40 295 49

Колко коня остават на AMG E55 след 650 хил. км?

Колко коня остават на AMG E55 след 650 хил. км?

С възрастта мощността на всеки двигател закономерно намалява. Компонентите на агрегата се износват, а амортизацията води до влошаване на показателите, колкото и внушителни да са били при излизането на колата от завода.

YouTube каналът LegitStreetCars публикува видео от измерването на мощността на Mercedes-Benz E 55 AMG с пробег 402 000 мили (646 818 км). За максимална достоверност на резултатите немският суперседан минава през динамометричния стенд три пъти, а конските сили са замервани на трета предавка.

Собственикът на колата твърди, че по двигателя не са правени никакви промени. Изключение правят само някои части, които са сменени с напълно стандартни аналози. Измерванията показват, че от някогашните 476 конски сили на 5.4-литровия V8 с механичен компресор са останали 442.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 123

    139 28 Отговор
    А колко ли ток ще държат батериите на една тесла след този пробег - за обиколка на махалата или по-малко?

    Коментиран от #2, #19, #20, #21, #40

  • 2 Ъхъ

    40 60 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Ще си купиш нови, за сметка на горивото за което не си дал пари и смяна на части по двигател и ще ти останат пари.

    Коментиран от #10, #30

  • 3 Крис

    36 23 Отговор
    Напълно нормално е, при задното предаване има загуба на коне, горе - долу конете са се запазили

    Коментиран от #4

  • 4 Гост

    51 7 Отговор

    До коментар #3 от "Крис":

    А при предно предаване няма ли загуби?
  • 5 не ми се вярва

    76 40 Отговор
    А кой гарантира, че като нова колата ги е имала тези к.с. те немците са доказани лъжци, така чеее ... !!!
  • 6 Mitko

    15 8 Отговор
    Kolkot tolkos slagat novi vednaga

  • 7 Бугарин

    79 3 Отговор
    И ние бехме на 20 годин ама ...
  • 8 незнайко

    70 5 Отговор
    30 конски сили на фона на 442 това е подигравка с хората. Едва ли някой обикновен шофьор ще забележи разлика ! Това значи, че всичко е в нормите ! НИЕ НЕ СМЕ СЪСТЕЗАТЕЛИ !

    Коментиран от #23

  • 9 волен сидеров

    43 25 Отговор
    MERCEDES BENZ винаги си е било № 1 във всичко,стига да знаеш за какво я купуваш и какво искаш от нея-и да вземеш подходящата модификация.
  • 10 Ааа чеки малко

    11 6 Отговор

    До коментар #2 от "Ъхъ":

    Забрави да споменеш и ДАНЪЧНИТЕ ОБЛЕКЧЕНИЯ ))

    Коментиран от #31

  • 11 ЮАБ

    16 27 Отговор
    А от къде е доказано ,че това не е платен от Мерцедес клип?

    Коментиран от #18

  • 12 Мечо Пух

    29 6 Отговор
    Добре, че седна един в багажника, за да я натисне към стенда малко, за да скочат конските сили...ако се качи и един дебел американец, върнал се от воаяж в Макдоналдс, конете ще заковат заводските

    Коментиран от #44

  • 13 Боко Тиквоко

    22 3 Отговор
    Абе след 350 'иляди....я хамил'та, я хамилдрайвъра:)))! То и на менИ ми пада КПД-то след 50 лазарника!!!
  • 14 Random

    3 8 Отговор
    Meh...
  • 15 staro amg

    34 8 Отговор
    Като бях на 25 ги ч.ках по 2-3 пъти на ден, сега на 55 веднъж седмично и после почивка ....
  • 16 Бай Тошо

    24 4 Отговор
    При добре подържан мотор всяка кола може да мине над милион км без особени ядове, затова не се страхувайте от пробега а от лошо стопанисване, на което може да попаднете като се засилите да купувате кола разбира се
  • 17 onq s konq

    24 1 Отговор
    Принципно двигатела е май най-здравото нещо в амтомобила ако редовно му се сменя маслото и е качествено разбира се.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Lexus

    1 13 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Една батерия издържа със до 20% загуба на мощността си около 8 години ако не броиш 1 2 месеца. На хибридите е средно 1500 долара на изцяло електрическите автомобили е около 4000 долара. Пак е по евтино за пробег от подобен мащаб. Тествано е, провери го в интернет :) Само понеже сте сметкаджии ще кажа, че ако имаш батерия само тя ти е поддръжката на колата откъм части за двигателя. Това е защото просто такива няма :)

    Коментиран от #27, #29

  • 20 Аман бре

    3 12 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Математика брат,без нея и пишкането не става.Колко ли манги,ще си дал за твоят прехвален Мерджо.Данък,масло-скорости,диференциял ,двигател,гориво,филтри,антифриз,накладки.Аз ще ти кажа,колкото един двустаен от който можеш да лапаш всеки месец между 200-400 кинта.

    Коментиран от #22, #24, #25

  • 21 jambazina

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Имаше някъде тест на П85Д, след 3 години и над 200 х. км. батерията е на 90%.
  • 22 Чичо Сашо

    10 7 Отговор

    До коментар #20 от "Аман бре":

    То, ако опра до 400 кинта на месец, няма кола да си купувам, а ще ровя по кофите и ще живея в двустайния!!!!
  • 23 Марто

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "незнайко":

    Глупости ! Няма да забележи някой ,който сега я купува ,а този който я карал като нова дали не усеща разликата.Аз карам кола 190 к.с. на 8 години е ,205 000 км. и усещам как тя бавно губи от пъргавината си ,когото беше на 2-3 години да речем.
  • 24 123

    8 1 Отговор

    До коментар #20 от "Аман бре":

    Нямам Мерцедес. Навъртял съм над 500 000 км с различни автомобили, нито един напълно нов. Не съм ремонтирал двигател. Ето ти едно сравнение - http://www.capital.bg/biznes/moiat_kapital/2015/01/23/2459159_kolko_evtinskup_e_elektromobilut/ За 5 години електричката наваксва разликата от около 10 000 лева началната покупка. При теслата разликата е огромна спрямо обикновен автомобил. Лексус да се ограмоти малко, защото дори евтиното Рено си дава на лизинг батерията, защото е много скъпа - около 15 - 20 хил. На тесла модел х - цената на хубавата батерия е 45 хил. долара....

    Коментиран от #26

  • 25 123

    11 2 Отговор

    До коментар #20 от "Аман бре":

    Не всичко в живота е математика. 2х2 е равно на 4 само в основното училище. После има много други фактори. Ако имам излишни 50 000 евро за нов Мецедес дали ще се впечатля от 200-400 лева на месец от апартамента, който хипотетично бих купил със същите пари. По твоята логика - вместо да давам 7000 за силно употребяван автомобил от западна европа, мога да си купя 5-6 декара земя на село, да си ги работя и вместо да имам разходи по него от 1000 лева на годана, аз ще имам такъв приход от земеделската продукция, която ще продавам бодро на пазара.

    Коментиран от #41

  • 26 Никой

    2 3 Отговор

    До коментар #24 от "123":

    Теслите имат 8 години гаранция на батерията. До тогава, ако технологията продължава да се развива със същите темпове, батериите ще са много по-евтини. И не знам защо я сравняваш с нормален автомобил. Все пак човек търсещ кола като Тесла за 150 бона няма да избира между нея и хечбек за 50, нали се сещаш. Ако я сравниш с нов Мерцедес с V8, дори да не е АМГ, след като гаранцията му изтече ще ти се иска да си си взел Тесла вместо него. Толкова много части, които да се развалят и които струват скъпо. И това е без да включваме всичките облаги за ел автомобили в нормалните държави, както гориво и консумативи като масла, филтри и т.н. Колкото до статията - това е кола, която е била в ръцете на заможни хора, които са имали средствата да я поддържат, когато и както трябва и съм сигурен, че са пръснати много повече от 45 бона по нея само за поддръжка.

    Коментиран от #28

  • 27 123

    10 1 Отговор

    До коментар #19 от "Lexus":

    Като гледам сметките си мисля, че изобщо не си притежавал автомобил. Защото, при покупката всеки гледа рентабилност. Първият и основен фактор, особено за българина е цената. Ако имам възможност да си купя нов автомобил - среден клас семеен автомобил за 30 000 лева, който ще изплащам на лизинг за 5 години, няма сила (разбирай статистика) която да ме накара да купя електричка за 100 000 лева. Ако ще да ми е включено безплатно зареждане в цената на батерията, както е при тесла. Карам по 10 000 км на година, автомобилът ми харчи средно 5-6 на 100 км. Разбирай около 10 лева на 100 или с електричката ще спестя 1000 на година от гориво, данък още 100 лева, маслото лонг лайф се сменя на 25-30000 км. Тоест сложи още 100 лева на година. И двете имат гаранция - значи 0 за ремонти. Сега най-важната сметка. Електричката ми пести по 1200 лева на година или 6000 лева за 5 години. На колата ми за 20 хил. каското е 1500 на година, на електичката за 100 хил. е 5000 на година. За 5 години ще дам 7500 лева, а за електриката 25 000. Мноооого изгодно.....
  • 28 123

    9 0 Отговор

    До коментар #26 от "Никой":

    Много интересно разсъждение - теслата явно няма нужда от поддръжка. Не знам не ти ли прави впечатление, че ДВГ се разваля по рядко от електрическите моторчета, които имаш по автомобила. Защо си мислиш, че никой от 4-те ел.двигателя на теслата, за които няма 8 години гаранция няма да се развали или някой от хилядите други датчици, релета, съпротивления, резистори и т.н.

    Коментиран от #38, #42

  • 29 знайчев

    7 1 Отговор

    До коментар #19 от "Lexus":

    коментираш все едно цял живот поддържаш електрически автомобили ... я по сериозно като пренавиеш 2 пъти двигателя ще те питам пак колко ти е поддръжката на електроскутерите и ел велосипедите често има дефекти по електроника и мотори а не само батерии освен това всяка батерия си има определен брой цикли а не години работа така че дрънкаш глупости както и много други след теб а с навлизането на китайските батерии ... сети се сам
  • 30 Мартин

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ъхъ":

    Сигурен ли си, че аджеба след 7-10 години обслужване и наливачне на бензин или дизел ще съм спестил межу 50 и 60 000$ за една Тесла батерия. Как го виждаш това? Май математиката не ти е от силните предмети. Ако съм карал Ферари 458, Ламбо Авентадор или Вейрон, тогава може би дори повече. Но за всички останали коли сметките ти не излизат. И то в ПЪТИ!

    Коментиран от #47

  • 31 Мартин

    10 1 Отговор

    До коментар #10 от "Ааа чеки малко":

    Когато делът на електромобилите се увеличи още малко и автопроизводителите започнат да изтикват ДВГ от моделните си програми, вече няма да има облекчения. И отделно тези субсидии за закупуване на електромобили не трябва да съществуват. Откъде на къде аз и останалите данъкоплатци ще дадем 4500-5000 Евро от данъците си, за да подпомогнем някое разглезено богаташче да си купи по-изгодно Tesla Model S P100D, примерно. Като иска Тесла, да си я купи сам. Никой не му е длъжен. Щом иска толкова скъпа кола, трябва да има финансовото обезпечение, за да си я позволи. А не да чака хората да му я купуват частично. Кой дава така.
  • 32 Jason Button

    7 1 Отговор
    Мани ги тея Тесли. Гледам не веднъж или дваж някакви Тесла фенчета, които след като 10 минути си хвалят електрическата четка за зъби (която Тесла се оптват да ни убедят, че била кола) накрая споделят, че почти нищо не се чупело. Само някое уплътнение на багажника или шибедаха поддало и влизала вода в интериора. И между другото с половин уста признават, че единия електромотор започнал да стърже още на 30К км, а втори е сдал багажа на 90К км. Но разбирате ли, това не било проблем, 'щото разноските били покрити гаранционно изцяло от Тесла. Само дето изниква въпроса - ами по дяволите, както е тръгнало - като изтече гаранцията какво правим. Тези мощни AC-електромотори не струват 200$, а некомфортно много хиляди от зелените банкноти. Тъй че общо взето с тия Тесли - де е Илия на кирия. Това не мога да го призная за кола аз, нищо повече от моден аксесоар за жителите на Монако, Бевърли Хилс и разни слабоумници, които смятат, че може да се спи или гледа филм докато колата се кара сама.
  • 33 Real AK

    7 0 Отговор
    Ееее, загубата на около 30к.с. при такива мощности си е съвсем закономерна с оглед на обявения пробег. Както бе споменато вече основния фактор е поддръжката на колата. При добра и навременна поддръжка конете не се губят драстично, даже при "атмосферните" двигатели спада ще е по-малък. За този Мерцедес не съобщават дали му е сменян компресора - точно той може да има износване.
  • 34 Мартин

    12 1 Отговор
    Най ми е смешно като започнат да говорят колко са бързи Теслите. За кола, струваща 150 000 $, в нейн интерес е да е бърза. Да, ама има уловка. Тя е бърза само в Ludicrous mode. Нещо, което в реалния живот никой никога няма да може да използва. Как си представяте да сте в Тесла и до вас на светофара да застане Porsche 911 Turbo S. За да стане качествена гонка, Теслата трябва да мине във въпросния "откачен" режим, което отнема поне 5 минути, за да се подгрее/охлади и общо взето подготви батерията за кратковременно подаване на пикови токове. И така вие докато чистите съобщения по таблета на Теслата, гласящи нещо от сорта на "Сигурни ли сте, че искате да активирате "луд" режим? Имайте предвид, че това води до ускорено износване на електромотори и батерии." ще светне зелено и Porsche-то за същите тези 150 000 $ ще отлети. И вие оставате на място, чувствайки се като последния льольо. Кой ще стои ви чака да активирате разни режими? Най-много да имате 5-10 секунди време за активиране на launch control и това е. Ludicrous mode е най-тъпата и безсмислена функция, включена в която и да е кола в последните години и може да се види в действие само в youtube видеота, за да се покаже този електрически миксер в най-добрата си възможна светлина спрямо автомобилите с ДВГ.

    Коментиран от #35

  • 35 мдам

    1 8 Отговор

    До коментар #34 от "Мартин":

    За какво състезание говориш за какви 5лв. Хората, които карат тесла не са състезатели. Те търсят евтино и удобно пътуване. Относно за батерията след 8 години ще има нов вид батерий които ще се зареждат от порядъка на 1 минута и няма да имат проблема на обикновените батерий. Технологията съществува, но не е изгодна все още. Защо да я пускаме на пазара като може балъците да си купуват от другите още.

    Коментиран от #36, #37

  • 36 Мартин

    7 0 Отговор

    До коментар #35 от "мдам":

    Аз да ти имам евтиното и удодно пътуване за 120+ хиляди долара! В сравнение с Тойота Корола не е никак евтина. А в сравнение с Мерцедес S не е и никак удобна. Това са фактите. Какво по дяволите може да накара сравнително интелигентен човек да си купи подобна електрическа самобръсначка за толкова пари предвид това, че тя (все още) не е конкурентна с ДВГ в почти никоя категория.
  • 37 Мартин

    7 1 Отговор

    До коментар #35 от "мдам":

    А, и още нещо. БатериИ. За пореден път - пише се "батериИ"! Първо се научи на правопис, а после ми изнасяй акумулаторна лекция от графата на фалшиви новини. 1 минута, а? Ти имаш ли си идея колко хиляди ампера ток ще черпиш от мрежата, за да бъде мислимо нещо подобно. Многократно повече от големината на тока при късо съединение в 12 волтовата бордова мрежа при на конвенционалните автомобили. Сигурен ли си, че с такива токове искаш да зареждаш батерия? Тя просто ще прегрее и експлодира. Успех с охлаждането и.
  • 38 Никой

    0 3 Отговор

    До коментар #28 от "123":

    Гаранцията покрива всички части по задвижването. И вече да се обясняваме кое колко ще е надеждно - това са семкаджийски работи. Ако е направено както трябва би било по-надеджно, защото ел мотора е доста по-опростен от двг.

    Коментиран от #46

  • 39 BatkoVi

    6 1 Отговор
    Голяяма конспирация за 15-годишна спортна лимузина(това дори не е фейса) на 2/3 милион. км, какви са претенциите?! Това да не е Е 220 дизел такси?! А доколко е коректно това измерване може само да се гадае... Както попита колегата по-горе компресорът сменян ли е въобще някога, какво гориво е сипано? 30 коня загуба на гаражния дино тест, жив да го ожалиш...
  • 40 Работник

    11 1 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Хулите електричките, ама не искате да карате зад дизеловото лекенце без филтър , нали ?
  • 41 Аман бре

    2 3 Отговор

    До коментар #25 от "123":

    Ти вярно ли бре.Като онзи от 22коментар.Ако и двамката имате по 1 мил.лева.И сте патрони големи кое е по-добре да ти теглят от сметката по 400 кинта на месец или да ти ги дават.Кое тежи повече,един кг.памук или един кг.желязо.марш в първи клас да се научите как се правят и събират пари.Какво си мислите,че имащите милярди са ларш ли.

  • 42 Аман бре

    1 3 Отговор

    До коментар #28 от "123":

    Що като не разбираш от техника пишеш.Резистори,съпротивления,релета.Резистор какво е съпротивление какво е?А знаеш ли какво е ШИМ.Ти явно си мислиш че има моторче от парно в по -голям варянт и задвижва колата като директно му се подава ток от батерията.Карай си немската ч...я и не пиши защото си гола вода.
  • 43 хаха

    5 1 Отговор
    Ей много интересни коментари наистина... Първо и Теслата се троши, втора тая Тесла освен електромотори има още, окачване, охладителни течности (които също се сменят и се водят консуматив), спирачки и дискове и там ще се дават пари... Трето при цена на батерията около 20 хиляди долара и гаранция от 6-8 години е икономически неизгодна за 80 процента от шофьорите у нас, да не говорим, че след 8 години тази електроника вече, ще е много, ама много стара и неизправна(проблема на всеки съвременен автомобил)... Това е автомобил за голям пробег всекидневно, така се избива, а средностатистическия човечец у нас кара около 10-15 хиляди на година и къде е кяра? Истината е такава, че ако искаш да караш икономичен автомобил 10000 километра у нас си купи нещо с газово(без значение пропан-бутан или метан), което хем не замърсява толкова, хем има избиване в по-кратък период... Другото е ала бала ...
  • 44 хаха

    5 0 Отговор

    До коментар #12 от "Мечо Пух":

    Ей Мечо... Конете при третия опит бяха най-малко, но ускорението беше най-голямо, защото гумите явно са стари и приплъзват много... В крайна сметка мерника изглежда добре за годините и пробега си, явно са се грижили за него добре...
  • 45 Ян Бибиян

    3 3 Отговор
    Аз смених конете на моята кола с мулета, вървят по добре и са по издържливи.
  • 46 Jason Button

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "Никой":

    Е да, ама същата тази гаранция покрива и всички части по мотор, трансмисия и диференциал на автомобилите с вътрешно горене. Така че нищо не каза.
  • 47 гост

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Мартин":

    само дето за 650 х.км. ще трябва да смениш поне 4 комплекта батерии..така пък сметката не излиза ама изобщо
  • 48 Реалист

    0 1 Отговор
    А какво ще остане от конете на една кола с мощност 1.6 102 коня да речем, или пък по-малко? Колите които хората в България използват, на километри са колкото този Mercedes, но мощността им е далеч по-малка, тоест нищо не остава в тях - 40-50 коня...
  • 49 Дздд

    0 0 Отговор
    Пълни лъжи. Тоя мерк не може да изкара повече от 200 Хил. Км без основен ремонт ПОСМЪРТНО!!!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.