5 554 4

Детска кола за $100 хил.

Георги Касабов

Във Великобритания се продава най-скъпият детски автомобил в света. Умаленото копие на Ferrari Testarossa струва £75 000 (близо 162 000 лева), съобщава The Sun.

Суперколата за подрастващи богаташчета е двойно по-малка от оригинала. През 1990 г. по поръчка на прочутия магазин Harrod's са произведени три екземпляра, предназначени за деца на възраст от 5 до 9 години.

Детската Testarossa има каросерия от фибростъкло, 200-кубиков бензинов двигател от косачка за трева, отварящи се врати, повдигащи се фарове, напълно функционални уреди, кожен салон и волан от истинско Ferrari. Максималната скорост е 40 км/ч.

Оригиналната Testarossa се произвежда между 1984 и 1996 г. Има 12-цилиндров V-образен двигател с ъгъл между цилиндрите 180 градуса, мощност от 390 до 446 к.с. и петстепенна механична трансмисия. Ускорението от 0 до 100 отнема между 5.3 и 4.6 сек, а максималната скорост e от 295 до 315 км/ч.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • чук чук
    Отговор
    1 10:03  15.08.17
    Заслужава ли си подобен кич?
  • gostenin
    Отговор
    2 10:54  15.08.17
    180 градуса ъгъл между цилиндрите???? демек боксер

    Коментиран от #4

  • гост
    Отговор
    3 11:36  15.08.17
    За кола на сотйност 100х.долара е несериозно да има двигател от косачка, можеше да е поне от скутер с подобаващ звук, да не е мощен, но и да не пърпори като косачка.
  • asd
    Отговор
    4 16:39  15.08.17

    До коментар #2 от "gostenin":

    Разликата между боксер и V-образен с ъгъл между цилиндрите от 180 градуса е в коляновия вал. При боксера биелите на срещуположните цилиндри са захванати на една и съща шийка на к. вал., като по този начин се наутрализират част от инерционните сили, но за сметка на това се получават вибрации в определн работен диапазон. За да се редуцират вибрациите се променя к. вал и биелите не се захващат за една шийка. Също така, това оказва влияние и върху реда на запалване на цилиндрите. Ако някой разбра какво написах... Въпреки всичко си прав, а авторът на статията греши - Тестаросата е с боксер, а не с V-образен двигател. Вътрешното наименование на двигателя е F-110, а самата кола е наследник на Ferrari BB512.

Напиши коментар:


Публикувай