Last news in Fakti

4 Октомври, 2017 14:28 11 534 19

Щракнаха камиона на Tesla

  • tesla-
  • semi-
  • електрически камион

Официалната премиера на електрическия камион на Tesla ще се състои на 26 октомври, но служителите на Илон Мъск не съумяха да запазят в тайна Semi. В сайта Reddit се появи шпионска снимка на влекача, направена на калифорнийския полигон на компанията, където се тестват прототипите ѝ.

Видът на камиона съвпада напълно с изображението, публикувано от Мъск. Единственият липсващ детайл е големият обтекател над кабината, но той се вижда демонтиран на заден план.

Tesla Semi ще изминава между 300 и 500 мили (483-805 км) с едно зареждане. Камионите ще могат да се движат самостоятелно в колона, следвайки един друг. За електрическия влекач ще бъде предложено и специално зарядно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    26 3 Отговор
    Не знам откъде ги знаете тези данни, като официално потвърждение за пробегът няма. Единственото което се казва за пробега е, че ще е поне колкото на дизелов влекач. За дизелов влекач дори 800 километра са малко, следователно трябва да очакваме повече.

    Коментиран от #2

  • 2 незнайко

    11 10 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Така или иначе шофирането е ограничено по часове за водачите. Така камиона ще се зарежда прлез почивките им. Всичко е премислено отдавна.

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Гост

    19 16 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    А къде ще си го включваш - в г.за ли ?
  • 4 Гост

    7 7 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    В Америка нямат ограничение по часове.

    Освен това говориха за смяна на батерии с заредени, не зареждане на самия камион. Не остана. Ще видим с какво ще ни изненадат.

    Няма да се учудя, и ремаркето да има електрическо задвижване плюс батерии. С електрическо задвижване това не е трудно постижимо. Ако батериите са под ремаркето, дори няма да пречат на товара.

    Единствения проблем ще е намалената товароносимост.

    Коментиран от #5

  • 5 ДДДДДД

    5 6 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Как да няма ограничение в часовете. Това че има електронни книги, в които източните народи лъжем и мажем само и само да карат по 20 часа на ден. Скоро влиза и там електроните карти както в европа и тогава няма да могат да лъжат.

    Коментиран от #6

  • 6 Грую

    20 3 Отговор

    До коментар #5 от "ДДДДДД":

    Спокойно с тази електроника и електронни карти ще направят транспортни машини с автопилот и професията шофьор на ТИР да остане в историята
  • 7 гост

    8 6 Отговор
    Празен може и да мине 300мили, но натоварен с 10-15тона няма да може, ако не притежава много голяма батерия от порядъка на 200кв.

    Коментиран от #9

  • 8 Ганьо

    6 6 Отговор
    Скоро такива В БГ няма да има.......или поне условия за тях,което много ама много жалко......
  • 9 Гост

    10 6 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    200 квч са нищожен капацитет за камион, не вярвам да са по-малко от 700 квч
  • 10 гост

    10 4 Отговор
    Това е някакъв вариант на Никола Уан със скъсена кабина и шаси и без резервоарите за водород зад кабината . Иначе отпред е същата . Най-вероятно са махнали горивната клетка и са оставили само по-голяма батерия . Като се има предвид , че с водородната клетка пробега е почти 2 000 км е напълно нормално на батерия да прави 800 км , което си е напълно достатъчно и след 2-3 години когато Суперчарджърите ще са през 200 км по магистралите ще минава 1800-2000 км на денонощие .
  • 11 чоко

    7 4 Отговор
    Навремето царят като е ходил в Дивотино с кола и селяните понеже не са виждали кола с вилата са сено сложили отпред. Това не е майтап. Та виждам, че и тука доста тесногръди хорица същото правят.
  • 12 Onq bez konq

    1 4 Отговор
    Апа я като видяф за парви пат Камиону на чиче и му сложих сено,оти мноу рамжеше откум главата,дет се беше качил чиче
  • 13 Бай Тошо

    8 0 Отговор
    Хладилен камион на ток, това също ще е интересно с пробега. Дистанция от 2000 км за колко време ще се измине с такава машина
  • 14 Мартин

    16 3 Отговор
    В реалния живот този камион на Тесла ще бъде подвижен само когато е качен върху друг камион. Много хубава снимка. Трябва да я сложат в рекламната брошура.
  • 15 propov

    6 1 Отговор
    ами като купиш 10 - 20 камиона кой ще ти построи една ел. централа да ги зареждаш нощеска, а колко ще струва тя?
  • 16 Я съм бре

    3 0 Отговор
    Що се товарите да мислите как ща е ша ги видим бре
  • 17 Радо

    10 0 Отговор
    Тоя, дъртия МАК, дето го вози, 100 пъти по-хубав.

    Коментиран от #19

  • 18 Просто идея

    1 0 Отговор
    Аз мисля, че Мъск има друга идея - батерията да е в.... ремаркето. Точно така - Тесла може да произвежда и ремаркета, в чийто под е батерията. И в самия влекач ще има батерия, но тя няма да е основната. Така ремаркето е в склад - там има зарядна станция, товариш го, закачаш на влекача. На крайна точка разтвоварваш, зареждаш и натоварваш.
  • 19 Иванов

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Радо":

    Влекача не е Мак а Питербилт, междо другото е нов!