Last news in Fakti

5 Септември, 2017 15:36 6 850 16

Mercedes-Benz изразходвал 200 тона водород за тестове

  • mercedes-benz-
  • daimler-
  • glc-
  • горивни клетки-
  • водород
Mercedes-Benz изразходвал 200 тона водород за тестове - 1

От 2015 г. досега инженерите на Mercedes-Benz са използвали над 200 тона водород за изпитанията на версията на GLC с горивни клетки. По време на тестовете прототипите на кросоувъра са отделили в атмосферата 1 800 тона водна пара.

Mercedes-Benz изразходвал 200 тона водород за тестове

Немците ще представят предсерийната на водородния GLC на салона във Франкфурт. Резервоарите, които са най-уязвимото звено от конструкцията на автомобилите с горивни клетки, са разположени в пода и са подсигурени с допълнителна подрама.

Mercedes-Benz изразходвал 200 тона водород за тестове

Изпитанията на водородния GLC са провеждани в технологичния център на Mercedes-Benz в Зинделфинген. Там могат да бъдат пресъздавани най-различни метеорологични условия и температури от -40 до 60 градуса по Целзий.

Mercedes-Benz изразходвал 200 тона водород за тестове

Първият прототип на водородния GLC бе показан през лятото на 2016 г. SUV-то има два резервоара за водород и йон-литиева батерия, която позволява движение без използване на горивните клетки. Немците обаче все още не се ангажират с конкретни срокове за началото на серийното производство.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 doktors

    19 4 Отговор
    Това е бъдещето.Бързо зареждане и екологично чисто изгаряне,само дето няма зарядни станции

    Коментиран от #4, #6

  • 2 Поздравления

    8 6 Отговор
    Поздравления.
    Дано стане по-скоро
  • 3 гост

    6 3 Отговор
    Публикувано във факти.бг:
    Немците обаче все още не се ангажират с конкретни срокове за началото на серийното производство.
    А честито на наивниците
  • 4 гост

    11 1 Отговор

    До коментар #1 от "doktors":

    Изгаряне няма, а химична реакция от която се произвежда ток.
    Водородът е толкова чист - колкото електроенергията, чрез която е произведен.
  • 5 незнайко

    8 1 Отговор
    Все още производството на водород е скъпо и замърсяващо околната среда. Така че скоро няма да видим тази технология с горивните клетки. Затова немците не се ангажират със срокове !!!

    Коментиран от #12

  • 6 Зорлем

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "doktors":

    Само остава да ни осветлиш откъде ще го копаем този чист водород в промишлени количества и всичко ще се нареди идеално.

    Коментиран от #7

  • 7 гюзелим

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Зорлем":

    От където копаеш бензина и нафтата...........
  • 8 аса

    5 0 Отговор
    До коментар #6
    То верно да се чуди човек? То водорода не е като да е 75% от състава на познатата вселена, пък и много странно от къде ли са го добивали през 20-те и 30-те години на 20-ти век в такива огромни количества, че да си пълнят дирижаблите? Ама за "Хинденбург" не трябва да се вярва на пропагандата, него са го пълнили с пропан-бутан!

    Коментиран от #9, #10

  • 9 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #8 от "аса":

    Ключовата думичка беше "чист" , ако случайно не си забелЕзАл . А тъй като за любимия ти Хинденбург са го добили от метан , явно тоя вариант отпада . Единствения друг известен на човечеството е чрез електролиза на вода , но там пък трябва толкова ток , че сто пъти по-добре да си го заредиш направо в батерия . А пък ако вземем да говорим за транспорт и съхранение на течен водород , радиоактивните отпадъци на АЕЦ-а ще ти се видят детски играчки . Още въпроси имаш ли или вече ти се изпари ентусиазма ?
  • 10 гост

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "аса":

    Ааа , да бе верно , как не се сетих , сигурно ще препоръчаш да го "събираме" от междупланетното пространство , където вярно го има в свободно състояние , само малкия проблем е , че от Земята до Луната сигурно ще събереш има няма една стотна от Хинденбург . Все пак успех , дерзай !
  • 11 аса

    3 0 Отговор
    Леле, леле, леле, ама сме и докачливи! ВИЕ (умишлено го натъртвам, че явно концепцията за учтива форма на обръщение ви е тотално чужда), уважаеми трудно бихте провокирали със стила и начина си на изказ, както и с "научните" си познания в у когото и да е някакъв ентусиазъм, но нека това не ви провокира за по-нататъшни мераци за диспут. Приемете коментара ми с усмивка, с каквато и аз вашият, още щом го прочетох!
  • 12 на баба ви хвърчилото

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "незнайко":

    хахахахах производство.... цццц

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "на баба ви хвърчилото":

    А ти как го наричаш , появяване от нищото вследствие на свръхестествени сили ?
  • 14 Японеца

    1 2 Отговор
    Я проврете немски поклонници, ХОНДА от кога има водородна кола или тесногърдието ви изключва всичко друго осен голф?

    Коментиран от #15, #16

  • 15 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "Японеца":

    Ооо да , даже и Тойота , а ти искаш ли да провериш колко бройки са продали от тях и на кого ? Лесно се смята , горе долу пръстите на ръцете и краката ще ти стигнат да не се мъчиш да пишеш . А ако те интересува защо можеш да се помъчиш да прочетеш коментарите по нагоре .
  • 16 Иванчо

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Японеца":

    Нека си я има !