5 212 7

В САЩ въведоха нов краш тест

Георги Касабов

Американският застрахователен институт за пътна безопасност (IIHS) допълни програмата си от краш тестове с ново изпитание. Занапред сигурността на автомобилите ще бъде оценявана след челен удар с малко покритие от страната на пътника до шофьора.

Тестът ще се извършва по същите правила, които се прилагат и при фронтално стълкновение от страната на водача. Скоростта по време на удара ще бъде 64 км/ч, а препятствието ще покрива 25% от широчината на каросерията.

Новата процедура за оценка се въвежда, след като специалисти по автомобилна безопасност критикуваха недостатъчните усилия, полагани от производители за подобряване на сигурността на дясната част от каросерията. От IIHS вече са тествали по този метод Ford Fusion, Honda Accord, Lincoln MKZ, Subaru Legacy, Subaru Outbak, Hyundai Sonata, Mazda6, Nissan Altima, Toyota Camry, Volkswagen Jetta, Volkswagen Passat и Chevrolet Malibu.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Дедо Гошо
    Отговор
    1 15:22  20.10.17
    Я отдавна ползвам супер безопасна система за шифора от десно.Там стои жената.
  • Random
    Отговор
    2 16:47  20.10.17
    Е как якостта ще е различна? Нали като е по-тънък метала и колата ще върви на една страна. Не ми се оправдавайте с "настройките на окачването са различни", щото никой не би си играл да ползва различни пружини и амортисьори отляво и отдясно. Компаниите минаха от задно на предно само заради едните 5$ на кола от тока за роботите щото всичко влиза наведнъж, вие сте тръгнали да ми обяснявате как ще поръчват 4 различни комплекта пружини и амортисьори. Айде бе. Това се доближава по тъпотия до 3-те звезди на мустанга щото видиш ли нямал система за спиране която работи до 40км/ч.

    Коментиран от #3

  • Рав4 за нови дюзи
    Отговор
    3 22:03  20.10.17

    До коментар #2 от "Random":

    Когато якостта е различна и отдясно е по-лека, колата наистина ще върви на една страна. Но когато седнеш зад волана и натежиш още отляво, десните завои са почти невъзможни. Ако обаче АГУ-то е от лявата страна в багажника и навигатора реши да седне зад теб, то тогава колата ще може да си движи само в кръг. П.С. Якостта и теглото на стоманата не са взаимосвързани.
  • сойкаПРИСМЕХУЛКА
    Отговор
    4 22:28  20.10.17
    И сега какво? Да не се окаже, че само Тесла успява да покрие изискванията?
  • човека Майстор
    Отговор
    5 03:39  21.10.17
    абе вие се бъзикате ама днес ми докараха в сервиза ударена отзад фиеста 08- 13 г. ..за жалост няма как да видите (пък и като видите какво ли разбирате) та колата се е смачкала по учебник точно както и КЪДЕТО трябва не съм фен изобщо даже но браво на форд

    Коментиран от #6

  • ДеФлОрАцИя
    Отговор
    6 10:21  21.10.17

    До коментар #5 от "човека Майстор":

    Такива пък пишман майстори какво ли разбират къде колата трябва да се сгъне? За това трябва да станеш инженер, а не да блъскаш от сутрин до вечер в сервизо.
  • незнайко
    Отговор
    7 14:25  23.10.17
    ЯВНО НОВИТЕ КОЛИ ТРЯБВА ДА СА С ЦЕНТРАЛНО МЯСТО ЗА ШОФЬОРА И ЗАД НЕГО ДВА РЕДА СЕДАЛКИ ЗА ПО ДВАМА ЧОВЕКА !!! Така ще намалеят драстично жертвите !!!

Напиши коментар:


Публикувай