6 809 13

Samsung обещава пробег от 700 км с едно зареждане

Георги Касабов

Корейският гигант Samsung избра автосалона във Франкфурт за представянето на нов тип "многофункционални батерийни блокове" за електромобили, които позволяват изминаването на 700 км с едно зареждане. С подобен пробег не може да се похвалят дори и най-скъпите модификации на Tesla Model S, а акумулаторите на новия Model 3 стигат за двойно по-малко километри.

Технологията веднага предизвика интереса на специалисти и любители, но засега скептичните оценки надделяват. Tesla експлоатира батерии в реални условия от години, докато разработката на Samsung дори не е изпробвана и дори не се знае с какъв автомобил е постигнат заявеният пробег.

Корейците също не допринасят особено за разсейването на съмненията, тъй като не съобщават никакви подробности за разработката. Засега е известно единствено, че между акумулаторите на Samsung имат доста сходства с цилиндричните батерии, с които Tesla оборудва Model 3.

Според съобщението до медиите потребителите ще могат да променят броя на батерийните блокове според нуждите си. Ако 20 модула са достатъчни за адекватното задвижване на електромобил от премиум клас в продължение на 600-700 км, масов седан ще може да изминава около 300 км с 10-12 акумулаторни блока.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 14:35  18.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 123
    Отговор
    2 14:48  18.09.17
    Като изключим пазарната визия и добра рекламна стратегия на Мъск и много милиарди, налети от държавата, тесла е продукт, който много бързо ще бъде задминат от пазарноориентирани компании като Самсунг, Мерцедес и Фолксваген щом са решили, че имат интерес и при ел. автомобилите.

    Коментиран от #9

  • гост
    Отговор
    3 14:51  18.09.17

    До коментар #1 от "бай Иван":

    Неприятничко е нали , вече всеки месец пробега се вдига , времето за зареждане и цените падат , пък след 2-3 години какво ще е , мъъъка , мъка ! На всичкото отгоре ЕК потвърди изискването от 2021 г за 95 гр СО2 за ЦЯЛАТА гама модели и то потвърдени с РЕАЛНИ изпитания в РЕАЛНИ ПЪТНИ УСЛОВИЯ считано от 1.09.2017 г , ужас , ужас и безумие ! И то за всички емисии , за азотните окиси за саждичките , изобщо небъдна работа , ДВГ-то отиде та се невидя ! https://www.autobild-bulgaria.com/%D0%B0%D1%85-%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BD%D1%8F%D1%82%D0%B5-%D0%BB%D0%B8-%D1%81%D0%B8-%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B6%D0%BE-%D0%BE%D0%BD%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0/

    Коментиран от #10

  • гост
    Отговор
    4 14:58  18.09.17
    Значи пробег се определя от консумацията на превозното средство. Ако сложат батерията на колелца с електромотор може и 7х.км да измине в пешеходно темпо. Не е сериозно това и то без данни и технология, за да се види с какво е по-добра от насотящите, та да удвои пробега. Бъдете сигурни, че ако има готова технология, то Мъск ще и купи патента и да произвежда същите батерии, но с двоен пробег.

  • Специалист
    Отговор
    5 15:10  18.09.17
    Тези не могат да направят батерия за телефон, тръгнали да правят батерии за автомобили.
  • Специалист
    Отговор
    6 15:10  18.09.17
    Тези не могат да направят батерия за телефон, тръгнали да правят батерии за автомобили.

    Коментиран от #8

  • Обещава
    Отговор
    7 16:32  18.09.17
    Не се хванахте ли че ключовата дума тук е "обещава" С други думи: "Никой друг не може да произведе това" което ние може да ви обещаем"
  • Гост
    Отговор
    8 17:28  18.09.17

    До коментар #6 от "Специалист":

    Никой не може да ти даде това което аз ще ти обещая.
  • Гост
    Отговор
    9 18:10  18.09.17

    До коментар #2 от "123":

    За да просъществува един маркетинг, то е необходимо да има продукт който да се продава. Именно продуктът им липсва на Mercedes и Фолксваген. Samsung за разлика от тях, имат някакъв продукт който не е по-добър от на Тесла, имат и обещание за по-добър продукт, Но за разлика от тях, Илон Мъск не рекламира продукт, а просто го продава от началото на годината. Надявам се да схванеш разликата между двете. Освен това, не се споменава по кой стандарт са тези 700 километра и за какъв автомобил. Ако са по Европейския цикъл, то Тесла още сега ги изминава по него. Ако искаха да кажат истински данни, капацитетът на батериите не се измерва в километри, а в киловатчаса!

    Коментиран от #11

  • Лъжат
    Отговор
    10 18:42  18.09.17

    До коментар #3 от "гост":

    гост понякога вместо да изпишеш вежди вадиш очи с коментарите си. Точно пък Самсунг които всеки знае какво могат в батериите моля те, аз пък ти казвам че мога да скачам 20 метра, вярвай ми. Още повече че Самсунг произвеждат и коли, защо не го ръгнат този блок в колата си и да ни демонстрират?

    Коментиран от #13

  • гост
    Отговор
    11 20:05  18.09.17

    До коментар #9 от "Гост":

    Добре, Тесла Модел С като мина над 1000км с едно зареждане спокойно могат да ги обяват като "способни да изминат над 1000км" ама как, къде и кой е минал не се казва. Затова се дава техническа информация. Има и екосъстезания с един литър бензин колко км ще изминат, но това не са коли за масова употреба, макар и да могат да минат 500-600км с литър.
  • Модерният Среден
    Отговор
    12 10:58  19.09.17
    И на 701-вия километър - батерията бууууууууум:) Аналогията е със самовзривяващите се батерии на мобилни телефони от същата марка - Самсунг.
  • гост
    Отговор
    13 12:08  19.09.17

    До коментар #10 от "Лъжат":

    Ами понеже не си наясно , да ти обясня . Първо Самсунг Моторс от 2000 г . е 100% собственост на Рено и там в момента се сглобява примерно Каджар и други модели на РЕНО за азиатския и европейския пазар . А относно батерията , това е същата батерия с която се хвалят Мерцедес няколко теми по-надолу . Не казвам , че е някаква велика , напротив смятам , че до 2022 г. ВСИЧКИ производители на батерии ще дават поне такива показатели . https://techcrunch.com/2017/09/14/quick-charging-battery-startup-storedot-gets-60m-on-500m-valuation-led-by-daimler/

Напиши коментар:


Публикувай