Съоснователят на Apple Стийв Возняк смята, че Tesla Motors получава прекалено много внимание от страна на медиите, а всяко изказване на Илон Мъск се превръща незаслужено в гръмко заглавие. В интервю за CNBC бившият партньор на Стийв Джобс се изказва доста снизходително към възторга от новите безпилотни технологии от Силициевата долина.
"Ако [от Tesla Tesla] кажат, че нещо ще се случи, недейте много да разчитате на това. В съзнанието на хората Tesla прави коли, които се карат съвсем сами, а това е много далече от истината, така че ни заблуждават. Компании като Volvo и Audi са по-напред в безпилотните разработки", откровеничи Возняк.
Като собственик на Model S от началото на годината обаче, създателят на първия компютър на Apple, все пак признава постиженията на Илон Мъск. "Tesla направи нещо, което е много важно за мен. Преходът от бензинови коли към електрически е част от представата за чисто бъдеще", казва Возняк.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driving pleasure
Коментиран от #5
18:20 26.10.2017
2 OMG WTF
18:44 26.10.2017
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 гост
Возняк окончателно приключва работата си в Apple на 6-ти Февруари 1987, 12 години след създаването на тази компания. Той все още е нает от Apple въпреки, че не е вече там ..... Прости господи грешните , те не знаят какво вършат !!!
20:15 26.10.2017
5 Гост
До коментар #1 от "Driving pleasure":
Дори да фалират, вече постигнаха целта си, като инициираха електрическата мобилност. Вече всички автомобилни производители започнаха да планират произвеждане на електромобили и се появи реален пазар и конкуренция.Дори Tesla да фалира, Някой ще я купи и ще продължи да произвежда електромобили.
Обаче при положение, че произвеждат половината батерии в света, вероятността да фалират е изключена. Големите автомобилни концерни могат да произвеждат купета, но батериите трябва да ги купят от някъде!
Коментиран от #6, #23
23:41 26.10.2017
6 ГОВЕДАРСКА ГАДОВЕ
До коментар #5 от "Гост":
А СЯ УСЕТИХТЕ ЛИ СЕ ЧЕ ТИЯ ГАДНЯРИ ОТ ТЕСЛА ТОРМОЗЯТ ЕВРОПАЗАРА ОТ ДИЗЕЛОВИ КОЛИ ЗА ДА МОГАТ ДА СИ ПРОДАДЪТ УМРЕЛИТЕ БАТЕРИИ ЗАПРОИЗВОДСТВОТО НА КОИТО В ПЪТИ ПОВЕЧЕ СЕ ЗАМЪРСЯВА ОКОЛНАТА СРЕДА И СТРАААААШНО ЕНЕРГОЕМКИ И НЕКОНКУРЕНТНИ КЪТ СЕБЕСТОЙНОСТ СПРЯМО ДЕЗЕЛА.Коментиран от #7, #10, #11
04:18 27.10.2017
7 отлично
До коментар #6 от "ГОВЕДАРСКА ГАДОВЕ":
Писането с големи букви отлично подчертава тоталната ти неграмотност в злобното ти "мнение" ...06:58 27.10.2017
8 Чук Норис
09:58 27.10.2017
9 ГОСТ
10:26 27.10.2017
10 Някой си
До коментар #6 от "ГОВЕДАРСКА ГАДОВЕ":
И как точно се замърсява повече? Я обясни - виждам че си еб.ти простия овчар - ще е интересно да те чуем.10:42 27.10.2017
11 ГОСТ
До коментар #6 от "ГОВЕДАРСКА ГАДОВЕ":
1,5 KW електричество се употребяват за производството на литър бензин. Ако колата ти харчи средно 8 бензин значи за 100 км употребява 12 KW
С 12 KW един масов електромобил / не Тесла / изминава 75 км.
Па ти си говори за ДЕЗЕЛА!
Коментиран от #12, #18
10:45 27.10.2017
12 В МЪГЛАТАТА СА ГУБЯТ НЕУКИТЕ
До коментар #11 от "ГОСТ":
А ЗНАЙШ ЛИ ТОКА ОТДЕ ИДВА ОТ ЕКО ТЕЦОВЕ И БЕЗАВАРИЙНИ ТЕЦОВЕ ПЛЮС ДОСТАВКА ЕЛКТРОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ЗАГУБИ Е СОЦ./ КРАДЛИВА / ТАКСА. СЛАГАМЕ И ТАШАКА АКУМУЛАТОРИ И СИЧКО АКО СИ ГО ОСЪЗНАЛ Е ПЪЪЛНА ИЗМАМА . ПОЖЕЛАВАМ ТИ ДА СИ КУПИШ ЕЛ. АВТОМОБИЛ ДА СА КАЧИШ ДО ШИПКА ЗИМАТА А ТАМ ГОРЕ СЛУЧАЙНО ДА НЯМА ТОК В ЗАРЯДНАТА СТАНЦИЯ ИЛИ ИМА ОПАШКА ОТ 320 ЕЛ КОЛИ ИЗГОРЯЛИ КЪТ ТЕБЕ.10:57 27.10.2017
13 вижся
11:19 27.10.2017
14 Morgoth
Коментиран от #15
13:18 27.10.2017
15 Борисов
До коментар #14 от "Morgoth":
Има много по-успешни в продажбите на Ел.коли, та и в това не са най!Коментиран от #16
21:31 27.10.2017
16 Да, ама не!
До коментар #15 от "Борисов":
Би ли подкрепям мнението си с цифри?Нещо от тази или миналата година?
По всички статистики Тесла продава най-много електромобили.
Коментиран от #17
23:16 27.10.2017
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 незнайко
До коментар #11 от "ГОСТ":
Интересно нефта да не пада от въздуха в барелите ? Каква е тази супер нереална сметка каята сте направил ? Такива сметки се правят много трудно.11:02 29.10.2017
19 Тхе говедърънс
12:33 29.10.2017
20 Везувий
Коментиран от #21, #24
09:45 30.10.2017
21 Да, ама не!
До коментар #20 от "Везувий":
Хайде този е повярвал на фалшивите новини. Даже не е забелязал малкия шрифт в новината, в която се казва че това важи само ако батериите и електромобилите са произведени само с мръсна енергия. Дори в този случай обаче, доказаха че новината е фалшива!Електрическите автомобили са далеч по-екологични от дизеловите и бензиновите си алтернативи през целия си живот, дори и когато се захранват с „мръсно“ електричество, генерирано от най-вредните изкопаеми горива. Това сочи нов доклад, публикуван от университета „VUB“ в Брюксел.
Докладът, изготвен от името на кампанията „Транспорт и околна среда“ (T&E), отчита емисиите от производството на електрическо превозно средство и неговата батерия, както и потреблението на енергия през целия му живот. Анализът показва, че дори когато една електрическа мрежа е доминирана от мръсни източници на енергия, все пак е по-екологично да се кара електрическа кола, а не дизелова или бензинова. В Полша, например, където 90% от електроенергията се генерира от въглища, електрическият автомобил отделя 25% по-малко СО2 през целия си живот в сравнение с дизеловия си събрат.
С нарастването на дела на възобновяемата енергия сравнението между електрическите автомобили и превозните средства с двигатели с вътрешно горене ще става все по-благоприятно в полза на е-колите. В Швеция, например, където електроенергията се добива от възобновяеми енергийни източници и ядрена енергия, електрическите автомобили отделят с 85% по-малко въглероде
13:51 30.10.2017
22 Да, ама не!
13:52 30.10.2017
23 Симеон
До коментар #5 от "Гост":
Проблемът че че фалитът на Тесла може да върне всичко в начална позиция и ще струва на американците много милиарди долари. За кой ли път? Тези са нация от дебили, крадци, мошеници и психопати. Дори с много пари си остават кретени.16:52 29.11.2017
24 Admin
До коментар #20 от "Везувий":
Престъпление е да се тиражират измислици и лични съчинения!Фактите говорят следното:
https://youtu.be/n0WNZU3Q_8g?t=3m2s
Електромобил зареждан с ток предимно от ТЕЦ има ТОТАЛ емисии на въглерод между 80 и 100 гр/км
Петролна кола има преки емисии по каталог, НОО към тях се добавят (в брошурката не го пише!) емисиите по добив (нефтени платформи, кладенци), транспортиране (танкери, петролопроводи, влакове-цистерни), преработка (рафинерии) и дистрибуция (камиони-цистерни) на петрола.
С тях всяка петролна кола има общи емисии между 300 и 500 g CO2 на километър.
Е, между 3 и 5 ПЪТИ повече замърсява един бутален автомобил. Кой разпространява лъжи сега, а?
00:33 30.11.2017