17 Август, 2017 13:32 35 817 29

Откриха забравена вложка в мотора на Lancer Evo

  • mitsubishi-
  • lancer-
  • evolution-
  • вложка-
  • тресчотка-
  • инструмент
Откриха забравена вложка в мотора на Lancer Evo - 1

Калифорнийски собственик на Mitsubishiu Lancer Evolution MR от 2006 г. откри в двигателя на колата си вложка за тресчотка, забравена вътре още в завода на японския производител, съобщава Jalopnik.

Откриха забравена вложка в мотора на Lancer Evo

Мъжът заподозрял, че в мотора става нещо нередно, когато след пробег от 64 000 мили (103 000 км) се появило странно тракане. Автомобилът не бил модифициран по никакъв начин и човекът се притеснил.

Откриха забравена вложка в мотора на Lancer Evo

Решил да провери сам на какво се дължи шумът и когато демонтирал капака на клапаните, се натъкнал на вложката. На нея пишело името на компанията Nagahori Heavy Industries, от която в отговор на запитване потвърдили, че доставят инструменти на Mitsubishi Motors.

Откриха забравена вложка в мотора на Lancer Evo

Собственикът на Evo-то се обърнал с молба към производителя да изясни ситуацията. От компанията му отвърнали, че двигателят трябва да бъде диагностициран, но ще поемат разходите само ако се установят повреди, причинени от забравения инструмент.

Откриха забравена вложка в мотора на Lancer Evo

Откриха забравена вложка в мотора на Lancer Evo

Откриха забравена вложка в мотора на Lancer Evo

Откриха забравена вложка в мотора на Lancer Evo

Откриха забравена вложка в мотора на Lancer Evo

Откриха забравена вложка в мотора на Lancer Evo


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кроко

    165 6 Отговор
    Сега по номера на двигатела ако узнаят, японския работник, който я забравил, той ще си направи харакири !

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Фен

    38 13 Отговор

    До коментар #1 от "кроко":

    Абсолютно съм съгласен с теб!
  • 3 гост

    20 24 Отговор

    До коментар #1 от "кроко":

    Китайския*

    Коментиран от #4

  • 4 кроко

    38 7 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Грешиш колега, евото се произвежда само на острова !
    Сглобка : завод Мицушима, Курасики, Япония !
    То си го пише в уикито.
  • 5 Просто питам

    42 13 Отговор
    Вложката не е ли така наречения камък?

    Коментиран от #6

  • 6 Del

    42 4 Отговор

    До коментар #5 от "Просто питам":

    Vlojka e pravilnoto naimenovanie na tova koeto narichame kamak.
  • 7 бйк

    51 6 Отговор
    много сте изостанали
    от години главата се стяга от робот
    всички болтове едновременно
    по притеснителното е че на следващите двигатели може да има по един незавит болт
  • 8 Гн СТРУЖКО

    22 8 Отговор
    ИМА ИЗНОСВАНЕ НА МЕТАЛ ОТ ВЛОЖКАТА И ОТ ПРУЖИНАТА НА КЛАПАНА
    КЪДЕ МИСЛИТЕ СА СТРУЖКИТЕ

    Коментиран от #13, #22

  • 9 гост

    60 43 Отговор
    Все пак колата е изкарала 100 000 х. км. Ако беше БМВ или Мерц дали щеше да изкара 100 км.
  • 10 Адвокат

    36 4 Отговор
    Това е бонус....да доплати още 50$ ........
  • 11 Антонио

    31 7 Отговор
    Нищо му няма на двигателя 6+ е.Я го погледнете какъв е чист.И погледнете на няква кола внос от Италия пълна гняс.Пружината и вложката са от два различни матеряла.На пружината нищо и няма дори не е и за смяна + това пружината се и върти и е в масло както и вложката.Едно е да е здрав матеряла друго е да издържа на триене.Пружината и двигателя са победители и това си е за реклама направо.

    Коментиран от #17

  • 12 станишев

    31 7 Отговор
    Голяма драма! Останала е вложката вътре, еми случило се е, хора работят по тези машини, това сигурно е 1:1000000
  • 13 Антонио

    11 6 Отговор

    До коментар #8 от "Гн СТРУЖКО":

    Това да не са ти стружки от струг.Микро стружки са,а дали знаеш за какво е масленият филтър.Купи си болт с магнит за картера карай си без вложка в клапаните след време като го развиеш ми се обади и аз ще ти кажа защо има стружки.
  • 14 ХОНДА

    51 13 Отговор
    Е ако беше Лада щеше да има празно шише от водка ...
  • 15 ЪРП

    34 7 Отговор
    НА ТОВА МУ СЕ ВИКА РЕКЛАМА НА МИТСУБИШИ!!!!!

    ЯПОНЦИТЕ ПРОСТО СА ВЕЛИКИ..........ТВА НЕ СА ХОРА БЕ...!!!

    100 000 КМ. Е ИЗКАРАЛ ДВИГАТЕЛЯ...........НЕ Е ИСТИНА ПРОСТО.........СИГУРНО И ОЩЕ 100 000 ЩЕШЕ ДА ИЗКАРА,АКО НЕ ГО Е ОТВОРИЛ СОБСТВЕНИКА ДА ПОГЛЕДНЕ ВЪТРЕ!!!!!!!!!!!!!
  • 16 Кибик

    33 3 Отговор
    103,000 км са му трябвали да чуе че нещо тропа в двигателя. Абе вие верно ли....
  • 17 Антон

    17 7 Отговор

    До коментар #11 от "Антонио":

    Антонио, научи първо правописа, пък след това изливай слово по форумите. Пише се "материал" а не "матерял" както го чуваш.

    Коментиран от #18, #19, #20, #21

  • 18 Антонио

    2 23 Отговор

    До коментар #17 от "Антон":

    А ти къв' проверяваш правописа на хората ли?Съму товъ ле мужиж.
  • 19 Антонио

    1 24 Отговор

    До коментар #17 от "Антон":

    Акъл от теб как да пиша не ми трябва.ОК.Г-н Писателю.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Шепинг

    8 8 Отговор

    До коментар #8 от "Гн СТРУЖКО":

    Това са абразивни частици,не стружки!!
  • 23 Колев

    16 8 Отговор
    Първо, от години масовите автомобили се сглабят в завода от робот. Само в сервизите се работи на ръка, защото ремонта е далеч по-сложна технология от сглобяването на готови и изправни детайли.

    Така че вложката най-вероятно е изпаднала, а не забравена.

    Има възможност поради престижа да са сглабяни ръчно точно тези EVO-та. Тпгава може да е забравена.

    Второ, всеки двигател отделя абразирали частици от триещите се повърхнини на машинните елеюенти, частиците се измиват от маслото, изтичат се с него обратно в картера, а масления филтър после ги спира да не тръгнат обратно по маслопроводните канали.

    Пружината си е добре, тя изгонва вложката всеки път при контакт с нея, при това в условията на усилено мазане. Не е кой знае колко ускорено износването поради вложката.

    Трето, наистина това е прецедент и е нормално да се случват грешки - хората забравят и се разсейват, роботите нямат изобретателност и окачествяващ контрол, повреждат се, разбиват им се шарнири, изпадат елементи от сглобките и т.н.
  • 24 шофьор

    14 4 Отговор
    Имаше случаи при нас - на нова Лада...тропа вратата..и в сервиза като я разглобили - празна бут. водка !

    Коментиран от #26

  • 25 АЗ1

    5 2 Отговор
    А на някой прави ли му впечатление, че на първите снимки вложката/камъка е поставена на обратно?

    Коментиран от #28

  • 26 Ужещекосидадропэ7е88

    4 1 Отговор

    До коментар #24 от "шофьор":

    E те такасе строят съветски автомобили хаха
  • 27 Jacques Yves Moineau

    4 0 Отговор
    Ами вложката дали ще може да се ползва?
  • 28 незнайко

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "АЗ1":

    Когато е паднала от дорника може да заеме всякаква позиция !

    Коментиран от #29

  • 29 АЗ1

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "незнайко":

    Съгласен съм, но виж на следващата снимка как са го хванали и обърнали с клещите