Показан по време на Автомобилното изложение в Париж през 1955 г., DS 19 предлага революционно аеродинамично тяло, което намалява разхода на гориво, като същевременно намалява нивата на шум и подобрява стабилността. От още по-голямо инженерно значение е уникалната нова хидравлична или хидропневматична система за окачване на автомобила.
Днес, шевроните се опитват с по-малко средства да постигнат същото превъзходство във возията. Това те правят чрез технология, която усъвършенства качеството на шофиране при Citroen по нов начин. Окачването Progressive Hydraulic Cushions TM , чиято световна премиера е с C5 Aircross, разполага с интелигентни амортисьори, акустични техники за контрол на вибрациите и свръхсъвместими окачващи връзки за по-ефективно филтриране на неравностите по пътя.
Докато конвенционалните системи за окачване на т.нар. бюджетни автомобили се състоят от пружини, амортисьори и механични ограничители, прогресивната технология на Citroen добавя два хидравлични ограничителя към тази система - един за разширение и един за компресия – за да се осигури комфорт при шофиране в най-новите модели, сходен с този на легендарния DS.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 знайчев
Коментиран от #7
11:25 27.10.2017
2 НЕ мерси
и ти обясняват , как това е нормално !
да си ги чуват арабелите тия кощшове за добитък!
11:41 27.10.2017
3 Ф Е Н
12:06 27.10.2017
4 Никога
Както народа е казал - Мъжко дупе се е..
един път.
12:59 27.10.2017
5 Никола
1.при попадане на гумите на задния мост едновременно в дупка се чува силен удар ,иначе дупките не се усещат. 2.от лекото люшкане на някои в кола им прилошава .3. сферите са консуматив и следва да се подменят , което допълнителен харч , а малко хора у нас разбират от тази технология за да ги поддържат .
Впрочем по западните форуми има доста заклети фенове на тази технология вкл. таксисти , които декларират , че се отказват от марката Ситроен ,само защото вече няма да има такова окачване.
13:19 27.10.2017
6 HA 3+
18:31 27.10.2017
7 HA 3+
До коментар #1 от "знайчев":
Сравнено с подобен тип окачване това на ситроен е много по-евтино и много по-здраво.Имам преки наблюдения върху airmatik и въздушно окачване на VW Toureg.Там цените са убийствени.18:37 27.10.2017
8 Edin
Четох го наскоро в бета,колко е вярно не се наемам да кажа!
21:42 27.10.2017
9 Shevron
.
23:38 27.10.2017
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Асен Гунделов
00:18 28.10.2017
12 Stoich
Коментиран от #13
02:09 28.10.2017
13 HA 3+
До коментар #12 от "Stoich":
Ксантията е много добра кола но остаря вече.09:23 28.10.2017
14 Shmeker
1. Сложното окачване не винаги е чупливо, ако е направено както трябва. Но когато се наложи ремонт е по-скъпо.
2. За Ситроен, най-доброто нещо, което може да се случи е да се отделят от Пежо. За сега няма никакви изгледи това да стане.
3. Много респект към истинските Ситроени, на времето дори даваха награда ако някой успее да обърне техен модел.
22:47 28.10.2017
15 мергела
19:29 30.10.2017