Отговор
    Чета и ви се чудя на тъпотиите.
    Защо никой не пита защо иска се зарежда от държавата от частни лица?
    Защо американското правителство реши да удари vw ,а GM не!
    А вие се разправяте за някакви тъпотии -газ ли да е, дизел ли, бензин ли ....
    Всяка добре поддържана кола си е ок, а също така всеки си има индивидуално предпочитание каква кола и на какво гориво ще кара, спрямо възможностите и приоритетите си !
  • 35 Wishmaster

    1 4 Отговор

    До коментар #33 от "МАК":

    Ти потвърждаваш думите ми от предният пост, това че си тех. неграмотен не те оправдава!!!!

    Аз ако ям само екологично чиста храна мога ли да с.ра по градинките и парковете???

    Аз съм работил в ел. централа и знам че комините имат мониторингова система и данните се изпращат директно в РИОСВ.

    Такива тарикатчета като тебе дето байпасират филтрите при работещ котел, понеже са задръстени веднага си получават глобите, друг е въпроса дали ги плащат нали затова са тарикати като тебе щото могат да прецакат системата.

    Затова заради такива умници като тебе без ДВГ и строг контрол на ел. централите, нека на всички да ни е гадно.

    Коментиран от #37

  • 36 Бат Саше

    2 4 Отговор

    До коментар #22 от "Бай Иван":

    Бай Иване, ти голям тест за интелигентност сътвори! Който кара печка, значи е интелигентен, който бензин на газ е глупак. Всеки може да кара спрямо предпочитанията си. Аз лично имам навъртяни около 350 000 км само на газ, на три различни автомобила и проблеми не съм имал НИКАКВИ...единият беше даже с турска уредба, но за сметка на това даваше разход 7.5л. От ауспуха не мирише на гняс и плащаш наполовина. А за парите...не е само до нямане. Ако можеш да минеш 100км с 10 лева, а ти решиш да дадеш 20, за същото разстояние, то тогава не си гъзар ами по скоро глупав. Колкото и пари да има човек, винаги има за какво по необходимо да ги изхарчи, от това да ги остави на бензинджията и да се мисли за баровец. И колкото и да се утешаваш, че няма сметка...разликата е просто фрапираща. Само че се слагат хубави уредби при кадърни газаджии, на подходящи за целта автомобили. Иначе викат много гори и никога повече газ!
  • 37 МАК

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "Wishmaster":

    Явно си рядко ограничен!! Къде отиде в тецовете и ми говориш за високоенергийни котли филтрите там и другите неща покрай тях!! Продължаваш да показваш тъпотията си!! Къде сравни кола със тец! Досега говорех че колата без тъпите екоглупости замърсява в пъти по малко поради проста причина колко по отпушен е мотора толкова по добро количество въздух влиза оттам по добро горене оттам по малък процент на вредни емисий прахови частици и др. А спора е за колите ни а не по глобални замърсители!!!а всичкото което споделям е на базата на опит и цапане на ръце без да разчитам на псевдомайстори и сервиЗи.знам със какви консумативи си подържам колата и гарантирам че колите ми не замърсяват фатално за разлика от гробниците по наще пътища!! Престани да се правил на интересен защото не си!!!

    Коментиран от #39

  • 38 бай Иван

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Ползва ми ника.
    50 пъти му казах че не е свободен.

    Коментиран от #45

  • 39 Wishmaster

    2 5 Отговор

    До коментар #37 от "МАК":

    Абе то ако махнеш ауспуха/гърнето може да спечелиш още някоя 2.123 к.с. А може и да разрежеш изпускателният колектор за по-добър перформънс :)

    За тебе трябва задължително изпит за грамотност преди да им дадът книжка.

    Абе ти и филтрите на климатиците ли си махаш понеже само се задръстват и трябва да ги чистиш???

    Коментиран от #40

  • 40 МАК

    5 0 Отговор

    До коментар #39 от "Wishmaster":

    продължаваш да дрънкаш глупости тъпите ти коментари са излишни тук!!пак казвам нещата,който твърдя са на база опит и цапане на ръце!!това ,че една истина не ти отърва на неграмотноста сие твой проблем!!5 пари не давам.От мойте познати ,който ме е послушал не се обаждал да ме упреква ами само доволни приказки чувам!! а за изпит са грамотност май ти трябва да ходиш!!!нещо много се дразниш като се казва една истина а тя винаги боли!!бас държа че едва ли си сменяш сам маслото и филтрите на колата а и не само тия работи!!и едва ли си грамотен да подбираш вида на маслото,марка и тем подобни!!хайде у ляво и си вярвай много са като теб!!

    Коментиран от #41

  • 41 Wishmaster

    0 5 Отговор

    До коментар #40 от "МАК":

    Абе какъв опит имаш ти, има си стандарти които трябва да се покрият да не мислиш че на инженерите им се занимава с нещо което единственото нещо е да пази здравето на тарикати като тебе.Щом го правят значи има смисъл, защото без тях не могат да си продадът стоката.

    За разлика от теб аз вече масло и филтри не сменям, когато си купиш нов автомобил ще разбереш защо.

    Коментиран от #42, #43

  • 42 бай Иван стария който всички го знаят

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "Wishmaster":

    Знаем защо- защото ти трябва специализирана техника която е скъпа и затова така или иначе ще се ходи в сервиз-защо да не им платиш да ти сменат и маслото.
    Дали обаче ще е ново, видът който е препоръчан от производителят и дали няма да е само допълване е друг въпрос.
  • 43 МАК

    4 0 Отговор

    До коментар #41 от "Wishmaster":

    мммда говори си не ми пречиш инженерите го правят зада се радваш макс 5 години и до там!! тия еко простотий са направени да ти се задръсти да почнат аварйини режими и тем подобни!!да ти писне и да си вземеш следващата в Гермаиня е така,но това не значи че е по добра от старата!!Аз нов боклук няма да си купя ане че нямам пари за такава!!просто новите коли са боклуци за което много хора буха скочили но това мнение сие за мене който иска да подарява пари за каскота на гаранционни малоумни сервизи за нормални процедури и да им вярва да си чука главата,аз нямам проблем да си меням аз маслото зашото знам каква сипвам и знам,че няма да има проблем следващите 14000 км.престани с това здраве защото здравето на хората е разклатено не от колите а от политическите престъпници който управляват България! а относно опита има достатъчно за себе си тъй като достатъчно съм патил от псевдо сервизи и псевдо майстори.дръж си разбирането за колите за себе си защото беб е реално!!Бай Иване същия този едва ше те разбере - кон с капаци!!

    Коментиран от #44

  • 44 Wishmaster

    0 4 Отговор

    До коментар #43 от "МАК":

    Простотия 1: Старата кола била по-добра от новата :). Да а 60 годишна баба е по-добра от 20 годишна студентка нали?
    Простотия 2: Заради задръстен филтър сменяш цялата кола :). Да а като ти протече дограмата си сменяш апартамента нали?
    Простотия 3: Ти знаеш по добре от производителят който ти дава гаранцията какво масло да сложиш :). Да явно той е мазохист и изгаря от желание да поправя колата ти за негова сметка.

    Коментиран от #46

  • 45 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "бай Иван":

    Значи правилно наричам другия Бай Иванчо. :))

    Коментиран от #49

  • 46 МАК

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "Wishmaster":

    до неграмотника ,явно страдаш от комплекси:

    Простотия 1: постарите модели са по надеждни и лесно ремонтопригодни,доказано е!не малко хора ще потвърдят!!
    Простотия 2:за какви филтри говориш ти изобще не си схванал какви искам да кажа- става въпрос че заради тия екобоклуци като мине над 150000 км и повече германеца не му се занимава да оправя и да реставрира(това остава за маняците,там самите те да го правят и се справят доста добре)той отива и си купува следващия модел!!
    Простотия 3 :аз знам производителя какво масло слага и си го слагам АЗ и знам че ще сложа точно това, защото ако отидеш в тукашен сервиз не се знае дали ще ти сложат това което трябва!!Бай Иван ти намекна затова по надолу!

    Хайде отивай да се переш цветно някъде и да спреш да затрупваш коментарите със твойте глупости!

    Коментиран от #47

  • 47 Wishmaster

    0 4 Отговор

    До коментар #46 от "МАК":

    1.Купи си каруца, тя най-лесно се ремонтира и най-ти приляга.
    2.Има някои неща които са консумативи, а ремъкът сменяш ли си го по някое време?
    3.Не си наясно какво означава гаранция, какво включва и кога се прилага. Явно не си купувал никаква нова техника през живота си пък било то и чушкопек.
  • 48 МАК

    4 0 Отговор
    Каруцата сия карай ти не ми трябва,да ремъците си ги сменям също като се наложи,а затова какво значи гаранция аз знам но да сме в държава като Германия,нови неща съм си купувал за каквито не можеш да си представиш!!хайде изчезвай с глупостите си. негамотник!!

    Коментиран от #50

  • 49 бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    Аз съм с Ладата.
    Тоя с главнотл Б не го знам с какво е.
  • 50 Wishmaster

    0 3 Отговор

    До коментар #48 от "МАК":

    В Германия или България неудачника все нещо му пречи и само се оплаква.
    Да бъдем честни, ново си купувал само картофи от местният селски пазар, ясно е че и понятие си нямаш от света.

    Най-смешното е че наричаш някого неграмотник при положение, че на всяко изречение имаш по няколко правописни грешки, до кой клас ходи на училище самоуки "гений"?

    Коментиран от #53

  • 51 некойси

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Бай Иван":

    395 км пробег с 28 литра газ, скорост от 100-120 км/ч.
    Това прави 7 л/100 км или 5-6 лв. / 100 км.
    Това е (първата) газова, която сам съм си монтирал и настроил преди 2-3 години.
    Не съм имал никакви проблеми, като се замисля абсолютно никакви.
    При монтажа съм се ръководел от търсене на качествени компоненти и решения, за това монтажа е доста по-цивилизован от този който биха ми наравили в гараж.
    Мисля, че така нахвърляни нещата, няма как да подкарам дизел.
  • 52 Бай Иван

    2 1 Отговор
    Адаш аз съм този с главно Б и не карам Лада а два Фолксвагена Пасат Лада съм карал по времето на социализма.
  • 53 МАК

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "Wishmaster":

    Хахахахаха кой е неудачник бре в почти цяла западна европа съм бил.да картофи съм си купувал ама от различни крайща на европа да знам какво има по света дали ти знаеш ?? За изпуснатите букви си признавам поради бързото писане с клавиатурата.личи си че си комплексирано от горно нанадолнище!! Хайде стига си писал глупости и пълним коментарите излишно! Моля модераторите да изтрият последните наши коментари направо са извън темата излишно е да ги има!!Благодаря!!

    Коментиран от #54

  • 54 Wishmaster

    0 3 Отговор

    До коментар #53 от "МАК":

    Изпуснатите букви са ти най-малкият проблем, дори и в последният пост където можеше да се поправиш.
    Извикай един петокласник да ти начерви коментарите за да видиш как се излагаш. За да претендираш че си технически грамотен, първо трябва да си езиково такъв. А за да казваш на някой друг че е неграмотен, при това положение трябва да си малоумник!?

    Коментиран от #56

  • 55 Андре

    2 3 Отговор
    от първия до последния коментар.... нищо общо с тамата 😂 Ще има още много засегнати от дизелгейт... най-добре е дизелът да бъде спрян...че без катализатор си е ужасно токсичен..

    Коментиран от #57

  • 56 МАК

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "Wishmaster":

    Слушай хайде да спреш да пишеш глупости и да ми се правиш на големия разбирач по граматика!!Личи си,че от коли и двигатели не РАЗБИРАШ и не си си цапал ръцете качествено със вникване в нещата!!тука си споделих опита и резултата,който съм постигнал и той е доста добър.по отношение на екологията всичките коли като цяло са токсични няма значение дизел,бензин или бензинов мотор на ГАЗ,идва времето при което ще има коли с ел.задвивжане и това е или ще има фирми,който ще преработват съществуващите коли със ДВГ независимо от вида във електромобили.Тогава те ще са съвсем екологични,но дотогава аз за себе си съм си преправил собствените коли да замърсяват колкото се може по малко в сравнение със гробниците(визирам лошо подържаните коли и колите повредени на ГАЗ),който се движат сега.гарантирам ,че на прегледа минавам без екоглупостите и съм във нормите.Как съм го постигнал няма да споделям.Само ще спомена,че мин е струвало доста пари без грам дадена пара да си затварят очите,защото ще се сблъскам с такива ниско интелигентни като теб и се обезмисля споделянето ми на тази тема!!Хайде отивай да се переш цветно и си вярвай там във твойте виждания за колите!!АМАН от такива!!

    Коментиран от #58, #61

  • 57 МАК

    4 1 Отговор

    До коментар #55 от "Андре":

    Дизела няма да бъде спрян докато не свърши ерата на изкопаемите горива.По скоро трябва да бъдат спряни мозъците на такива като тебе и на мастера на желанията да бълват простотий!!
  • 58 Wishmaster

    3 3 Отговор

    До коментар #56 от "МАК":

    Нека цяла България да види за какво говоря, защото ти си типичен пример за селски Бай Ганьо.
    Инженери с опит проектиран нещо и после се появява тариката изтърбушва ЕГР, катализатор, филтри, гърнета/ауспух каквото може в изпускателната система и казва виж сега какво направих :)

    Направи едно голямо л..но след себе си, което всички ние го дишаме.

    Коментиран от #59

  • 59 МАК

    3 2 Отговор

    До коментар #58 от "Wishmaster":

    отивай да се переш цветно не хабя повече думи !! Нискоинтелигентен Ганьо си ти!!едва ли от мойта кола си дишал нещо! Защото мойта кола не бълва като парна машина отзад за разлика от другите бараки пи улиците!!

    Коментиран от #60

  • 60 Андре

    1 3 Отговор

    До коментар #59 от "МАК":

    Това, че твойта още не бълва за момента е супер, но като ти се строши егра ще ти се наложи да го махнеш, след което ще бъдеш точно като всички печкари. Въпроса е комплексен. И бъди по-спокоен, много се напъваш за печкар

    Коментиран от #62

  • 61 Андре

    1 3 Отговор

    До коментар #56 от "МАК":

    Аз ако бях прочел по-рано какво си коментирал....оле мале. Вземи прочети малко преди да цапаш с некомпетентни коментари...излагаш се и даваш лош пример на подрастващите.

    Коментиран от #63

  • 62 МАК

    3 1 Отговор

    До коментар #60 от "Андре":

    Андре в голяма грешка си!!Ако ЕГР го бях оставил не щеше да пуши ами не знам какво щеше да излиза.Аз съм споменал по надолу,че мойта кола Голф 3 тди е със махнати еко глупости.точно това е нещото което дразни голяма част от хората,който нямат грам понятие какво се случва от тоя ЕГР!!Колата бълва в пъти по малко вредни емисий без тия системи,защото съм правил един голям куп подобрения и една торба с пари за да има по пълно изгаряне на горивото.Оттам идва всичко,че на преглед съм в нормите!А със сигурност ползвам висок клас масла и филтри което също спомага много затова!!А и все пак горивата в България са БОКЛУК,те са една от причините за много пушещи коли по пътищата в комбинация със посредствена подръжка резултата е мръсен въздух!!

    Коментиран от #64

  • 63 МАК

    3 0 Отговор

    До коментар #61 от "Андре":

    Не напротив отварям им очите за много работи и под замисъли на производители на коли!!всичко е една голяма мръсна икомомическа игра!!Но,който неще да приеме тази истина сие за него!!Да се оправя всеки както може!!
  • 64 Wishmaster

    1 3 Отговор

    До коментар #62 от "МАК":

    Имал Голф 3 на 20+ години който струва 500 лева, и хвърлил много пари за подобрения??
    Колко много, 2 лева за лъка на ножовката да отрежеш катализатора, пълно малоумие.

    Коментиран от #65

  • 65 МАК

    3 0 Отговор

    До коментар #64 от "Wishmaster":

    Точно на тебе няма какво да обяснявам неграмотник.За съжаление не е 500 лв а доста повече и такъв мод не съм само аз направил много други свестни хора,който технически разбират нещата и се постига малък разход на гориво,по добра реализация на мощността на мотора и най вече в пъти по малко ВРЕДНИ ЕМИСИЙ за който ти толкова лаеш!!Хайде у ляво!!