С възрастта мощността на всеки двигател закономерно намалява. Компонентите на агрегата се износват, а амортизацията води до влошаване на показателите, колкото и внушителни да са били при излизането на колата от завода.
YouTube каналът LegitStreetCars публикува видео от измерването на мощността на Mercedes-Benz E 55 AMG с пробег 402 000 мили (646 818 км). За максимална достоверност на резултатите немският суперседан минава през динамометричния стенд три пъти, а конските сили са замервани на трета предавка.
Собственикът на колата твърди, че по двигателя не са правени никакви промени. Изключение правят само някои части, които са сменени с напълно стандартни аналози. Измерванията показват, че от някогашните 476 конски сили на 5.4-литровия V8 с механичен компресор са останали 442.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 123
Коментиран от #2, #19, #20, #21, #40
17:53 08.08.2017
2 Ъхъ
До коментар #1 от "123":
Ще си купиш нови, за сметка на горивото за което не си дал пари и смяна на части по двигател и ще ти останат пари.Коментиран от #10, #30
17:58 08.08.2017
3 Крис
Коментиран от #4
18:02 08.08.2017
4 Гост
До коментар #3 от "Крис":
А при предно предаване няма ли загуби?18:07 08.08.2017
5 не ми се вярва
18:11 08.08.2017
6 Mitko
18:19 08.08.2017
7 Бугарин
18:25 08.08.2017
8 незнайко
Коментиран от #23
19:37 08.08.2017
9 волен сидеров
19:55 08.08.2017
10 Ааа чеки малко
До коментар #2 от "Ъхъ":
Забрави да споменеш и ДАНЪЧНИТЕ ОБЛЕКЧЕНИЯ ))Коментиран от #31
20:42 08.08.2017
11 ЮАБ
Коментиран от #18
20:48 08.08.2017
12 Мечо Пух
Коментиран от #44
21:17 08.08.2017
13 Боко Тиквоко
21:19 08.08.2017
14 Random
21:23 08.08.2017
15 staro amg
сега на 55 веднъж седмично и после почивка ....
22:00 08.08.2017
16 Бай Тошо
23:38 08.08.2017
17 onq s konq
23:48 08.08.2017
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Lexus
До коментар #1 от "123":
Една батерия издържа със до 20% загуба на мощността си около 8 години ако не броиш 1 2 месеца. На хибридите е средно 1500 долара на изцяло електрическите автомобили е около 4000 долара. Пак е по евтино за пробег от подобен мащаб. Тествано е, провери го в интернет :) Само понеже сте сметкаджии ще кажа, че ако имаш батерия само тя ти е поддръжката на колата откъм части за двигателя. Това е защото просто такива няма :)Коментиран от #27, #29
00:05 09.08.2017
20 Аман бре
До коментар #1 от "123":
Математика брат,без нея и пишкането не става.Колко ли манги,ще си дал за твоят прехвален Мерджо.Данък,масло-скорости,диференциял ,двигател,гориво,филтри,антифриз,накладки.Аз ще ти кажа,колкото един двустаен от който можеш да лапаш всеки месец между 200-400 кинта.Коментиран от #22, #24, #25
00:32 09.08.2017
21 jambazina
До коментар #1 от "123":
Имаше някъде тест на П85Д, след 3 години и над 200 х. км. батерията е на 90%.00:33 09.08.2017
22 Чичо Сашо
До коментар #20 от "Аман бре":
То, ако опра до 400 кинта на месец, няма кола да си купувам, а ще ровя по кофите и ще живея в двустайния!!!!02:02 09.08.2017
23 Марто
До коментар #8 от "незнайко":
Глупости ! Няма да забележи някой ,който сега я купува ,а този който я карал като нова дали не усеща разликата.Аз карам кола 190 к.с. на 8 години е ,205 000 км. и усещам как тя бавно губи от пъргавината си ,когото беше на 2-3 години да речем.09:36 09.08.2017
24 123
До коментар #20 от "Аман бре":
Нямам Мерцедес. Навъртял съм над 500 000 км с различни автомобили, нито един напълно нов. Не съм ремонтирал двигател. Ето ти едно сравнение -http://www.capital.bg/biznes/moiat_kapital/2015/01/23/2459159_kolko_evtinskup_e_elektromobilut/
За 5 години електричката наваксва разликата от около 10 000 лева началната покупка. При теслата разликата е огромна спрямо обикновен автомобил. Лексус да се ограмоти малко, защото дори евтиното Рено си дава на лизинг батерията, защото е много скъпа - около 15 - 20 хил. На тесла модел х - цената на хубавата батерия е 45 хил. долара....
Коментиран от #26
10:22 09.08.2017
25 123
До коментар #20 от "Аман бре":
Не всичко в живота е математика. 2х2 е равно на 4 само в основното училище. После има много други фактори. Ако имам излишни 50 000 евро за нов Мецедес дали ще се впечатля от 200-400 лева на месец от апартамента, който хипотетично бих купил със същите пари. По твоята логика - вместо да давам 7000 за силно употребяван автомобил от западна европа, мога да си купя 5-6 декара земя на село, да си ги работя и вместо да имам разходи по него от 1000 лева на годана, аз ще имам такъв приход от земеделската продукция, която ще продавам бодро на пазара.Коментиран от #41
10:30 09.08.2017
26 Никой
До коментар #24 от "123":
Теслите имат 8 години гаранция на батерията. До тогава, ако технологията продължава да се развива със същите темпове, батериите ще са много по-евтини. И не знам защо я сравняваш с нормален автомобил. Все пак човек търсещ кола като Тесла за 150 бона няма да избира между нея и хечбек за 50, нали се сещаш. Ако я сравниш с нов Мерцедес с V8, дори да не е АМГ, след като гаранцията му изтече ще ти се иска да си си взел Тесла вместо него. Толкова много части, които да се развалят и които струват скъпо. И това е без да включваме всичките облаги за ел автомобили в нормалните държави, както гориво и консумативи като масла, филтри и т.н. Колкото до статията - това е кола, която е била в ръцете на заможни хора, които са имали средствата да я поддържат, когато и както трябва и съм сигурен, че са пръснати много повече от 45 бона по нея само за поддръжка.Коментиран от #28
10:39 09.08.2017
27 123
До коментар #19 от "Lexus":
Като гледам сметките си мисля, че изобщо не си притежавал автомобил. Защото, при покупката всеки гледа рентабилност. Първият и основен фактор, особено за българина е цената. Ако имам възможност да си купя нов автомобил - среден клас семеен автомобил за 30 000 лева, който ще изплащам на лизинг за 5 години, няма сила (разбирай статистика) която да ме накара да купя електричка за 100 000 лева. Ако ще да ми е включено безплатно зареждане в цената на батерията, както е при тесла. Карам по 10 000 км на година, автомобилът ми харчи средно 5-6 на 100 км. Разбирай около 10 лева на 100 или с електричката ще спестя 1000 на година от гориво, данък още 100 лева, маслото лонг лайф се сменя на 25-30000 км. Тоест сложи още 100 лева на година. И двете имат гаранция - значи 0 за ремонти. Сега най-важната сметка. Електричката ми пести по 1200 лева на година или 6000 лева за 5 години. На колата ми за 20 хил. каското е 1500 на година, на електичката за 100 хил. е 5000 на година. За 5 години ще дам 7500 лева, а за електриката 25 000. Мноооого изгодно.....10:41 09.08.2017
28 123
До коментар #26 от "Никой":
Много интересно разсъждение - теслата явно няма нужда от поддръжка. Не знам не ти ли прави впечатление, че ДВГ се разваля по рядко от електрическите моторчета, които имаш по автомобила. Защо си мислиш, че никой от 4-те ел.двигателя на теслата, за които няма 8 години гаранция няма да се развали или някой от хилядите други датчици, релета, съпротивления, резистори и т.н.Коментиран от #38, #42
10:45 09.08.2017
29 знайчев
До коментар #19 от "Lexus":
коментираш все едно цял живот поддържаш електрически автомобили ... я по сериознокато пренавиеш 2 пъти двигателя ще те питам пак колко ти е поддръжката
на електроскутерите и ел велосипедите често има дефекти по електроника и мотори а не само батерии
освен това всяка батерия си има определен брой цикли а не години работа така че дрънкаш глупости както и много други след теб
а с навлизането на китайските батерии ... сети се сам
10:58 09.08.2017
30 Мартин
До коментар #2 от "Ъхъ":
Сигурен ли си, че аджеба след 7-10 години обслужване и наливачне на бензин или дизел ще съм спестил межу 50 и 60 000$ за една Тесла батерия. Как го виждаш това? Май математиката не ти е от силните предмети. Ако съм карал Ферари 458, Ламбо Авентадор или Вейрон, тогава може би дори повече. Но за всички останали коли сметките ти не излизат. И то в ПЪТИ!Коментиран от #47
11:37 09.08.2017
31 Мартин
До коментар #10 от "Ааа чеки малко":
Когато делът на електромобилите се увеличи още малко и автопроизводителите започнат да изтикват ДВГ от моделните си програми, вече няма да има облекчения. И отделно тези субсидии за закупуване на електромобили не трябва да съществуват. Откъде на къде аз и останалите данъкоплатци ще дадем 4500-5000 Евро от данъците си, за да подпомогнем някое разглезено богаташче да си купи по-изгодно Tesla Model S P100D, примерно. Като иска Тесла, да си я купи сам. Никой не му е длъжен. Щом иска толкова скъпа кола, трябва да има финансовото обезпечение, за да си я позволи. А не да чака хората да му я купуват частично. Кой дава така.11:49 09.08.2017
32 Jason Button
12:20 09.08.2017
33 Real AK
12:21 09.08.2017
34 Мартин
Коментиран от #35
12:38 09.08.2017
35 мдам
До коментар #34 от "Мартин":
За какво състезание говориш за какви 5лв. Хората, които карат тесла не са състезатели. Те търсят евтино и удобно пътуване. Относно за батерията след 8 години ще има нов вид батерий които ще се зареждат от порядъка на 1 минута и няма да имат проблема на обикновените батерий. Технологията съществува, но не е изгодна все още. Защо да я пускаме на пазара като може балъците да си купуват от другите още.Коментиран от #36, #37
13:01 09.08.2017
36 Мартин
До коментар #35 от "мдам":
Аз да ти имам евтиното и удодно пътуване за 120+ хиляди долара! В сравнение с Тойота Корола не е никак евтина. А в сравнение с Мерцедес S не е и никак удобна. Това са фактите. Какво по дяволите може да накара сравнително интелигентен човек да си купи подобна електрическа самобръсначка за толкова пари предвид това, че тя (все още) не е конкурентна с ДВГ в почти никоя категория.13:22 09.08.2017
37 Мартин
До коментар #35 от "мдам":
А, и още нещо. БатериИ. За пореден път - пише се "батериИ"! Първо се научи на правопис, а после ми изнасяй акумулаторна лекция от графата на фалшиви новини. 1 минута, а? Ти имаш ли си идея колко хиляди ампера ток ще черпиш от мрежата, за да бъде мислимо нещо подобно. Многократно повече от големината на тока при късо съединение в 12 волтовата бордова мрежа при на конвенционалните автомобили. Сигурен ли си, че с такива токове искаш да зареждаш батерия? Тя просто ще прегрее и експлодира. Успех с охлаждането и.13:38 09.08.2017
38 Никой
До коментар #28 от "123":
Гаранцията покрива всички части по задвижването. И вече да се обясняваме кое колко ще е надеждно - това са семкаджийски работи. Ако е направено както трябва би било по-надеджно, защото ел мотора е доста по-опростен от двг.Коментиран от #46
15:58 09.08.2017
39 BatkoVi
17:24 09.08.2017
40 Работник
До коментар #1 от "123":
Хулите електричките, ама не искате да карате зад дизеловото лекенце без филтър , нали ?19:23 09.08.2017
41 Аман бре
До коментар #25 от "123":
Ти вярно ли бре.Като онзи от 22коментар.Ако и двамката имате по 1 мил.лева.И сте патрони големи кое е по-добре да ти теглят от сметката по 400 кинта на месец или да ти ги дават.Кое тежи повече,един кг.памук или един кг.желязо.марш в първи клас да се научите как се правят и събират пари.Какво си мислите,че имащите милярди са ларш ли.02:15 10.08.2017
42 Аман бре
До коментар #28 от "123":
Що като не разбираш от техника пишеш.Резистори,съпротивления,релета.Резистор какво е съпротивление какво е?А знаеш ли какво е ШИМ.Ти явно си мислиш че има моторче от парно в по -голям варянт и задвижва колата като директно му се подава ток от батерията.Карай си немската ч...я и не пиши защото си гола вода.02:26 10.08.2017
43 хаха
03:50 10.08.2017
44 хаха
До коментар #12 от "Мечо Пух":
Ей Мечо... Конете при третия опит бяха най-малко, но ускорението беше най-голямо, защото гумите явно са стари и приплъзват много... В крайна сметка мерника изглежда добре за годините и пробега си, явно са се грижили за него добре...03:51 10.08.2017
45 Ян Бибиян
13:52 10.08.2017
46 Jason Button
До коментар #38 от "Никой":
Е да, ама същата тази гаранция покрива и всички части по мотор, трансмисия и диференциал на автомобилите с вътрешно горене. Така че нищо не каза.16:57 10.08.2017
47 гост
До коментар #30 от "Мартин":
само дето за 650 х.км. ще трябва да смениш поне 4 комплекта батерии..така пък сметката не излиза ама изобщо14:44 11.08.2017
48 Реалист
Колите които хората в България използват, на километри са колкото този Mercedes, но мощността им е далеч по-малка, тоест нищо не остава в тях - 40-50 коня...
21:37 13.08.2017
49 Този коментар е премахнат от модератор.