14 689 5

Урал-Next бута 1000-тонна композиция

Радослав Славчев

Локомобилът е транспортно средство, което може да се движи, както по асфалт, така и по ЖП линии. Московската компания ROLT group превърна Урал-Next именно в такова транспортно средство, като за целта намали колеята на задните мостове и монтира допълнителни две железопътни оси - по една за предния и най-задния мост.

Те се вдигат и спускат от специална хидравлична система в зависимост от нуждите. Така конструиран Урал-Next може да бута 90-тонни камиони, като според конструкторите на локомобилът, той е далеч по-икономичен от стандартните локомотиви. По време на изпитанията локомобилът успява да избута композиция от 11 вагона, които са с обща маса 1 000 тона.

В Урал-Next е интегриран и допълнителен компресор, който задейства спирачките на вагоните. Именно той е проблемен към момента. Локомобилът има сила да избута композицията, но компресорът не е достатъчно силен, за да осигури безпроблемното и спиране.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гоу©т
    Отговор
    1 13:20  06.06.17
    БДЖ да взима такива ще излезе по-евтино от нови локомотиви ама на 20г.

    Коментиран от #2

  • глупости
    Отговор
    2 13:51  06.06.17

    До коментар #1 от "Гоу©т":

    Ъ? БДЖ няма намерение да купува локомотиви "нов внос". Един локомотив има несравнимо по-дълъг живот от тези камиончета, дето даже са без спирачки. Достатъчно е просто наличните локомотиви да се поддържат в изправно състояние, не да се продават като скрап, но управляващите не искат.
  • Глупост
    Отговор
    3 14:10  06.06.17
    Те на вагоните спирачките са на обратно . Има въздух - върви. Няма въздъх - спира. Трябвало му по мощен компресор :))) е как ги е подкарал без въздух? С кво е освободил спирачките? Или ги е бурал на спирачка вагоните:)

    Коментиран от #5

  • Контра
    Отговор
    4 19:50  06.06.17
    Така технология е много стара ил НЯМА веч ЗА КО дружно да пишете.
  • Кракра
    Отговор
    5 16:33  07.06.17

    До коментар #3 от "Глупост":

    Точно така е :-) При влаковете спирачната система се пълни със сгъстен въздух, който разтваря челюстите на спирачките и посволява на колелата да се движат. При спиране се изпуска въздухът от системата, челюстите се затварят и блокират колелата. Внезапната спорачка е един прост вентил, който освобождава налягането. Всеки вагон има собствена спирачна система, която се свързва със системата на предишния и следващия вагон. Затова ми е много смешно, като видя как по филмите откачат вагоните и влакът продължава да се движи - това е абсолютно невъзможно, при откачане на вагона се откачат и маркучите на спирачната система и влакът, както и откаченият вагон веднага спират.

Напиши коментар:


Публикувай