13 589 35

Toyota спира дизелите за Европа?

Георги Касабов

Изпълнителният вицепрезидент на Toyota обяви, че компанията надали ще продължи да предлага дизелови автомобили в Европа. На салона в Токио Дидие Лирой, който се смята за втория човек в концерна след Акио Тойода, коментира, че вижда бъдещето в хибридите.

"Личното ми мнение - подчертавам, личното, не на компанията - е да не пускаме нови дизелови модели", заявява висшият мениджър. Той напомня, че през 2014 г., когато е одобрил пускането на кросоувъра C-HR в серийно производство, се е отказал от дизелова версия въпреки настояванията на много дилъри.

Toyota CH-R жъне изненадващи успехи в Европа. По данни на JATO моделът е увеличил дела на японската марка в SUV-сегмента от 12% през 2016 г. до 30% през тази въпреки липсата на дизелова модификация.



Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гост (гост)
    Отговор
    1 14:55  26.10.17
    По-добре да ги спрат и без това оризите никога не са могли да правят добри дизелови двигатели като европейците ...

    Коментиран от #2, #3

  • гост (гост)
    Отговор
    2 15:05  26.10.17

    До коментар #1 от "гост":

    Ох май засегнахме някой рубладжия дето кара прогнила хондичка ...
    Нема се плашиш - шибай червени палчета на воля - но факта си е факт - японеца не му разбира на дизела :)

    Коментиран от #6, #12

  • хоЯ (гост)
    Отговор
    3 15:26  26.10.17

    До коментар #1 от "гост":

    Затова в Африка,Австралия карат ДИЗЕЛОВИ оризови дизелови пикапи, щото не могат да правят дизели.
    Карай си европейският боклук, си мисли че имаш нещо.

    Коментиран от #4

  • Гост (гост)
    Отговор
    4 16:21  26.10.17

    До коментар #3 от "хоЯ":

    Японците могат да правят дизели, но Дизели в Австралия си е пълна илюзия! Ти бил ли си в Австралия?
  • КАЛДЪРМЪША (гост)
    Отговор
    5 17:15  26.10.17
    Що не бегаш си играеш а даваш мнение дечко
  • Дразнител (гост)
    Отговор
    6 17:43  26.10.17

    До коментар #2 от "гост":

    Това ти е платената работа(в долари),да дразниш обикновнния човек нали?платена душицо?
  • гост (гост)
    Отговор
    7 21:09  26.10.17
    Я дайте пример за оризов ЛЕК автомобил с дизелов шестак или осмак ?

    Коментиран от #8

  • гост (гост)
    Отговор
    8 21:20  26.10.17

    До коментар #7 от "гост":

    Опа ... то май няма такива ...
    Истината боли пичове но четене му е майката :)
  • левски (гост)
    Отговор
    9 21:26  26.10.17
    ПРОЧЕТИ И ЗАПОМНИ ТИ С ГОУФА,БМВ,МЕРЧО,ОПЕЛА И ВСИЧКИ НЕМСКИ КОЧИНИ ДО 1000ЛВ,ЧЕ НАЙ-ДОБРИЯТ ДИЗЕЛ,КОЙТО НЯКОГА Е ПРОИЗВЕДЕН,ТОВА Е НА ХОНДА И ТОЙОТА!!!!! ЗАПОМНИ ЛИ,ТАКА,ЧЕ ПОЧВАЙ ДА СЪБИРАШ ФЕНЕКИЙСКИ ЗНАЦИ,АКО ИСКАШ ДА КАРАШ ИСТИНСКИ АВТОМОБИЛ......

    Коментиран от #27

  • super (гост)
    Отговор
    10 21:40  26.10.17
    Не виждам проблем ! Тотките се газифицират добре, това за слабите клапани е мит. Взимаш бензикна, слагаш газ, след 100к продаваш ;)
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    11 22:02  26.10.17
    само големи мощни бензинови мотори
  • japan (гост)
    Отговор
    12 22:19  26.10.17

    До коментар #2 от "гост":

    До коментар от ''гост'' ......добрите гости са тези,които се сещат да си ходят навреме! 'земи се скрий нЕкъде, брат.За к'во ми е шестак дизел,когато с 4 японски цилиндъра ви ''разминавам'' вас със шестаците! За незнаещите ,разминавам 'щото като ви надминавам усещането ви е все едно
    се разминавате с мен! Германците отдавна не могат да стъпят на малкият пръст на японците да не говорим ,че последните години германските марки се произвеждат от мигранти или извън германия. отворковците с х5 се возят в руска сглобка,калининград , шаран- португалия, битъл - мексико,ауди тт- чехия и мн. други! така че карайте си'' немските'' возила, а аз ще си карам японеца с първа буква от vin-а, -J............. .uakarimaska?

    Коментиран от #13, #15

  • Японски ръЖдоч (гост)
    Отговор
    13 22:41  26.10.17

    До коментар #12 от "japan":

    Разминаваш
    задминаваш
    надминавам
    бързаш
    Защо се мъчиш?
    РЪЖДАТА винаги ви застига.
    Комплексари с японски и корейски нужници.

    Коментиран от #20, #21

  • Пичкар (гост)
    Отговор
    14 00:06  27.10.17
    Наврътех 989 363км. На моито тойота...сменям масло на 8000км. И само ГАЗЗЗ,ДА ЖИВЕЙ ДИЗЕЛЯ.
  • Реалноста (гост)
    Отговор
    15 00:08  27.10.17

    До коментар #12 от "japan":

    Явно не си виждал автомобили произведени след 1976г.
    Ето това е един от недастатъците да живееш на село и да си мислиш,че си в центъра на Вселената.
    Абе съдба, какво да праши .
  • бай той (гост)
    Отговор
    16 08:25  27.10.17
    Японеца преди 25 г. премина на по-високо ниво, а германеца още драпа и се моли да не им спират дизелите. За невярващите справка срещата на немските автопроизводители с баба им Изперкел да се договарят (за кой ли път) да не спират дизелите. Въпреки скандалите, въпреки, че в цял свят се знае, че дизела е за тежка техника, а не за леки коли и не му е мястото в града, продължават немските лоени мозъци каква нова шмекерия да направят, за да запазят нафтовите печки. Толкова са жалки, че просто няма на къде.

    Коментиран от #17

  • 123 (гост)
    Отговор
    17 08:35  27.10.17

    До коментар #16 от "бай той":

    Е те и германците преди 12 години минаха на друго ниво в бензина, и кво?
    Иб....ти комплексарите има тук. Японския дизел бил дъ бест! Я иди го обясни на италианците, французите и немците. Най много да ги умориш от смях. Добър е да, ама чак пък най, не е!
  • гост (гост)
    Отговор
    18 09:12  27.10.17
    Здравейте Оризи :) Все още чакам поне един пример за съвременен оризов лек автомобил с дизелов шестак , осмак или 12-так ?

    Коментиран от #22, #25

  • Алекс (гост)
    Отговор
    19 09:16  27.10.17
    Специално дизелите на Тойота са много добри. Имал съм Корола 2.0 126 коня, както и 1.4 90 коня. И двата мотора са перфектни, единия е правен във Франция, другия е в Полша. За разлика от бензиновите, които понякога са маслоядци, при дизела нямат грешка. Единствения проблем е да не се налее някаква чорба, вместо нафта, което в талибанска България не е рядкост.
  • Кво (гост)
    Отговор
    20 09:37  27.10.17

    До коментар #13 от "Японски ръЖдоч":

    И кво търкаляш,отворко, сигурно некой френски, жабарски или швабски дръгел..!
  • Азиатски тигри (гост)
    Отговор
    21 09:39  27.10.17

    До коментар #13 от "Японски ръЖдоч":

    кво караш, отворко, сигурно швабски,жабарски или френски дръгел..
  • Гост (гост)
    Отговор
    22 11:30  27.10.17

    До коментар #18 от "гост":

    Който не може да направи читав мотор прави осмаци.

    Коментиран от #23

  • гост (гост)
    Отговор
    23 11:57  27.10.17

    До коментар #22 от "Гост":

    Аха ясно добре мани ги осмаците тогава ...
    Я кажи за оризовите дизелови шестаци тогава ? :)
  • Нали? (гост)
    Отговор
    24 23:20  27.10.17
    Колко от вас са си купили чисто нова кола,Немска,Френска,Джапанска,Джонгалска,а колко😕😫ААА никой,е що така😲
    Айде да си разглабяте пак дараците.
    Как беше ......оф аааа да Нов внос само на 149 000 каран от пенсионер в гараж седял.
    Айде гледайте Топ Гуру
  • Нагазаки (гост)
    Отговор
    25 15:18  28.10.17

    До коментар #18 от "гост":

    V8 D4D Land Cruiser 200 Бати ти Бойко кара такъв И ако са напънеш може и ти да му са кефиш продава се и тук при дилърите на Оризите

    Коментиран от #26, #31

  • 123 (гост)
    Отговор
    26 17:24  28.10.17

    До коментар #25 от "Нагазаки":

    Цъ! Вече не. ЛК то има само със 6так, 2.8 177 коня, което си е малко смешно.
  • МАК (гост)
    Отговор
    27 09:29  29.10.17

    До коментар #9 от "левски":

    Тия глупости отивай да ги разправяш на китайците в Илиянци!! Няма как да се сравни ФВ и Мерцедес ДД съд тия японски асматици да не говорим за ремонтопригодноста!! Хайде няма нужда!!

    Коментиран от #29

  • Гого (гост)
    Отговор
    28 11:45  29.10.17
    Ужас са къде ще си продавам крадената нафта?
  • нагазаки (гост)
    Отговор
    29 15:48  29.10.17

    До коментар #27 от "МАК":

    Просто трябваше да напишеш "Фен съм на Немските коли" А не да търкаш копчетата на клавиатурата с нечленоразделна писменост

    Коментиран от #30

  • МАК (гост)
    Отговор
    30 18:12  29.10.17

    До коментар #29 от "нагазаки":

    Е тъч скрийна е така някой път усеща съседната буква!!
  • до Нагъзаки (гост)
    Отговор
    31 10:23  30.10.17

    До коментар #25 от "Нагазаки":

    абе умник - ти правиш ли разлика между ЛЕК автомобил и SUV ? Аз те питам за поне шестак в лек автомобил не в джип ? Ако въпроса е за джипове пак сте за никъде с тоя осмак в ленд круизера щото в Q7 има дизелов 12так ... Укаримаска ?

    Коментиран от #32

  • нагазаки (гост)
    Отговор
    32 14:35  30.10.17

    До коментар #31 от "до Нагъзаки":

    Вие сте неадекватен господине-жо. Просто констатирах! Извинявам се ако съм ви засегнал IQ то. Пък за цилиндрите те оризарите си знаят работата.

    Коментиран от #33

  • до Нагъзаки (гост)
    Отговор
    33 16:43  30.10.17

    До коментар #32 от "нагазаки":

    Неадекватен съм щото ви казвам фактите и истината в очите ?! :)
    Все още чакам пример за поне ЕДИН модел оризов лек автомобил с дизелов двигател със 6 или повече цилиндри ! Ако не можеш да дадеш такъв пример значи неадекватния си ти и ми губиш времето с празни приказки.
  • Спайк (гост)
    Отговор
    34 10:11  01.11.17
    Абе каквото и да правят жълтурковците, Тойота си остава най-добрата марка. Многократно са го доказали и пичовете от SUV. Не се дъвчете колеги всеки си има мнение и всеки си е прав за него. Ако питате дядо ми и от Ладичката няма по-добро. Хахахха

    Коментиран от #35

  • до Спайк (гост)
    Отговор
    35 17:40  01.11.17

    До коментар #34 от "Спайк":

    Най добрата марка ... ? От японските явно имаш пред вид :) Щото ако го кажеш на някой дето си има поне хал хабер от коли ще го умориш от смях ... :)

Напиши коментар:


Публикувай