2 532 32

VW обяви електрическа офанзива

Александър Петков

Автоконцернът от Волфсбург планира да ускори процеса на преминаване към електромобилност. "Трансформацията на автоиндустрията е неизбежна и ние ще я поведем“, съобщи изпълнителният директор на Volkswagen Матиас Мюлер вечерта преди автомобилното изложение във Франкфурт IAA.

До 2030 г. концернът иска да електрифицира цялата си гама. Най-късно дотогава всеки от приблизително 300-те модела на VAG ще има поне един електрифициран вариант във всички марки и пазари. Това означава, че автомобилите, автобусите и камионите ще се предлагат поне с хибридно задвижване.

„Това не е необвързващо изявление. Ние поемаме ангажимента да изпълним този план и вече сме започнали да работим по него“, каза още Мюлер. До края на следващото десетилетие групата от 12 автомобилни марки ще инвестира 20 милиарда евро в разработване на електромобили и разширяване на мрежата за зареждането им.

За да могат да постигнат друга своя цел, а именно до 2025 г. да има по пътищата 3 милиона електрически "фолксвагена", от концерна ще инвестират и във фабрики за акумулаторни батерии. Очаква се да бъдат построени по една в Европа, Китай и Северна Америка. Предприятията ще бъдат стопанисвани от доставчици. Независимо от това, VW Group очаква да похарчи 50 милиарда евро за производството на батерии за електромобили през следващото десетилетие.



Коментари

Коментарите са сортирани от нови към стари
  • Чавдар войвода (гост)
    Отговор
    32 08:25  15.09.17
    До пет години, VAG-.на групата няма да съществува.
  • Я. Петров (гост)
    Отговор
    31 23:19  14.09.17
    Бавноразреждащи се кондензатори.Те това е Бъдещето
  • Гост (гост)
    Отговор
    30 16:17  14.09.17

    До коментар #29 от "Гост":

    Ти наистина ли падна толкова ниско, че да изтъкваш собственото си шизофренично писано с различни никове, за някакъв фактор? Колко хора са в главата ти? Много добре си го написал: "Колко хора трябва да ти КАЖА" - уникално и показателно какъв смешник си!
    И изобщо правиш ли разлика между генериране на магнитно поле и блокиране такова?
    Продължавай да залагаш на доводът, че ако има нещо нередно, конкуренцията ще го надуши. Също както "надушиха" Дизелгейт, нали?
    Става ми вече жал за теб! Ти си неук, нагъл, шизофреничен мозък!
    Дано някой ден не видиш как елекромагнитното поле развива ракови клетки, също като дизела! Ползвай Google и ще видиш https://www.google.bg/search?q=cancer+electromagnetic+fields&oq=canser+electromagnetic+field&aqs=chrome.1.69i57j0l5.26449j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8
    Учените са единодушни, че електромагнитното поле причинява рак, каквато и екранировка да има. Тя служи за предпазване от СТАТИЧНО ЕЛЕКТРИЧЕСТВО, но какво ли ти говори на теб!
    Повече няма да ти отговарям, защото ми писна от идиотщината ти!
    Желая ти да си жив и здрав, защото по-важно от здравето няма - повярвай ми!
  • Гост (гост)
    Отговор
    29 13:14  14.09.17
    Колко хора трябва да ти кажа да спреш да се излагаш и да пишеш за неща които не разбираш. Поне да беше продължил със следващото изречение:
    "Фарадеевият кафез може да защити само от електрични полета, магнитните все още могат да проникнат. Но ако клетката блокира променливо електическо поле, магнитно поле няма да се генерира."

    Айде ти изпреваря поредната простотия, познай с какъв ток се захранва асинхронния двигател?

    Познай как ще повлияе силно магнитно поле на всичката тази електроника натъпкана в електромобила?

    Чувалал ли си за ЕМП? Как влияе на хората и как на електрониката?

    Смяташ ли че ако имаше нещо вярно всичкото това което пишеш, лобито на автомобилната индустрия нямаше да го е разтръболо вече навсякъде?

    Коментиран от #30

  • Гост (гост)
    Отговор
    28 12:37  14.09.17

    До коментар #24 от "Гост":

    Ти наистина ли си толкова прост, че не проумяваш елементарни неща?
    Да, вредно е за здравето продължителното говорене по телефон, както е вредно да се стои в близост до микровълнова.
    Защо не отидеш да живееш в трафопист, като си толкова умен?
    Да си беше направил труда да прочетеш какво е фарадеев кафез поне:
    "Фарадеевият кафез може да защити само от електрични полета, магнитните все още могат да проникнат."
    Винаги съм се удивлявал как простака се бие в гърдите и иска да покаже тъпотата си! Разбираш ли колко гротескно е да ми говориш за простотии и излагане?
  • Тупан (гост)
    Отговор
    27 11:07  14.09.17
    Тея па!!!!Корейците се скъсаха да продават хибриди и електрички.Смотаняци.
  • гост (гост)
    Отговор
    26 10:42  14.09.17

    До коментар #18 от "123":

    В Америка никой не се "плюнчи" щото никой даже не се и съмнява какво предстои и то съвсем скоро . Като оставим настрана Тесла , която ВЕЧЕ е най-скъпия производител там и скоро ще е и най-големия , ГМ и Форд също усилено се готвят да се електрифицират , а както видя скоро даже такива като Cummins вече са се ориентирали , че тока е вече настоящето , а не бъдеще
  • гост (гост)
    Отговор
    25 10:25  14.09.17

    До коментар #15 от "Гост":

    http://3e-news.net/%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B8/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-dnv-gl-70-%D0%BE%D1%82-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%B2-%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D1%89%D0%B5-%D0%B5-%D0%BE%D1%82-%D1%81%D0%BB%D1%8A%D0%BD%D1%86%D0%B5-%D0%B8-%D0%B2%D1%8F%D1%82%D1%8A%D1%80_56482

    Ето ти доклада има линк и към оригинала
  • Гост (гост)
    Отговор
    24 09:36  14.09.17
    Като си толкова отворен, опаковай си мобилния телефон с алуминиево фолио тънко микрони и се опитай да му звъннеш! Звъни му ако искаш часове, ефекта ще е същия като първата секунда.

    Фарадеевия кафез не е нещо, което действа временно. Той действа винаги.

    Доказателство е мини радарната станция която всички имаме в къщи. Да си чул забрана да се стои около микровълнова фурна? Имаш ли представа какво е излъчването от магнетрона? То се ограничава само във вътрешността на фурната с проста ламарина, която дори е надупчена на вратата.

    Самия електродвигател е с метален корпус, който екранира всички електромагнитни вълни, които така или иначе са насочени за да вършат работа, а не да се разсейват в околната среда и да трупат загуби от КПД.


    Да си чувал за някаква забрана или ограничение за движение около електродвигатели колкото и да са мощни? Няма и да чуеш!

    Ако започнеш да ръсиш такива глупости в реалния живот и там ли ще започнеш да обвиняваш другите, че се маскират и си правят пластични операции само и само да ти кажат какви глупости приказваш? На който нормален човек да кажеш тези простотии, всеки ще те поправи! Тези които няма да го направят, просто ще са тактични и няма да искат да те обидят.

    Коментиран от #28

  • Гост (гост)
    Отговор
    23 09:16  14.09.17

    До коментар #22 от "Гост":

    Човек сменящ никовете си като носни кърпички ли ще ми говори за неграмотност?
    Само пълен лаик може да сравни Фарадеевия кафез, предпазващ от светкавица, с електромагнитно поле влияещо с часове! Това, че няма да те убие светкавицата, не значи, че е безопасно, г-н смехоране!
    Такива като теб, вместо да си траят, продължават да пишат идиотщини!
  • Гост (гост)
    Отговор
    22 09:01  14.09.17
    Намери си кой да ни каже да се образоваме!
    Най-големия неграмотник, който не знае какво е Фарадеев кафез и не знае, че дори светкавица да тресне автомобила, на пътниците вътре нищо няма да им стане, защото са екранирани от купето на автомобила. А знаеш ли колко милиона волта и с каква мощност са светкавиците?

    Като не ти харесва цената на тока, смени си доставчика. Безплатно е. А тока можеше само да си го произвеждаш или да си го купуваш директно от някои производител. Пазара е свободен, ако не знаеш.

    Коментиран от #23

  • Гост (гост)
    Отговор
    21 07:55  14.09.17

    До коментар #20 от "хихихиии":

    Ама как ще съм се возил на метро, само ти си се возил! Пък като се возиш, поне да беше си направил труда да видиш какво представлява една метромотриса: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BD%D0%B8_81-740/741_%E2%80%9E%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B8%D1%87%E2%80%9C
    Колко е мощността и, а - май по-малко на Тесла S100D. Обаче с леката разлика, че не стоиш на ел. двигателите, защото те се намират в краищата на метромотрисата.
    То ако беше безопасно силното електромагнитно поле, нямаше да има забрана да се стои под високоволтови електропроводи. А който е служил в ПВО войски, знае колко часа се полагат да се стои до радарната станция! Ама вие плямпачите как да го знаете като не сте ходили и в казарма?
    А това което си постнал, прочете ли го изобщо? Какво казва шефът на АЕЦ? Казва, че ако 1/3 от автомобилите у нас станат електрически, няма да има сривове в мрежата, а не че токът няма да поскъпне - правиш ли изобщо разлика???
    Образовайте се малко и мислете, вместо да пишете глупости!
  • хихихиии (гост)
    Отговор
    20 23:03  13.09.17

    До коментар #8 от "Гост":

    ама каква изповедалня е тукааа...

    Ооо, не си се возил в метро?! С грандиозното му ел.магнитно поле. Качи се, преживява се. Даже е полезно! Спестява време, следователно пари, нерви, следователно и здраве и ... здраве, разбира се - не висиш по един час в посока в рейса да дишаш смог по кръстовищата

    Относно тока, нужен за един милион електромобили у нас, чети какво ти казва шефа на АЕЦ-а и не занимавай аудиторията със свободни съчинения:
    http://m.standartnews.com/mneniya-intervyuta/vii_blok_moje_no_sled_10_g_-142849.html

    Коментиран от #21

  • Домакина (гост)
    Отговор
    19 22:52  13.09.17

    До коментар #3 от "фау ве":

    Знаещи? Образовани? Можещи? И кво от тва като са рецидивисти по всички алинеи на закона бе, другарю водач?

    Пак ли ще си на това мнение ако едни знаещи, образовани и можещи те лишат от голяма сума честно изкарани с труд пари т.е. от житейското време (дни и години) да ги изкараш, и отгоре на всичко нанесат телесна повреда на тебе и близките ти. Същият ментор ли ше си?

    VAG са най-яркият пример на долни продажни к.ви от долнопробно евтино немско порно, които си въртят задниците накъдето повее ветреца на мангизите и тва скрупули им е неизвестно понятие.

    Но споко! Видовден иде за всички. Той е единственото сигурно нещо на тоя свят. Известно е още като 3-ти закон на Нютон...
  • 123 (гост)
    Отговор
    18 22:33  13.09.17
    Големи приказки, големо нещо. Светът не е готов за такива коли. Не и по начина по който се коментира и мисли. Толкова пари са хвърлени в индустрията с ДВГ-та, че драстичното и намаляне ще предизвика сериозни проблеми. Чудно ми е защо никой от Америка не се плюнчи така като другите? Не искат ли и те да се електрифицират, или се правят на ударени защото не им изнася.

    Коментиран от #26

  • Кракра (гост)
    Отговор
    17 22:13  13.09.17
    Ще ми поведат дедовеца. Tesla е поне 5 години по-напред от всички останали в областта на електрическите втомобили. А дърветата от VAG не се сещам някога да са измислили нещо иновативно освен бюджетни автомобили, ама напоследък и това вече не им се удава.
  • Гост (гост)
    Отговор
    16 21:15  13.09.17

    До коментар #14 от "гост":

    Поредната ти глупост! Я кажи колко е електромагнитното поле в Тесла като си толкова отворен?
    Или ние разчитаме на това, че нямало начин да не са го мерили, както бяха измерили азотните окиси на автомобилите VW, нали?
    Хайде, чакам да ми кажеш колко е магнитното поле на Тесла модел S100D например или пак ще се направиш на разсеян, както винаги де?!
  • Гост (гост)
    Отговор
    15 21:08  13.09.17
    Хайде пейстни ни този "достоверен" докладец, където в края лекичко се загатва проблемченцето, дали ще има място за фотоволтаици и вятърни турбини.
    Това сме го дъвкали 100-на пъти, че у нас няма как да се разчита на фотоволтаици, защото няма толкова слънцегреене през годината, както и няма вятър за постоянен добив на енергия, но виждам, че лъжите продължават!

    Коментиран от #25

  • гост (гост)
    Отговор
    14 21:06  13.09.17
    Другите глупости за самозапалването и електромагнитното поле мисля да ги прескоча , щото са прекалено малоумни даже и за теб . В свят където се мери и стандартизира излъчването на уай-фай рутери , ще ме убеждаваш , че никой не е проверил "електромагнитно поле" на електромобил , да не говорим кой производител би си ПОМИСЛИЛ даже да не си върже гащите !!! Хахахаах !

    Коментиран от #16

  • гост (гост)
    Отговор
    13 20:58  13.09.17
    Делът на електроенергията в крайното потребление на енергия през 2050 г. ще се увеличи от настоящите 18 % до 40 %, или 174 EJ/y. Производството на електроенергия ще нарасне съответно повече от два пъти – от 24 през 2015 г. до 57 Pwh/yr през 2050 г. , което при превеждане в EJ е 206 EJ (разликата с 18% от крайното потребление на електроенергия се обяснява със загубите при преноса и разпределението на електроенергия).

    Делът на изкопаемото гориво при производството на електроенергия през 2050 г. ще се понижи до пределна стойност. Въглищата ще осигуряват едва 2,8% от производството на електроенергия, на природен газ – 5, 9% .

    Участието на атомната енергетика през 2050 г. ще съставлява 4%, а този на слънчевата и вятърна енергетика в световното производство ще нарасне с 36% за всяка. Тоест слънцето и вятъра ще са доминиращи в производството на електроенергия в световен мащаб. Към края на прогнозния период слънчевата енергетика ще расте с около 700 ГВт годишно, а вятърната – с 800 ГВт. Тези темпове на ръст са високи, но отговарят на възможностите за развитие на индустрията, смятат авторите на доклада. В докладът се коментира и въпросът дали на земята има достатъчно място за разполагане на тези мощности. (стр. 125).
  • гост (гост)
    Отговор
    12 20:56  13.09.17
    Електромобилите ще достигнат стойностен паритет с бензиновите леки кори през 2022 г. Електрическият транспорт ще навлиза много бързо, като в Европа след 2025 г. 50% от продажбите ще са на електромобили.

    През 2050 г. 75 процента от автомобилите ще използват електричеството като гориво и само 21% ще останат на нефтопродукти.

    В тази връзка, анализаторите от DNV GL смятат, че пикът на петрола ще бъде достигнат през 2022 г. и потреблението ще се понижи от 170 EJ/yr до 100 EJ/yr.

    Делът на електроенергията в крайното потребление на енергия през 2050 г. ще се увеличи от настоящите 18 % до 40 %, или 174 EJ/y. Производството на електроенергия ще нарасне съответно повече от два пъти – от 24 през 2015 г. до 57 Pwh/yr през 2050 г. , което при превеждане в EJ е 206 EJ (разликата с 18% от крайното потребление на електроенергия се обяснява със загубите при преноса и разпределението на електроенергия).
  • Гост (гост)
    Отговор
    11 20:46  13.09.17

    До коментар #9 от "гост":

    Чакам, чакам, еврогейски съюз стана полигон на идиотщината.
    Спомни си Дизелгейт и абсолютно същото развитие. Хонда, Мазда, БМВ - всичките започнаха да правят яко дизели, особено японците, за които беше дебют на дизеловите мотори.
    Така, че няма какво да ми говориш - аз изброих какво за мен в електричките стои на дневен ред. Ако искаш го чети, ако искаш не -
    твоя воля!
  • гост (гост)
    Отговор
    10 20:32  13.09.17
    Mazda ще електрифицира всички модели до 2035 г., но няма да направи автомобили с горивна клетка, твърдят вътрешни източници.

    Компанията BMW до 2025 г. ще пусне 25 нови "зелени" модела, от които 12 ще имат изцяло електрическо задвижване. Това съобщава пресцентърът на баварската марка.

    "Делът на електрифицираните коли постепенно ще се увеличи сред всички наши моделни гами и марки. Мога да потвърдя, че тези автомобили ще се появят и в спортното подразделение на BMW M, както и в Rolls-Royce », каза генералният директор на концерна Харалд Крюгер. !!!! В Ролс Ройс , четеш ли внимателно , нали се сещаш ,че ВАГините на момента трябва да сложат в Бентли електромоторче !! И това само на първия ден на НЕМСКИЯ автосалон !!
  • гост (гост)
    Отговор
    9 20:26  13.09.17
    Чакай , чакай , сега почваме :
    Honda, че ще вложи новата си електрическа технология във всеки модел, който ще лансира в Европа, потвърди Такахиро Хачиго, президент и изпълнителен директор на Honda Motor Co. по време на пресконференцията на марката на автомобилния салон във Франкфурт.

    Хачиго-сан направи това изявление непосредствено след като представи новия електрически прототип Urban EV Concept. “Това не е видение от далечното бъдеще, производствена версия на този автомобил ще има Европа от 2019 г.“, обеща той.

    Honda Urban EV Concept е изграден върху напълно нова платформа. Емблемата му е със синя подсветка и това ще е новият стил за всички бъдещи електрически модели от марката.

    Honda възнамерява да въведе електрически технологии в три четвърти от новите си автомобили от 2030 г., като за Европа целта е това да бъде факт още през 2025 г., тъй като интересът е наистина огромен. „Тук, в Европа тази тенденция е по-силна, откъдето и да било другаде“, коментира Хачиго-сан, подчертавайки, че старият континент ще стане сцена на глобалната премиера от следващия етап от електрическата стратегия на Honda.

    Коментиран от #11

  • Гост (гост)
    Отговор
    8 18:34  13.09.17

    До коментар #7 от "гост":

    Леле, сигурно не може да те подсушат от оргазми?!
    Хайде да видим какво ще стане след като все още не може се установи защо се самозапалваха батериите на Note 7?!
    Хайде да видим какво ще стане с влиянията на толкова силно електромагнитно поле върху човешкия организъм?!
    Хайде да видим какво ще стане е производството на ел. енергия?!
    Все неща, които през ум не ти минават през акъла!!!

    Коментиран от #20

  • гост (гост)
    Отговор
    7 17:42  13.09.17

    До коментар #5 от "Гост":

    Колелото май така се завъртя , че стана валяк , а ? И това не за пет , а за по-малко от една година :
    Според него анализаторите малко са се увлекли с разсъждения как „Новото“ побеждава „Старото“, след като по-рано този месец Tesla изпревари по пазарна капитализация General Motors. „Това няма много връзка с реалността по пътищата: групата Volkswagen произведе 10,3 милиона автомобила през миналата година, а Tesla - 80 000... Фактът е, че електромобилността все още си остава ниша".
    http://www.investor.bg/e-drive-academy/487/a/volkswagen-obeshtava-elektromobil-na-cenata-na-dneshnite-dizeli-238588/
    С тоя темп догодина ВАГ ще е първи лобист за забрана на ДВГ , представяш ли си !!!

    Коментиран от #8

  • В бъдещето (гост)
    Отговор
    6 15:33  13.09.17
    Ще,ще,ще.....
  • Гост (гост)
    Отговор
    5 14:53  13.09.17

    До коментар #3 от "фау ве":

    Аз през жалкия си живот не съм лъгал и манипулирал, за да изкарвам милиарди евро на гърба на обикновените хора!
    През жалкия си живот съм имал топки да казвам истината и да я отстоявам!
    А ти освен чуждопоклонничество и омраза към собствената си държава, какво друго изпитваш - може би да обслужиш орално някой, само защото е богат?
    Тръгнал да говори за хал, съзидание и блага!

    Коментиран от #7

  • Поршето на ловеца (гост)
    Отговор
    4 14:29  13.09.17
    Нека правят каквото искат.позволявам им!
  • фау ве (гост)
    Отговор
    3 14:24  13.09.17

    До коментар #1 от "Гост":

    Ти, какво си направил значимо през жалкия си живот, че имаш наглостта да критикуваш знаещите, образованите и можещите, хора, които произвеждат, създават блага?
    За това държавата ни е на този хал, само некадърни мрънкачи.
    ВАГ е най-големия концерн и всичко е постигнал с акъл и труд, за което ние нормалните хора му се възхищаваме.

    Коментиран от #19, #5

  • Чуденка (гост)
    Отговор
    2 14:22  13.09.17
    Само да не стане като с дизела после, екото да излезе меко
  • Гост (гост)
    Отговор
    1 14:11  13.09.17
    Двулични к...лдаци! Нямат топки да си отстояват позициите, за които само преди 5 години тръбяха точно обратното!
    За пари и майките си ще продадат, но скоро акбаровците ще ги оправят!

    Коментиран от #3

Напиши коментар:


Публикувай