26 Октомври, 2017 14:38 14 556 35

Toyota спира дизелите за Европа?

  • toyota-
  • дизел-
  • c-hr

Изпълнителният вицепрезидент на Toyota обяви, че компанията надали ще продължи да предлага дизелови автомобили в Европа. На салона в Токио Дидие Лирой, който се смята за втория човек в концерна след Акио Тойода, коментира, че вижда бъдещето в хибридите.

"Личното ми мнение - подчертавам, личното, не на компанията - е да не пускаме нови дизелови модели", заявява висшият мениджър. Той напомня, че през 2014 г., когато е одобрил пускането на кросоувъра C-HR в серийно производство, се е отказал от дизелова версия въпреки настояванията на много дилъри.

Toyota CH-R жъне изненадващи успехи в Европа. По данни на JATO моделът е увеличил дела на японската марка в SUV-сегмента от 12% през 2016 г. до 30% през тази въпреки липсата на дизелова модификация.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    36 115 Отговор
    По-добре да ги спрат и без това оризите никога не са могли да правят добри дизелови двигатели като европейците ...

    Коментиран от #2, #3

  • 2 гост

    27 81 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Ох май засегнахме някой рубладжия дето кара прогнила хондичка ...
    Нема се плашиш - шибай червени палчета на воля - но факта си е факт - японеца не му разбира на дизела :)

    Коментиран от #6, #12

  • 3 хоЯ

    71 29 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Затова в Африка,Австралия карат ДИЗЕЛОВИ оризови дизелови пикапи, щото не могат да правят дизели.
    Карай си европейският боклук, си мисли че имаш нещо.

    Коментиран от #4

  • 4 Гост

    31 9 Отговор

    До коментар #3 от "хоЯ":

    Японците могат да правят дизели, но Дизели в Австралия си е пълна илюзия! Ти бил ли си в Австралия?
  • 5 КАЛДЪРМЪША

    7 6 Отговор
    Що не бегаш си играеш а даваш мнение дечко
  • 6 Дразнител

    18 4 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Това ти е платената работа(в долари),да дразниш обикновнния човек нали?платена душицо?
  • 7 гост

    11 29 Отговор
    Я дайте пример за оризов ЛЕК автомобил с дизелов шестак или осмак ?

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    9 24 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Опа ... то май няма такива ...
    Истината боли пичове но четене му е майката :)
  • 9 левски

    24 21 Отговор
    ПРОЧЕТИ И ЗАПОМНИ ТИ С ГОУФА,БМВ,МЕРЧО,ОПЕЛА И ВСИЧКИ НЕМСКИ КОЧИНИ ДО 1000ЛВ,ЧЕ НАЙ-ДОБРИЯТ ДИЗЕЛ,КОЙТО НЯКОГА Е ПРОИЗВЕДЕН,ТОВА Е НА ХОНДА И ТОЙОТА!!!!! ЗАПОМНИ ЛИ,ТАКА,ЧЕ ПОЧВАЙ ДА СЪБИРАШ ФЕНЕКИЙСКИ ЗНАЦИ,АКО ИСКАШ ДА КАРАШ ИСТИНСКИ АВТОМОБИЛ......

    Коментиран от #27

  • 10 super

    5 3 Отговор
    Не виждам проблем ! Тотките се газифицират добре, това за слабите клапани е мит. Взимаш бензикна, слагаш газ, след 100к продаваш ;)
  • 11 Vasik Atanasova

    12 8 Отговор
    само големи мощни бензинови мотори
  • 12 japan

    14 13 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    До коментар от ''гост'' ......добрите гости са тези,които се сещат да си ходят навреме! 'земи се скрий нЕкъде, брат.За к'во ми е шестак дизел,когато с 4 японски цилиндъра ви ''разминавам'' вас със шестаците! За незнаещите ,разминавам 'щото като ви надминавам усещането ви е все едно
    се разминавате с мен! Германците отдавна не могат да стъпят на малкият пръст на японците да не говорим ,че последните години германските марки се произвеждат от мигранти или извън германия. отворковците с х5 се возят в руска сглобка,калининград , шаран- португалия, битъл - мексико,ауди тт- чехия и мн. други! така че карайте си'' немските'' возила, а аз ще си карам японеца с първа буква от vin-а, -J............. .uakarimaska?

    Коментиран от #13, #15

  • 13 Японски ръЖдоч

    15 19 Отговор

    До коментар #12 от "japan":

    Разминаваш
    задминаваш
    надминавам
    бързаш
    Защо се мъчиш?
    РЪЖДАТА винаги ви застига.
    Комплексари с японски и корейски нужници.

    Коментиран от #20, #21

  • 14 Пичкар

    9 11 Отговор
    Наврътех 989 363км. На моито тойота...сменям масло на 8000км. И само ГАЗЗЗ,ДА ЖИВЕЙ ДИЗЕЛЯ.
  • 15 Реалноста

    8 8 Отговор

    До коментар #12 от "japan":

    Явно не си виждал автомобили произведени след 1976г.
    Ето това е един от недастатъците да живееш на село и да си мислиш,че си в центъра на Вселената.
    Абе съдба, какво да праши .
  • 16 бай той

    17 6 Отговор
    Японеца преди 25 г. премина на по-високо ниво, а германеца още драпа и се моли да не им спират дизелите. За невярващите справка срещата на немските автопроизводители с баба им Изперкел да се договарят (за кой ли път) да не спират дизелите. Въпреки скандалите, въпреки, че в цял свят се знае, че дизела е за тежка техника, а не за леки коли и не му е мястото в града, продължават немските лоени мозъци каква нова шмекерия да направят, за да запазят нафтовите печки. Толкова са жалки, че просто няма на къде.

    Коментиран от #17

  • 17 123

    7 9 Отговор

    До коментар #16 от "бай той":

    Е те и германците преди 12 години минаха на друго ниво в бензина, и кво?
    Иб....ти комплексарите има тук. Японския дизел бил дъ бест! Я иди го обясни на италианците, французите и немците. Най много да ги умориш от смях. Добър е да, ама чак пък най, не е!
  • 18 гост

    9 13 Отговор
    Здравейте Оризи :) Все още чакам поне един пример за съвременен оризов лек автомобил с дизелов шестак , осмак или 12-так ?

    Коментиран от #22, #25

  • 19 Алекс

    9 3 Отговор
    Специално дизелите на Тойота са много добри. Имал съм Корола 2.0 126 коня, както и 1.4 90 коня. И двата мотора са перфектни, единия е правен във Франция, другия е в Полша. За разлика от бензиновите, които понякога са маслоядци, при дизела нямат грешка. Единствения проблем е да не се налее някаква чорба, вместо нафта, което в талибанска България не е рядкост.
  • 20 Кво

    4 6 Отговор

    До коментар #13 от "Японски ръЖдоч":

    И кво търкаляш,отворко, сигурно некой френски, жабарски или швабски дръгел..!
  • 21 Азиатски тигри

    5 5 Отговор

    До коментар #13 от "Японски ръЖдоч":

    кво караш, отворко, сигурно швабски,жабарски или френски дръгел..
  • 22 Гост

    7 3 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Който не може да направи читав мотор прави осмаци.

    Коментиран от #23

  • 23 гост

    3 6 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    Аха ясно добре мани ги осмаците тогава ...
    Я кажи за оризовите дизелови шестаци тогава ? :)
  • 24 Нали?

    3 0 Отговор
    Колко от вас са си купили чисто нова кола,Немска,Френска,Джапанска,Джонгалска,а колко😕😫ААА никой,е що така😲
    Айде да си разглабяте пак дараците.
    Как беше ......оф аааа да Нов внос само на 149 000 каран от пенсионер в гараж седял.
    Айде гледайте Топ Гуру
  • 25 Нагазаки

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    V8 D4D Land Cruiser 200 Бати ти Бойко кара такъв И ако са напънеш може и ти да му са кефиш продава се и тук при дилърите на Оризите

    Коментиран от #26, #31

  • 26 123

    1 3 Отговор

    До коментар #25 от "Нагазаки":

    Цъ! Вече не. ЛК то има само със 6так, 2.8 177 коня, което си е малко смешно.
  • 27 МАК

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "левски":

    Тия глупости отивай да ги разправяш на китайците в Илиянци!! Няма как да се сравни ФВ и Мерцедес ДД съд тия японски асматици да не говорим за ремонтопригодноста!! Хайде няма нужда!!

    Коментиран от #29

  • 28 Гого

    0 1 Отговор
    Ужас са къде ще си продавам крадената нафта?
  • 29 нагазаки

    0 4 Отговор

    До коментар #27 от "МАК":

    Просто трябваше да напишеш "Фен съм на Немските коли" А не да търкаш копчетата на клавиатурата с нечленоразделна писменост

    Коментиран от #30

  • 30 МАК

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "нагазаки":

    Е тъч скрийна е така някой път усеща съседната буква!!
  • 31 до Нагъзаки

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Нагазаки":

    абе умник - ти правиш ли разлика между ЛЕК автомобил и SUV ? Аз те питам за поне шестак в лек автомобил не в джип ? Ако въпроса е за джипове пак сте за никъде с тоя осмак в ленд круизера щото в Q7 има дизелов 12так ... Укаримаска ?

    Коментиран от #32

  • 32 нагазаки

    1 4 Отговор

    До коментар #31 от "до Нагъзаки":

    Вие сте неадекватен господине-жо. Просто констатирах! Извинявам се ако съм ви засегнал IQ то. Пък за цилиндрите те оризарите си знаят работата.

    Коментиран от #33

  • 33 до Нагъзаки

    4 1 Отговор

    До коментар #32 от "нагазаки":

    Неадекватен съм щото ви казвам фактите и истината в очите ?! :)
    Все още чакам пример за поне ЕДИН модел оризов лек автомобил с дизелов двигател със 6 или повече цилиндри ! Ако не можеш да дадеш такъв пример значи неадекватния си ти и ми губиш времето с празни приказки.
  • 34 Спайк

    0 1 Отговор
    Абе каквото и да правят жълтурковците, Тойота си остава най-добрата марка. Многократно са го доказали и пичовете от SUV. Не се дъвчете колеги всеки си има мнение и всеки си е прав за него. Ако питате дядо ми и от Ладичката няма по-добро. Хахахха

    Коментиран от #35

  • 35 до Спайк

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "Спайк":

    Най добрата марка ... ? От японските явно имаш пред вид :) Щото ако го кажеш на някой дето си има поне хал хабер от коли ще го умориш от смях ... :)