Last news in Fakti

27 Октомври, 2017 11:17 14 137 15

Новото окачване на Citroen-ите

  • citroen-
  • окачване-
  • progressive hydraulic cushions tm
Новото окачване на Citroen-ите - 1

Показан по време на Автомобилното изложение в Париж през 1955 г., DS 19 предлага революционно аеродинамично тяло, което намалява разхода на гориво, като същевременно намалява нивата на шум и подобрява стабилността. От още по-голямо инженерно значение е уникалната нова хидравлична или хидропневматична система за окачване на автомобила.

Днес, шевроните се опитват с по-малко средства да постигнат същото превъзходство във возията. Това те правят чрез технология, която усъвършенства качеството на шофиране при Citroen по нов начин. Окачването Progressive Hydraulic Cushions TM , чиято световна премиера е с C5 Aircross, разполага с интелигентни амортисьори, акустични техники за контрол на вибрациите и свръхсъвместими окачващи връзки за по-ефективно филтриране на неравностите по пътя.

Докато конвенционалните системи за окачване на т.нар. бюджетни автомобили се състоят от пружини, амортисьори и механични ограничители, прогресивната технология на Citroen добавя два хидравлични ограничителя към тази система - един за разширение и един за компресия – за да се осигури комфорт при шофиране в най-новите модели, сходен с този на легендарния DS.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 знайчев

    23 13 Отговор
    колкото по сложно окачване толкова по лесно се чупи ... дано не съм прав но едва ли

    Коментиран от #7

  • 2 НЕ мерси

    20 15 Отговор
    купуваш си чисто нов ситроен пикасо предницата му тропа като на разбит амортисьор
    и ти обясняват , как това е нормално !

    да си ги чуват арабелите тия кощшове за добитък!
  • 3 Ф Е Н

    50 3 Отговор
    КОЙТО ВЕДНЪЖ Е СЕДНАЛ НА ТОПКИ СЛЕД ТОВА НИКОГА НЕ СЯДА НА ПРУЖИНА.
  • 4 Никога

    8 37 Отговор
    Повече таралясник от френския автопром.
    Както народа е казал - Мъжко дупе се е..
    един път.
  • 5 Никола

    29 1 Отговор
    Като бивш собственик на такива Ситроени , мога да кажа , че возията с хидроактивното окачване няма сравнение с никоя друга като комфорт , но има и своите недостатъци:
    1.при попадане на гумите на задния мост едновременно в дупка се чува силен удар ,иначе дупките не се усещат. 2.от лекото люшкане на някои в кола им прилошава .3. сферите са консуматив и следва да се подменят , което допълнителен харч , а малко хора у нас разбират от тази технология за да ги поддържат .
    Впрочем по западните форуми има доста заклети фенове на тази технология вкл. таксисти , които декларират , че се отказват от марката Ситроен ,само защото вече няма да има такова окачване.
  • 6 HA 3+

    22 1 Отговор
    Гледах клипчета в yuotube с това окачване и нещата изглеждат добре.Обаче тук се губи това,че можеш да регулираш клиренса.Като собственник на хидравличен ситроен мога да кажа,че окачването в момента на С5Х7 е изключително здраво направено.Не вози като Ксантия,малко по-твърдо е но комфорта е на много добро ниво.Люшкането се избягва като натиснеш бутона спорт който почти елиминира накланянето.Колата се движи като на релси.Сферите са по около 170лв едната но се сменят мноооого рядко.Моята е на 250хил.км и още съм с оригиналните.На старите се пълнят но новите вече нямат тази опция и се заменят.За парите си в този клас нямат аналог.Интересно е новото окачване какво ще покаже на живо.
  • 7 HA 3+

    20 0 Отговор

    До коментар #1 от "знайчев":

    Сравнено с подобен тип окачване това на ситроен е много по-евтино и много по-здраво.Имам преки наблюдения върху airmatik и въздушно окачване на VW Toureg.Там цените са убийствени.
  • 8 Edin

    12 0 Отговор
    Хидравличните ситроени са забранени в DTM не случайно! По завоите нямат настигне,затова великите сили ги подрязват по разни причини!
    Четох го наскоро в бета,колко е вярно не се наемам да кажа!
  • 9 Shevron

    9 1 Отговор
    Колите са за асфалт, а не за " бг магистрали". На БеТе Ера му смених предното окачване дорде мина Чирпан Н.Загора

    .
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Асен Гунделов

    2 4 Отговор
    Това е платена реклама, не го привмайте толкова сериозно :) и разбира се, карайте си и вярвайте в това което ви кефи :) рекламата не задължава и не гарантира! Тя дава допълнителна опция на потенциалния клиент при избор му :)
  • 12 Stoich

    5 0 Отговор
    Все още Ксантията държи рекорда на лос-теста и то в сравнение с чисто спортни коли, като Ферари и др.

    Коментиран от #13

  • 13 HA 3+

    8 0 Отговор

    До коментар #12 от "Stoich":

    Ксантията е много добра кола но остаря вече.
  • 14 Shmeker

    14 1 Отговор
    Няколко размисли по темата от моя страна:
    1. Сложното окачване не винаги е чупливо, ако е направено както трябва. Но когато се наложи ремонт е по-скъпо.
    2. За Ситроен, най-доброто нещо, което може да се случи е да се отделят от Пежо. За сега няма никакви изгледи това да стане.
    3. Много респект към истинските Ситроени, на времето дори даваха награда ако някой успее да обърне техен модел.
  • 15 мергела

    0 6 Отговор
    седнете в мерцедес и пак ми хвалете ситроените разликата е от земята до небето карал съм и двете не ги превъзнасяйте толкова много смешно е .......